ΔΕΔΔΗΕ: Καμία χρέωση για τα τηλεφωνήματα για τις διακοπές ρεύματος εξαιτίας της «Μήδειας»

Κοινοποίηση:
ΔΕΔΔΗΕ

Χιλιάδες νοικοκυριά έμειναν πριν από μερικές μέρες χωρίς ρεύμα για πολλά 24ωρα λόγω της κακοκαιρίας «Μήδεια» και οι κλήσεις στον ΔΕΔΔΗΕ για να δηλωθούν οι βλάβες ήταν, επίσης, χιλιάδες. Τα τηλεφωνήματα αυτά δεν θα χρεωθούν στους καταναλωτές.

Όλοι οι πολίτες που εξαιτίας της κακοκαιρίας «Μήδεια» αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης από τις 14 έως τις 21 Φεβρουαρίου και λόγω αυτού επικοινώνησαν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών, στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για αυτές τις κλήσεις, ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις.

O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των χρεώσεων για τις κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό δήλωσης βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ, επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου οι συμπολίτες μας, που ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή, σε σφοδρότητα, κακοκαιρία «Μήδεια» να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο κόστος. Και συνεχίζουμε, με ένα πλέγμα μέτρων που έχουμε ήδη δρομολογήσει για την επόμενη μέρα, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω της οποίας μπορούν οι πολίτες να ενημερώνουν για βλάβες, αλλά και να συμβάλλουν στον εντοπισμό δέντρων που ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στο δίκτυο».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Α. Μάνος από την πλευρά του τόνισε ότι «ο ΔΕΔΔΗΕ με βασικό γνώμονα την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών του, ολοκληρώνει σύντομα σχετικό διαγωνισμό που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες, για τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών πανελλαδικά, μέσα από νέα τηλεφωνική γραμμή που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. Η ΔΕΔΗΕ/ΔΕΗ δέν κάνει τις υπέρχρεώσεις . Τίς υπερχρεωσεις στούς καταναλωτές κανουν παράνομα οι Παροχοι Τηλεφωνιας . Ενω έχουν υπογράψει συμβαση με ΔΕΗ/ΔΕΔΗΕ υπό τόν όρο νά μήν υπερχρεωνουν τούς καλούντες σέ 5ψηφιους παραβιάζουν την Συμφωνια. Με την ευκαιρία σημειωστε ότι ο αντίστοιχος 10ψηφιος γιά τον 11770 τής ΔΕΗ είναι ό 211 211 0770 Γιατι δεν υποχρεωνεται η ΔΕΗ&/ΔΕΔΗΕ νά αναγράφουν στούς λογαριασμούς τους πλάι στούς 5ψηφιους και τούς 10ψηφιους όπως κάνει η ΕΥΔΑΠ ; Με τήν επιστροφή τών υπερχρεωσεων στούς καταναλωτές από κάποια παλαιά ημερομηνία ποιός θά ασχοληθεί ;

  2. Γιατί η Κυβέρνηση δεν υποχρεωνει τήν ΔΕΗ καί ΔΕΔΗΕ νά αναφερουν δίπλα στους 5ψηφιους που προκαλουν τίς υπερχρεωσεις από τούς τούς ΠΑΡΟΧΟΥΣ τηλεφωνιας καί τούς αντίστοιχους 10ψηφιους όπου οί κλήσεις χρεώνονται μέ αστική μονάδα. Σημειωστε ότι για τήν ΔΕΗ αντί νά καλείτε τόν 11770 υπάρχει καί ο 211 2110770 . Η ΔΕΗ ισχυριζεται ότι οί Παροχοι Τηλεφωνίας παραβιάζουν τόν όρο πού υπέγραψαν μέ τήν ΔΕΗ/ΔΕΔΗΕ νά χρεώνουν τίς κλήσεις πρός τούς 5ψηφιους μέ αστική μοναδα !!! Ποιος θά τα ελέγξει αυτά ; Ποιός θά επιβάλει στούς ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ νά επιστρέψουν τά ποσά πού παρακρατησαν παράνομα από τούς καταναλωτές τής ΔΕΗ γιά κλήσεις σέ 5ψηφιους στις επικοινωνιες τους μέ τήν ΔΕΗ/ΔΕΔΗΕ ;

Comments are closed.