Ο κορυφαίος Έλληνας εφοπλιστής έχει 129 πλοία αξίας 7,6 δισ δολ. – Ποιος έχει το ακριβότερο πλοίο (ΦΩΤΟ)

Κοινοποίηση:
1

Kυρίαρχη δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία παραμένει ο ελληνόκτητος στόλος, με την αξία του να διαμορφώνεται στα 99,82 δισ. δολ., ενώ κορυφαίος Έλληνας εφοπλιστής είναι ο Γιάννης Αγγελικούσης, με 129 πλοία, συνολικής αξίας 7,6 δισ. δολ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η VesselsValue, εν όψει των Ποσειδωνίων 2018 που ξεκινούν σε λίγες ημέρες, μετά από τον ελληνικό στόλο, τη δεύτερη θέση κατέχει ο στόλος της Κίνας, αξίας 91,7 δισ. δολ. και ακολουθούν αυτός της Ιαπωνίας, αξίας 89,27 δισ. δολ. και της Νορβηγίας 50,18 δισ. δολ.

1

 

Γιάννης Αγγελισκούσης

Όσον αφορά στους Έλληνες εφοπλιστές, μετά τη «χρυσή» πεντάδα συμπληρώνουν ο Γιώργος Οικονόμου με 142 πλοία αξίας 7,17 δισ. δολ., ο Γιώργος Προκοπίου με 119 πλοία αξίας 5,63 δισ. δολ., ο Πήτερ Λιβανός με 21 πλοία, τα οποία έχουν συνολική αξία 2,7 δισ. δολ. και τέλος, ο Ν. Μαρτίνος, με 86 πλοία, αξίας 2,49 δισ. δολ.

Το πιο ακριβό πλοίο του ελληνόκτητου στόλου ανήκει στην εταιρία Dynagas Holdings, του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου. Πρόκειται για το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς LNG, Fedor Litke, χωρητικότητας 172.636 cbm, το οποίο κατασκευάστηκε το 2017, σε ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας, και ταξιδεύει με σημαία Κύπρου. Η αξία του ανέρχεται στα 277,5 εκατ. δολ.

Image result for LNG, Fedor Litke

Από τα προηγούμενα Ποσειδώνια μέχρι και σήμερα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν πραγματοποιήσει παραγγελίες νέων πλοίων αξίας 8,92 δισ. δολ. και έχουν αγοράσει συνολικά 582 μεταχειρισμένα πλοία.

Πηγή: VesselsValue

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

10 Σχόλια

  1. Να υποθέσω antiargyros ότι είσαι κάποιος πετυχημένος επιχειρηματίας και μάλιστα σκληρός & κυνικός.

  2. σπρώχνουν και κανένα τόννο κόκα όταν δε πάνε καλά οι δουλειές…

  3. Ενας τέτοιος δεν μπορει να αγοράσει τον Αρη?

  4. Για ποιες νόμιμες διαδικασίες γράφεις ρε μαλακισμενο αντιαργυρος;Μήπως δεν ξέρουμε πως πλούτισαν οι μεγάλοι πλοιοκτήτες,και τι φόρτωναν στα βαπόρια τους;Καλά στα γράφει ο από πάνω ότι είσαι μ@λ@κας

  5. ΡΕ ΓΑΜΗΜΕΝΕ ANTIARGYRE H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ…. ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ!
    ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΟΤΙ ΟΙ ΦΙΛΛΙΠΙΝΕΖΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ!
    ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΣ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑ ΓΑΜΗΜΕΝΕ !

  6. Όλοι αυτοί δεν μπορούν να δωρίσουν στο κράτος 5 φρεγάτες??

  7. Φυσικά Έλληνες ναυτικοί μονίμως στην ανεργία… Και υπό εξαφάνιση…

    1. Τι έγινε ρε μάγκα? εσύ στο μπουρδέλο σου θες να διαλέγεις τις πουτάνες ή θες σου λένε οι άλλοι ποιές να βάλεις?
      Ο κάθε πλοικτήτης ότι θέλει το κάνει το πλοίο του εφόσον τηρεί τις νόμιμες διαδικασίες.
      Άμα είσαι τις “συνιδιοκτησίας” κεφαλαίου, ξεκίνα με το σπίτι σου. το αμάξι σου, τη γυναίκα σου. κάτι θα έχεις.. και άν δεν έχεις δώσε κάνα νεφρό.. όλο και κάποιος θα το χρειάζετε.

      Υ.Γ: να κοιτάτε τα δικάς χάλια και να μυν ζηλεύετε τους “πετυχημένους”. Στη τελική εσύ φταίς.

      1. ΤΗ ΛΕΣ ΟΡΕ ΠΑΠΑΡΑ,ANTIARGYRE,ΟΤΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΤΟ 1973 ΣΕ ΑΝΗΧΤΕΣ ΘΑΛΑΣΕΣ,ΤΟ ΣΚΑΡΗ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟ ΑΣΙΑΤΕΣ .ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΩΝΑΣΗΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΟΙ ΑΛΟΙ ΕΦΟΠΛΕΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ ΤΑ ΕΝΙΑΜΕΡΑ.

Comments are closed.