ΟΔΥΣΣΕΙΑ για να πάνε στη δουλειά τους! Ο κ. Καραμανλής χαμπάρι δεν έχει πάρει; Τραγικές καταστάσεις στα λεωφορεία

Κοινοποίηση:
mmm

Μια απίστευτη καταγγελία δεχθήκαμε από αναγνώστη που ξεκίνησε να πάει στη δουλειά του και τελικά ταλαιπωρήθηκε αρκετά με τα ΜΜΜ που υποτίθεται ότι έχει “διορθώσει” ο υπουργός Κώστας Καραμανλής. Δρομολόγια που δεν γίνονται, λεωφορεία που χαλάνε στη μέση του δρόμου.

Διαβάστε τι ακριβώς συνέβη:

“ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ 308 ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΚΟΡΩΠΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ 06΄50 ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΠΟΤΕ. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ 07΄00 ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΧΑΛΑΣΑΝ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΣΤΟΝ 07΄15 .

ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΡΩΠΙ ΕΙΝΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ .ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ”

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Παιδιά λέτε να γίνουν ιδιωτικά… Από τότε που γίναν ιδιωτικά έγιναν πιο μπουρδέλ@ και από τα πιο φθηνά του Μεταξουργείου. Και θα μου πείτε τι βλακείες λέω. Εξηγούμαι: Από τον Οκτώβριο του 2020 τη γραμμή 308 την έδωσαν υπεργολαβία στο ΚΤΕΛ Αττικής. Εδώ αρχίζει το γλεντι… Στο ΚΤΕΛ Αττικής έχουν δώσει κάτι λεωφορεία με leasing (το κράτος τα πληρώνει) που είναι τέρμα ξεχαρβαλωμένα. Όλο βλαβες θα έχουν. Μια στα φρένα, μια στις φούσκες, μια στις πόρτες.. Μια δε βαζουν πετρέλαιο γιατί το κράτος ξεχνά να δώσει πιστώσεις!!! Και το πιο ωραίο: Οι οδηγοί έρχονται και παραιτούνται με ρυθμούς τρελούς. Κάποιοι τσακώνονται μεταξύ τους για ασήμαντες αφορμές (Χρυσαυγίτες & Αλβανοί) που οδηγεί σε απολύσεις, κάποιοι δε μπορούν να έρχονται από μακριά λόγω κόστους, κάποιοι είναι μεθύστακες που τους δίωχνουν λόγω ατυχημάτων που προκαλούν και κάποιοι παραιτούνται λόγω ασυνεπειας στη μισθοδοσία που αγγίζει και το τρίμηνο. Άρα η έλλειψη υπεύθυνων επαγγελματιών οδηγών, κρατικής αρωγής, υπεύθυνης διαχείρισης και άρτιων λεωφορείων δημιουργεί τη κατάσταση αυτή. Δεν περίμενα να το πω, με ΕΘΕΛ/ΟΣΥ ήμασταν ΠΟΛΥ καλύτερα.

  2. Ο Προαστιακος να δειτε τι χαλια εχει,Δρομολογια καθε μια ωρα και αν περασει ολα στη τυχη τους,Ο κοσμος καθε μερα αγανακτισμενος,Καμμια ενημερωση ποτε οτι και αν γινεται,
    πρεπει να τον πουν ΠΡΕΖΑΣΤΙΑΚΟΣ,

  3. Κορωπι βιομηχανικη ζωνη….Μας δουλευται ρε???ολο αποθηκες αντε καμμια αντιπροσωπια αντε κανενα συναρμολογητηριο κανενα διαλυτηριο οχηματων και μεχρις εκει…Που τις βλεπει ο κηριος τις βιομηχανιες ολα τα κλεισαναι οι προδοτες πολιτικοι της μεταπολιτευσης…..

  4. ΚΛΕΙΣΤΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΕΤΑΞΤΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΣΑΣ ΟΞΩ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕΜΕΡΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΧΡΕΩΝ ΔΙΧΟΣ ΠΑΤΟ…….. ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΣΣΑΝΟΥΜΑΙ….ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ……ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ

  5. Επειδή γνωρίζω και την περιοχή και τα δρομολόγια, η κίνηση προς αυτά τα μέρη είναι μεγάλη, λόγω των πολλών επιχειρήσεων. Κάποτε βόλευε και το ΚΤΕΛ, αλλά το μετέφεραν από το κέντρο στο Νομισματοκοπείο. Δυστυχώς όλοι οι υπουργοί μεταφορών είναι μπούληδες που κυκλοφορούν με πανάκριβα αυτοκίνητα που τους πληρώνουμε εμείς. Θα μπορούσαν να διορθώσουν το χάλι, αν γνώριζαν τη λέξη “μετεπιβίβαση”. Εάν δηλαδή μετά τα μέσα σταθερής τροχιάς, υπήρχε ανταπόκριση με τα λεωφορεία. Δυστυχώς εγώ έκανα 40χλμ την ημέρα σε 3,5 ώρες, οπότε πλέον πάω με αυτοκίνητο κι ας το χρυσοπληρώνω. Άλλωστε, αυτός είναι ο σκοπός τους. Να πληρώνουμε βενζίνες αντί για μόλις 30€/μήνα την κάρτα.

  6. να βάλουν και κανένα λεωφορείο οι Έλληνες Ολιγάρχες – Βιομήχανοι

Comments are closed.