Μας «δουλεύουν» αγρίως: Προτεραιότητα το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας κατά Ταχιάο!

Κοινοποίηση:
λκνλκνλκ

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος,  συνοδευόμενος από στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ και εκπροσώπους των εργοληπτριών εταιριών, πήγε για… αυτοψίες στα εργοτάξια των ενεργών συμβάσεων που αφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, στο Λουτράκι και το Ρίο.

Και από τα εργοτάξια μας διαβεβαίωσε πως «το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, όπως έχει αναφέρει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι προτεραιότητα», επισημαίνοντας μάλιστα τις 15 παρεμβάσεις για την… ανάταξη του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά και την έκτακτη χρηματοδότηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ Α.Ε.) με ποσό ύψους 25 εκατ.

Τόνισε τη σημασία της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Βόρειου τμήματος της Πελοποννήσου με την Αττική αναφέροντας πως «η σύνδεση θα δώσει εναλλακτικές στην μετακίνηση των κατοίκων και θα συμβάλει στην ανάπτυξη των κοντινών με τη Αττική περιοχών της Πελοποννήσου».

Στο Λουτράκι, ο Νίκος Ταχιάος επέβλεψε τις εργασίες για την αναβάθμιση του δικτύου στο τμήμα «Ισθμός- Λουτράκι» και τη διασύνδεσή της γραμμής, με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών- Κιάτο».

Και δήλωσε: «Εργαζόμαστε με σχέδιο, για την υλοποίηση των έργων που θα φέρουν με ασφάλεια το τρένο στην περιοχή της Πάτρας και στο Λουτράκι. Χρειάζεται πολλή δουλειά, ώστε να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας προς ένα μέσο που αποτελεί μία περιβαλλοντικά φιλική, γρήγορη και οικονομική λύση μετακίνησης και ταυτόχρονα, ένα σημαντικό εργαλείο οργάνωσης του χώρου, που μπορεί να συμβάλει στην αποσυμφόρηση της Αττικής και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της και αυτών της ευρύτερης περιοχής».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Αχ! “Λαγουδακι” του Μητσοτακη, ξυλο που θα το φας!
    Θα’ ρθει σε λιγο ηλεκτρικο τραινακι, μα δεν το μαρτυρας!

    * 2021

    Πότε έρχονται τρένα υδρογόνου στην Ελλάδα – Σε ποιες γραμμές θα δρομολογηθούν!

    * 2022

    * Τσαλίδης: Το 2022 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φέρει υπερσύγχρονα υβριδικά τρένα στην Ελλάδα!

    * Κρατικό χρήμα στην ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Επιδότηση 750 εκατ.

Leave a Response