«Το SMART την σκότωσε»! Στο εδώλιο κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων για τον θάνατο της Άννας Πολλάτου

Κοινοποίηση:
1

Η Ολυμπιονίκης Άννα Πολλάτου πέθανε πριν πέντε χρόνια σε τροχαίο στην Αθηνών – Πατρών – Η Δικαιοσύνη καλεί σε δίκη τον εκπρόσωπο της κατασκευάστριας εταιρείας των αυτοκινήτων


Σε κατασκευαστικό λάθος στο μοιραίο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε η Ολυμπιονίκης Άννα Πολλάτου αποδίδουν τον θάνατό της τόσο ο ιατροδικαστής της ΕΛ.ΑΣ. όσο και ο πραγματογνώμονας της οικογένειας.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύει ο «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής», σχεδόν πέντε χρόνια μετά τον θάνατο της πρωταθλήτριας στην Εθνική Οδό Πατρών-Πύργου, προκαλώντας σοκ στο Πανελλήνιο, η αντιεισαγγελέας Πρωτοδικών Αμαλιάδας κ. Αγγελική Κυριαζή άσκησε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία εξ αμελείας σε βάρος του Χ.Β. κατοίκου Στουτγάρδης, ως εκπροσώπου της πολυεθνικής εταιρείας αυτοκινήτων. Επίσης, ο εκπρόσωπος της εταιρείας διώκεται επιπλέον για σωματική βλάβη από αμέλεια, εις βάρος των επιβατών του αγροτικού αυτοκινήτου, καθώς η εισαγγελέας εκτιμά ότι αποκλειστική αιτία γι’ αυτούς ήταν η ελαττωματική κατασκευή του αυτοκινήτου.

Τι αναφέρει το κατηγορητήριο

Η αντιεισαγγελέας έκρινε ότι υπάρχουν επαρκή στοιχεία πως η έλλειψη προσοχής που υπέδειξε η κατασκευάστρια εταιρεία οδήγησε την άτυχη κοπέλα στον θάνατο.

«Ο Χ.Β. δεν φρόντισε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή ατυχήματος, αφού διέθεσε στην αγορά ελαττωματικό προϊόν», αναφέρει το κατηγορητήριο, σημειώνοντας ότι το όχημα «έφερε ελαττωματική κατασκευή της τραβέρσας συγκράτησης του ταμπλό και της κολόνας τιμονιού, της ίδιας της κολόνας τιμονιού και του καθίσματος», προσθέτει.

Σύμφωνα με την εισαγγελική λειτουργός υποστηρίζει ότι «τα υλικά κατασκευής των ως άνω εξαρτημάτων ήταν ακατάλληλα και μη ανθεκτικά με συνέπεια να υποχωρήσουν και να μην αποτρέψουν την αποκόλληση ταμπλό και τιμονιού, αποκλειστικών εξαρτημάτων στήριξης του οδηγού, όταν το όχημα εξετράπη της πορείας του προς τα αριστερά, εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα πορείας κάνοντας πολλαπλές περιστροφές και στο τέλος προσέκρουσε νωτομετωπικά με άλλο αυτοκίνητο, με συνέπεια να τραυματιστεί αυτή και να υποστεί κακώσεις κεφαλής και αυχένος, ως μόνης ενεργού αιτίας να επέλθει ο θάνατός της».

Αγωγή αποζημίωσης 820.000 ευρώ από την οικογένεια

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, η οικογένεια της Άννας Πολλάτου, μετά την άσκηση ποινικής δίωξης, κατέθεσε αγωγή αποζημίωσης από τους υπευθύνους, τον κατασκευαστή, τον προμηθευτεί και τον εισαγωγέα.

Συνολικά, ο πατέρας, η μητέρα, τα τρία αδέρφια, ο παππούς και η γιαγιά της Άννας Πολλάτου ζητούν να τους επιδικασθεί το ποσό των 820.000 ευρώ για ηθική βλάβη. Η αγωγή κατατέθηκε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών και περιλαμβάνει τα πορίσματα των ιατροδικαστών και των πραγματογνωμόνων που είχε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

11 Σχόλια

  1. Το smart είναι καθαρά αυτοκινητο πόλης ,για αυτό και έχει από το 1998 που πρωτοεμφανίστηκε έως σήμερα στις εκδώσεις του τελική από 135 έως 150kmh. Είναι μια καλή εναλλακτική απέναντι στις μηχανές για τις δουλειές μέσα στην πόλη. Εχεις καλύτερες πιθανότητες σε ατυχημα σε σχέση με το εάν είσαι σε μηχανή. Δεν είναι για τίποτα περισσότερο,εάν κανείς ταξίδι με αυτό παίζεις με την φωτιά εάν κανείς ταξίδι. Από τα Γερμανικά δικαστήρια δεν θα πάρουν ούτε 1€ το πιθανότερο ….

  2. Παπαρδέλες κύριοι , γνωματεύσεις άσχετων και ηλιθίων, φράγκο δε θα πάρουν γιατί δεν υπήρξε κατασκευαστικό λάθος που οδήγησε στο ατύχημα , χάθηκε ο έλεγχος λόγω υπερβολικής ταχύτητας η υπερεκτίμησης ικανοτήτων και άγνοιας και συνέβη το μοιραίο. Αυτά περί ταμπλό κλπ είναι αηδίες για γέλια , η Ολλανδέζα που μπήκε στο αντίθετο ρεύμα της εθνικής και σκοτώθηκε , έφταιγε το ΙΧ που οδηγούσε? Θα γελάνε και τα γερμανικά λουκάνικα με αυτά που λέγονται . Ένα κανό είναι για να κανεις βόλτες κοντά στη παραλία , αν φύγεις για τη Κρήτη και πνιγείς στο δρόμο δε φταίει η εταιρεία του κανό.

  3. Με ένα βαρύ σαλούν αυτοκίνητο 140 και 160 κμ μπορείς να τα πιάσεις άνετα. Με αυτά τα smart αγγίζεις τα 100 και τρέμεις ολόκληρος. Θα πιάσουν τον πούλο. Το αυτοκίνητο βρισκόταν σε αυτοκινητόδρομο που είναι πέραν απο τις προδιαγραφές κατασκευαστού. Το κακό που πληρώνεις το παπάρι σαν είδος πολυτελείας !

  4. Ένα αυτοκίνητο που οι Γερμανοί το έφτιαξαν μόνο και μόνο για ευελιξία εντός πόλεων με μικρές ταχύτητες ο Έλληνας το χρησιμοποιεί να κάνει ταξίδια Αθήνα – Πάτρα και Αθήνα Θεσσαλονίκη και μάλιστα με ασύληπτες ταχύτητες 120 και 140 την ώρα.Απλά ο ΄Έλληνας όπως σε πολλά πράγματα είναι πίσω δεν έχει καθόλου παιδεία οδήγησης και έτσι χιλιάδες κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο.

  5. πλακα.μας κανετε ρε παιδια τ ασφαλεια εχει ενα σμαρτ.καλυτερα να οδηγεις.παπι περισοτερες πιθανοτητες.εχεις αυτα τα κωλοσμαρτ δεν.κανουν.για.πουθενα.με περασε καποιος πριν κανα χρονο με.ενα τετοιο στην εθνικη μ 140 που πας ρε καραμητρο να πουμε τζαμπα.πηγε.η κοπελα με τα κωλοσμαρτακια να.καταργηθουν αμεσα αυτα τα αυτοκινητα ασε που οι ασφαλειες για οσους δεν τ γνωριζετε δεν τα ασφαλιζουν γιατι τα κλεβουν.για πλακα

  6. κανονικα θα επρεπε να απαγορεύεται να κινουνται σε “εθνικους” οδους, και να εχουν κοφτει στα 60 ωστε να γινεται το ταξιδι “βασανο”

  7. Σιγά μην πληρώσουν αποζημιώσεις οι κωλογερμανοί. Μια ζωή νταβατζήδες, τώρα θα συμμορφωθούν;

  8. Ουτε για εντος και περισσοτερο εκτος πολης κανει αυτος ο τενεκες.Ασε που τον κοστολογουν ενα καρο λεφτα.Απορω τι του βρισκουν και τον αγοραζουν.

  9. Υπάρχει λόγος που τα λένε “αυτοκίνητα πόλης”. Κανονικά θα έπρεπε να έχουν κόφτη στα 60 χιλιόμετρα…

  10. Βρε παιδι ελεος,ενα τοσο δα αυτοκινητακι είναι για να βγαινει εκτος πολεως και να κανει ταξειδια,αυτα τα σχεδόν παιδικα αυτοκίνητα είναι για να κανεις βολτα μεσα στην γειτονια.

Comments are closed.