ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ!!!! «Τον σκοτώσαμε, πάρε τη μηχανή και φύγε» – Ο διάλογος που κατέγραψε ο «κοριός» της Αντιτρομοκρατικής λίγο μετά τον ξυλοδαρμό του αστυνομικού

Κοινοποίηση:
astynomikos_nea

Συγκλονιστικοί είναι οι διάλογοι που κατέγραψε ο υπερκοριός της Αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας, την ώρα που στη Νέα Σμύρνη εξελίσσονταν τα επεισόδια της περασμένης Τρίτης.

Σύμφωνα με τον Σκάι, ο κοριός της Αντιτρομοκρατικής κατέγραψε τον διάλογο που φέρεται ότι είχαν οι συλληφθέντες, κι ενώ ο αστυνομικός που δέχθηκε βίαιη επίθεση ήταν ήδη αιμόφυρτος στο οδόστρωμα και βαριά τραυματίας. Ο διάλογος προέρχεται από το τηλέφωνο του ενός από τους δύο συλληφθέντες, που παρακολουθεί η αντιτρομοκρατική από τον Ιανουάριο με εισαγγελική διάταξη, για λόγους δημόσιας ασφάλειας.

Την ώρα που ο αστυνομικός είναι αιμόφυρτος και το πλήθος δείχνει να διαλύεται, ο υπερκοριός καταγράφει τον εξής διάλογο μεταξύ των συλληφθέντων:

Έλα ρε, μάλλον τον σκοτώσαμε.
Όντως;
Ναι, τον σκοτώσαμε σου λέω! Πρέπει να φύγουμε.
Ναι, ναι… Πάρε το μηχανάκι και φύγε.

Παράλληλα, έχει ανοίξει το τηλέφωνο του ενός εκ των δύο την ώρα που χτυπούν τον αστυνομικό και έχουν καταγραφεί οι διαλόγοι πάνω από τον αιμόφυρτο αστυνομικό. Μεταξύ άλλων έχουν καταγραφεί συνομιλίες όπως: «Σκοτώστε τον!» και «Να του τα πάρετε όλα!».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

5 Σχόλια

  1. θα ψάξει ποτέ κανείς πλατφόρεμες όπου ανατλλάσονται με κρυπρογράφηση μηνύματα και συμβόλαια και εντολές από εξωτερικό και και και ή μπα? άντε στις γιάφκες μάγκες και ανοίξτε τα pc και τα κινητά τους να δείτε που πάει το πράμα. Στο παραπέντε όλα?

  2. ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΨΕΥΤΟΤΡΑΥΜΑΤΙΑ ΤΣΕΟ(ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΝΕΚΡΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΧΥΣΣΑ ΚΑΙ ΑΛΙΕΞΗ) ΒΓΑΛΕ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΟΚΟΥΜΟΥΝΑΖΙ!

  3. Δεν το έβγαζε και αυτός να ρίξει καμία 15 άρια και όποιον πάρει….αυτοάμυνα. Τι τα έχουν τα όπλα να να τα κοιτάνε.

  4. Τι λε ρε παιδί; Δώστε σανό , χωρίς νερό το τρώνε όλο. Τι άλλη παπάρια θα διαβάσω;

  5. ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΟ ?

    ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ ?

    ΑΧΧΧΧ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ

Comments are closed.