Τουρκία: Σταματά η πολυδιαφημισμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σμύρνης

Κοινοποίηση:
smyrna-di-Levante

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Σμύρνης και Θεσσαλονίκης, η οποία ξεκίνησε στις 10 Οκτωβρίου, ανεστάλη έως τις 31 Μαρτίου λόγω χαμηλής ζήτησης από επιβατικές και μεταφορικές εταιρείες, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Anadolu της Τουρκίας.

Ο πρόεδρος του παραρτήματος του Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου στη Σμύρνη, Γιουσούφ Οζτκούρκ, δήλωσε ότι για την ελληνική εταιρεία είναι ασύμφορη αυτή η θαλάσσια γραμμή.

Ο ίδιος εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την αναστολή της σύνδεσης Σμύρνης- Θεσσαλονίκης, λέγοντας ότι «Η απόφαση αναστολής δεν είναι αποδεκτή από εμάς. Εχουν πραγματοποιηθεί μελέτες σ’ αυτή τη γραμμή για σχεδόν 8 χρόνια. Είχε ως στόχο να φέρει ταχύτερα τα εξαγωγικά φορτία της Τουρκίας στην Ευρώπη».

Και πρόσθεσε ότι «Ο κύριος λόγος για την απόφαση αναστολής είναι η έλλειψη υποστήριξης. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν υπάρχει υποστήριξη. Οι εταιρείες που ασχολούνται με τις διεθνείς χερσαίες μεταφορές θα έπρεπε να έχουν στηρίξει αυτή τη γραμμή».

Δεν είχαν αρκετή ζήτηση
Στελέχη της εταιρείας είπαν στον ανταποκριτή του πρακτορείου Anadolu ότι τα ταξίδια δεν είχαν αρκετή ζήτηση τους χειμερινούς μήνες και σταματούν μέχρι τις 31 Μαρτίου και πως το πλοίο που θα φτάσει στη Σμύρνη το Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, θα επιστρέψει την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, ολοκληρώνοντας το τελευταίο ταξίδι.

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Σμύρνη πραγματοποιείτο με πλοίο τύπου RoPax, μεταφοράς επιβατών, φορτηγών και φορτίου (φωτογραφία, επάνω, από Anadolu), το οποίο αναχωρούσε από Θεσσαλονίκη για Σμύρνη κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή και από Σμύρνη για Θεσσαλονίκη κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή, για ένα ταξίδι που διαρκούσε έως 14 ώρες.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Μιλάμε για επενδύσεις, δεν κλανουμε.

  2. Αφου δε καλλιεργηθηκε φιλικο κλιμα αλλα το αντιθετο, πως να υπαρξει υποστηριξη;

  3. ””’ «Η απόφαση αναστολής ”δεν είναι αποδεκτή από εμάς” [απο τους τουρκους]. Εχουν πραγματοποιηθεί μελέτες σ’ αυτή τη γραμμή για σχεδόν 8 χρόνια [απο ποιους και ποιος τις πληρωσε?]. Είχε ως στόχο να φέρει ”ταχύτερα τα εξαγωγικά φορτία της Τουρκίας στην Ευρώπη” ». ””” Η τουρκια και ο ερντυ ξερουν οτι τα δικα τους τα θελουν για εκμεταλλευση χθες!!!!!………… και πολυ εχει καθυστερησει η εκμεταλλευση αυτων των κομματιων της ελλαδας που τους εχουν δοθει και μαλλον ποτἐ δεν θα ξαναγινουν ελληνικα………….. απο ποιους τους εχουν δοθει?? και γιατι?? και για ποσο χρονικο διαστημα??? ολα στα .gov sites.

  4. Δεν επρεπε καν να αρχισει ηλιθιοι Ελληνες πολιτικοι.

  5. ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑ ΤΑ ΜΟΓΓΟΛΙΑ ΠΟΥ ΧΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΗΜΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΣ ΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ……

Comments are closed.