Έτοιμες να εγκαταλείψουν την Τουρκία οι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ! Η Ελλάδα τι κάνει;..

Κοινοποίηση:
1

Επανέρχονται οι φήμες περί αποχώρησης μεγάλων πολυεθνικών από τα εδάφη της Τουρκίας. Πέρα από τις επεκτατικές διαθέσεις του Σουλτάνου Ερντογάν, τον Πόλεμο στο Αφρίν και τις κόντρες του με ΗΠΑ, Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία και γενικότερα με την Ευρωπαϊκή Ένωση, η σαθρή οικονομία της χώρας, τρομάζει τους επενδυτές…

Η Τουρκία βρίσκεται στα πρόθυρα μία μεγάλης νομισματικής κρίσης. Οι αλλεπάλληλες προειδοποιήσεις από οίκους πιστοληπτικής αξιολόγησης έχουν δημιουργήσει μία έντονη ανασφάλεια σε υπάρχοντες και μελλοντικούς επενδυτές.

Οι εγγενείς παθογένειες της τουρκικής οικονομίας, η έντονη και επιθετική εθνικοφροσύνη του Ερντογάν απέναντι σε άλλοτε ισχυρούς οικονομικούς συμμάχους του, το τεράστιο έλλειμμα της χώρας, ο υψηλότατος πληθωρισμός αλλά και η ταφόπλακα που έχει μπει στις όποιες προσπάθειες γίνονται για ένταξη της χώρας στην Ε.Ε., έχει δημιουργήσει μία οικονομική τρικυμία, στα άλλοτε ήρεμα νερά της Τουρκίας.
Απο την άλλη, η ήδη λαβωμένη Τουρκική λίρα “μαστιγώνεται” και από οικονομικές συγκυρίες, όπως η διαφαινόμενη εγκατάλειψη νέων επενδύσεων από τις αναδυόμενες οικονομίες όπως είναι της Τουρκίας, προς πιο στέρεες οικονομίες όπως είναι αυτή της Αμερικής, η οποία ενισχύει προοδευτικά το δολάριο, αυξάνει τα επιτόκια και προσελκύει ξένο κεφάλαιο.
Η ανασφάλεια των υπαρχόντων επιχειρήσεων είναι έντονη, ενώ πλέον εμφανίζεται και πρόβλημα κύρους των προϊόντων που παράγονται σε μία χώρα που κάνει πολέμους και τσακώνεται σχεδόν με όλο τον Δυτικό κόσμο. Για παράδειγμα οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν μονάδες παραγωγής στην Τουρκία, προμηθεύοντας από εκεί τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης και την Ρωσία. Ηδη στην Τουρκία κατασκευάζονται πάνω από 1.200.000 οχήματα κάθε χρόνο, όντας η έκτη μεγαλύτερη παραγωγός χώρα επιβατικών αυτοκινήτων και δεύτερη στα οχήματα 3,5 τόνων και πάνω.

Είχαμε γράψει απο πέρσι ότι κάποιοι αυτοκινητικοί όμιλοι που κατασκευάζουν σε Τουρκικό έδαφος οχήματα, έχουν ξεκινήσει με άκρα διακριτικότητα να καταστρώνουν σχέδια αντιμετώπισης κρίσεων στην Τουρκία, με πρώτη λύση τη σταδιακή μείωση της παραγωγής και μεταφοράς μέρος αυτής σε άλλες παραγωγικές μονάδες της Ευρώπης.

Σε πολλά από τα αρχηγεία των αυτοκινητοβιομηχανιών πέφτουν στο τραπέζι προτάσεις για πιθανές χώρες, που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν μονάδα παραγωγής, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, της οποίας η γεωπολιτική θέση βολεύει σε σχέση με τις μεταφορές των οχημάτων.

Η ευκαιρία που πάει να δημιουργηθεί είναι ιδιαίτερα μεγάλη! Έχουμε όμως την πολιτική αλλά και κοινωνική βούληση να προσελκύσουμε μία τέτοια επένδυση βαριάς βιομηχανίας, στην Ελλάδα;

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
newsauto

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Ο Ανώνυμος φίλος τα είπε όλα με δυό πολύ σωστές κουβέντες. Ή μάλλον τα είπε σχεδόν όλα. Η χώρα έτσι όπως της την καταντήσανε, έχει τεράστια προβλήματα να προσελκύσει κάποια στοιχειωδώς σοβαρή επένδυση. Ποιά προβλήματα;
    1. Οι ΛΗΣΤΕΣ με τις γραβάτες, δηλαδή το πολιτικό και αυτοδιοικητικό προσωπικό και οι νεογιάπηδές τους των “αρμοδίων” κρατικών υπηρεσιών.
    2. Οι ΛΗΣΤΕΣ με τις δήθεν φόρμες εργασίας και τα πολλά ακίνητα και αυτοκίνητα που δεν έχουν ιδρώσει ούτε ένα μεροκάματο, κάποιοι συνδικαλισταράδες για πολλές κλωτσιές.
    Όλοι αυτοί απαιτούν τα “διόδιά” τους και “την έχουν δει” τουλάχιστον συνεταίροι, γιατί έχουν το δικαίωμα της υπογραφής (λέει)
    3. Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ που διδάχθηκε από την μεταπολίτευση ότι δουλεύουν μόνον τα καρόϊδα και το όνειρό του είναι να κοιμηθεί φτωχός και να ξυπνήσει πλούσιος, χωρίς να κουνήσει το δαχτυλάκι του. Απεργία, φραπέ, αργία νάναι και ότι νάναι, μετάταξη στο δημόσιο, απόσπαση σε κανα πολιτικό γραφείο, αργομισθίαι και σύνταξη πριν κλείσει τα 40. Άμα δεν σέβεσαι το ψωμί που τρώς, ποιός πιστεύεις ότι θα σου το χαρίσει, αυτός που πετροβολάς;;;
    Αν υπάρχουν ΕΛΛΗΝΕΣ που ιδρώνουν το ψωμί τους;;; Και βέβαια υπάρχουν πάρα πολλοί που κερδίζουν το ψωμί τους πανάξια με ιδρώτα και αίμα, αλλά κανείς δεν το μαθαίνει, βλέπετε τα κακά νέα κυκλοφορούν πολύ πιό εύκολα και πολύ πιό γρήγορα από τα καλά.
    Και αν δεν φτάνουν όλα αυτά, πείτε μου ποιός πάει να στήσει μία μεγάλη βιομηχανία σε μία χώρα χωρίς βιομηχανική παράδοση;;;
    Συμπέρασμα: μην “παραμυθιάζετε” τον κόσμο, καμία σοβαρή διεθνής βιομηχανία δεν ρίχνει ζαριές “και όπου κάτσει”, τους έχουν μετρήσει όλους και όλα και δυστυχώς “ευρέθημεν ελλιποβαρείς”. Και να φύγουν από την τουρκία, δεν τους βλέπω να σπρώχνονται να έλθουν στην ΕΛΛΑΔΑ…

    ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΡΜΟΝΗΣ

  2. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΕ 85 % ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ? ΜΟΝΟ ΤΡΕΛΛΟΣ ΕΡΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΕΜΕΣΑ ΤΟ 85% .ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΗΣ .ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΚΟΨΕΣ ΑΠΟΔΗΞΗ . ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ 25% ΤΟΚΟ ΣΕ ΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑ ΚΑΠΟIΟΣ ΣΕ ΤΑΜΕΙΑ Η ΕΦΟΡΙΑ .ΟΥΤΕ ΜΠΡΑΒΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟΚΟ .

Comments are closed.