«Φουρέιρα από τα Lidl»: Βουλγάρα τραγουδίστρια προσπάθησε να μιμηθεί την pop star και τα έκανε «θάλασσα»

Κοινοποίηση:
ΦΥΤΥΥ

Διαγωνιζόμενη του «Your Face Sounds Familiar» στη Βουλγαρία επιχείρησε να μιμηθεί την Ελένη Φουρέιρα και η εμφάνισή της κάνει τον γύρο του διαδικτύου.

Η τραγουδίστρια Maria -η οποία είναι διάσημη στη χώρα της- συμμετέχει στη 12η σεζόν του σόου. Πριν από μερικές εβδομάδες, ανέλαβε να μεταμορφωθεί στην τραγουδίστρια και ερμήνευσε το διάσημο τραγούδι «Fuego», με το οποίο η Ελένη Φουρέιρα εκπροσώπησε την Κύπρο, στη Eurovision του 2018.

 Η Maria, ωστόσο, δεν κατάφερε να φέρει εις πέρας την απαιτητική δοκιμασία, ενώ τερμάτισε δεύτερη από το τέλος.

Δείτε την εμφάνιση της Μaria εδώ.

Αν και ένας από τους κριτές, της έκανε θετικά σχόλια, αναφέροντας: «Καταπληκτική ερμηνεία και ένα πολύ καλά επιλεγμένο τραγούδι. Η διάθεση μεταφέρθηκε απίστευτα καλά από τη Μαρία», η τραγουδίστρια δέχτηκε ως επί το πλείστον αρνητική κριτική από τους υπόλοιπους.

Η εμφάνισή της δεν φάνηκε να εντυπωσιάζει τους άλλους κριτές, ενώ και στα social media τα σχόλια κάτω από το βίντεό της δεν ήταν θετικά.

Μερικά από αυτά αναφέρουν: «Δεν έχει ούτε ενέργεια, ούτε χάρισμα», «Φουρέιρα από τα Lidl», «τουλάχιστον προσπάθησε».

Η συμμετοχή της Ελένης Φουρέιρα στη Eurovision το 2018, όπου κατέκτησε τη δεύτερη θέση, θεωρείται από τις πιο iconic στην ιστορία του διαγωνισμού και το «Fuego» ένα από τα πιο επιτυχημένα τραγούδια, καθώς, μέχρι σήμερα, μετρά πάνω από 85 εκατομμύρια digital streams και σχεδόν 100 εκατομμύρια YouTube views. Αμέσως μετά τη διοργάνωση, η Ελένη Φουρέιρα έκανε μία πολύμηνη sold out περιοδεία ανά την Ευρώπη, με το «Fuego», αλλά και τα επόμενα ξενόγλωσσα hits που κυκλοφόρησε από την Panik Records, να κατακτούν τα charts σε πολλές χώρες.

Δείτε την εμφάνιση της Ελένης Φουρέιρα:

Η Ελένη Φουρέιρα και το «Fuego» φιγουράρουν στο no14 της λίστας με τα πιο stream-αρισμένα τραγούδια από τα 67 χρόνια της Eurovision. Μεταξύ άλλων, μπήκε στις λίστες με τις top 50 κυκλοφορίες σε 37 χώρες παγκοσμίως, ήταν το τραγούδι με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα το 2018, έγινε πλατινένιο στην Ισπανία, όπου επίσης βρέθηκε στην πρώτη θέση του επίσημου ραδιοφωνικού airplay της χώρας (APC chart), μπήκε στο top10 του ισπανικού Shazam και στο no1 στο chart του ραδιοφώνου Los40, ενώ έγινε χρυσό στη Σουηδία και τη Νορβηγία και «έντυσε» σκηνή της παγκοσμίου φήμης τηλεοπτικής σειράς «Elite».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

Leave a Response