Το μαθηματικό πρόβλημα του Δημοτικού που έγινε viral – Μόνο ένας στους δέκα το λύνει (ΒΙΝΤΕΟ)

Κοινοποίηση:
1

Το 85% δεν μπορεί να λύσει αυτή την απλή μαθηματική πράξη.

 

Κι αυτό γιατί οι μεγάλοι έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν το κομπιουτεράκι τους για τις πιο απλές πράξεις.

Η συγκεκριμένη εξίσωση και οι παρόμοιες με αυτή όμως, δεν λύνονται με κομπιουτέρακι γιατί το αποτέλεσμα βγαίνει λάθος.

Για να έχετε μια ελπίδα να είστε στο 15% που τα κατάφεραν, προσπαθήστε να τη λύσετε με το μυαλό σας ή με τον παραδοσιακό τρόπο: χαρτί και μολύβι:

9 – 3 ➗ 1/3 + 1 = ?

Το μυστικό είναι να ξέρει κανείς τον κανόνα για την προτεραιότητα των πράξεων στα μαθηματικά, δηλ. ποια πράξη πρέπει να γίνει πρώτη, ποια δεύτερη και ούτω καθεξής.

Η σωστή σειρά είναι: 1. Παρενθέσεις, 2. Δυνάμεις, 3. Πολλαπλασιασμός / Διαίρεση, 4. Πρόσθεση / Αφαίρεση.

Δείτε το βίντεο με τον τρόπο επίλυσης:

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. Εγώ το βρήκα 19. Είπα 9-3=6. Το 6 το διαιρούμε με το κλάσμα 1/3 που κάνει 18. Μετά 18+1=19. Πού έκανα λάθος? Εκτός αν έχει στην αρχική εξίσωση παρενθέσεις γιατί κάπου μιλάει για παρενθέσεις και ξέχασε να τις βάλει. Πάντως χωρίς παρενθέσεις 9-3:1/3+1 κάνει 19. Έλα χριστέ και παναγιά.

    1. Δεν έβαλες σωστά τις παρενθέσεις
      Η σωστή αλγεβρική εξισωση περιγράφεται ως εξης:
      {9-(3:1/3)+1}={9-9+1}=1
      Πρωτα γίνονται οι πράξεις εσωτερικά ξεκινώντας από τις παρενθέσεις και πηγαίνοντας προς
      τα άγκιστρα.
      Οι παρενθέσεις μπαίνουν αυτόνομα
      από μας γνωρίζοντας τους κανόνες
      της σειράς πράξεων της άλγεβρας.Δε το διάβασες η δε το
      κατάλαβες?

      1. Εγώ το κατάλαβα, εσύ δεν κατάλαβες ότι τα μαθηματικά δεν είναι παράσταση μαγείας του Ντέιβιντ Κόπερφιλντ. Για να βγάλεις αποτέλεσμα 1 θα έπρεπε εξ αρχής να γράψεις την εξίσωση 9-(3:1/3)+1 και όχι 9-3:1/3+1. Με την ίδια λογική και εγώ σου βάζω την εξίσωση 10+20:5Χ1-2Χ3+7. Πόσο κάνει? 19? Λάθος. Κάνει 15 γιατί η εξίσωση είναι 10+(20:5)Χ1-(2Χ3)+7. Αυτά δεν είναι μαθηματικά αυτά είναι μαγικά τρικ. Με το καλό να μάθεις και μερικά τρικ με τραπουλόχαρτα.

  2. Ολη αυτή η ”ανώτερη μαθηματική ανάλυση” χρειαζόταν για να αποδειχθεί ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι 1; Μεγάλη πλάκα μιλάμε…Πάλι καλά που το υπολόγισαν σωστά…

Comments are closed.