ΚΤΕΟ: Έρχονται σαρωτικές αλλαγές! Ποια αυτοκίνητα θα περνούν από κόσκινο κάθε χρόνο

Κοινοποίηση:
ΚΤΕΟ

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βάζει φουλ γκάζι για να ανανεώσει τους τεχνικούς ελέγχους οχημάτων, με προτάσεις που φέρνουν τα πάνω κάτω στα ΚΤΕΟ. Στόχος; Να κάνει τις δρόμους της ΕΕ πιο ασφαλείς, να βάλει φρένο στην απάτη και να δώσει μια γερή ώθηση στην πράσινη οδήγηση.

Οι αλλαγές που προτείνει η Επιτροπή φιλοδοξούν να σώσουν έως και 7.000 ζωές και να αποτρέψουν 65.000 σοβαρούς τραυματισμούς από το 2026 έως το 2050. Όχι κι άσχημα, ε; Πάμε να δούμε τι μας περιμένει:

Ετήσιο ΚΤΕΟ για τα «παππούδια» της ασφάλτου: Αυτοκίνητα άνω των 10 ετών θα περνούν από τεχνικό έλεγχο κάθε χρόνο, για να σιγουρευτούμε ότι κυκλοφορούν με ασφάλεια.
Μοτοσικλέτες στο μικροσκόπιο: Οι μηχανές πάνω από 125 κ.εκ. μπαίνουν κι αυτές στο παιχνίδι του υποχρεωτικού ΚΤΕΟ.
Ηλεκτρικά οχήματα υπό έλεγχο: Το λογισμικό ασφαλείας τους θα περνά από ψιλό κόσκινο, για να μην έχουμε εκπλήξεις.
Ψηφιακό «φακέλωμα»: Ένα πιο έξυπνο, ψηφιακό μητρώο οχημάτων θα καταγράφει τα πάντα – από την ταξινόμηση μέχρι τον τελευταίο έλεγχο.
Ρύποι στο στόχαστρο: Οι έλεγχοι στα ΚΤΕΟ θα γίνουν πιο αυστηροί, με έμφαση στις εκπομπές ρύπων, για να αναπνέουμε λίγο καλύτερα.
Αντίο στα «πειραγμένα» χιλιόμετρα: Η Επιτροπή θέλει να βάλει τέλος στις αλχημείες με τα κοντέρ, με διασύνδεση των εθνικών μητρώων για μεγαλύτερη διαφάνεια στις πωλήσεις μεταχειρισμένων.
Και οι ενστάσεις; Δεν λείπουν! Έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου FKA λέει ότι λιγότερο από 1% των θανατηφόρων τροχαίων οφείλεται σε τεχνικές βλάβες, βάζοντας ερωτηματικά για το αν χρειαζόμαστε τόσο αυστηρούς ελέγχους. Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα ατυχήματα προκαλούνται από ανθρώπινα λάθη ή εξωτερικούς παράγοντες.

Παρ’ όλα αυτά, η Επιτροπή επιμένει: με πιο αυστηρούς, ψηφιακά ενισχυμένους ελέγχους, ο στόλος οχημάτων της Ευρώπης θα γίνει πιο ασφαλής και πιο «πράσινος». Ετοιμαστείτε, λοιπόν, για μια νέα εποχή στα ΚΤΕΟ, που συνδυάζει τεχνολογία, ασφάλεια και οικολογία!

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Επίσης να τονίσω όλοι αυτοί που έχουν τρακάρει και έχουν πεθάνει είχαν και κτεο και ασφάλεια και ισχυρίζονται ότι θα μειώσουν τα δυστυχήματα 😂😂😂. Απλά άλλος ένας φόρος μέχρι να γονατισουμε εμείς οι φτωχοί και να μας εξαφανίσουν από τον χάρτη.
    Ωραία κοινωνία θα φτιάξουν.

  2. Στην λεωφόρο Λαυρίου πριν το Λαύριο έπεσε μια κολώνα φωτισμού η βάση ήταν σάπια και πήγαν και τις έβαψαν από πάνω ,έτσι είναι όλες οι υπόλοιπες έτοιμες να πέσουν σε διερχόμενο αυτοκίνητα κανείς δεν ασχολείται τι ΚΤΕΟ μου λες, πρώτος παράνομος το ίδιο το κράτος .

  3. δε πρεπει να υπαρχει πιο φοροεισπρκτικη μεθοδο στο νεο κοσμο !!!! χαχαχα
    ειναι φοβεροι οι φιλελεδες…. σας γλεντανε μιλαμε !!!!!!
    γνωριζετε να ευθυνεται κανενα ‘κακο’ αμαξι… για τα τοσα τροχαια ?? χαχαχα
    Η ΧΟΥΝΤΑ ΦΤΑΙΕΙ ! ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗ ΚΥΠΡΟ !!!

  4. Γράφετε στο άρθρο σας: «Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα ατυχήματα προκαλούνται από ανθρώπινα λάθη ή εξωτερικούς παράγοντες . Έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου FKA λέει ότι λιγότερο από 1% των θανατηφόρων τροχαίων οφείλεται σε τεχνικές βλάβες.»

    Άρα το ΚΤΕΟ, θα μειώσει κατά 1% τα τροχαία. Τί γίνεται με το 99%;
    Μήπως, λέω εγώ, να βελτιώσουμε τα μυαλά με παιδεία και τους δρόμους, αντί της εύκολης εισπρακτικής λύσης, η οποία τελικά δεν είναι καν λύση;

  5. Ο/Η δεν τους φτανουν αυτα που τρωνε μεχρι τωρα και θελουν λέει:

    κι αλλα , τα περισσοτερα οχηματα ειναι ανω των 10 χρονων και θελουν να φανε οσο περισσοτερα γινεται , αν ομως τα αποσυρει ο κοσμος οι ιδιοι θα πηγαινουν στα κτεο

Γράψτε απάντηση στο Φασιστας γνησιος Ακύρωση απάντησης