ΠΑΓΙΔΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΑΦΥΛΑΧΤΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ: Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΟΔΗΓΩΝ, ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΕΣ! ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2024

Κοινοποίηση:
diavasi

Πυκνώνουν τα σύννεφα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο με τις αφύλακτες διαβάσεις να γίνονται κανονικότητα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.

Όπως αναφέρουν οι μηχανοδηγοί, οι επενδύσεις σε υλικοτεχνική υποδομή έχουν παραπεμφθεί στις καλένδες, ενώ η υποστελέχωση του ΟΣΕ γιγαντώνεται. «Τα πράγματα παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά δραματικά χειρότερα» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης κατηγορώντας την κυβέρνηση και τη διοίκηση του ΟΣΕ  ότι έχουν αφήσει τη χώρα χωρίς τρένα, ενώ καταγγέλλουν σωρεία προβλημάτων αναφορικά με την ασφάλεια του σιδηροδρόμου.

Μπαράζ αποκαλύψεων για τις αφύλακτες διαβάσεις και παραδοχή του προβλήματος

Ενδεικτικό της κατάστασης είναι, όπως αναφέρουν οι μηχανοδηγοί, πως εδώ και 7 μήνες η κυκλοφορία των τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη -για μήκος διαδρομής 95 χιλιομέτρων- γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας χωρίς φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση.

Στα σοβαρά περιστατικά παραβιάσεων του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας έρχεται να προστεθεί και το μπαράζ αποκαλύψεων για τις αφύλακτες διαβάσεις οι οποίες θα παραμείνουν αφύλακτες όπως παραδέχεται και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ λόγω έλλειψης χρημάτων και ανταλλακτικών.

Χωρίς μπάρες

Το ThessToday κατέγραψε σε βίντεο την αδιανόητη σκηνή, όπου φαίνεται ο εργαζόμενος σεκιούριτι να αναλαμβάνει ρόλο τροχονόμου στις αφύλακτες διαβάσεις.

Μηχανοδηγός που εκτελεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο εξηγεί ότι σε περίπτωση βροχής και εξαιτίας της ολισθηρότητας στις γραμμές, το σενάριο θα μπορούσε να ήταν τελείως διαφορετικό.

Σύμφωνα με την τοπική ενημερωτική ιστοσελίδα, στον άξονα Θεσσαλονίκη – Σέρρες οι τρεις κύριες διαβάσεις παραμένουν εκτός λειτουργίας και αφύλακτες από τις 15 Δεκεμβρίου του 2023.

Η αιτία είναι σύμφωνα με καταγγελίες, ότι ο ΟΣΕ, δεν βρίσκει ανταλλακτικά για τον μηχανισμό που ενεργοποιεί το σύστημα ασφαλείας, δηλαδή να κατέβουν οι μπάρες τη στιγμή που διέρχεται η επιβατική αμαξοστοιχία.

Και το αλαλούμ συνεχίζεται… Στο τμήμα Ξάνθη – Ορμένιο όπου εκτελούνται μόνο εμπορικά δρομολόγια 32 διαβάσεις βρίσκονται εκτός λειτουργίας και η κυκλοφορία ρυθμίζεται πάλι με πλοηγό που κατεβαίνει από το τρένο.

Παραδοχή του προβλήματος

Σύμφωνα με τον ΟΣΕ τα συστήματα ασφαλείας που χρησιμοποιούνται στις συγκεκριμένες διαβάσεις είναι μεταξύ 25 και 30 ετών με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ανταλλακτικά για την επισκευή τους σε περίπτωση βλάβης.

«Δεν υπάρχουν στο εμπόριο. Μπορείτε εσείς να μου βρείτε τώρα μια πλακέτα ενός υπολογιστή της εποχής του 2000 ή του 1990;», δηλώνει (ΣΚΑΪ) ο Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Απαιτούνται 90 αυτόματα συστήματα κόστους

Σύμφωνα με τους ειδικούς για να δοθεί λύση απαιτούνται 90 αυτόματα συστήματα κόστους συνολικά 18 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία ακόμη κι αν εξασφαλιστούν σήμερα θα χρειαστούν τουλάχιστον δυόμιση χρόνια για να λειτουργήσουν.

Σύσκεψη στο υπουργείο Μεταφορών

Το ζήτημα του σιδηροδρόμου βρέθηκε τη Δευτέρα (11/03) στην ατζέντα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συγκάλεσε σύσκεψη εργασίας. Διεξήχθη στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου για την ενίσχυση της ασφάλειας των μετακινήσεων και ζητήθηκε από τις δύο εταιρείες, ΟΣΕ και Hellenic Train, να δεσμευτούν για τη συνεχή και στενή συνεργασία τους σε όλα τα ζητήματα που άπτονται της σιδηροδρομικής ασφάλειας

Επίσης, έγινε γνωστό πως δρομολογούνται δράσεις που αφορούν στην ενίσχυση του προσωπικού ασφάλειας, την επαναξιολόγηση σχετικών εσωτερικών κανονισμών,  επανεκπαιδεύσεις προσωπικού, αλλά και τη σύσταση – από τον ΟΣΕ – ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης και των Μηχανοδηγών.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Αν δεν παρουμε τον νομο στα χερια μας μονοι μας ,το αυτι σε αυτους δεν υδρωνει.Στου κουφου την πορτα παρε την πορτα και φυγε.

  2. Αμάν βρε ΜΑΚΕΛΕΙΟ. Γιατί κάνεις έτσι? Οι Έλληνες είναι αναλώσιμο είδος.
    Όσο λιγότεροι, τόσο καλύτερα για όλους τους Νεοταξίτες.
    Αρκεί να μην τους πάθουν κάτι οι “επενδυτές” ή οι ΛΟΑΤΚΙ+ κι αναγκαστούν να κηρύξουν 3ήμερο Πένθος.

  3. Στις ισόπεδες διαβάσεις έχουν τοποθετηθεί σεκιουριτάδες δλδ υπάλληλοι κάποιων παρασιτικών επιχειρήσεων.

  4. Μπαρες φυλαξης αξιας 5 εως 10 χιλιαδων ευρω (τοσο κοστιζουν στη γερμανια μαζι με την εγκατασταση το ξερω γιατι δουλευω σε εργοστασιο που πηρε αδεια προσφατα να εγκαταστησει αυτοματη μπαρα με δικα του εξοδα σε προσθετη εξοδο εργοταξιου) εδω λοιπον τα τιμολογουν 200 χιλιαδες ευρω…. Ε ρε φαγοποτι που πεφτει κοροιδαρες εκει στο ελαντα

  5. Τι να αλλάξει ρε Στέφανε τίποτα δεν θα αλλάξει όσο είναι η ιδιωτικά τα τρενα δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα Και οσο κυβερνάνε αυτοί που κυβερνάνε μέχρι τώρα ζητω που καήκαμε .

  6. απαιτούνται 90 αυτόματα συστήματα κόστους συνολικά 18 εκατομμυρίων ευρώ ? Δηλαδή 200 χιλιαδες κάθε σύστημα κοστίζει όσο ένα σπίτι ? Ελεος με τις υπερτιμολογήσεις

Comments are closed.