«Χαρίζει» κότερα ο ΟΔΔΥ! – Σκάφη των 55.000 ευρώ με τιμή εκκίνησης τα 1.000 ευρώ! (ΦΩΤΟ-ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ)

Κοινοποίηση:
Wellcraft-3300-E

Μια μεγάλη δημοπρασία σκαφών θα πραγματοποιήσει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων στις 18 Σεπτεμβρίου στην Μαγουλέζα Αττικής όπου θα εκποιηθούν 45 σκάφη από όλη την Ελλάδα. Οι τιμές εκκίνησης ξεκινούν από τα 300 ευρώ και φτάνουν έως και τις 35.000 ευρώ.

ska1

Το πρώτο σκάφος στη λίστα της δημοπρασίας βρίσκεται στην Λευκάδα αφορά ένα ιστιοφόρο σιδερένιο σκάφος με μήκος 14,3 μέτρα το οποίο φέρει δύο ιστία, ιταλική σημαία και έναν πετρελαιοκινητήρα Iveco απόδοσης 110 ίππων. Το σκάφος είναι κοινοτικό και η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στα 1.000 ευρώ. Οι τιμές διάθεσης αντίστοιχων σκαφών στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων σκαφών ξεκινούν από τις 55.000 ευρώ!

ska2

Ένα ακόμη ιστιοφόρο πολυεστερικό τύπου Jeanneau με μήκος 11,3 μέτρα, πλάτος 3,7 μέτρα, βύθισμα 1,5 μέτρο το οποίο φέρει και πετρελαιοκινητήρα Yammar 25 ίππων εκποιείται με τιμή εκκίνησης τις 2.500 ευρώ. Το σκάφος είναι Κοινοτικό οπότε δεν επιβαρύνεται με επιπλέον δασμούς. Οι τιμές για αντίστοιχα μεταχειρισμένα σκάφη στην Ελλάδα ξεκινούν από τις 40.000 ευρώ.

ska3

Ένα φθηνό ελληνικό πολυεστερικό σκάφος με μήκος 11,8 μέτρα και πλάτος 3,1 μέτρα εκποιεί η ΑΑΔΕ το οποίο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα Yanmar απόδοσης 40 ίππων. Το σκάφος είναι κατασκευής του 1979 και έχει νηολογηθεί για πρώτη φορά στην Αίγινα. Η τιμή εκκίνησής του έχει οριστεί στα 500 ευρώ.

ska4

Για τους λάτρεις των πολυτελών σκαφών μια θαλαμηγός του εργοστασίου Carvel τύπου 39 με σημαία Τουρκίας αναμένεται να προσελκύσει αρκετούς υποψήφιους αγοραστές. Ειδικότερα το σκάφος είναι χαλύβδινο έχει μήκος 11,9 μέτρα, πλάτος 3,65 μέτρα και βύθισμα 1,6 μέτρα. Το έτος κατασκευής έχει οριστεί το 1984 και κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα Yanmar απόδοσης 55 ίππων ενώ επίσης φέρει και μια βοηθητική μηχανή Suzuki απόδοσης 2,5 ίππων. Το σκάφος είναι μη Κοινοτικό και η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στις 3.000 ευρώ.

 

Η θαλαμηγός με κινητήρες 600 ίππων και ελληνική σημαία αναμένεται επίσης να προσελκύσει τους λάτρεις των πολυτελών σκαφών. Ειδικότερα δημοπρατείται ένα Wellcraft τύπου 3300 με ελληνική σημαία με μήκος 10,15 μέτρα, πλάτος 3,86 μέτρα και βύθισμα 2,1 μέτρα το οποίο κινούν δύο πετρελαιοκινητήρες Caterpilar απόδοσης 300 ίππων έκαστος και επιπλέον το σκάφος φέρει VHF, βυθόμετρο, πυξίδα, συσκευή ναυτιλιακής χρήσης μάρκας Raytheon, 2 κλειδιά μηχανών, 1 κλειδί καμπίνας και ένα tender φουσκωτό μάρκας Zodiac με εξωλέμβια μηχανή 8 ίππων. Το σκάφος είναι κοινοτικό και η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στις 35.000 ευρώ. Αντίστοιχα μεταχειρισμένα σκάφη κοστίζουν στην αγορά κοστίζουν πάνω από 50.000 ευρώ.

191216173157_SKAFOS-1980-1280x853

Ένα ταχύπλοο με μήκος 8,2 μέτρα, πλάτος 2,5 μέτρα και βύθισμα 1,4 μέτρα το οποίο είναι ελληνικό και κινείται από ένα κινητήρα έσω-έξω Mercruiser απόδοσης 300 ίππων βρίσκεται στη λίστα της δημοπρασίας με τιμή εκκίνησης τις 4.200 ευρώ. Αντίστοιχα σκάφη στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων κοστίζουν από 40.000 ευρώ.

ska6

Ένα πολυεστερικό ιστιοφόρο Bavaria 36 με ολικό μήκος 11 μέτρα και πλάτος 3,6 μέτρα με σημαία ΗΠΑ το οποίο φέρει και έναν πετρελαιοκινητήρα Volvo Penta 30 ίππων και μια εξωλέμβια βοηθητική εξωλέμβια 4 ίππων και φέρει επιπλέον VHF, πυξίδες, δρομόμετρο, ανεμόμετρο, βυθόμετρο εκποιείται με τιμή εκκίνησης 21.000 ευρώ. Το σκάφος είναι μη Κοινοτικό και φέρει σημαία ΗΠΑ. Αντίστοιχα σκάφη στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων κοστίζουν πάνω από 45.000 ευρώ.

ska7

Ένα ταχύπλοο σκάφος από το εργοστάσιο κατασκευής Dynasty με μήκος 5,4 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και κινητήρα απόδοσης 165 ίππων εκποιείται από τον πρώην ΟΔΔΥ. Το σκάφος είναι μη Κοινοτικό και φέρει σημαία Καναδά και η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στα 300 ευρώ. Αντίστοιχα σκάφη στην ελληνική αγορά κοστίζουν από 7.500 ευρώ.

ska8

Ένα πλαστικό σκάφος αναψυχής με σημαία ΗΠΑ και μήκος 10,2 μέτρα, πλάτος 2,45 μέτρα και με δύο κινητήρες Yamaha V8 αγνώστου ισχύος βρίσκεται στη λίστα της δημοπρασίας με τιμή εκκίνησης 3.000 ευρώ. Το σκάφος είναι μη κοινοτικό και με σημαία ΗΠΑ οπότε και επιβαρύνεται με επιπλέον δασμούς.

Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη τη λίστα των σκαφών που εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ.

Όροι και προϋποθέσεις

Ειδικότερα όπως επισημαίνεται στην σχετική ανακοίνωση στις 18-9-2020 ημέρα Παρασκευή και ώρα 9.00΄π.μ., θα γίνει στην αποθήκη της ΔΔΔΥ στη Μαγουλέζα (τηλ. 213-2124612, 210-2474200) και ταυτόχρονα την ίδια μέρα και ώρα με τηλεφωνική σύνδεση στα γραφεία του Α΄ Τελωνείου Εισαγωγών – Εξαγωγών Θεσσαλονίκης, Τμήμα Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού, Λιμάνι Θεσσαλονίκης (τηλ. 2310-232882), του Τελωνείου Πατρών, Τμήμα Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού, Αρχιεπισκόπου Ιεροθέου 2 και Ακτή Δυμαίων (τηλ. 2610-317462, 2613-621731) & του Τελωνείου Λάρισας, Τμήμα Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού, Φαρσάλων 21 (τηλ. 2413-511705, 511706), και με τα αρμόδια Τελωνεία πλειοδοτική προφορική δημοπρασία για την πώληση Πλωτών Χωρητικής Αρμοδιότητας Πάτρας, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Πώλησης Υλικών, Πλωτών & Εναέριων Μέσων.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την αριθμ. Δ.ΟΡΓΑ 1036960/10-3-2017 Απόφαση του Διοικητού της Α.Α.Δ.Ε. ΦΕΚ 968/22-3-2017 (τεύχος β΄), άρθρο 48, παρ. 3, εδάφιο β΄ «Οι συναφείς προς το έργο της ΔΔΔΥ εργασίες, οι οποίες αφορούν σε Υλικά ή σε Τροχοφόρα που βρίσκονται σε περιοχές στις οποίες δεν έχουν συσταθεί Τελωνειακές Περιφερειακές Υπηρεσίες για την άσκηση των εργασιών αυτών, ανατίθενται σε άλλες Περιφερειακές Υπηρεσίες αρμοδιότητας της Α.Α.Δ.Ε., (Τελωνεία & Δ.Ο.Υ.) και η ανωτέρω Διεύθυνση παρέχει συνδρομή σε αυτές».

1.ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ (26710-22335, 22336)

2.ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ (26310-26135, 26463-61323)

3.ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΓΥΘΕΙΟΥ 27330- 24637, 27333-61201, 61205)

4.ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (26950-26119, 22322)

5.ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (27210-21490, 27213-65805)

6.ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΚΥΛΛΗΝΗΣ (26230-92176

7.ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ (26453-62820, 62821)

8.ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΒΟΙΩΝ (27340-22216)

Η επίσκεψη των δημοπρατούμενων Πλωτών επιτρέπεται από 14-9-2020 έως και 17-9-2020 κατόπιν συνεννόησης με τα κατά τόπους Λιμεναρχεία, από τον αγοραστή μετά τον διακανονισμό.

Επίσης οι αγοραστές οφείλουν να καταθέσουν υπεύθυνη δήλωση ότι κατά την αποκομιδή και περαιτέρω διαχείριση των υλικών (ΠΛΩΤΑ) θα λαμβάνουν όλα εκείνα τα μέτρα προς ελαχιστοποίηση των αποβλήτων, ούτως ώστε να εξασφαλίζεται η προστασία του εδάφους και των επιφανειακών και υπογείων υδάτων όπως και του αέρα από διαφυγή τυχόν επικινδύνων αερίων.

Επίσης οι υποψήφιοι αγοραστές των σκαφών θα πρέπει να γνωρίζουν ότι για να τεθούν σε κυκλοφορία τα μη Κοινοτικά σκάφη απαιτείται Πιστοποίηση συμμόρφωσής τους με τις προϋποθέσεις ασφαλείας των διατάξεων του κανονισμού (ΕΚ) 765/2008 και της Οδηγίας 2013/53/ΕΕ η οποία έχει ενσωματωθεί στο Εθνικό Δίκαιο. Τα έξοδα που πιθανόν προκληθούν για την έκδοση της ανωτέρω Πιστοποίηση επιβαρύνουν τον αγοραστή. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν εκδοθούν τα ανωτέρω Πιστοποιητικά συμμόρφωσης CE δεν γίνεται δεκτή καμία αίτηση αναστροφής πώλησης.

Επίσης σύμφωνα με τους Εκτελεστικούς Κανονισμούς (ΕΕ) 2018/724 και 886/2018 ο οποίος τροποποιεί τον 2018/724 σχετικά με την επιβολή ορισμένων μέτρων εμπορικής πολιτικής που αφορούν ορισμένα προϊόντα καταγωγής ΗΠΑ, εφόσον αποδειχθεί ότι είναι καταγωγής ΗΠΑ επιβαρύνονται με πρόσθετο δασμό 25%.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

5 Σχόλια

  1. Οποίος μπει στη σελίδα, θα δει ότι στα περισσότερα σκάφη γράφουν μέτρια ή κακή κατάσταση. Κάποια γράφουν και εισροή υδάτων. Αυτά που λένε καλή κατάσταση, κάνουν από δέκα χιλιάδες και πάνω

  2. οι φωτογραφίες με τα σκάφη που εκποιούνται.Επειδή είδα καμμιά 20αριά, από αυτά που εκποιούνται, η αξία τους είναι όση των μετάλλων που φέρουν και μπορεί να πουληθεί για scrap.Πολλά εξ’ αυτών δημοπραττούνται για 3η και 4η φορά, και δεν τα πλησιάζει κανείς.

  3. όλα για τον πέοντα !
    πεταμένα λεφτά μόνο για λαμόγια !

    απλά παίδες όποιος πάρει κάντε τα επαγγελματικά βάλτε GMDSS πάνω για να γλιτώσετε φορολογία !

    1. Gmdss για σκάφη; Εγώ ξέρω ότι υπάρχει για τα βαπόρια και είναι ολόκληρη μονάδα με συστήματα με υπολογιστή γραφείου.

      1. nope έχει κάτι παράθυρα ίσα με την πορτάρα της νάξου χρειάζεσαι δύο VHF/DSC, δύο τροφοδοτικά και δύο μπαταρίες (μέθοδος duplication) και το βαφτίζουν Α1 (20-30) ναυτικά μίλια επαγγελματικό ή 1 VHF/DSC με την μπαταρία και το τροφοδοτικό του GMDSS και ένα EPIRB … μετά για Α2 θέλουμε και MF/DSC + τα προηγούμενα για τα 100-150 ναυτικά μίλια
        αν πας να βρεις τον νόμο για το GMDSS σου λέει ακριβώς τι πρέπει να χρειάζεται ένα για να θεωρηθεί έτσι και λοιπά, στην Ελλάδα με Α1 στο αιγαίο πας παντού
        όλα όσα βλέπεται μεγάλα όμορφα γιοτ όλα είναι έτσι,πχ ότι είναι δεμένο στην μαρίνα ζέας και λοιπές μαρίνες και κοστίζουν 60κ+ την βδομάδα για ενοικίαση!
        σε ότι θέλεις βάζεις GMDSS ακόμα και σε φουσκωτό από τα jumbo 😀

Comments are closed.