Αστυνομικός έφτιαξε περιπολικό «θηρίο» πληρώνοντας από την τσέπη του (ΦΩΤΟ)

Κοινοποίηση:
20200528_190811-1068x712-1

Με προσωπικά του έξοδα -που ξεπέρασαν τα 20.000 ευρώ!- ένας μάχιμος αστυνομικός μετέτρεψε ένα παροπλισμένο περιπολικό σε πρώτης γραμμής καταδιωκτικό όχημα, που μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της δουλειάς του!

Πέρα από τις συμβατικές του υποχρεώσεις ως αστυνομικός, ο Γιώργος Βραχνής συνδύασε την αίσθηση καθήκοντος που τον διακατέχει με την αγάπη του για την αυτοκίνηση και το αποτέλεσμα σίγουρα εντυπωσιάζει, καθώς δημιούργησε ένα περιπολικό «θηρίο», που μπορεί να προφτάσει και τον πιο γρήγορο εγκληματία και να ανταποκριθεί με εντυπωσιακή ταχύτητα σε οποιαδήποτε ανάγκη.

Η πληροφορία ότι ένας ειδικός φρουρός ανέλαβε να «θωρακίσει» το συγκεκριμένο περιπολικό της Ελληνικής Αστυνομίας, αγνοώντας τα υπέρογκα έξοδα, οδήγησε σε ένα συνεργείο στο Μενίδι γεμάτο με αυτοκίνητα επιδόσεων, τα οποία «πειράζουν» ο Δημήτρης, ο Λάμπρος και ο Λεωνίδας, που εργάζονται ως μηχανικοί βελτιώσεων.

«Το αυτοκίνητο βρισκόταν στην Αμυγδαλέζα με σπασμένο κινητήρα και ραγισμένη τουρμπίνα. Σάπιζε εκεί μέχρι που το ανέλαβε ο αστυνομικός. Από τότε που το πήρε, το συνεργείο έγινε το δεύτερο σπίτι του. Άδειες, ρεπό, πριν ή μετά τη βάρδια, ήταν συνέχεια εδώ. Τώρα έχει αλλάξει σχεδόν τα πάντα, με βελτιωμένα ή καινούργια ανταλλακτικά, και τον βλέπουμε πιο σπάνια» λένε.

Οι μηχανικοί διευκρινίζουν ότι το παλιό περιπολικό έχει γίνει ένα πανίσχυρο όχημα, με ιπποδύναμη 500 αλόγων και τελική ταχύτητα 268 χιλιόμετρα, μετρημένη με σύστημα GPS! Όπως λένε, η ισχύς του δεν δημιουργεί κίνδυνο: «Τι είναι πιο επικίνδυνο; Ένα συμβατικό περιπολικό που πηγαίνει με 200 ή ένα περιπολικό που πάει με 268 και ”φοράει” αγωνιστική ανάρτηση, φαρδιά λάστιχα και εξαπίστονα δισκόφρενα;» ρωτάει ρητορικά ο Δημήτρης.

Εκείνη τη στιγμή φτάνει ο αστυφύλακας (πρώην ειδικός φρουρός) Γιώργος Βραχνής, που, εκτός από αστυνομικός με «τρέλα» για τα αυτοκίνητα, είναι και συγγραφέας, με το ψευδώνυμο «Τηλέμαχος Μπόσσιος»! Αν και θα ήθελε να μιλήσει για τη δουλειά που έχει κάνει στο παροπλισμένο όχημα της ΕΛ.ΑΣ., δεν μπορεί, καθώς κάτι τέτοιο απαιτεί ειδική άδεια. Όμως, η δουλειά «μιλούσε» από μόνη της…

Το περιπολικό ήταν πεντακάθαρο, τακτοποιημένο, με tactical προσαρμοσμένες θήκες, ένα μεγάλο σακβουαγιάζ πρώτων βοηθειών στο πορτμπαγκάζ, πυροσβεστήρα και άλλα σύνεργα, που μαρτυρούσαν τον επαγγελματισμό του. Ανοίγοντας το καπό εντυπωσιάζει ο σφυρήλατος κινητήρας, που αντέχει το «ζόρι», δουλεύοντας με τρίτης γενιάς τουρμπίνα, η οποία έχει ικανότητα παροχής 550 ίππων.

Για να είναι οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον, έχει προσαρμοστεί σε αυτό ρυθμιστής ιπποδύναμης, ο οποίος θα ξυπνήσει το «θηρίο» με το πάτημα ενός κουμπιού για να ξεκινήσει την καταδίωξη ή να φύγει μπροστά και να ανοίξει τον δρόμο για να γίνει ταχύτερη η διέλευση ενός ασθενοφόρου ή άλλου οχήματος, που μεταφέρει άτομο σε κατάσταση ανάγκης.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

17 Σχόλια

  1. ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΈΠΕΙ Η ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ

  2. Άλλος ένας αστυνομικός τυπου Will Smith από την ταινία Τα Κακά Παιδιά 1 λεφτας και αστυνομικός?

    1. ο γουλο σμιθ φιλε μου δεν εφτιαχνε τα αυτοκηνιτα της υπηρεσειας επερνε τα ιδιωτικα του αυτοκηνιτα….χαχαχα

  3. Είναι….τελικά των περισσότερων Ελλήνων η φύση μας να βρίσκουμε με σπιουνιες ψεγάδια σε ότι καλό κάνει κάποιος,και πάντα το κακό γιατί όχι να τα πήρε από τους γονείς του πάντα οι Έλληνες φυλάνε για τα παιδιά τους πόσο μάλλον για την ασφάλεια του!!!!

    1. μμμμ σπιουνιες….πρωτα πρωτα το επαγγελμα του ειναι σπιουνος 2ον μηλαμε για 20 000 να φτιαξει κατι που δεν θα ειναι δικο του….και το καλο ποιο ειναι;…. να παιρνει της μιζες ποιο γρηγορα;ε ναι ειναι πολλα τα ποστα που πρεπει να πηγαινει να τα παιρνει οποτε θελει ενα γρηγορο αυτοκηνιτο…η με ενα τετοιο αυτοκηνιτο ανεβαζει και το κασε του και μπορει να παιξει και ποιο αγρια παιχνιδια….επισης δεν ξερω πολλες οικογεννειες που να χουν 20 000 οχι για πεταμα αλλα ουτε καν να τα χουν να ταν 2000 να πουμε νταξει η μανουλα ξηγηθηκε αλλα φιλε 20 000 χλωμο το κοβω καπου βρωμαει ολη η δουλεια οπως εξαλου βρωμανε και ολοι οι μπατσοι μηδενος εξαιρουμενου

  4. Έχουμε και λέμε για να γίνεις αστυνομικός πρέπει να μην βρίσκεις αλλού δουλειά να να έχεις φάει πολύ ξύλο στο σχολείο και να θες να πουλάς τσαμπουκά και να είσαι δημόσιος υπάλληλος να ξέρεις ότι ο μήνας έχει 9 και να μπαίνει κάθε μήνα ο μισθός χωρίς άγχος.
    Οι μάρκες που περιλαμβάνει το βαγκ group Όσο για αυτό το Skoda Octavia MK1 χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα που είχε Volkswagen 99 2005 που είναι Golf 4 που είναι Audi A3 Seat Leon MK1 και τα λοιπά

    Volkswagen
    Audi
    Škoda Auto
    SEAT
    Cupra
    Porsche
    Bentley
    Lamborghini
    Bugatti
    Scania
    Saab

    Οι μάρκες που δεν χρησιμοποιούνται πια
    Auto Union
    DKW
    Horch
    NSU
    Wanderer

  5. Η Ελληνική ΜΑΛΑΚΙΑ πάει σύνεφο. Δεν φτάνει που κάποιος άνθρωπος με δικά του έξοδα ανασκεύασε μια κρατική περιουσία (που θα έπρεπε να το είχε κάνει το κράτος) για να κάνει καλύτερα την δουλειά του του την λέτε κιόλας. Γι αυτό αυτή η χώρα δεν πρόκειται να πάει ποτέ μπροστά.

    1. σιγουρα ελληνικη μαλακια οπως τα λες απλα αναποδα το να πηστευεις οτι με τον μισθο του αστυνομικου η μαλον καλητερα μπατσου εδωσε 20 000 απο την τσεπη του για να φτιαξει κατι που δεν ειναι δικο του δηλ. ποσο καιρο τα μαζευε και ποσο καιρο το σκεφτοταν; σιγουρα και γω τωρα εχω στο υπογειο ενα εφ 5 και το ανακατασκευαζω και θα το κανω και στελθ και θα πεταει και λειζερ και ολα αυτα χωρης δουλεια χωρης ταμειο ανεργειας ουτε οποιοδηποτε επιδομα ολα τσεπατα τι να λεμε τωρα μολις προχθες εσπασα τον κουμπαρα που ειχα απο μικρος ….η μαλακια συγνεφο

  6. Και καλά εκανε Αν στην υπηρεσεια χρειαζονται τετοια αυτοκινητα και ο τυπάς δεν ειχε και δεν μπορουσε να κανει δουλεια τοτε μαγκαι του και μπράβο του βραβιο θα επρεπε να του δωσουν πως ενα χρεπι πεταμενο το εκανε τζαμι και περπαταει ξανα στους δρομους και ειναι γρηγορότερο απο αλλα! Περα απο το ΚΤΕΟ δεν με νοιαζει το ΚΤΕΟ οπως πολοι απο σας παραπάνω μιλάτε δειτε καθε δευτερο αυτοκινητο στην Ελλάδα που εινι παράνομο Φιμέ , φιμε στην πινακιδα , εξατμισεις , εκκοφαντικός θορυβος φωτα ξενον Οταν θα μου ξαναπειτε οτι οχιματα οπως το παραπάνω οτι δεν περνανε κτοε δειτε τι χρεπια πρωτα κυκλωφο΄ρανε γυρο σας κυριοι και μετά ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΑΙ καποιον ανθρωπο που εκανε Εργαλειο για την δουλεια του . Δεν ξερω αν αντεχει το σασι 500 αλογα αλλά το οτι κυκλωφοράνε OCTAVIA RS που ποιανουν τα 280 ναι κυκλωφορανε και ειναι αστυνομικά μαρτθριες κοντρακιδων !!!! Τωρα αν η αστυνομια δεν χρειαζεται τετοια αυτοκινητα η τεσλα η αλλα σουπερκαρ για να ειναι γρηγορη τότε ναι να τις παρουν ποδιλατα ρε παιδια ! Αφου χρειαζονται τετοια αυτοκινητα με τετοιες υποδυνάμεις τι λεμε τωρα ! Εσεις διαφονειτε δλδ δεν βλεπεται οτι σχεδον παντα στην καταδιωξη η ΕΛΑΣ μενει πισω και οι ληστες κοντρακιδες φευγουν !!!!

  7. Τα Skoda ανήκουν στη VW, όπως και τα AUDI. Προφανώς τα σασί δεν πρέπει να έχουν σημαντικές κατασκευαστικές διαφορές. Η μαμά VW, προορίζει τα AUDI, για τους φραγκάτους και τα SKODA, για όσους μετρούν τα € που ξοδεύουν.
    Συνεπώς οι διαφορές εντοπίζονται σε οτιδήποτε άλλο πλην αμαξώματος, το οποίο δεν εξοικονομεί σοβαρά ποσά αν βάλει κατώτερο ατσάλι (έτσι διατηρεί και το πρεστιζ της μάρκας).
    Αν ζει κάποιος στην Ελλάδα που τιμωρεί όποιον αγοράζει ένα ακριβό αυτοκίνητο, μπορεί να πάρει ένα ταπεινό SKODA και να το κάνει AUDI.
    Για την ιστορία : 2020 Audi RS7 Sportback 591 HP. Όλα τα γερμανικά σασί, έχουν περιθώρια. Αρκεί να διαθέσει κάποιος σοβαρά χρήματα όχι μόνο για κινητήρα, αλλά και για ανάρτηση, λάστιχα, αντιστρεπτικές, κλπ.

  8. Δανεικα απο τον Παπαδημουλη πηρε ρε κοπριτες μισανθρωποι ζεοι

  9. Αν το συγκεκριμένο σασί ,άντεχε τα 560 άλογα θα το έβγαζε και το εργοστάσιο κατασκευής. Πολλοί νομίζουν πως αν κάνουν τους κουβάδες αεροπλάνα, είναι συγχρόνως και ασφαλείς, δεν είναι έτσι.
    Τα υπόλοιπα περί χρημάτων τα αντιπαρέρχομαι. Αν κάποιος έχει τρέλα με τις ιπποδυνάμεις μπορεί να βελτιώνει το αυτοκίνητό του και να πηγαίνει σε πίστες να τρέχει και όχι μέσα στον κόσμο που δεν του φταίει σε τίποτα.
    Εξ άλλου τέτοιες μετατροπές είναι συνήθως αδήλωτες και λόγω καυσαερίων δεν περνούν ΚΤΕΟ χωρίς μπαξίσι.

  10. Πάντως από τη δική σου τσέπη δεν τα έβγαλε. Και όσο για προδιαγραφές, εσύ έχεις κάποιο πτυχίο μηχανολόγου, για να κατακρίνεις με αυθεντία ? Αν το συγκεκριμένο αμάξωμα μπορεί να δεχτεί την καταπόνηση του συγκεκριμένου κινητήρα, τότε είναι καθαρά θέμα επαγγελματικής ή όχι μετατροπής και αξιόπιστων ανταλλακτικών.
    Προφανώς δεν πρόκειται να τρέχει σε κόντρες, ούτε να πιάνει τελική κάθε τρεις και λίγο. Θα εκμεταλλεύεται την τεράστια ροπή, ώστε να κερδίζει μέτρα στις επιταχύνσεις και αυτό είναι όλο.
    Αυτή η κατσίκα του γείτονα έχει καταστρέψει την Ελλάδα, τελικά.

    1. ΡΕ ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ ΜΟΥΛΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΤΣΟΝΙΑ; ΞΥΠΝΑ ΚΟΠΡΕ.

  11. Τα 20 χιλιάρικα που τα βρήκε ρε μάγκες με το μισθό που παίρνει και εκτός αυτού τα περιπολικά πρέπει να έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για να μην σκοτώνουν τον κόσμο αλλιώς να βάζει ο καθένας μηχανές από αεροπλάνα ΟΥΣΤ !!

Comments are closed.