ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΝ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!! Διώρυγα του Σουέζ: Η Αίγυπτος θα διεκδικήσει αποζημιώσεις από την Ever Green -Ευθύνες στον καπετάνιο

Κοινοποίηση:
Καταγραφή

Το Κάιρο θα διεκδικήσει αποζημιώσεις από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του γιγαντιαίου πλοίου εμπορευματοκιβωτίων «Ever Given», που απέκλεισε επί σχεδόν μία εβδομάδα τη διέλευση της Διώρυγας του Σουέζ, δήλωσε στο ρωσικό πρακτορείο Sputnik ο ναύαρχος Μοχάμπ Μαμές, βοηθός του Αιγύπτιου προέδρου Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι.

«Θα απαιτήσουμε αποζημιώσεις από την πλοιοκτήτρια εταιρεία για όλες τις συνέπειες από την ακινητοποίηση του πλοίου, για τη χρήση όλων των ρυμουλκών, θα απαιτήσουμε το πλήρες κόστος», τόνισε ο βοηθός του Αιγύπτιου προέδρου σε θέματα ανάπτυξης λιμένων και της Διώρυγας του Σουέζ.
«Ηταν ευθύνη του καπετάνιου»

Παράλληλα, επέρριψε την ευθύνη του περιστατικού στον καπετάνιο του πλοίου.

«Αυτό που συνέβη ήταν ευθύνη του καπετάνιου, το κανάλι μας είναι ασφαλές», σημείωσε.

Η προσάραξη του «Ever Given» από την περασμένη Τρίτη μέχρι νωρίτερα σήμερα, όταν και ολοκληρώθηκε η επιχείρηση αποκόλλησής του επιτρέποντας ξανά τη διέλευση της Διώρυγας, προκάλεσε τεράστια προβλήματα και ένα μποτιλιάρισμα τουλάχιστον 400 πλοίων, τα οποία περίμεναν σήμερα να μπορέσουν να διασχίσουν αυτή την σημαντική οδό για το θαλάσσιο εμπόριο που συνδέει την Ερυθρά Θάλασσα με τη Μεσόγειο.

Ο Αιγύπτιος ναύαρχος τόνισε πως η Αίγυπτος δεν πρόκειται να κάνει κατασκευαστικές αλλαγές στη Διώρυγα. «…Το κανάλι είναι απολύτως ασφαλές, όλα τα πλοία το διασχίζουν χωρίς προβλήματα. Αν κάτι συμβεί, είναι πολύ σπάνιο», συμπλήρωσε.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ !!!ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΛΟΓΟ COVIT Ο ΝΑΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΕΙΝΑΙ 10 ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΚΥΛΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΟΤΗ !!!ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΛΙΠΟΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΛΙΠΟΝ !!!!!!

  2. Τα κουμάντα στη διέλευση του Σουέζ τα έχει ο πλοηγός εκτός και αν μας εξηγήσουν ότι τον παρέκαμψε ο καπετάνιος διαφορετικά μιλάμε για το τετριμμένο πως όποιος κλάσει στο βαπόρι φταίει ο καπετάνιος που δεν έδειξε την προσήκουσα επιμέλεια να του βάλει τάπα. Στον εικοστό πρώτο αιώνα το μπαλάκι καλά κρατεί.

  3. Ναι μόνο που το ίδιο πάθαιναν και πολύ μικρότερα πλοία λόγω των ηλιθίων πλοηγων… άπειρες ιστορίες.. αυτοί κάνουν στην γέφυρα προσευχή, ότι και να γίνει.. Ο πλοίαρχος είναι αδύνατον να κάνει κάτι, δεν υπάρχει καμία περίπτωση.. ειδικά για τέτοια μεγέθη… την ώρα που κάνει προσευχή , αν αυτό το υπερβολικό βγει λίγο από το μέγιστο βάθος του καναλιού δεξιά η αριστερά τότε βρίσκει κάτω.. χάνεται οποιαδήποτε δυνατότητα ενέργειας.. είναι θέμα δευτερολέπτων, ούτε καν ενός λεπτού… όλοι το ξέρουν αυτό… άλλο τι λέει το χασανακι…

Comments are closed.