Ή ΤΟΝ ΒΡΗΚΕ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ Ή ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!!! Ο ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΣΚΟΣ ΚΟΥΛΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ – ΟΙ ΟΡΔΕΣ ΤΩΝ Λ@ΘΡΟ, ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ “ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ” ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΑΘΛΙΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ;;;

    Κοινοποίηση:
    edfrgvb-1

    Ο τύπος είναι καμμένο χαρτί και το ξέρει και ο ίδιος. Διαβάζοντας το άρθρο του σε ειδικό ένθετο της εφημερίδας “Κεφάλαιο”, δύο ενδεχόμενα έρχονται στο μυαλό του αναγνώστη. Ή ο τύπος δεν είναι στα καλά του ή μας δουλεύει κατάμουτρα. Η απάντηση είναι εύκολη και είναι η δεύτερη καθώς ο Πρωθυπουργός μια χαρά είναι πνευματικά και ακολουθεί το σχέδιο του εθνομηδενισμού.

    Ο άνθρωπος λοιπόν που επί ημερών του χάθηκε το Αιγαίο με την αθρόα εισβολή λ@θρο, το ανελέητο κυνηγητό των Ελλήνων έναντι των αλλοδαπών και την συνεχή έως σκανδαλώδης υποχωρητικότητα έναντι των Τούρκων, μιλά για… πατριωτισμό, για για την φιλελεύθερη Δημοκρατία και τις αντοχές της ακόμα και σε περιόδους λαϊκισμού.

    Όπως λέει ο κ. Μητσοτάκης, σε άρθρο του με τίτλο «Φιλελεύθερη δημοκρατία. Ανοιχτή κοινωνία με ανοιχτούς ορίζοντες», «σε έναν κόσμο που αλλάζει, πάντως, μία αξία παραμένει ακλόνητη: ο πατριωτισμός».

    Γράφει και άλλα απίστευτα που δείχνουν ότι ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου και χρόνου. «Προσωπικά πιστεύω στη δύναμη και στο βάθος της φιλελεύθερης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Μιας δημοκρατίας ανοιχτής. Με αντοχή, όμως, στις δυνάμεις που την υπονομεύουν. Γιατί, όπως αποδεικνύει και η ελληνική εμπειρία, είναι το πολίτευμα που μπορεί να υπερβαίνει οικονομικές κρίσεις και δημαγωγικές περιπέτειες. Με την ασπίδα της αλήθειας, να αποκρούει τη διαβρωτική δράση του λαϊκισμού. Με την ισχύ της λαϊκής ψήφου, να εξοστρακίζει τους υπονομευτές του. Και με τους κανόνες του Κράτους Δικαίου, να τους τιμωρεί όπως τους πρέπει».

    Συνεχίζει δε λέγοντας, «σε έναν κόσμο που αλλάζει, πάντως, μία αξία παραμένει ακλόνητη: ο πατριωτισμός. Η αγάπη για την πατρίδα και η σταθερή προσήλωση στην υπεράσπισή της. Μακριά, ωστόσο, από ρητορείες και εύκολα συνθήματα. Και με πυξίδα τον ρεαλισμό και τον συνδυασμό της ενεργητικής διπλωματίας με την αμυντική θωράκιση. Γιατί όπως, ακριβώς, νέες συνθήκες σαν το Μεταναστευτικό φωτίζουν, σήμερα, διαφορετικά τη σημασία των συνόρων, έτσι και οι διακρατικές συμμαχίες αποκτούν νέα βαρύτητα, τώρα, στις γεωστρατηγικές εξελίξεις στον παγκόσμιο χάρτη».

    «Είμαι περήφανος που, στα δύο πρώτα χρόνια της θητείας της, η κυβέρνησή μας, αν και κλήθηκε να διαχειριστεί αλλεπάλληλες και πολύμορφες προκλήσεις, έμεινε στο πλευρό κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα. Και έτσι θα πορευτεί. Ανοιχτή στις μεταρρυθμίσεις και με ανοιχτούς ορίζοντες», καταλήγει.

    Ολόκληρο το άρθρο του πρωθυπουργού:

    Φιλελεύθερη δημοκρατία. Ανοιχτή κοινωνία με ανοιχτούς ορίζοντες

    Πιστεύω σε μια κοινωνία που γεφυρώνεται η ατομική ελευθερία με τη συλλογική ευημερία

    Σε παλαιότερα χρόνια, ο τίτλος «Σε τι πιστεύουμε» σε ένα αφιέρωμα όπως αυτό, θα παρέπεμπε μάλλον σε άκαμπτα μανιφέστα ανελαστικών ιδεολογιών. Αντίθετα, στις μέρες μας η συστέγαση απόψεων που εκκινούν από διαφορετικές αφετηρίες, αλλά αφορούν την ίδια θεματική ζωογονεί τον δημόσιο διάλογο. Γιατί, διασταυρώνοντας τα αντίπαλα επιχειρήματα, δοκιμάζει την αντοχή τους στην πραγματικότητα. Και, βαθαίνοντας τον κοινό προβληματισμό, αναβαθμίζει συνολικά την ποιότητα της πολιτικής και κοινωνικής ζωής ενός τόπου.

    Προϋπόθεση, βέβαια, γι’ αυτό είναι να αναγνωρίζουμε όλοι αξίες και όχι αξιώματα. Με πρώτη αυτήν της συνύπαρξης. Την πεποίθηση, δηλαδή, ότι κανείς δεν κρατά το μονοπώλιο στις ιδέες, στην αλήθεια, στην κοινωνική ευαισθησία, στην ηθική και στον πατριωτισμό. Γιατί μπορεί ο δρόμος να είναι η δημιουργική αντιπαράθεση, η διαφωνία ή ακόμη και η σύγκρουση. Προορισμός, ωστόσο, πρέπει είναι πάντοτε ο συμβιβασμός και η σύνθεση. Με απόλυτο σεβασμό στη διαφορετική άποψη. Αλλά χωρίς την παραμικρή παραχώρηση στον διχαστικό και μισαλλόδοξο λόγο.

    Προσωπικά πιστεύω στη δύναμη και στο βάθος της φιλελεύθερης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Μιας δημοκρατίας ανοιχτής. Με αντοχή, όμως, στις δυνάμεις που την υπονομεύουν. Γιατί, όπως αποδεικνύει και η ελληνική εμπειρία, είναι το πολίτευμα που μπορεί να υπερβαίνει οικονομικές κρίσεις και δημαγωγικές περιπέτειες. Με την ασπίδα της αλήθειας, να αποκρούει τη διαβρωτική δράση του λαϊκισμού. Με την ισχύ της λαϊκής ψήφου, να εξοστρακίζει τους υπονομευτές του. Και με τους κανόνες του Κράτους Δικαίου, να τους τιμωρεί όπως τους πρέπει.
    Ένα δυναμικό πολιτικό σύστημα, πάντως, δεν καταργεί τις αγκυλώσεις που γεννούν οι περίοδοι ακμής του. Ούτε, συνεπώς, και τις αδυναμίες του που έρχονται με τους κυματισμούς της διαδρομής του. Καθώς, λοιπόν, παντού στον κόσμο, δοκιμάζεται το βασικό συστατικό της Δημοκρατίας, η αντιπροσωπευτικότητα, έχουμε χρέος να ανανεώσουμε το περιεχόμενό της. Πώς; Ενισχύοντας τη συμμετοχή των πολιτών στα κοινά. Ενσωματώνοντας τα μηνύματά τους στους θεσμούς. Αμβλύνοντας ανισότητες. Και, κυρίως, παράγοντας πειστικό αποτέλεσμα προς όφελος όλων.

    Ακριβώς γι’ αυτό πιστεύω σ’ ένα κράτος ικανό να προσφέρει λύσεις: στην Άμυνα της χώρας, στην Ασφάλεια του πολίτη, στη δημόσια Υγεία και Παιδεία. Αλλά και στην προστασία του Περιβάλλοντος και της καθημερινής ζωής. Ένα κράτος το οποίο θέτει κανόνες στην οικονομική δραστηριότητα. Αλλά δεν της στερεί δυναμισμό και παραγωγικότητα. Χωρίς γραφειοκρατία και κομματισμό. Αλλά και απελευθερωμένο από συμπλεγματικά δόγματα του παρελθόντος. Γιατί είναι καιρός, νομίζω, πλέον, να αντιληφθούμε ότι το «δημόσιο» δεν ταυτίζεται με το «κρατικό».

    Αυτό, άλλωστε, απέδειξαν τόσο η πανδημία και οι ταυτόχρονες κρίσεις στα εθνικά μέτωπα, όσο και η τρέχουσα πραγματικότητα. Θυμίζω ότι τις υγειονομικές ανάγκες της χώρας υπηρέτησαν από κοινού το κράτος και οι δωρεές ιδρυμάτων. Εταιρείες συμμετείχαν στον άμεσο εξοπλισμό του Λιμενικού Σώματος για την αντιμετώπιση του Μεταναστευτικού. Ενώ δημόσιος και ιδιωτικός τομέας συμπράττουν, σήμερα, σε μεγάλα έργα υποδομών σ’ ολόκληρη την επικράτεια. Με άλλα λόγια, η ίδια η ζωή διδάσκει ότι το κοινό συμφέρον επιβάλλει κοινή συστράτευση.

    Πιστεύω, επίσης, σε μια ανοιχτή κοινωνία, όπου γεφυρώνεται η ατομική ελευθερία με τη συλλογική ευημερία. Με την προσωπική πρόοδο να αυξάνει παράλληλα και τον εθνικό πλούτο. Ώστε να ακολουθεί η Πολιτεία, που θα τον κατανέμει δίκαια και με ευαισθησία απέναντι στους πιο αδύναμους. Προϋπόθεση, όμως, για κάτι τέτοιο είναι η ξεχωριστή προσωπικότητα κάθε πολίτη να μη χάνεται σε γενικόλογες έννοιες, όπως «λαός». Στο επίκεντρο να βρίσκεται ο ίδιος, έχοντας ίσες ευκαιρίες με τον δίπλα του. Χωρίς διακρίσεις με βάση την καταγωγή, το φύλο ή τις επιλογές του.

    Είναι ο λόγος για τον οποίο η σύγχρονη Δημοκρατία θεωρεί την Παιδεία «ιμάντα» προσωπικής ανέλιξης και «κλειδί» συνολικής προόδου. Γιατί είναι αυτή η οποία, σε σύνδεση με την αγορά εργασίας, θα εξοπλίζει τον νέο με δεξιότητες για να χτίσει ο ίδιος το δικό του μέλλον. Αλλά και εκείνη η οποία, απαντώντας στα ζητούμενα της εθνικής οικονομίας, θα επιτρέπει στη χώρα να καινοτομεί. Να προσαρμόζεται και να επιτυγχάνει σε ένα διεθνές περιβάλλον που διαρκώς μεταβάλλεται για να γίνει όλο και πιο σύνθετο, όλο και πιο ανταγωνιστικό.

    Σε έναν κόσμο που αλλάζει, πάντως, μία αξία παραμένει ακλόνητη: ο πατριωτισμός. Η αγάπη για την πατρίδα και η σταθερή προσήλωση στην υπεράσπισή της. Μακριά, ωστόσο, από ρητορείες και εύκολα συνθήματα. Και με πυξίδα τον ρεαλισμό και τον συνδυασμό της ενεργητικής διπλωματίας με την αμυντική θωράκιση. Γιατί όπως, ακριβώς, νέες συνθήκες σαν το Μεταναστευτικό φωτίζουν, σήμερα, διαφορετικά τη σημασία των συνόρων, έτσι και οι διακρατικές συμμαχίες αποκτούν νέα βαρύτητα, τώρα, στις γεωστρατηγικές εξελίξεις στον παγκόσμιο χάρτη.

    Οι παραπάνω σκέψεις απορρίπτουν, νομίζω, μανιχαϊστικά δίπολα ή αναχρονιστικά διλήμματα. Αντίθετα, μένουν ανοιχτές σε όλα τα ρεύματα προβληματισμού σχετικά με το αύριο της Δημοκρατίας. Δεν ξέρω αν ισχύει η θέση ότι «οι ιδεολογίες γίνονται, συχνά, εχθροί των ιδεών». Ξέρω, όμως, πως η σύγχρονη φιλελεύθερη Δημοκρατία, την οποία πρεσβεύω, δεν έχει άλλον δρόμο από την εμβάθυνσή της. Όπως και από την αναβάπτιση των αρχών της στη συγκυρία του 21ου αιώνα, που σφραγίζεται, ήδη, από την επέλαση της Τεχνολογίας και των νέων Δικαιωμάτων του Πολίτη.

    Πάνω απ’ όλα, λοιπόν, πιστεύω στην ελεύθερη αντίληψη, στον μεθοδικό σχεδιασμό και στην τολμηρή πράξη. Αλλά με κοινό βηματισμό κράτους και κοινωνίας. Ο τόπος μας, άλλωστε, προόδευσε κάθε φορά που οι επιλογές της ηγεσίας συμβάδισαν με τα ώριμα αιτήματα της κοινωνίας. Είμαι περήφανος που, στα δύο πρώτα χρόνια της θητείας της, η κυβέρνησή μας, αν και κλήθηκε να διαχειριστεί αλλεπάλληλες και πολύμορφες προκλήσεις, έμεινε στο πλευρό κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα. Και έτσι θα πορευτεί. Ανοιχτή στις μεταρρυθμίσεις και με ανοιχτούς ορίζοντες.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    18 Σχόλια

    1. Κοροϊδευει τους γερους (οσους δεν πεθαναν απο κορονοϊο).
      Αυτοι ειναι ως επι τω πλειστον οι ψηφοφοροι του.
      Γελανε και τα βατραχια με τον Κερμιτ!
      Θα φαει μια π@@τσα στις εκλογες…!

    2. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΙΑ… ΣΥΣΚΕΨΗ…. ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΙΑ…. ΟΠΩΣ ΘΑΛΕΓΕ Ο ΑΙΩΔΟΣ ΤΟΛΗΣ

    3. Τό Μητσοτέικο είναι φάρα απατεώνων.
      Τί είπε ό Ανδρέας Παπανδρέου γιά τόν σκατοψύχη Κώστα Μητσοτάκη.
      “Οχι μόνο είναι ικανός νά πουλήσει καί τήν Ακρόπολη,αλλά θά τήν δώσει μεσοτιμής”.
      Τό πανάθλιο ανίερο έργο τού πατέρα του συνεχίζει ό γουρλομάτης γιά αυτό τό παίζει πατριώτης.
      Γιάννης Λάκων

    4. Αν είναι να είσαι τρελός, φρόντισε να πληρώνεσαι γι’ αυτό, αλλιώς θα σε κλείσουν μέσα.

    5. Η παράνοια σε άτομα είναι σχετικά σπάνια. Όμως σε ομάδες, κόμματα, έθνη και εποχές είναι μάλλον ο κανόνας.

    6. Χρειάζεται δεύτερη σκέψη;;;;;;; Ο άνθρωπος μισεί τους Έλληνες και θέλει πάσα θυσία να εξαφανίσει των Ελληνισμό, αυτό το υποσχέθηκε στ’ αφεντικά του. Το βίντεο υπάρχει, δείξτε το κάθε μέρα να το δουν όλλοι η Έλληνες.

    7. Βλέποντας την αγάπη του γιά τούς Γκέϊ τώρα καταλαβαίνω γιατί υποστηρίζει μιά
      ανοιχτή κοινωνία μας θέλει όλους ανοιχτούς.

    8. Μιλάει για πατριωτισμό αυτός που επέτρεψε την αμάλ και όχι την λιτανεία της Παναγίας. Μιλάει για πατριωτισμό συτός που γιόρτασε μόνος του(με 5.000 αστυνομικούς) τα 200 χρόνια από το 1821 και απαγόρευσε στον λαό να τιμήσει τους προγόνους του. Μιλάει για πατριωτισμό αυτός που μιλάει μέρα νύχτα για κορονοιό και την ίδια ώρα έχει ανοίξει τα γήπεδα μην δυσαρεστηθούν οι αλαφουζομαρινάκηδες(εκεί που φωνάζουν κιόλας χωρίς σποστάσεις!). Μιλάει για πατριωτισμό αυτός που εριξε νερό και δακρυγόνα σε γυναικόπαιδα σε ειρηνική συηκέντρωση στην πλατεία συντάγματος κατά των εμβολίων. Και την ίδια ώρα άφηνε ανενόχλητους αλλοδαπούς να κάψουνε την μόρια και μετά τους χαρακτήριζε “υπερδραστήριους”! Τώρα θέλει και τα σκόπια στην εοκ αλλά τρέμει να φέρει τα μνημόνια των πρεσπών στη βουλή. Όχι γιατί δεν θα ψηφίσουν οι προδότες πρώην μακεδονομάχοι του αλλά ξέρει ότι ο λαός θα είναι πάλι στο σύνταγμα. Γιατί ότι και να πουν τα τουρκοκάναλα, οι πρώην μακεδονομάχοι να δω τα μούτρα τους που θα ψηφίσουν τα μνημόνια των πρεσπών. Μαζί με τον τσίπρα, τον φίλη και τον κοτζιά! Αντί να κάνουν χαρακίρι, θα ψηφίσουν αλλά να ξέρουν ότι τελείωσαν! ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

    9. H Koúλα έχει πολύ θράσος να μιλάει για πατριωτισμό .

    10. “Λαϊκισμός” είναι πολιτική προσέγγιση που προσπαθεί να απευθυνθεί στους απλούς ανθρώπους που αισθάνονται ότι οι ανησυχίες τους αγνοούνται από καθιερωμένες ελίτ ομάδες.(κατευθείαν αντιγραφή από το λεξικό της Οξφόρδης)

      Όποιος καταφέρεται ενάντια σε αυτά που θέλει ο λαός, δεν είναι δημοκράτης αλλά δικτάτορας εκτελώντας τις επιβουλές των ολιγαρχών ενάντια στον λαό.

    11. Γαμιωτάκης 1 χρόνο πριν:
      Είμαι ΠΕΡΉΦΑΝΟΣ που η Ελλάδα μετατρέπεται σιγά σιγά σε πολυπολιτισμική κοινωνία….!!
      Γ@μιολη ψάξε για χρυσόψαρα….!!

    12. Εάν υπήρχε στο κόμμα πραγματικός πατριώτης θα είχε παραιτηθεί καιρό πρίν.
      Όταν κάποιος από μερικά κόμματα ή και έξω απο τη βουλη λέει κάποια πατριωτικά πράγματα δεν σημαίνει πως είναι κιόλας.
      Ο καθένας τώρα ,μέσα και εξω, παίζει το παιχνίδι του για να αποσπάσει ψήφους από πατριώτες και δεν είναι καθόλου λίγοι ούτε αυτοί που παίζουν το παιχνίδι τους αλλά ούτε οι πατριώτες.

    13. Μία παλαιά φράση λέει «ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο του απατεώνα».

    14. Στην κατάλληλη εφημερίδα έγραψε το άθλιο κείμενο του.Η σκατοοικογενεια είναι ξεκάθαρα με το κεφάλαιο.

    Comments are closed.