Επώνυμη καταγγελία κατά της Vodafone

Κοινοποίηση:
VodafoneLogo_large

Mια επώνυμη καταγγελία κατά της Vodafone, έφτασε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και την δημοσιεύουμε αυτούσια.

ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

Προς ΜΑΚΕΛΕΙΟ

ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ VODAFONE

“ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΝΗ ΦΩΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6974624628 ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΡΑΠΤΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΟΥ .

ΣΤΙΣ 19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ VODAFONE . ΤΟ 2017 ΔΕΝ ΕΙΧΑ INTERNET ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2018 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ INΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ .

ΣΤΙΣ 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018 Η ΚΥΡΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΖΑΚΛΗΒΕΡΗ ΥΠΕΚΛΕΨΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ,ΟΥΤΕ ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 27 ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΥ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ VODAFONE ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑ. ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙ ΜΕ E MAIL ΟΤΙ Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ .

ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ .

ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ Α/Α ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ .ΕΠΕΙΔΗ ΑΛΛΑΞΑ ΠΑΡΟΧΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η VODAFONE ΕΔΩΣΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΣΕ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 300 ΕΥΡΩ .

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η VODAFONE .

ΑΠΑΙΤΩ ΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ .

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.”

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Ολες αυτες οι εταιρειες ετσι λειτουργουν μεχρι να μας κανουν πελατες μετα ειμαστε μονο χρημα

  2. Είχα πάει στην Εταιρεία για κάποιο παράπονο και βγήκε στην Ρεσεψιόν της Εταιρείας ένας εξηντάρης ψηλός με κοστούμι σε ρόλο ασφάλειας και ύφος ταγματασφαλίτη και με παρακολουθούσε γεμάτος μίσος, ενώ φαινόταν έτοιμος να με πετάξει έξω από την είσοδο της Εταιρείας.Λίγη καλή συμπεριφορά και λίγη διακριτικότητα απέναντι στους πελάτες δεν θα έβλαπτε.Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος που να ελέγχει αυτόν τον άθλιο και εγκάθετο ασφαλίτη;

Comments are closed.