Δεν έχουν τελειωμό οι καταγγελίες για τον Κωτσόβολο

Κοινοποίηση:
kotsovolos

Δεν έχουν τελειωμό οι καταγγελίες που έρχονται στα “συρτάρια” του makeleio.gr για τον “Κωτσόβολο”…

Διαβάστε αναλυτικά την καταγγελία αναγνώστη:

“ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΙΣ 26 / 8 /2013 . ΤΟ ΤΑΜΠΛΕΤ BITMORE TAB 760 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ 99.00 ΕΥΡΩ .ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 60 ΕΥΡΩ. ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ . ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΕΞΤΡΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ TOTAL SUPPORT ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑ 26.90 ΕΥΡΩ. ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ . ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΠΗΓΑ ΠΙΣΩ ΠΡΙΝ 10 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΩ ΘΡΑΥΣΗΣ ΟΘΟΝΗΣ .ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ.

ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΤΗ . ΕΝΩ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΣΤΕΙΛΑΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ .

ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΤΑΜΠΛΕΤ ΜΕ ΙΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ . Η ΤΙΜΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 3/ 4 ΣΤΑ 59 ΕΥΡΩ .ΕΝΩ ΑΠΑΙΤΗΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ . ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ .

ΤΕΛΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΣΑ ΕΝΑ ΤΑΜΠΛΕΤ 99.00 ΕΥΡΩ ΜΕ ΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ 26.90 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΤΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΠΡΟΙΟΝ”

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

17 Σχόλια

  1. Τους εχω στείλει αυτο το μηνυμα, δεν πήρα ποτε απάντηση, μιλάμε για μεγάλους απατεώνες:

    «Αγαπητέ Κωτσόβολε
    Αφου εκανα το λαθος και αγόρασα ενα παλιο-ψυγείο Whirlpool απο σας, εχω περάσει μια τεράστια ταλαιπωρία με τους άχρηστους υπαλλήλους σας που έχετε στα καταστήματα σας και με τους ακομη πιο άχρηστους εξωτερικούς συνεργάτες σας παύλα “τεχνικούς” που εκτός οτι ειναι άχρηστοι, βαριούνται κι ολλας να έρθουν στέλνοντας στη θέση τους τους συνταξιούχους γονείς τους.
    Λοιπόν οπως καταλάβατε το ψυγείο εχει προβλημα, εχω πετάξει παρα πολλα τρόφιμα γιατι το ψυγείο δεν λειτουργει σωστά και ο τεχνικός εχει ερθει με το ζόρι 2-3 φορές και με κοροϊδεύει μπροστά στα μούτρα μου και μου λεει οτι ειναι όλα ένταξη.
    Απο σας το αγόρασα και απαιτώ απο τη στιγμή που δε φτιάχνεται, την άμεση αντικατάσταση του. Ό,τι πουλάτε εντός ευρωπαϊκής ένωσης είστε υποχρεωμένοι να το καλύπτετε με 2ετη εγγυηση και Οχι οταν ειναι κατι ελαττωματικό να το παίζεται ανήξεροι.
    Ειδικά για μια τόσο μεγάλη αλυσίδα σαν κι εσάς, δεν το περιμενα αυτο. Αν δεν μπορείτε να το κάνετε σωστά, μην το κάνετε καθόλου.
    Μη μου απαντήσετε με αυτοματοποιημένο μηνυμα και ΜΗ που απαντήσει ο πρωτος αναρμοδιος γραμματέας εκει μεσα, θελω μια ξεκάθαρη λύση εδω και τωρα!
    Θελω μια υπεύθυνη γραπτή απάντηση σε αυτο εδω το email που διαβάζεται τωρα!
    Εγω δεν πρόκειται να ξαναμιλήσω με τεχνικό ή με τον προμηθευτή του προϊόντος, αυτο ειναι δικιά σας δουλειά.
    Εχω ήδη συμβουλευτει το Συνήγορο Του Καταναλωτή και γνωρίζω ακριβώς πως θα κινηθώ για να ξεμπερδεψω με ατομα σαν κι εσάς. Αντίγραφο αυτού του μηνύματος που στάλθηκε μεσω φορμας επικοινωνιας αλλα ΚΑΙ με
    email στο info@kotsovolos.gr θα κρατηθεί για καθε νόμιμη χρήση.»

  2. Ακούστε για να δείτε φρέσκο περιστατικό με τον Κοτσόβολο σε θέμα δανειοδότησης , ρωτάω για ένα ψυγείο με τιμή μετρητοίς 439 ευρώ μου λέει με δανειοδότηση θα βγει στα 585 και κάτι ,μα αφού της λέω ότι στο ίντερνετ η δανειοδότηση βγαίνει στα 512,5 με δωρεάν μεταφορικά ,μου λέει ότι υπάρχουν διαχειριστικά έξοδα τα οποία δεν αναγράφονται στο ίντερνετ, αργότερα παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά του Κοτσόβολου για περαιτέρω πληροφορίες και ρωτάω για το συγκεκριμένο ψυγείο και μου λένε με δανειοδότηση τηλεφωνικώς θα βγει στα 537 και κάτι αλλά αν το κάνω μόνος μου μέσω ίντερνετ θα βγει 512,5 κάντε τις προσθαφαιρέσεις και τα συμπεράσματα για τον Κωτσόβολο δικά σας Με εκτίμηση

  3. Πιστεύω πως είναι εντελώς κακοήθεις, ανακριβείς, με λίγα λόγια σε κοροϊδεύουν – σε ερώτηση για δίσκο SSD Samsung με δεκαετή εγγύηση (χωρίς πρόβλεψη για Total/Full/360 Support) ρωτάω τον πωλητή τι γίνεται αν χαλάσει ο δίσκος λ.χ. σε 2 χρόνια; Μου λέει: Θα έρθετε εδώ και εμείς θα σας δώσουμε τη διεύθυνση της αντιπροσωπείας και στη συνέχεια θα πάτε σπίτι σας, θα πακετάρετε και θα στείλετε τον δίσκο ή θα τους τον παραδώσετε προσωπικά, εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με την εγγύηση και την αντιπροσωπεία !!!!

    Ναι, αλλά το προϊόν το πήρα από εσάς και η πράξη της αγοραπωλησίας σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα γίνεται ανάμεσα σε εμένα και τον Κωτσόβολο και από την ενέργεια αυτή απορρέουν και για τα δύο μέρη δικαιώματα και υποχρεώσεις – μου τα μάσησε και έτσι τον παράτησα και έφυγα.

    Όποιος αγοράζει κάτι από οιονδήποτε ας προσέχει την εγγύηση και την κάλυψη που θα έχει.

  4. Είναι τελείως απαράδεκτη. Πρέπει να γίνει μαζική μήνυση. Υπερβολικά κλέφτες. Πουλάνε με ύπουλο τρόπο συσκευές ανοιγμένες, σου τα βάζουν κάτω από το ταμείο στην σακούλα. Πρέπει να κλείσει το κλεφτομαγαζο. Έλεος πια! Είναι σκέτη απάτη. Είναι και υπερβολικά αγενεστατη αν ρωτάς για το δίκαιο σου.

  5. Επειδή προφανώς δεν ξέρετε πως λειτουργεί το Total Support και λέτε ό,τι νά’ναι, η πρόσθετη εγγύηση ισχύει ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ της εργοστασιακής.
    Αυτό είναι κάτι που, αναφέρεται και στους όρους -προσέχουμε τι υπογράφουμε- σε περίπτωση που δεν ενημέρωσε σχετικώς ο πωλητής.
    Δηλ. αν το tablet έχει 2 χρόνια εγγύηση και χαλάσει στα πρώτα αυτά χρόνια, θα γίνει ό,τι ορίζει η εργοστασιακή εγγύηση (επισκευή κτλ.).

    1. Μια χαρά γνωρίζει η πλειοψηφία πως λειτουργεί το total support! Προσωπικα όπως και παρα πολλοί γνωστοί μου δεν σκοπεύουμε να ξανά-αγορασουμε απο τον Κωτσο! Το ίδιο ποίημα σε όλους ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ (λες κ ξεπούλησε σε τρείς μέρες ή δεν κυκλοφορεί πια ούτε σε κάποιο άλλο καταστήματα τους!
      Και το χειρότερο: Αυτά που λέει το επίσημο site δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ούτε κατά.. προσέγγιση. Σε ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΠΩΣ ΙΣΧΥΟΥΝ και μετά τα ρίχνουν στον…ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ο οποιος με τη σειρα του αποποιηται οποιαδήποτε ευθύνη και γεννατε ενας φαυλος κυκλος, ζητούν παράλογα ποσά εντός εγγύησης ισάξια με την τιμή του προϊόντος!
      Τέλος, πωλητές ασχετοι εντελώς! Ούτε τις στοιχειώδεις γνώσεις και το αποκορύφωμα ΕΝΑΣ ” τεχνικός ” στο Service για όλα. Οι άλλοι διακοσμητικοι… Η γιαγιά μου πιο πολλά γνωρίζει απο ηλεκτρονικά.
      Κρίμα γιατί είναι ελληνική εταιρεία.
      Οπως είπα κ στους ” υπεύθυνους ” ο Κωτσοβολος χάνει…
      Ου μπλεξεις. Ατέρμονη η διαδικασία να βρείς το δίκιο σου…

      1. Ακριβώς ου μπλεξεις… Το καλύτερο είναι σε όλα τα social media δυσφήμιση!
        ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ BITMORE! Τάδε έφη Info quest… Και πλήρωνε!

  6. ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΟΝΟΝ ΣΑΒΟΥΡΑ ΕΧΟΥΝΕ

  7. Κωτσοβολος,απατεωνες ολκης,με δοσεις οθονη υπολογιστη 200 ευρω 19′ samsung,1 χιλιομετρο πιο κατω ιδιο μοντελο ντουκου 130 απο αλλο μαγαζι(Microchip).

  8. κλασσικη κίνηση απετεώνα ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ….ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΖΟΡΙ, ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ! ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ!

  9. εγω ειχα παρει μια tv το 2010 900 ευρω με ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ TOTAL SUPPORT κ οταν χαλασε μου εδωσαν μια 400 ευρω η οποια αργει να ανοιξει κ δεν εχει τα χαρακτηριστικα με αυτην που ειχα. π.χ παιχνιδια ιντερντ κ αλλα

  10. εγω καποτε πηρα λαπ τοπ απο εκει και το πληρωσα 1200 ευρω ενω υπηρχε το ιδιο στα τοτε εξπερτ με 890 ευρω…

  11. Καλά να πάθει που πήγε και πήρε άγνωστης μάρκας tablet.
    Και πάλι καλά να πάθει που τα tablet τα κλωτσάνε και τα χτυπάνε και σπάνε οι οθόνες. ΔΕΝ είναι πακέτο με τσιγάρα, TABLET είναι… χαλάει!!!
    Και τέλος καλά να πάθει που όταν υπόγραφε, ΔΕΝ διάβασε τους όρους που υπέγραφε!!!!!

  12. Εγώ πριν μία εβδομάδα αγόρασα ένα πληντυριο MIELE και μου έφεραν ένα που δεν δούλευε. Οταν πήρα τηλέφωνο και τους είπα ότι δεν δουλεύει μου είπαν να στείλουν τεχνικό. Καλά ακόμα δεν το πήρα 1000 eur πληντύριο και θα στείλου τεχνικό. Δεν το παρέλαβα το έστειλα πίσω μπρός. Μετα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι καλά έκανα και το έστειλα πίσω γιατί αυτό το πληντύριο ήταν και καλά demo…. δεν ήταν για χρήση. Με τρέλαναν, άν είναι δυνατόν δεν ξέρουν τι πουλάνε ;

  13. Ινστιτούτο καταναλωτών είναι μάλλον η μόνη λύση…

    1. Δεν κάνουν τίποτα…Σε παραπέμπουν στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και από εκεί στο τέλος σε στέλνουν σε μια άλλη υπηρεσία διευθέτησης διαφορών εάν βέβαια έχεις βάλει δικηγόρο…
      Το καλλίτερο που έχεις να κάνεις ως καταναλωτής είναι να αρχίσεις να τις αναρτήσεις παντού διαδικτυακώς και να το λες σε όποιον μιλάς γνωστό, φίλο συγγενή, κόσμο που τυχαίνει να πεις μια κουβέντα.
      Δεν έχει καλλίτερη τιμωρία…ο ανταγωνιστής περιμένει και ειδικά σε τέτοιους καιρούς…

Comments are closed.