ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΛΟΥΣ! 12 κάμερες στις λεωφορειολωρίδες – Πού θα μπουν και πώς θα έρχονται κλήσεις

Κοινοποίηση:
λεωφορειολωρίδες

Τα 12 σημεία που θα μπουν οι κάμερες για τις λεωφορειολωρίδες που θα καταγράφουν και θα στέλνουν κλήσεις.
Τα τελευταία χρόνια, οι λεωφορειολωρίδες στην Αθήνα είχαν αποκτήσει διακοσμητικό ρόλο. Κάτι ωστόσο που αναμένεται να αλλάξει τους επόμενους μήνες με την τοποθέτηση νέων καμερών σε συγκεκριμένα σημεία…

Αυτά θα βοηθούν στον εντοπισμό των παραβατών, θα καταγράφουν το όχημα και μετά από ένα διάστημα, η κλήση θα πηγαίνει στο σπίτι του ιδιοκτήτη του οχήματος.

Πού θα μπουν
Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, έχει προκηρυχθεί ηλεκτρονικός διαγωνισμός για την απόκτηση 12 ψηφιακών καμερών, οι οποίες θα καταγράφουν τους… εισβολείς, ενώ θα μπορούν να εντοπίζουν και την παραβίαση του ορίου ταχύτητας με τις κλήσεις να αποστέλλεται στο σπίτι τους.

Αυτή τη στιγμή στην Αθήνα, όπως ειπώθηκε στο ρεπορτάζ του Star, υπάρχουν 40 στύλοι που τοποθετήθηκαν για να φιλοξενήσουν κάμερες, όμως μόνο 14 από αυτούς τις έχουν πάνω τους. Και από αυτές, πολλές δεν είναι λειτουργικές.

Συνολικά οι 12 κάμερες που θα αποκτηθούν, θα τοποθετηθούν…

5 στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας
1 στη λεωφόρο Κηφισίας
3 στη λεωφόρο Μεσογείων
3 στη λεωφόρο Αλεξάνδρας

Πώς θα βεβαιώνεται η παράβαση
Οι ψηφιακές κάμερες θα έχουν δυνατότητα λήψης 2 φωτογραφιών ανά δευτερόλεπτο και μετά την βεβαίωση της παράβασης, θα λαμβάνονται τα παρακάτω στοιχεία του οχήματος…

Τύπος οχήματος
Ταχύτητα οχήματος
Λωρίδα παράβασης
Έτσι, θα γίνεται διασταύρωση των στοιχείων και θα πηγαίνει η κλήση στο σπίτι του ιδιοκτήτη.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. Σωστό το μέτρο αλλά λίγες οι κάμερες. 1 μονο κάμερα στην κηφισίας;
    Ελα να πηγαίνουν οι κλήσεις στους “πονηρούς” λέμε

  2. Μάλλον σωστό το βλέπω γιατί κάθε σωστός και υπεύθυνος οδηγός που δεν τις χρησιμοποιεί θεωρείται από τους υπόλοιπους όλους και δη , ταρίφες , λαμάκας . Όπως επίσης και με την ΛΕΑ.

  3. Τα μηχανάκια επιτρέπονται να χρησιμοποιούν τις λεωφορειολωρίδες κατ επιλογήν τους. Καλό όμως θα ήταν για την ασφάλειά τους να υποχρεούνται να κινούνται σε αυτές, τουλάχιστον οι μικρού κυβισμού.

  4. Άντε με το καλό και σε λίγο παντού για να στέλνουν κλήσεις και σε όσους αναπνεύουν ελεύθερα και όχι ψηφιακά …

Comments are closed.