Αυτό είναι το μεγαλύτερο αεροπλάνο στον ΚΟΣΜΟ!!!- Δε χωράει σε αεροδιάδρομο…

Κοινοποίηση:
ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟ

Είναι το μεγαλύτερο επιβατικό αεροπλάνο που κατασκευάστηκε ποτέ, με τόσο μεγάλο άνοιγμα φτερών ώστε να πρέπει να τα διπλώσει για να χωρέσει στα αεροδρόμια.

Ο λόγος για το Boeing 777-9X, το μεγαλύτερο και πιο αποτελεσματικό δικινητήριο τζετ στον κόσμο που η εταιρεία θα αρχίσει την παραγωγή του το 2017.

Ηδη έχουν παραγγελθεί 320 κομμάτια σύμφωνα με την εταιρεία και θα διαθέτουν μία ευρύχωρη καμπίνα και παράθυρα μεγαλύτερα ακόμη και από εκείνα του 787 Dreamliner της εταιρείας.

Το αεροσκάφος θα έχει 71,8 μέτρα άνοιγμα φτερών, μεγαλύτερο από κάθε άλλο αεροσκάφος. Είναι τέτοιο το μέγεθος τους, που η Boeing έχει τοποθετήσει μεντεσέδες στις άκρες των φτερών του για να διπλώνουν και να αποφεύγονται ατυχήματα στους αεροδιαδρόμους.

Στο εσωτερικό, το 777-9X θα φιλοξενεί τουλάχιστον 400 επιβάτες, 34 περισσότερους από το A350-1000 Airbus. Η καμπίνα 777-9X θα είναι 40 εκατοστά πλατύτερη από την A350-1000, επιτρέποντας θέσεις με φάρδος έως και 46 εκατοστά, αφού μέχρι σήμερα μία τυπική πλάτη καθίσματος σε αεροπλάνο κυμαίνεται από 43 έως 47 εκατοστά.

Τα παράθυρα του 777-9X θα είναι επίσης 15% μεγαλύτερα από ό,τι στα ανταγωνιστικά αεροσκάφη, και τοποθετείται σε ύψος που θα είναι το ύψος των ματιών για τους περισσότερους επιβάτες.

Το εργοστάσιο που φτιάχνει το αεροπλάνο, στο Εβερετ, είναι αρκετά μεγάλο για να χωρέσει 25 γήπεδα ποδοσφαίρου.

Οπως γράφει η Boeing: «Με βάση την επιτυχία των 777 και 787 Dreamliner, το 777X θα είναι το μεγαλύτερο και πιο αποτελεσματικό δικινητήριο τζετ στον κόσμο, απαράμιλλο σε κάθε πτυχή απόδοσης. Ωστόσο, οι επιδόσεις είναι μόνο μέρος της ιστορίας. Το εσωτερικό της καμπίνας του 777X είναι εμπνευσμένο από τις ανέσεις του 787 Dreamliner και περιλαμβάνει τα μεγαλύτερα παράθυρα, μια ευρύτερη καμπίνα, νέο φωτισμό και ενισχυμένη αρχιτεκτονική. Η 777X είναι το μέλλον της πτήσης που ξετυλίγεται. Ο καλύτερος τρόπος για να πετάξετε»

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

5 Σχόλια

  1. Το μεγαλυτερο αεροσκαφος σε διαστασεις και Μεγιστο Βαρος Απογειωσης(ΜΒΑ) ειναι το ΕΞΑΚΙΝΗΤΗΡΙΟ Αntonov ΑΝ-225 με μηκος 84μ, ανοιγμα πτερυγων 88μ και ΜΒΑ 650 τονους. Ακολουθει το ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΔΙΟΡΟΦΟ Αirbus Α380-800 με μηκος 73μ, ανοιγμα πτερυγων 80μ και ΜΒΑ 585 τονους (με προοπτικη επιμηκυμενων εκδοσεων με ΜΒΑ ανω τον 600 τονων στο μελλον). Στη συνεχεια το ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗΡΙΟ 747-8ι με μηκος 76μ, ανοιγμα πτερυγων 68μ και ΜΒΑ 448 τονους.

    Το 777-9Χ θα εχει βαρος “μολις” 351 τονους οποτε προκειται απλα για το μεγαλυτερο ΔΙΚΙΝΗΤΗΡΙΟ αεροσκαφος σε παραγωγη. Τιποτα περισσοτερο.

  2. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο αεροδρόμιο υπάρχει ο διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης και…..αεροδιάδρομος είναι μέρος του εναέριου χώρου όπου ίπτανται τα αεροσκάφη….

  3. ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ!!! ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΧΙΟ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ; ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΑ ΛΕΞΙΚΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟΣ. ΘΕΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    1. Που θα κάνετε στο Σύριζα την επόμενη συγκέντρωση, στην Λέσβο ή στην Μυτιλήνη;
      Μάλλον εκεί που έχει τους πιο πολλούς λαθρό να σας πηδάνε.
      Πάρτε πίπες τώρα απο βρωμοασιάτες, κόφτε μισθούς και συντάξεις απο τους Έλληνες και ετοιμαστείτε, γιατί το πήδημα της ζωής σας θα το φάτε στο τέλος απο τους Έλληνες και θα είναι και το τελευταίο σας.

Comments are closed.