ΗΣΑΠ: Σε λειτουργεία το νέο σύστημα ασφαλείας της κυκλοφορίας των συρμών – Δηλαδή τόσα χρόνια ήμασταν ανυπεράσπιστοι;

Κοινοποίηση:
ησαπ

Στην ενεργοποίηση του νέου συστήματος ασφαλείας για την κυκλοφορία των συρμών προχώρησε πριν λίγες ημέρες η ΣΤΑΣΥ, την ώρα που κυριαρχεί η συζήτηση για την ασφάλεια των μέσων σταθερής τροχιάς, μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Το πρώτο σύστημα ασφαλείας της κυκλοφορίας των συρμών είχε εγκατασταθεί το 2004 και αναβαθμίστηκε έπειτα από 19 χρόνια.

Μπορούν να ακινητοποιήσουν συρμούς

Μέσω των συστημάτων αυτών, οι υπεύθυνοι για την κίνηση των δρομολογίων έχουν τη δυνατότητα να ακινητοποιούν το τρένο σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου ταχύτητας ανά τμήμα γραμμής ή παραβίασης κόκκινου φωτοσήματος, προσφέροντας μία σημαντική δικλείδα ασφαλείας στη λειτουργία του μέσου.

Όπως αναφέρει το athenstransport, το σύστημα αυτό θα αποτελεί πλέον το πρωτεύον σύστημα προστασίας συρμών στη γραμμή 1 του Μετρό, αντικαθιστώντας το προηγούμενο.

Αντιδράσεις από εργαζόμενους

Ωστόσο, η ενεργοποίηση του νέου συστήματος δεν έφερε μόνο χαμόγελα, αλλά και αντιδράσεις.

Μέσω επιστολής προς τη διοίκηση και άλλα στελέχη της εταιρείας, το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ υποστηρίζεται πως δεν τηρούνται δύο βασικές προϋποθέσεις προκειμένου να λειτουργεί αποτελεσματικά το νέο σύστημα ασφάλειας των τρένων.

Ειδικότερα, υπογραμμίζουν ότι το σύστημα δεν είναι εγκατεστημένο σε όλες τις καμπίνες των συρμών και δεν υπάρχουν επαρκώς στελεχωμένες βάρδιες ειδικευμένων τεχνιτών στην τεχνική βάση του Πειραιά, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα όποια προβλήματα παρουσιαστούν.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Τοποθέτησαν στούς Σταθμούς metro μηχανισμούς αυτόματης πέδησης ώστενα σταματούν συρμούς πού εισέρχονται στις πλατφόρμες επιβατών χωρίς νά σταματούν γιά κάποιο λόγο ; Στίς 28 Φεβρουαριου 1975 , κατά διαβολική σύμπτωση τήν ίδια ημερομηνία τής Τραγωδίας στά Τέμπη ένας συρμός μπήκε στόν τερματικό σταθμό τού Moorgate χωρίς νά σταματήσει καί προσέκρουσε σέ αδιέξοδο τούνελ σκοτώνοντας 43 επιβάτες. Όπως απεδείχθη ο μηχανοδηγός έπασχε από ψυχολογικά προβλήματα πού τόν οδήγησαν στήν κίνηση αυτοκτονίας παρασύροντας στόν θάνατο 43 πολίτες, πλήν ενός πού επέβαιναν στό πρώτο βαγόνι, κατά σύμπτωση Άγγλο φίλο μου συνάδελφο στήν Εθνικη Τράπεζα μας στό Λονδίνο. Έκτοτε δεν μπαίνω ποτέ στά 2 πρώτα ή τελευταία βαγόνια τραίνων ..

  2. Ειπαμε παμε στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα !!!!!

Comments are closed.