Θέατρο με γυμνούς ηθοποιούς – Και οι θεατές πρέπει να είναι γυμνοί για να παρακολουθήσουν την παράσταση (EIKONA)

Κοινοποίηση:
fr3

Υπάρχει ένα θέατρο στη Γαλλία που κάθε βράδυ είναι γεμάτο. Ασφυκτικά γεμάτο. Οι ηθοποιοί που παίζουν επάνω στην σκηνή είναι ολόγυμνοι, αλλά και οι θεατές που κάθονται στις θέσεις τους πρέπει για να μπουν και να παρακολουθήσουν την παράσταση να είναι και εκείνοι γυμνοί.

Η παράσταση έχει τον τίτλο: «γυμνοί και εγκεκριμένοι» και δεν υπάρχει εισιτήριο ούτε για δείγμα. Όλα έχουν εξαντληθεί. Οι θεατές μπαίνουν κανονικά ντυμένοι και ξεντύνοτναι μόλις φτάσουν στη θέση τους. Διπλώνουν τα ρούχα τους και τα αφήνουν στην «κεφαλή» της καρέκλας τους.

Η παράσταση σε πολλά της σημεία είναι διαδραστική, απαιτεί δηλαδή και τη συμμετοχή του κοινού.

Η παράσταση είναι κωμωδία. Το θέμα της αφορά στις σχέσεις μιας οικογένειας και κυρίως ανάμεσα σε μια αδερφή και τον αδερφό της που συνεχώς συγκρούονται μέσα στο σπίτι για διάφορα θέματα ηθικής τάξης όπως ο γυμνισμός.

Στην πόρτα του θεάτρου υπάρχει η επιγραφή: «προσοχή μη βγείτε γυμνοί» για την περίπτωση που κάποιος θεατής ξεχαστεί και πάει να βγει γυμνός στο δρόμο.

Ο Σεντρίκ Αμαντό, παραγωγός της παράστασης δήλωσε: «Η παράσταση μας προσφέρει άφθονο γέλιο, γέλιο και γέλιο, μόνο αυτό.»

Πάντως το εγχείρημα του γυμνού στη Γαλλία δεν είναι πρωτόγνωρο. Ήδη έχει υπάρξει το πρώτο εστιατόριο για γυμνούς, το οποίο όμως σύντομα θα κλείσει επειδή δεν προσέλκυσε πολλούς πελάτες.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

    1. αυτος ειναι Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΔΥΣΤΗΧΩΣ φιλε.δεν εχουν τιποτε αλλο.μονο να κουναν το ΔΑΧΤΥΛΟ ΞΕΡΟΥΝ και οτι εχουν ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟ ΠΗΡΑΝ.ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΔΕΣ ΓΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΡΩ-ΠΕΟΙ.ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΟΔΙΑ που την φερανε στην ΕΛΛΑΔΑ.ΞΕΧΑΣΑΝ ΟΜΩΣ τον ισχυρο ΜΕΓΑ ΘΕΟ.ΕΔΩ και καιρο η ΝΑΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ γιατι λεει επανω ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και ιδιαιτερα το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ υπαρχει ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ανεβαινει απο τα ΚΕΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.ΓΙΑΥΤΟ φαγωθηκαν με το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ,ΤΟ ΑΒΑΤΟ,και γεμισε ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.ΕΛΛΑΣ=ΦΩΣ ΘΕΟΥ που δυστηχως μονο ΛΙΓΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ.

Comments are closed.