ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ- ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ. ΤΟ «ΔΩΡΟ» 800 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ HELLENIC TRAIN ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Κοινοποίηση:
Κυριάκος-Μητσοτάκης-κ-Κώστας-Καραμανλής

Έγγραφα «φωτιά» φέρνει στο φως της δημοσιότητας το iEidiseis τα οποία αποδεικνύουν πως το ελληνικό Δημόσιο ζημιώθηκε 800 εκατομμύρια ευρώ στους χειρισμούς με τον Ιταλικό Όμιλο Trainitalia.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ πρόκειται για έγγραφα που επίμονα αρνούνταν να καταθέσει στην Βουλή ο παραιτηθείς πια υπουργος Υποδομών και Συγκοινωνιών, Κώστας Καραμανλής, στο αίτημα που κατέθεσαν 42 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα:

Πρόκειται για:

Α: Το Μνημόνιο Συνεργασίας Ελληνικού Δημοσίου – ΤΡΑΙΝΟΣΕ που υπογράφτηκε στις 29 Νοεμβρίου 2019 παρουσία του υπουργού υποδομών και μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, και τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον μέτοχο της μητρικής εταιρίας Trenitalia και του Ιταλού πρέσβη Luigi Maras. Το μνημόνιο αφορά στη διαπραγμάτευση για την ανάθεση υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας σιδηροδρομικής μεταφοράς με ταυτόχρονη εξασφάλιση επενδύσεων 2,5 δισ. ευρώ στην Ελλάδα μέσα στα επόμενα 9 χρόνια για ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Οι άμεσες επενδύσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας του Νοεμβρίου 2020 κυμαίνονται από 645 έως 810 εκατ. ευρώ. Βασική προϋπόθεση όπως καταγράφεται στο άρθρο 20 του μνημονίου είναι το Ελληνικό Δημόσιο να προβεί στην:
1) Ολοκλήρωση της σηματοδότησης στον άξονα Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (Σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ) μέχρι τέλος του 2021.

2) Να θέσει σε λειτουργία του ETCS στον άξονα Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (Σύμβαση 10005 της ΕΡΓΟΣΕ) μέχρι τέλος του 2021.

Επίσης, για τις ιταλικές επενδύσεις των 645 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα παρέχεται, ως αντάλλαγμα εκ μέρους του Δημοσίου, μια επιδότηση 750 εκατ ευρώ (50 εκατ. ανά έτος επι 15 έτη).

Β: Το παραπάνω μνημόνιο διαμορφώνεται σε Σύμβαση Παροχής Δημόσιας Υπηρεσίας μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ανώνυμης εταιρίας με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Μεταφορές – Μεταφορικές Υπηρεσίες».
Ωστόσο, τίποτα δεν υλοποιήθηκε απ΄ όσα προβλέπονταν στο μνημόνιο συνεργασίας. Ούτε έργα σηματοδότησης, ούτε η λειτουργία του ETCS ολοκληρώθηκαν μέχρι το τέλος του 2021 από το ελληνικό Δημόσιο, αλλά και ούτε επενδύσεις ξεκίνησαν από την ιταλική εταιρεία. Αντιθέτως, το ελληνικό Δημόσιο καταβάλλει κανονικά την επιδότηση των 50 εκατομμυρίων ετησίως για τις άγονες γραμμές.

Μάλιστα, σημειώνει το ρεπορτάζ ότι στις 9 Ιουλίου του 2022 επικυρώνεται στη Βουλή η σύμβαση Καραμανλή μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου οι άμεσες επενδύσεις της Ιταλικής trenitalia στην Ελλάδα συρρικνώνονται από τα 645 εκατ. ευρώ στα 77,5 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, απεμπολείται η υποχρέωση του ιταλικού ομίλου να αναλάβει το κόστος αγοράς νέων τρένων (215 εκατ. ευρώ). Επομένως, το ελληνικό Δημόσιο ζημιώνεται συνολικά κατά 797 εκατ. ευρώ.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

36 Σχόλια

  1. Στην Γαλλία έχουν εκσυγχρονίσει όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο με 7 δισεκατομμύρια από ευρωπαϊκά κονδύλια και εδώ πήραμε 20 δισεκατομμύρια !!! και δεν κάνανε τίποτα εκτος του να τα βάλουν στις τζέπες τους

  2. Δημιουργήσατε την καταστροφή, μαζί πρέπει να πληρώσετε κ. Μητσοτάκη και κ. Καραμανλή. Οι επικοινωνιακές μπαρούφες Μητσοτάκη δεν κατευνάζουν, αντίθετα θυμώνουν πολύ τους πολίτες.

  3. TON TSIPRA VERTE TON TSIPRA GRIGORA NA MAS SOSEI PAIDIA PAME OLOI MAZI DYNATA.

  4. Τέλειωσε η τύχη σου μαλάκα. Ούτε ο Σατανάς δεν σε θέλει.

  5. Και τωρα ανακαλυψαν οι ελλαδιστανικοι το αυγο του κολομβου!! Συγχαρητηρια!!!!!

  6. Συνεχίζουν να παίζουν με την οργή του κόσμου οι δικαστές. Καλύπτουν τους εργολάβους και δεν τους καλούν στον ανακριτή. Ρε μ@λακες, ο εργολάβος πήρε την δουλειά για την ασφάλεια ναι ή όχι?Ναι. Παρέδωσε το έργο? Όχι. Τα λεφτά τα πήρε? Ναι. Ε τότε γιατί δεν τον συλλαμβανεται? Πλυντήριο εισαγγελεων Ελλάδας..

  7. Και για να μην ξεχνιομαστε! Τα υπερογκα χρεη των ΔΕΚΟ, οπως και του ΟΣΕ, ανεβασαν – τεχνητα – το ελλειμμα, ωστε να μας συρουν στο ΔΝΤ!
    Δεν ηταν υποχρεωτικο και κανενα αλλο Κρατος – Μελος, δεν τα υπολογιζει!

  8. Το θέμα είναι πως υπάρχει θρήνος και αυτή την ώρα που εμείς γράφουμε σχόλια, κάποιοι γονεις κάποια αδέρφια κλεισμένοι μέσα στο σπίτι τους σπαραζουν και κλαίνε για τα παιδάκια τους. Για σκέψου αδερφέ μου, να κοιτάς ένα δωμάτιο που πριν λίγες μέρες άκουγες να σε φωνάζει το παιδί σου από μέσα να είναι άδειο, τα ρούχα του παιδιού φωτογραφίες αναμνήσεις, τίποτα πλέον όλα παγωμένα και σκοτεινά. Και νά ξέρεις πως έχασες το παιδάκι σου επειδή κάποιος πολιτικός πήρε μιζα από κάποιον εργολάβο που έφαγε τα λεφτά και δεν προεβη σε εργασίες ασφαλείας ως όφειλε να είχε κάνει. Και οι δικαστές να καλύπτουν όλο αυτό, να μην φωνάζουν ούτε για κατάθεση τον υπεύθυνο εργολάβο. Ρε φίλε είναι φρικτό, να κοιτάς ένα άδειο πλέον δωμάτιο και να έχεις θάψει πριν λίγη ώρα το παιδί σου. Για σκεφτείτε ρε, τώρα που γράφουμε εμείς πως θα νοιώθουν άραγε οι γονείς αυτών των παιδιών?? Και τα μ@@@@πανα πολιτικοί και εργολάβοι την ίδια ώρα εντελώς στα @@ τους να μιλούν για λεφτά μίζες και δουλειές. Και οι δικαστές? Στον π@υτσο τους, ήδη φαίνεται ότι καλύπτουν τους εργολάβους και δεν θεωρούν σημαντικό να τους καλέσουν ούτε για κατάθεση. Ανάθεμα τους ρε φίλε, που θα πάει η κατάσταση. Δεν αντέχουμε άλλο. Δεν μπορεί αυτό να συνεχιστεί. Πρέπει κάτι να γίνει να τους σταματήσει ο κοσμος. Δεν αντέχουμε άλλο γ@μωτο, συνέχεια αυτό γίνεται μεταξύ εργολάβων και πολιτικών, όλο αυτό κάνουν συνέχεια και συνέχεια και συνέχεια και συνέχεια. Δεν πάει άλλο ρε φίλε……………………………

  9. Όταν λέει το παλιό ο μητσοτακης ας κοιτάξει τον εαυτό του στον καθρέφτη…

  10. Αυτά τα ρεζίλια απαγόρευαν στο κόσμο να βγαίνει έξω στο δρόμο μετά τις 6 το απόγευμα διότι δήθεν θα πεθαίναμε όλοι από COVID. Και ενώ έκαναν αυτούς τους εκβιασμούς δεν ενδιαφέρονταν ούτε καν για τη στοιχειώδη ασφάλεια των τραίνων.

  11. Στέφανε πίσω από την εταιρεία Ακτωρ,μηπως ξέρετε ποιοι είναι? Αυτός ο Ακτωρ έχει πάρει από ανεμογενητριες (μετά από φωτιές), μέχρι δρόμους (μετά από μεγάλα δυστυχήματα) και τώρα στο διαδίκτυο γράφουν πως ήθελε μερίδιο για τους σιδηροδρόμους και κάτι τέτοια. Ποιος είναι ο Ακτωρ τελικά, πως γίνεται να εμπλέκεται σε όλα τα δημόσια έργα και στα πάντα? Τόσο τεχνογνωσία και ειδήμονες των πάντων είναι?

  12. Στέφανε επειδή εσύ μίλησες για δολιοφθορά, παίζει το σενάριο εργολάβος να ήθελε το δυστύχημα στα Τέμπη, να το σχεδίασε μόνο και μόνο να πάρει την σύμβαση αυτός από άλλον εργολάβο!!!!!! Είχες δίκιο, ο σταθμάρχης δεν τα λέει καλά, αλλά είπε το πρωί αλλά λέει τώρα και πέφτει συνέχεια σε αντιφάσεις!!! Αυτόν κάποιος εργολάβος πρέπει να τον έβαλε σε συνεργασία με τον πολιτικό που τον έβαλε να παριστάνει τον σταθμάρχη για να πάρει την δουλειά. Οι εργολάβοι είναι αδίστακτα κτήνη που μπορεί να κάψουν ολόκληρα χωριά, δημιουργήσουν δυστυχήματα με νεκρά παιδιά αρκεί να βγάλουν λεφτά. Οι εισαγγελείς προφανώς φοβούνται να τους συλλάβουν γιατί ξερουν πως θα βρεθούν με μια σφαίρα στο κεφάλι. Χρειάζεται άμεσα παρέμβαση από ευρωπαϊκά αρμόδια όργανα, ο λαός της Ελλάδας βρίσκεται όμηρος απο καθάρματα πολιτικούς και αδίστακτα κτήνη εργολάβους.

    1. Φίλε μου, οι εργολάβοι υπερτιμολογούν και επιστρέφουν κάποια λεφτά στους πολιτικούς. Οι πολιτικοί είναι τα κτήνη που θέλουν τους εργολάβους για να πάρουν τη μίζα τους. Και οι εργολάβοι το εκμεταλλεύονται. Δεν λέω ότι είναι άγιοι οι εργολάβοι αλλά χειρότεροι των πολιτικών μόνο οι δημοσιογράφοι! Εξάλλου αν οι πολιτικοί δεν είχαν βάλει τον πρώην κτηνοτρόφο και πρώην αχθοφόρο για σταθμάρχη και είχαν ασχοληθεί να φτιάξουν το σύστημα, δεν θα είχε γίνει ατύχημα.

  13. στην θέση όλων των νεκρών ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΑΥΤΩΝ. Κ. ΛΟΙΠΏΝ ΓΙΑΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ. ΈΤΣΙ ΝΑ ΜΑΘΑΊΝΑΜΕ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΊΔΙΟΙ.
    36.000ΝΕΚΡΟΙ ΠΟΥ ΉΞΕΡΑΝ Κ. ΕΊΧΑΝ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ Κ. ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΌΜΑΣΤΕ.

  14. ΦΥΛΑΚΗ, ΦΥΛΑΚΗ, ΦΥΛΑΚΗ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΠΑΛΙΟΑΔΕΡΦΑΡΑ.

  15. Ετσι πάλι να τους ψηφίσετε παιδιά!! Ακολουθεί και το ΕΣΥ τώρα παιδιά όπως θα λέγεται στο μελλον..δεκαευρο είσοδο σε νοσοκομείο η δημόσια υγειονομική δομή και ψοφα στο πεζοδρομιο αν είσαι ταπί…θα γίνει πράξη και είναι δίκαιο…εδώ θα είμαστε να τα λέμε και να βλέπουμε τα δίποδα να τρέχουν να ψηφίζουν καταρχήν την κουλα…όχι ότι οι άλλοι ειναι καλύτεροι απλά αυτοί εδώ είναι χωρίς δισταγμούς…

    1. καταβολή του 10ευρου, θα εξαιρούνται πάκια παντοφλάδες, αλβανά, αράπηδες, πισωκίνητοι και αριστεράντζες. Οι λοιποί, έχοντες αφμ και αμκα, θα πληρώνουν κανονικά, ως γνήσια φορολογικά υποζύγια.

  16. Η μηχανή του εμπορικού ήταν από την αντίθετη πλευρά του τρένου. Και επειδή η μηχανή ΔΕΝ σπρώχνει το τρένο αλλά ΤΡΑΒΑ το τρένο, το εμπορικό πήγαινε και αυτό προς Θεσσαλονίκη.

    Αυτό λένε και οι πυροσβέστες που είναι στο σημείο που τους έκανε εντύπωση, όπως εντύπωση τους έκανε και ο στρατός που εμφανίστηκε από το πουθενά με μετρητές ραδιενέργειας.

    1. αγαπητέ κύριε, σ’αυτη την περίπτωση η μηχανή του επιβατικού θα έπεφτε στο τελευταίο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας και η μηχανή έλξης της εμπορικής θα ήταν άθικτη. Μπορείτε να μας αναλύσετε το σκεπτικό σας ; ευχαριστω

  17. Να δικαστούν για να καταδικαστούν και να πεθάνουν στα κάτεργα, η κυβέρνηση του δοσίλογου ξεπουλά τη χώρα και σκοτώνει τους Έλληνες. Δεν περάσει αυτό εύκολο, αυτός σταμάτησε τη σύμβαση ασφαλείας του δικτύου ασφάλειας των σιδηροδρόμων που έτρεχε από την εποχή Σαμάρα.

    1. Επίσης εισαγγελείς έχουν δεχτεί πιέσεις από τον Μητσοτάκη για να μην συλληφθούν οι εργολάβοι, ο Ντογιακος όταν μίλησε για ευθύνες παντού κοροϊδεύε τους γονείς των παιδιών που έχασαν την ζωή τους ντροπή. Εάν δεν συλλάβεις τον υπεύθυνο για την ασφάλεια δηλαδή τον αρμοδιο εργολάβο τότε ποιον? Πάνε άδικα τα παιδιά όλη η Ελλάδα θρηνεί και ο Μητσοτάκης καλύπτει τους εργολάβους επειδή τον ταΐζουν και του δίνουν λεφτά.

  18. Τα επεισοδεια συνεχίζονται σε πολλά μέρη της Ελλάδας έως αυτή την ώρα ενώ η οργή είναι διάχυτη σε όλη την κοινωνία. Οι εργολάβοι είναι οι ένοχοι, έφαγαν τα λεφτά μαζί με τους πολιτικούς και δολοφόνησαν παιδιά. Κόσμος στο σύνταγμα φώναζε, κάψτε ότι εργοτάξιο μηχάνημα και κλιμάκιο των εργολάβων σε όλη τη χώρα μέχρι να γίνει η σύλληψη τους. Εργολάβοι πήραν δις από το κράτος, έδωσαν μίζες σε πολιτικούς, έφαγαν τα λεφτά δεν έκαναν το παραμικρό έργο, σκοτώθηκαν 120 άνθρωποι και νέα παιδιά. Κυκλοφορούν ελεύθεροι!!!! Ποια επιτροπή ποιος εισαγγελέας, όλοι στο κόλπο είναι. Όλοι στους δρόμους μέχρι την τελική δικαίωση.

  19. Κλειδώστε τους άνω των 60 μέσα την ημέρα των εκλογών.
    Διαφορετικά θα τραγουδάμε για άλλα 4 χρόνια μητσοτακη ΓΑΜΙΕΣΑΙ.

    1. Εγω που κλείνω 60 σε 3 μήνες, προκάνω,,,,?

  20. Καζαν καζαν τα φαγανε δηλαδη, Ιταλοι και Μητσοτακης που θα λεγανε και οι Τουρκαλαδες.

  21. Το δημόσιο δεν πρέπει να ζητήσει πίσω τα λεφτά του; Κι αν δεν τα δώσουν να εξαναγκαστούν να επιστρέψουν τα τρένα στο ελληνικό δημόσιο;

  22. Πουλήσετε νησιά-πουλήσατε λιμάνια-πουλήστε και τις μάνες σας-και φύγετε τσογλάνια. Πουλήσατε και τη μακεδονία παρέα με τον τσίπρα για να μην ξεχνιόμαστε, οπότε κάτι πήρατε και από κει. Υποτίθεται κάνανε ιδιωτικά τα τρένα και δίνανε λεφτά στους ιδιώτες για να παίρνουν μίζες από παντού.

  23. Με την ανάλογη μίζα για όλα αυτά.
    Στο ελλαδιστάν του Μητσοτάκη.

  24. ΧΩΡΙΣ ΜΙΖΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Η ΚΟΥΛΑ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ

Comments are closed.