Πολύ καλός για το… Καρπενήσι! Ο Μπακογιάννης βλέπει την καριέρα του να πηγαίνει Μεγάλο Περίπατο

Κοινοποίηση:
Κώστας Μπακογιάννης

Από τον
Γιώργο Χατζηδημητρίου


Το θέμα είναι ότι το περιβάλλον αυτό εθίζει σε μια αναιδή συμπεριφορά που παρακάμπτει χωρίς αυτογνωσία κοινά αποδεκτούς κανόνες και οδηγεί σε μια κατάσταση ασυλίας, όπου όλα επιτρέπονται, αρκεί να διαθέτει κάποιος ένα ευπροσήγορο ύφος και ένα καλά οργανωμένο επικοινωνιακό επιτελείο. Ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης υπηρετεί με προβλέψιμη συνέπεια όλα τα στερεότυπα ενός πολιτικού αστέρα που πηγαίνει περνώντας με ανάλαφρη διάθεση από ενδιάμεσα αξιώματα να συναντήσει μια προκαθορισμένη μοίρα.

Θα διεκδικήσει την αρχηγία;
Δήμαρχος Καρπενησίου την περίοδο 2011-2014, αναβαθμισμένος περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας το διάστημα 2014-2019, θρονιάζεται σήμερα με σχετική άνεση στην καρέκλα του πρώτου δήμου της χώρας μετά τις αυτοδιοικητικές κάλπες του 2019. Από θέση βολής τώρα αγναντεύει τα σαλόνια της πολιτικής, υπολογίζοντας ότι κάποια στιγμή, που δεν θα είναι μακριά, δεν θα εισέλθει απλά στη Βουλή, αλλά θα διεκδικήσει την αρχηγία της Ν.Δ. και στο τέλος αυτής της «ολόφωτης» διαδρομής την πρωθυπουργία της χώρας. Θα πρόκειται για το νέο επεισόδιο στη λυσσαλέα μάχη του σύγχρονου πολιτικού οίκου των Ατρειδών, καθώς απέναντι στον Κώστα Μπακογιάννη, για χάρη του οποίου η μητέρα του Ντόρα προλειαίνει το έδαφος, αρχίζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης να βγάζει στην πολιτική αρένα τον γιο του Κωνσταντίνο.

Κάπου εδώ το πράγμα για τον Κώστα Μπακογιάννη αρχίζει πρόσθετα να δυσκολεύει. Οταν έπεσαν πάνω του τα φώτα και αποσύρθηκαν τα νερά, έμεινε έκθετο στα ρηχά ένα παλιομοδίτικο πολιτικό ήθος που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από τη νοοτροπία και τη συμπεριφορά όσων προηγουμένως αποδοκίμαζε.

Η… καλή μέρα φάνηκε από το πρωί, όταν τον περασμένο Μάιο, εν μέσω πανδημίας και υποχρεωτικού εγκλεισμού, τον οποίο με υποδειγματική πειθαρχία τήρησαν οι Ελληνες, ο δήμαρχος εγκαινίασε τη νέα πλατεία Ομονοίας με μια προκλητική φιέστα όπου οι παρατρεχάμενοι και οι κλακαδόροι του συνωστίστηκαν προκλητικά παραβιάζοντας χωρίς καμία συναίσθηση ευθύνης κάθε πρωτόκολλο υγειονομικής ασφαλείας. «Τα άκουσα κανονικά. Και όταν τα ακούς, δεν κρύβεσαι, συζητάς και παραδέχεσαι το λάθος». Με αυτά τα λόγια την επόμενη μέρα ο Κώστας Μπακογιάννης ανέβασε ένα απολογητικό βίντεο για την πλατεία και το χορτάρι της που… φαγώθηκε τελικά από ένα μοχθηρό έντομο, ονόματι… καραφατμέ, και πήγε κυριολεκτικά παρακάτω.

Ακόμα χειρότερα
Γιατί το παρακάτω ήταν η έμπνευση του διαβόητου «Μεγάλου Περιπάτου», ενός έργου αχρείαστου στην πιο δύσκολη στιγμή της Αθήνας και της χώρας. Με το πρόσχημα του κορώνοϊού, το οποίο κατέπεσε πανηγυρικά στο ΣτΕ, βάφτηκε σε κάτι αλλοπρόσαλλα χρώματα η Πανεπιστημίου και περιορίστηκαν οι λωρίδες κυκλοφορίας, προκαλώντας ένα πανάκριβο κυκλοφοριακό κομφούζιο, το οποίο σε συνδυασμό με εξωτικές ζαρντινιέρες κόστισε στους φορολογουμένους 2.000.000 ευρώ.
Το έργο «βγήκε και δεν βγήκε» δήλωσε σε μια πρωτοφανή εξήγηση και πάλι απολογούμενος ο Κ. Μπακογιάννης, προσθέτοντας αφοπλιστικά σαν να ζούσε σε άλλον κόσμο: «Επρεπε να βρούμε έναν πρόχειρο τρόπο και κυρίως προσωρινό για να τραβήξουμε τις γραμμές του έργου, να ζωγραφίσεις δηλαδή πριν αρχίσεις να σκάβεις»…

Προβληματικοί και οι συνεργάτες που επέλεξε
Ο Κώστας Μπακογιάννης δεν τα πήγε καλά ούτε στην επιλογή των συνεργατών του στον κορυφαίο δήμο της χώρας, καθώς σημαντικά πρόσωπα που διάλεξε να τοποθετήσει σε κορυφαίες θέσεις αποδείχθηκαν άκρως προβληματικά.

■ Η αρχή έγινε με την υπεύθυνη του τομέα Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων και πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Τεχνόπολης Κατερίνα Γκαγκάκη. Η τελευταία, που θεωρούσε ταυτόχρονα με τα υψηλά καθήκοντά της ότι ήταν δόκιμο να μετέχει ταυτόχρονα στο πάνελ της εκπομπής του Γιώργου Λιάγκα, εξέφρασε χυδαία και αηδιαστικά σχόλια για την περίπτωση ενός διαταραγμένου, ο οποίος εκσπερμάτισε στην πλάτη μιας φοιτήτριας που μελετούσε στη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ. Μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε, η κυρία Γκαγκάκη υποχρεώθηκε να παραιτηθεί προσωρινά, όπως αποδείχθηκε, από τη θέση της. Γιατί, μόλις ο κουρνιαχτός κατακάθισε, ο Κ. Μπακογιάννης την επαναπροσέλαβε στο πόστο της αντιδημάρχου… Εξωστρέφειας.

■ Την ίδια εποχή, υπό το βάρος της κατακραυγής και των σχέσεών της με τη Χρυσή Αυγή, είχε υποβάλει την παραίτησή της και η εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος Αθηναίων, με αντικείμενο το Παιδί, Δήμητρα Ινές Αγγελή – Λυκούδη, η οποία διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στο να μην παραχωρηθεί το 144ο Δημοτικό Σχολείο στην πακιστανική κοινότητα για μαθήματα το Σαββατοκύριακο, παρακάμπτοντας την ομόφωνα θετική απόφαση της σχολικής επιτροπής.

■ Ακολούθησε προ δύο εβδομάδων η αναγκαστική καθαίρεση της Αλεξίας Έβερτ η οποία, ανήμερα τη 17η Νοέμβρη, χαρακτήρισε «κατσαρίδες και τρωκτικά» τους οπαδούς του ΚΚΕ που διαδήλωσαν τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό.

■ Το περασμένο Σαββατοκύριακο ήρθε μια αποσβολωτική για την κοινωνική της απάθεια ανάρτηση από τον αντιδήμαρχο Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας και Επενδύσεων του δήμου Νικόλαο Μακρόπουλο που φέρεται φίλα προσκείμενος στον Αδωνι Γεωργιάδη.
Την ώρα που η χώρα θρηνούσε άλλους 219 νεκρούς από τον κορονοϊό και η ελληνική οικονομία μετρούσε νέα λουκέτα προκαλώντας μαύρες σκέψεις και αβεβαιότητα σε χιλιάδες νοικοκυριά που αντιμετωπίζουν πλέον πρόβλημα επιβίωσης, ο Ν. Μακρόπουλος βρήκε να νοσταλγήσει το σπίτι του στην «παραμυθένια συνοικία» τού Μπάντεν Μπάντεν στη Γερμανία, όπου κυρίως διαβιοί, και το αγαπημένο του αυτοκίνητο Aston Martin που έχει καιρό να σοφάρει…Η αναισθησία του προκάλεσε ορυμαγδό αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά, όπως φάνηκε, δεν ήταν αρκετή για να προκαλέσει μια δημόσια, έστω, αποδοκιμασία από τον ίδιο τον Κώστα Μπακογιάννη.

Κλήσεις από τον Καμίνη
Τις προηγούμενες ημέρες ήρθε το τελευταίο, μέχρι στιγμής, χτύπημα. Καθώς οι πολίτες φτάνουν εξουθενωμένοι στο τέλος μιας χρονιάς με λιγοστές οικονομίες -όσοι έχουν-, ο Δήμος Αθηναίων σε ένα μνημείο καταχρηστικότητας, όπως χαρακτηρίζεται, ταχυδρόμησε ετεροχρονισμένα και μαζικά χιλιάδες κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας που είχαν «κοπεί» από το 2015-16 (και επί ημερών Καμίνη…) και βεβαιώνονται σήμερα.

Καλούνται οι δημότες -οι οποίοι πάντως δικαιούνται να υποβάλουν ενστάσεις αξιώνοντας να δουν τις κλήσεις!- να πληρώσουν τις αστοχίες του «Μεγάλου Περιπάτου» και τα χουβαρνταλίκια του άψητου δημάρχου που θεωρεί, φαίνεται, πως το δημόσιο χρήμα είναι ατομική προίκα για να χτίζονται πολιτικές καριέρες.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

12 Σχόλια

  1. Το άχρηστο κάπου θα το βολέψει η “οικογένεια”.
    Κανένα πολιτικό σκουπίδι δεν πηγαίνει για πέταμα σε αυτόν τον τόπο.

  2. Οι Αθηναίοι και οι Έλληνες μίλησαν με την ψήφο τους. Την μαλακία πολλοί την αγάπησαν, το μαλάκα ουδείς.

  3. Επιπλέον , ζημίωσε το δημόσιο με τις προσλήψεις σε υψηλές θέσεις των γυναικών που γεννοβολησαν τα νόθα του . Ένας άχρηστος που κάνει μόνον για επιβήτορας (πουρτσος λέγεται στο χωριό μου) φιλόδοξων και λαιμαργων γυναικών.

  4. Το έχει πει πως δεν τον ενδιαφέρει η αρχηγία και μόνο η Αυτοδιοίκηση…

  5. Επειδή ακριβώς είναι τόσο, μα τόσο βλαξ, είναι πολύ πιθανό τα επόμενα χρόνια να γίνει και Πρωθυπουργός… ΓΑΠ & KOYΛHΣ, έδειξαν το δρόμο! ΔYΣTYXΩΣ!!! Ότι υπάρχει σε βλήμα, γίνετε πρωθυπουργός της Ελλάδος τα τελευταία χρόνια, γιατί τέτοια ούφα χειραγωγούνται ευκόλως από τους αυλικούς!!!

  6. Συνήθως ο τρόπος που κοιτάζουμε λέει πολλά για την ευφυΐα μας (αν έχουμε). Οι Αθηναίοι τον ψήφισαν και τον ανέδειξαν πανηγυρικά δήμαρχό τους. Ας τον λούζονται για άλλα 2,5 χρόνια. Κι ύστερα ας ψηφίσουν τον γιο του Κυριάκου.

  7. Ο αρμόδιος εισαγγελέας,δεν πήρε τίποτα είδηση και μάλλον κοιμάται.Η κατασπατάληση των χρημάτων των άγριων φορολογουμένων είναι μηδαμινή υπόθεση για αυτόν.Το μητσοτακεικο είναι στο απυρόβλητο.

  8. Βλακας με πατεντα “που βγηκε και δεν βγηκε”
    ……….ρε που τους βρηκαμε ολους τους τρελους
    Τους αχρηστους!!!!

  9. “Τό εργο!!! βγήκε καί δέν βγήκε.” “Επρεπε νά βρούμε έναν πρόχειρο τρόπο καί κυρίως προσωρινό γιά νά τραβήξουμε τίς γραμμές τού έργου!!! Νά ζωγραφίσεις πρίν σκάψεις”Δεν φαίνεται μόνο από τήν φωτογραφία ότι είναι πολύ υποφωτισμένος.Ενας βλάκας καί μισός με χαμηλές διανοητικές ικανότητες.Ονειδος γιά τήν Αθήνα.
    Γιάννης Λάκων

Comments are closed.