Ξεχάστε τα λεωφορεία της Αθήνας που ξέρατε! Δείτε πως θα είναι τα νέα!Άκρως εντυπωσιακά!

Κοινοποίηση:
Λογ.

Δώδεκα ηλεκτρικά λεωφορεία περιλαμβάνονται στα 92 συνολικά που πρόκειται να βγουν στους δρόμους της πρωτεύουσας με το πρώτο πρόγραμμα ενίσχυσης του γερασμένου στόλου από το 2005, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Γιάννης Σκουμπούρης.

 

«Ο τελευταίος διαγωνισμός έγινε το 2005 και τα τελευταία καινούργια λεωφορεία παραλήφθηκαν το 2009, κατά συνέπεια πρόκειται για έναν ιδιαίτερα γερασμένο στόλο με πολλά προβλήματα», είπε ο κ. Σκουμπούρης.

«Στα αμαξοστάσια που γίνεται η συντήρηση, δίνεται πραγματική μάχη από τους εργαζόμενους… ως ΟΑΣΑ βοηθήσαμε την ΟΣΥ στην κατεύθυνση αυτή, δίνοντας και 700.000 ευρώ για άμεσες ανάγκες σε ανταλλακτικά, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις».

34a84e6a69bb450b1563bd36f8c00eda

Παράλληλα, όπως είπε, «έγιναν οι κατάλληλες ενέργειες και εξασφαλίστηκαν 30 εκατ. ευρώ και δίνονται ήδη οι προδιαγραφές για να προχωρήσουμε στην προμήθεια 92 λεωφορείων, εκ των οποίων τα 12 θα είναι ηλεκτρικά. Από τα υπόλοιπα, τα περισσότερα θα είναι «διπλά», αρθρωτά λεωφορεία που μπορούν να μεταφέρουν πολύ κόσμο».

Παραδέχθηκε ότι παρά αυτήν την πρώτη μετά από καιρό προμήθεια, δεν λύνεται το πρόβλημα, «γι’ αυτό κάνουμε προσπάθειες και με ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά μέσα, ώστε να ανανεώσουμε το στόλο τόσο, όσο πρέπει».

«Ο διαγωνισμός θα γίνει εντός του έτους … εάν όλα πάνε καλά, θα είναι μία πρόκληση τα νέα οχήματα να βγουν στους δρόμους εντός του 2018», όπως εκτίμησε.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Στα επαρχιακά αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ , εδώ και χρόνια, εισάγουν και κυκλοφορούν νόμιμα, λεωφορεία μεταχειρισμένα, αντικαθιστώντας τα παλαιότερά τους, από βόρειες χώρες. Γερμανία, Ολλανδία, Δανία κτλ. Στο 1/5 της τιμής των καινούργιων. Από 80-100.000 που έχουν καινούργια, τα καλομεταχειρισμένα τα πληρώνουν 10-12.000. Και μιλάμε για λεωφορεία κατασκευής 2000-2005. Με 100.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ τους. Είναι όμως 100 φορές πιο καινούργια από τα ήδη κυκλοφορούντα στην Αθήνα. Φαίνεται οι ευρωπαϊκές λεωφορειακές εταιρείες έχουν άλλους κανονισμούς συντήρησης! Ή άλλης ποιότητας-ικανότητας συνεργεία συντήρησης!

    Διαβάζοντας την είδηση ότι σκοπεύουν να αγοράσουν 80 καινούργια λεωφορεία (με 150.000 το καθένα), μου σηκώνεται η τρίχα από τη λαμογιά – τη μεσιτεία που θα δοθεί. Θα μπορούσαν να πάρουν 80Χ10 καλομεταχειρισμένα από γερμανικά αστικά κτελ. δηλαδή 800 λεωφορεία και θα έκαναν την δουλειά τους για άλλα 10 χρόνια! με υποχρεωτικό όρο: να μεταφερθεί εδώ το γερμανικό συνεργείο συντήρησής τους, 40-50 άτομα, ώστε να εγγυηθούν την 10χρονη κυκλοφορία τους στην Αθήνα, με βάση τις προδιαγραφές των ελλνικών νόμων και ΚΤΕΟ!

    Όποιος δεν πιστεύει ότι οι τιμές που αναφερω είναι οι τρέχουσες – οι πραγματικές, ας ψάξει στο ίντερνετ για ιστοσελίδες μεταχειρισμένων επαγγελματικών οχημάτων.

    Με την πρότασή μου γίνεται οικονομία 90%, εποχή κρίσης γαρ… αφετέρου λύνεται οριστικά το πρόβλημα των συγκοινωνιών στην Αθήνα, για τα επόμενα 10χρόνια.

  2. ΛΥΣΣΑΞΕ Ο ΜΟΓΓΟΛΟΧΑΠΑΚΩΜΕΝΟΣ , ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΥΦΛΑ ΣΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ
    ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ , ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ , ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΦΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΒΑΛΑΤΕ ΤΙΣ ΚΩΛΟΣΥΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡ. ΕΙΣΙΤΗΡ. ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΦΓΑΝΙΛΑΣ ΚΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΛΑΣ ; ΕΣΥ Σκατουρη ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ ΤΑ ΣΥΡΙΖΟΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛ /ΝΙΚΟ ΕΙΣ. ΝΑ ΙΣΧΥΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο Σκατουρης ; ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΙΚΑ ΟΡΝΕΑ ΣΥΝΕΠΕΣΤΑΤΟ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ ΤΗΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΚΗΣ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΛΟΒΙΤΟΥΡΑΣ ΕΙΣΑΙ , ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΟΟΟΟΟΣΑ ΕΚΑΤ/ ΡΙΑ !!!!!!!!!!!!!
    ΧΑΡΑΜΙ ΝΑ ΣΑΣ ΓΙΝΟΥΝ , ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΦΑΤΕ .

  3. Τα λεωφορεια ερειπια του ΟΑΣΑ απο το 1993 τα συγκεκριμενα, ειναι για τα σκουπιδια και οχι για να μεταφερουν ανθρωπους.Μπαινιες μεσα και μυριζουν μαζουτ και Πακιστανιλα.Μου αρεσει που για αυτα τα σαραβαλα μας εστειλαν να βγαλουμε τα ηλεκτρονικα εισιτηρια την τελευταια στιγμη και μαλιστα πριν φυγει το 2017.

  4. ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΣΑΣ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΔΕΙ Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ.ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΙΕΣ Ο κος ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΟΑΣΑ ΑΣ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΘΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ.

  5. Ετςι μπράβο. Να εκσυγχρονίσουμε και αυτον τον τομέα πριν τον πουλήσουμε. Τιιι;;; Τα παλια λεοφωρια θα τους δωςουμε;;; Ααα, οχι, δεν κανει. Να πληρωςουμε εμεις για τον εκσυγχρονισμό όλων και μετα να τα χαρίσουμε, εεε, συγνώμη, να τα πουλήσουμε ήθελα να πω.

    1. ετσι φιλε, σα τα αεροδρόμια που πουλήσαμε και βάλανε στο συμβολαιο ότι θα πληρώσουμε και ότι ζημιές και συντήρηση βρεθεί μετά την πώληση

Comments are closed.