ΣΚΑΝΔΑΛΑΡΑ. ΜΟΝΟΝ ΕΔΩ! Ο ΕΜΜΙΣΘΟΣ ΤΩΝ “ΝΤΑΒΑΔΩΝ” ΤΗΣ ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ- ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ, ΠΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΙΟΝΙ, ΠΕΘΕΡΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΑΡΧΙΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΑ – ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    Κοινοποίηση:
    gerapetriths-mhtsotakhs

    Το χάος στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, λόγω της κακοκαιρίας με την πολύωρη ταλαιπωρία των οδηγών και το αλαλούμ που έγινε παραμονές της νέας χρονιάς, έφερε στην επιφάνεια και το διαρκές χάος που επικρατεί έξι μήνες μετά τις εκλογές στον τομέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Το δίδυμο που τοποθέτησε επικεφαλής στο υπουργείο αυτό ο Κ. Μητσοτάκης -υπουργός ο Κώστας Καραμανλής εκ Σερρών και υφυπουργός ο Γιάννης Κεφαλογιάννης ο νεότερος εκ Ρεθύμνου- αποδεικνύονται οι πιο άχρηστοι που θα μπορούσαν να βρίσκονται εκεί. Ο καθένας χώρια και οι δυο μαζί…

    Είδαμε ότι μετά το μεγάλο κράξιμο και την οργή του κόσμου, για να δικαιολογήσει την ανικανότητα και της δικής του κυβέρνησης, ο Κούλης ζήτησε «έρευνα» για να βρεθεί ποιοι φταίνε. Και κάνοντας ένα επικοινωνιακό σόου, από αυτά που επιδίδονται διαρκώς και οι «γαλάζιοι» αφότου πήραν την εξουσία, καρατόμησαν τον διοικητή του αρμόδιου τμήματος της Τροχαίας για τους αυτοκινητοδρόμους και κάλεσαν για …εξηγήσεις τους αρμοδίους της «Νέας Οδού» που έχει αναλάβει και εκμεταλλεύεται τον αυτοκινητόδρομο. Και ο μεν διοικητής θυσιάστηκε ως «Ιφιγένεια για να καλυφθούν οι ευθύνες του Χρυσοχοΐδη ποθυ κατά τα άλλα έχει αναλάβει την …αναδιάρθρωση της ΕΛΑΣ, η δε κλήση της «Νέας Οδού» που γίνεται κατόπιν εορτής είναι μόνο και μόνο στάχτη στα μάτια!

    Στην μετά ΣΥΡΙΖΑ εποχή, δεν έχει αλλάξει τίποτα στις στενές σχέσεις του γκουβέρνου –που τώρα είναι γαλάζιο- με τους μεγαλοεργολάβους και τους κατασκευαστές. Κάποιες εσωτερικές «ισορροπίες» μπορεί να έχουν μεταβληθεί, αλλά το καθεστώς παραμένει το ίδιο. Και αυτό δεν οφείλεται μόνο στο γεγονός ότι είναι άχρηστοι ο υπουργός και ο υφυπουργός. Έχει να κάνει και με γενικότερους λόγους.

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε, με αφορμή την συγκεκριμένη περίπτωση, ότι η «Νέα Οδός» ανήκει εξ’ ολοκλήρου –μετά την εξαγορά του ποσοστού της ισπανικής Ferrovial- στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ του Γ. Περιστέρη ο οποίος βρίσκεται πολύ κοντά στη σημερινή εξουσία. Και όχι μόνο αυτό. Υπάρχει και έμμεση συγγενική σχέση με το Μέγαρο Μαξίμου…

    Ο υπουργός Επικρατείας και ένας από τους πιο στενούς συμβούλους του Μητσοτάκη, ο Γ. Γεραπετρίτης, είναι παντρεμένος με τη δικηγόρο Αλεξάνδρα Γουρζή η οποία είναι κόρη του δεύτερου ισχυρότερου μετόχου και αντιπροέδρου της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ Μιχάλη Γουρζή. Για να μην αναφερθούμε εδώ στις διευκολύνσεις που επί ΣΥΡΙΖΑ ακόμη είχε δώσει στην ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) στην οποία νομική σύμβουλος είναι η σύζυγος Γεραπετρίτη!

    Όποιο προπέτασμα κι αν χρησιμοποιήσουν τώρα για να δείξουν ότι δήθεν η εταιρεία καλείται να λογοδοτήσει, λόγω των «υποχρεώσεων» που έχει, όσοι κινούνται στο χώρο των κατασκευαστικών εταιριών και γνωρίζουν τι γίνεται απλώς χαμογελούν με νόημα. Όλο το γαλάζιο εξάμηνο που έχει προηγηθεί, το γενικότερο έργο στο υπουργείο αυτό είναι μηδενικό. Εξάλλου είναι «γνωστά» τα κριτήρια με τα οποία ο Μητσοτάκης επέλεξε υπουργό και υφυπουργό…

    Ο 45χρονος γιος του Αχιλλέα Καραμανλή πήρε το υπουργείο αυτό για καθαρά λόγους εσωκομματικών ισορροπιών της «οικογένειας Μητσοτάκη» με την «οικογένεια Καραμανλή». Αυτό ήταν το αποκλειστικό κριτήριο επιλογής του ώστε να συνεχιστεί και η …παράδοση, αφού και ο «Εθνάρχης» -και μετέπειτα εραστής του Ευταξία- είχε ξεκινήσει την πολιτική του καριέρα από το υπουργείο Δημοσίων Έργων. Στους νεοδημοκρατικούς κύκλους είναι μάλιστα κοινό μυστικό ότι εκ Σερρών «Καραμανλής ο Γ’» περιμένει πώς και πώς να …αποστρατευθεί ο Βούδας της Ραφήνας για να αυτοχριστεί υποψήφιος αρχηγός και συνεχιστής του καραμανλέικου. Όσο για τους έξι μήνες που είναι υπουργός, το μόνο που έχει κάνει όσον αφορά το αντικείμενό του δεν είναι παρά οι διάφορες διευθετήσεις, μικρότερες ή μεγαλύτερες, που προωθεί με τους εργολάβους για να τα έχει καλά μαζί τους. Κι έτσι το μόνο για το οποίο «ξεχώρισε», πριν από το φιάσκο της Μαλακάσας, ήταν ότι κατάφερε να τον κράξει ο Πρ. Εμφιετζόγλου που αν και παραδοσιακός φίλος και υποστηρικτής της οικογένειας Καραμανλή τον κατήγγειλε δημοσίως ως «άσχετο, ψεύτη, θρασύδειλο και ανίκανο με αφορμή του έργο της Εθνικής Οδού Πατρών – Πύργου και με επιστολή του στον Μητσοτάκη ισχυρίστηκε ότι ο υπουργός του διαπραγματεύεται με «τους γνωστούς νταβατζήδες» για να τους δώσει το συγκεκριμένο έργο ως αντάλλαγμα γιατί δεν έκαναν την αύξηση στα διόδια της Αττικής Οδού»…
    —————————————–
    Όσο για τον υφυπουργό, στα ίδια κυβικά κινείται κι αυτός. Ο 37χρνονος Γ. Κεφαλογιάννης, που έχει τυπικά αναλάβει τον τομέα των μεταφορών, μπήκε στην κυβέρνηση για λόγους ισορροπιών μόνο και μόνο με το βαρδινογιαννέικο, ύστερα από την εμπλοκή που δημιουργήθηκε με την Όλγα Κεφαλογιάννη. Ως γνωστόν είναι πρώτος εξάδελφός της και «πήρε» τη βουλευτή της έδρα στο Ρέθυμνο από το 2012 όταν αυτή αποφάσισε να μετακομίσει στην Α’ Αθηνών. Κι αν αυτός έχει «ξεχωρίσει» για κάτι εδώ και έξι μήνες ήταν για τον ερωτικό δεσμό του με την άλλη υφυπουργό Δόμνα Μιχαηλίδου με την οποία τελικά χώρισε γιατί το κέρατο που του έριχνε πήγαινε σύννεφο.
    ———————————–
    Το θέμα μετά από όλα αυτά είναι ότι ενώ ο Κ. Μητσοτάκης εμφανίζεται φανατικός υποστηρικτής της «αξιολόγησης» ακόμη και για τους υπουργούς του, τώρα που πλησιάζει η ώρα της …βαθμολογίας με αυτούς τους δυο τι θα κάνει; Κανονικά θα έπρεπε να μην τους έχει καν στην κυβέρνηση, αλλά όλοι ξέρουν ότι δεν πρόκειται να τους ακουμπήσει ούτε και τώρα. Κι ας αποδεικνύεται με κάθε ευκαιρία η ανικανότητα και η ανεπάρκειά τους. Είναι όμως κι αυτοί από τζάκια…

    ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    3 Σχόλια

    1. μόνον αυτοί οι εργολάβοι έχουν την απαιτουμενη τεχνογνωσία για τέτοια έργα, και στην χούντα αυτοί τα φτιάχνανε και δουλεύαν όλα ρολόι.

      1. Στην χουντα αυτοι ηταν στο εξωτερικο η στην μακρονησο,μετα την χουντα ηρθαν.

    2. Είπαμε μόνο ο Αστυνομάκος την πλήρωσε.Όλοι οι άλλοι στον αφρό.
      Δεν μπορούμε να πούμε.Αξιοκρατικότατη η Κυβέρνηση αλλά ρε Στέφανε μόνο εσύ τα λες όλοι οι άλλοι γαργάρα. Μα όλοι τρώνε ρε παιδί μου.

    Comments are closed.