«Ταλαιπωρία και κωλυσιεργία από τα συνεργεία της Mercedes»

Κοινοποίηση:
taxi

«Είμαι ιδιοκτήτης ταξί και στις 22/6/2010 έπρεπε να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο ταξί που μου έδωσε ο πατέρας μου, γιατί είχε συμπληρώσει 17 χρόνια εργασίας σαν ταξί και κατά τον νόμο τότε, έπρεπε να κάνω αλλαγή αυτοκινήτου.

Κράτησα στην οικογένεια το παλιό 124 Μερσεντές με (1.330.000 χλμ)σαν Ι.Χ. και αγόρασα καινούργιο Μερσεντές 212 από τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο Ρόδου.

Το οποίο το χάρηκα μόνο δύο μήνες, γιατί μετά το δεύτερο σέρβις κατά την έξοδό μου από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Μερσεντες το αυτοκίνητο παρουσίασε πρόβλημα στην επιτάχυνση.

Δηλαδή πατώντας γκάζι για επιτάχυνση το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται. Σας επισυνάπτω γραπτή βεβαίωση του εξουσιοδοτημένου συνεργείου στη Ρόδο όπου και παραδέχεται ότι έκοψαν τις πλεξούδες για να φτιάξουν το πρόβλημα τον Σεπτέμβριο του 2010 (δύο μήνες μετά την αγορά του), από τότε και μετά δεν έχω ξαναδουλέψει γιατί το πρόβλημα εξακολουθεί να μην έχει λυθεί.

Το αυτοκίνητο τώρα είναι μέσα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Μερσεντές από τον Ιούλιο του 2013 όταν το μετάφερε μέσα το ΜΟΒΙΛΟ της Μερσεντές. Ουδέποτε με ενημέρωσαν τι έχει το αυτοκίνητο και ποτέ δεν βγήκα από το συνεργείο τους με ένα χαρτί που να λέει ότι αποκαταστάθηκε η βλάβη. Εγώ έδωσα 45,000 ευρώ για να δουλέψω κι όχι να κάθομαι μέσα στα συνεργεία τους.

Στις 5/6/2012 δηλαδή ένα μήνα πριν βγει το αυτοκίνητο μου από την εγγύηση εγώ το είχα μεταφέρει στην ΕΚΚΑ Καλλιθέας μήπως και βρω πιο έμπειρους μηχανικούς, γιατί αφού έκοψαν τις πλεξούδες στη Ρόδο, είχε σταματήσει ως δια μαγείας, ν ανάβει η ένδειξη για βλάβη στον κινητήρα ενώ το αμάξι εξακολουθούσε να έχει πρόβλημα. Το συνεργείο της Ρόδου μου έλεγε ότι αφού δεν βγάζει ένδειξη για έλεγχο κινητήρα γι αυτούς δεν υπάρχει βλάβη (αφού είχαν κόψει τα καλώδια πως θ άναβε η ένδειξη??).

Η ΕΚΚΑ Καλλιθέας 20 μέρες έκανε προσπάθειες χωρίς αποτέλεσμα και μετά κάλεσαν τη Μερσέντες Μπενζ Ελλάς και προσπάθησαν κι αυτοί άλλες 46 μέρες χωρίς να βρουν τη λύση (σύνολο 66 μέρες μέσα στην ΕΚΚΑ).

Τελικά ο κ ΧΔ μηχανικός της Μερσέντες Μπενζ Ελλάς έκανε αλλαγή της πάνω πλεξούδας με καινούργια και άλλαξε τον εγκέφαλο κινητήρα γιατί όπως είπε τον είχανε τρελάνει…και ξαφνικά ως δια μαγείας ξαν άναψε η ένδειξη για βλάβη στον κινητήρα.

Μετά σε συνεργασία ο κ ΗΜ με τον κ Χ αποφάσισαν ν αλλάξουν και την κάτω κεντρική πλεξούδα όπου και το αυτοκίνητο πρέπει να μείνει σασι για να γίνει η αλλαγή αυτή, (κάτι που εγώ δεν το δέχομαι). Μ έδιωξαν λοιπόν από την Αθήνα με τη δικαιολογία ότι η πλεξούδα θέλει 6 μήνες για να έρθει από τη Γερμανία αφού θα είναι ειδική παραγγελία (για ένα μόνο αυτοκίνητο βάση αριθμού πλαισίου βγαίνουν αυτά μου είπαν..). Δηλαδή αυτά που έκοψαν τώρα θέλουν να τα ξαναβάλουν όπως τα είχε από το εργοστάσιο. Εγώ τι φταίω? γιατί να έχω πληρώσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο που το κατέστρεψαν με πειράματα εξαιτίας της άγνοιας τους…..

Εγώ πότε θα ξανακάνω μεροκάματο? Πότε θα πληρώσω τις υποχρεώσεις μου? Πότε θα δώσω πίσω τα δανεικά? Και πότε θα δικαστώ τελικά ??»

Αναγνώστης

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Φίλε, πάρε τ’ αμάξι και πήγαινε σε συνεργείο στη Γερμανία. Εδώ οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται. Για μια δυσλειτουργία του πολλαπλασιαστή στο δικό μου, μου λέγανε να κατεβάσω μηχανή ή να αλλάξω αυτοκίνητο και τελικά μου το επισκεύασαν στο Παρίσι (99ευρώ ζημιά)

  2. ποιος σου ειπε να παρεις mercedes; τοσα αλλα αυτοκινητα ποιο αξιοπιστα υπαρχουν και δεν ειναι γερμανικα

  3. ποιος σου ειπε να παρεις mercedes; τοσα αλλα αυτοκινητα ποιο αξιοπιστα υπαρχουν και δεν ειναι γερμανικα

    1. εισαι πιθικος……δεν ειναι πολιτικος αλλα δουλευει οπως ολοι.

Comments are closed.