Τι πραγματικά έγινε όταν ο Τούρκος πιλότος που κατέρριψε τον Ηλιάκη πάνω από την Κάρπαθο επέστρεψε αμέσως στην Τουρκία; (ΦΩΤΟ&ΒΙΝΤΕΟ)

Κοινοποίηση:
tourkos-pilotos

Στις 23 Μαΐου 2006 κατά τη διάρκεια αερομαχίας με τουρκικά μαχητικά στα ανοιχτά της Καρπάθου, έχασε τη ζωή του ο 36 ετών σμηναγός Κωνσταντίνος Ηλιάκης.

 Επισήμως ο θάνατος του αποδόθηκε σε «ατύχημα» που προήλθε από «ανθρώπινο λάθος» του Τούρκου πιλότου με τον οποίο ενεπλάκη σε αερομαχία, ο οποίος αν και έπεσε σε διεθνή χωρικά ύδατα, εντός του FIR Αθηνών, τελικά τον περισυνέλεξαν Τούρκοι και επέστρεψε άμεσα στη χώρα του.

Ο σμηναγός Κωνσταντίνος Ηλιάκης

Όταν συναντήθηκαν οι δύο σχηματισμοί στον αέρα και ξεκίνησε η καταδίωξή τους, ο Κωνσταντίνος Ηλιακής δέχθηκε ξαφνικά επίθεση από το ένα τουρκικό μαχητικό.

Ο Τούρκος χειριστής Χαλί Ιμπραήμ Οσκεμπίρ, χτυπώντας με το δεξί φτερό τού RF-4 την καλύπτρα του αεροσκάφους του Ηλιάκη, το οδήγησε σε κάθετη και ανεξέλεγκτη πτώση, στέλνοντάς τον στον θάνατο.

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ), μετά από «έρευνες», είχε προχωρήσει στη σύνταξη επισήμου πορίσματος για τις συνθήκες της κατάρριψης του ελληνικού μαχητικού, αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι ο Ηλιάκης εκτέλεσε άψογα την αποστολή του.

«Ο σμηναγός Ηλιάκης κατευθύνθηκε προς το τουρκικό αεροσκάφος RF-4, στο πλαίσιο διατεταγμένης και σύμφωνης με το περιεχόμενο και τα δεδομένα αποστολής του προσπάθειας αναχαίτισης – αναγνώρισης σε ευθεία και οριζόντια πτήση, χωρίς να ελιχθεί καθ’ οποιονδήποτε τρόπο και χωρίς να παραβιάσει την απόσταση ασφαλείας των 1.000 ποδών που ορίζεται για την αποφυγή εναέριων συγκρούσεων μεταξύ αεροσκαφών», ανέφερε το πόρισμα.

Σε άλλο σημείο του πορίσματος γινόταν αναφορά στο Τούρκο πιλότο, περιγράφοντας το όλο περιστατικό ως «ατύχημα» που οφειλόταν σε «ανθρώπινο λάθος», χωρίς να υπάρχει ίχνος δόλου:

«Αντίθετα, προέκυψε σαφώς ότι ο χειριστής του leader (αρχηγού) αεροσκάφους του τουρκικού σχηματισμού προέβη στην εκτέλεση βίαιου και επικίνδυνου ελιγμού σε απόσταση μικρότερη των 100 ποδών, προς παρενόχληση – αποτροπή προσέγγισης του Ηλιάκη στο τουρκικό RF-4, αναπτύσσοντας έτσι υψηλή ταχύτητα (εμμονή να παραμείνει εσωτερικά και ψηλότερα από το ελληνικό μαχητικό, έχοντας πορεία σύγκρουσης, αντί να περάσει από κάτω). Συνέπεια όλων αυτών ήταν ο Τούρκος χειριστής να απολέσει τον έλεγχο του αεροσκάφους του, το οποίο ανεξέλεγκτο προσέκρουσε βίαια σε εκείνο του Ηλιάκη».

O Τούρκος πιλότος Χαλί Ιμπραήμ Οσκεμπίρ

Μετά τη σύγκρουση, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του Ηλιάκη, ο Τούρκος πιλότος έπεσε στη θάλασσα και διασώθηκε από δεξαμενόπλοιο που έπλεε στην περιοχή. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα της εποχής, ο Τούρκος χειριστής περισυνελέγη από το ιαπωνικών συμφερόντων (ιδιοκτησία της εταιρείας Yamamaru) πλοίο μεταφοράς υγραερίου «GAS CENTURY» με σημαία Παναμά και Φιλιππινέζο πλοίαρχο. Το πλοίο συμμετείχε στις έρευνες κατόπιν εντολής του ΕΚΣΕΔ (Εθνικό Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης).

Στο σημείο έφτασε πρώτο ελληνικό Super Puma, στο οποίο όμως ο Τούρκος χειριστής αρνήθηκε να επιβιβαστεί, καθώς ήθελε να τον παραλάβουν Τούρκοι διασώστες. Λίγο αργότερα στην περιοχή έφτασε πλωτό του Λιμενικού Σώματος από το Λιμεναρχείο Καρπάθου. Ο κυβερνήτης του πλωτού του Λιμενικού Σώματος και δύο διασώστες ανέβηκαν στο εμπορικό πλοίο για να παράσχουν βοήθεια στον Τούρκο χειριστή.

Ο Τούρκος χειριστής, ισχυριζόμενος ότι είναι σε άρτια φυσική κατάσταση, αρνήθηκε τη βοήθεια και μάλιστα λέγεται ότι επιχείρησε να χρησιμοποιήσει το ατομικό του περίστροφο. Τελικά, κατόπιν υποβολής σχετικού αιτήματος από τις τουρκικές Αρχές, τουρκικό ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης μάχης AS 532 2AL Cougar παρέλαβε τον Τούρκο χειριστή.

viralgr.com

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

13 Σχόλια

  1. Καλα σας κανει ο εξαρχειωτης , αφου ειστε ολοι αχρηστοι , ουτε ενας δεν ασχοληθηκε να βρει το ip του , μαλακοραγιαδες του κωλου !!!!!
    Αι στα κομματια αρχιδομαγκες της τσαπους

  2. Τα ιδια σκατα με τον εξαρχειωτη είναι κι αυτοι που μας κυβερνουν από το 74 και μετα.

  3. Δεν ξέρω από που αντλείτε τις πληροφορίες πάντως οι Τούρκοι πετούσαν με F-16 σε εκείνη την παραβίαση.. εκτός και εάν τα RF-4 έγιναν μονοθέσια εκείνη την περίοδο.. επίσης ο Τούρκος ήταν από πάνω του και δεν τον έβλεπε..έκανε ελιγμό και τον χτύπησε..

  4. Καλα θα κανουμε να καταλαβουμε οτι ειμαστε ολοι ΕΛΛΗΝΕΣ! !!!!!! Οσοι δεν το νιωθουν να πανε στη τουρκια η οπου αλλου θελουν. Ελεος δεν θα τρωγομαστε μεταξυ μας.

  5. Βρε μ@λθ@κ@σμ@ν@ς αντιεξουσιάστριες αδερφές ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΑ ΜΙΑΡΑ ΚΑΙ ΒΔΕΛΥΡΑ ΚΑΙ ΧΕΣΜΕΝΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΣΑΣ!!!

  6. Παιδιά μην ασχολείστε με τον εξαρχειωτη, τρολακι ειναι, γραφει τις συνηθεις γελοιοτητες.

  7. Ο ήρωας τούρκος πιλότος που έστειλε στην κολαση τον ιμπεριαλιστή Έλληνα πιλότο!!!
    Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του!!!!

    1. Τα αγγουρακια ανηκουν στα εξαρχειωτικα κωλαρακια

    2. Αυτός ο μαλακας ο «εξαιρειωτης» καλά έχει να κάνει ένα ταξιδάκι στην Τουρκία που τιμά και προτιμά αλλά το λίγο μυαλό που έχει στο ξερό του, του λέει ότι αν πάει στην Τουρκία θα τρώει καθημερινό γαμησι χωρίς διάλειμμα ενώ εδώ το παιδί τον γαμάνε κατά δίκη του βούληση. Τραβά ρε στην Τουρκία να δεις αν θα προλάβει να κλείσει ο κωλος σου βρωμιλε.

Comments are closed.