Αντίοχος ο Επιφανής ή τηγανιστής: Ο σκληρός αρχαίος Έλληνας Βασιλεύς που έκοβε την γλώσσα των Εβραίων, έγδερνε το δέρμα τους και τους τηγάνιζε!

Κοινοποίηση:
antioxows- epifanis

ΑΝΤΙΟΧΟΣ ο Επιφανής : Διάδοχος του Σέλευκου 4ου υπήρξε o αδελφός του Αντίοχος ο Επιφανής 176- 163 π. Χ. Αυτός ουδέν δικαίωμα είχε επί του θρόνου, διότι ο νόμιμος διάδοχος του θρόνου, οίος του Σέλευκου 4ου Δημήτριος ήταν όμηρος εν Ρώμη. Επί του Επιφανούς τούτου τα πράγματα και οι σχέσεις Ιουδαίων και Συρίων επεδεινώθησαν. Ό Σίμων προβαίνει εις νέες συκοφαντίας κατά του Όνίου του αρχιερέα, ο οποίος θεώρησε απαραίτητο να παρουσιασθεί αυτοπροσώπως εις τον βασιλέα και έκθεση τα πράγματα. Πέθανε όμως εν τω μεταξύ ο Σέλευκος και ο Αντίοχος αναθέτει την Αρχιεροσύνη εις τον Ιάσωνα τον αδελφό του Ονίου, διότι ο Ιάσων ούτος προσέφερε εις τον βασιλέα 60 τάλαντα αργυρά, περισσότερα των ορισθέντων και 80 τάλαντα εξ άλλων εσόδων προς τούτοις δί 150 ακόμη τάλαντα δια την εισαγωγή μεταξύ των Ιουδαίων εθνικών εθίμων και παιδιών. Ο Ονίας Έπειτα από αυτά ουχί άνευ κινδύνου της ζωής του θα επέστρεφε εις Ιερουσαλήμ. Δια τούτο παραμένει στη Δάφνη ή οποία ήταν καταφύγιο πλησίον της Αντιοχείας..

Τον Ιάσονα όμως εξέβαλε του θρόνου της Αρχιεροσύνης κάποιος Μενέλαος ο οποίος υποσχέθηκε εις τον βασιλέα 300 τάλαντα περισσότερα από τον Ιάσωνα, για να λαβή την Αρχιεροσύνη. Βλέπων όμως ο Μενέλαος, ότι ο νόμιμος Αρχιερέας Ονίας ζει και θα είναι επικίνδυνος εις αυτόν αποφασίζει να φονεύσει αυτόν, και όταν ο Αντίοχος βρίσκονταν στην Κιλικία δωροδόκησε τον αντικαταστάτη του Ανδρόνικο. Πάντα τα μέχρι τούδε υπήρξαν προοίμιο των κατόπιν συμφορών των Ιουδαίων των μαρτυρίων αυτών. Θέλησε να τους αναγκάσει να ασπασθούν τους Ελληνικούς Εθνικούς θεούς. Κατασκεύασε ναό του Δία μέσα στον ιερό ναό των Ιουδαίων στην Παλαιστίνη, τους ανάγκασε να φάνε χοιρινό, τους ανάγκασε να προσκυνήσουν ένα τολμηρό σύμπλεγμα του θεού Διονύσου, έστειλε ιερείς και στρατιώτες σε κάθε Ιουδαϊκή πόλη για να κατασκευασθεί βωμός και όρισε την ποινή θανάτου για την μη παρουσία των Ιουδαίων σε θυσία. Αυτό ήταν και το έναυσμα των απελευθερωτικών αγώνων των Μακκαβαίων έναντι των Ελλήνων που θα κρατήσουν 25 χρόνια και θα τελειώσουν το 140 π.Χ Στο τέλος όμως ο Φιλοπάτωρ μετανόησε και σταμάτησε τους διωγμούς

Και έχουμε κατ’ αρχάς τις ομαδικές εκτελέσεις:

α) Ομαδικές Εκτελέσεις. Ό Αντίοχος ανέλαβε την δεύτερη εκστρατεία κατά της Αιγύπτου κατά το 169 π. Χ.(1). Κατά το χρονικό τούτο διάστημα της εκστρατείας επί 40 ημέρες φαίνονταν στην Ιερουσαλήμ συνταρακτικά φαινόμενα οπτασίες εν τω αέρι, ομάδες δηλαδή Ιππέων επιτίθονταν εναντίον αλλήλων δια λογχών, πλήθη ανδρών φερόντων θώρακας με γυμνά τα ξίφη και διάφοροι πολεμιστές παντός είδους φαίνονταν στον αέρα. Όλοι οι Ιουδαίοι προσεύχονταν, ίνα ταύτα‘είναι για καλό». Και όμως μόλις διαδόθηκε η ψευδή φήμη, ότι ο Αντίοχος φονεύτηκε στην Αίγυπτο ο εν Αμμωνίτας καταφυγών Ιάσων εισέρχεται μετά 1000 ανδρών εις Ιερουσαλήμ, ίνα εκδίωξη εκείθεν των αντίδικο του Μενέλαο και φονεύει άνευ οίκτου πολλούς εκ των συμπολιτών του. Αναγκάζεται όμως τελικώς να επιστρέψει πάλιν στους Άμμωνίτες. Ο Αρέτας ο ηγεμών των Αράβων, θέτει αυτόν εις φυλακή, για να τον φονεύσει. Δραπετεύει όμως και φεύγει Από πόλεως εις πάλιν μισούμενος υπό πάντων ως Αφορισμένος από τον νόμο και μισούμενος ως προδότης της πατρίδος και των συμπολιτών του καταφεύγει εις Αίγυπτο και εκείθεν εις την Λακεδαίμονα. Έτσι εκείνος ο όποιος εξόρισε πολλούς εκ της πατρίδος του πέθανε έκτος ταύτης εις Λακεδαίμονα, όπου κατέφυγε για να βρει προστασία. Εν τω μεταξύ ο βασιλεύς Αντίοχος επιστρέφει από την Αίγυπτο και θεώρησε την επανάσταση αυτήν του Ιάσωνα ως στρεφόμενη εναντίον του καταλαμβάνει την πολιν Ιερουσαλήμ και εκδικείται ταύτην σκληρά. Οι στρατιώτες του ακολουθούντα εντολή του βασιλέως φονεύουν κάθε Ιουδαίο τον όποιον ευρίσκουν καθ’ οδών νέους, γέροντας, γυναίκας και παιδία. 40.000 άνθρωποι φονεύθηκαν και πολλοί άλλοι πουλήθηκαν ως δούλοι. Αυτός ο ίδιος ο Αντίοχος, οδηγούμενος υπό τον Μενέλαο, ληστεύει τα πολύτιμα Ιερά σκεύη, το πολυτιμότατο παραπέτασμα, το οποίον χώριζε τα αγία Από τα αγία των αγίων και άλλα πολύτιμα Ιερά σκεύη.

Ο Αντίοχος ο Επιφανής μη αρκεσθείς εις την άσεβη του τούτη συμπεριφορά, με πλήρη λύσσα αποστέλλει μετά δύο έτη στην Ιερουσαλήμ τον στρατηγό του Απολλώνιο με 22.000 ανδρών. Αυτός κατ’ αρχάς υποκρίνεται φιλικός διαθέσεις προς τους Εβραίους και κατορθώνει σε 1 ήμερα αργίας Σαββάτου να επιπέσει εναντίον αόπλων και ανύποπτων κατοίκων της πόλεως και να επιφέρει τρομερή σφαγή «λουτρό αίματος» και έπειτα να λεηλατήσει την πόλη. Οχυρώνει κατόπιν την Σιών, την ακρόπολη της Ιερουσαλήμ δια τειχών και πύργων και εφοδιάζει ταύτη δια πολεμικού υλικού και τροφίμων. Εκεί τοποθετεί φρουρά εκ χιλίων στρατιωτών, για να έχει ταύτη ως ορμητήριο εναντίον της Ιερουσαλήμ. Οι κάτοικοι τής Ιερουσαλήμ έφυγαν, ή πόλης γέμισε από εχθρούς, και ο Ιερός τόπος του ναου και ο ναός ερημώθηκαν, όλες οι δημόσιες εορτές και η δημοσία θρησκευτική ζωή έπαυσε. Οι μέχρι τότε διωγμοί γίνονταν με την πρόφαση, ότι οι Ιουδαίοι σκέπτονταν να επαναστατήσουν κατά των Συρίων. Ήδη όμως αρχίζει ο καθ΄ αυτό διωγμός κατά της Ιουδαϊκής θρησκείας με τους πρώτους μάρτυρας Ελεάζαρον και τους 7 οίους και της μητρός των υπό τις ακολούθους περιστάσεις.

β) Το Μαρτύριο του Ελεαζάρου:. Συμβαίνει ή τρίτη νικηφόρος εκστρατεία του Αντιόχου κατά της Αιγύπτου 168 π. Χ. Επεμβαίνουν όμως οι Ρωμαίοι και ο Αντίοχος αναγκάζεται λυσσασμένος από θυμό να επιστρέψει εις Συρία. Διατάσσει, ίνα πάντες οι υπήκοοί του να έχουν την αυτήν προς αυτόν θρησκεία, την λατρεία των ειδώλων. Για αυτό διατάσσει να ξεσχίζονται και να κατακαίονται όλα τα Ιερά βιβλία και επί ποινή θανάτου απαγορεύει εις αυτούς την τήρηση του Μωσαϊκού Νόμου. Κατά το έτος 167 διατάσσει, ώστε ο ναός το0 Σολομώντα να γίνει ναός του Δία και επί του θυσιαστηρίου των Ολοκαυτωμάτων τοποθετήσουν είδωλο και σε όλες τις πόλεις της Ιουδαίας εγείρουν βωμούς ειδωλολατρικούς. 0ι Ιουδαίοι αναγκάζονται υπό των βασιλικών απεσταλμένων να παραβαίνουν τον Νόμο θυσιάζοντας εις τα είδωλα και τρώγοντες παρά τον νόμο χοιρινό κρέας. Πολλοί Ιουδαίοι εκ φόβου κάμπτονται, άλλοι δε οικειοθελώς λαμβάνουν μέρος εις. τρομερές ακολασίες και παραβάσεις του Νόμου και βεβηλώσεις, οι οποίες γίνονταν στον Ναό. Υπήρξαν όμως και άλλοι, οι όποιοι έμειναν σταθεροί και προτίμησαν να αποθάνουν παρά να παραβούν τον νόμο. Μεταξύ αυτών είναι ο Ελεάζαρος, ο ένενηκοντούτης και επιφανής γραμματεύς. Άνοιξαν τούτου το στόμα βιαίως για να εισαγάγουν εντός αυτού χοιρινό κρέας. Προτίμησε όμως ούτος να αποθάνει ενδόξως παρά να ζει ένοχος. Δια τούτο οδηγήθηκε εις το μαρτύριο. 0ι παριστάμενοι βασιλικοί απεσταλμένοι παρεκάλουν αυτόν συμπαθούντες την ηλικία του και σεβόμενοι το πρόσωπον του να φάει κρέας επιτετραμμένο υπό τον νόμου, να πει όμως ότι έφαγε χοιρινό κρέας για να αποφυγή το μαρτύριο. Ό Ελεάζαρ όμως απάντησε: «ούτε η ηλικία μου επιτρέπει να υποκριθώ, αλλά και οι νέοι Ιουδαίοι δεν έχουν να ωφεληθούν όταν πληροφορηθούν, ότι εγώ ο ένενηκοντούτης Ελεάζαρ στον ελάχιστο υπόλοιπο και μάταιο της ζωής μου χρόνο κατέλυσα τον νόμο. Τουναντίον μάλιστα θα βλάψω αυτούς και μεγάλη κηλίδα θα προσάψω εις τον βίο μου. Άλλωστε εάν αποφύγω το μαρτύριο των ανθρώπων θα περιπέσω εις χείρας του παντοδυνάμου θεού είτε ζών είτε μετά θάνατον. Δια όλα ταύτα θέλω να αποθάνω δια τον άγιο νόμο ευθαρσώς ένα θάνατον τίμιο. Ούτω θα παράσχω βίο αξιομίμητο θάρρους εις τους μεταγενεστέρους». Μετά ταύτα σύρθηκε ο Ελεάζαρ εις το μαρτύριο. Αποθνήσκων αναστέναξε και είπε: «Κύριε, Συ γνωρίζεις, ότι υποφέρω το μαρτύριο τούτο, διότι φοβούμαι Σε». Ούτω απήλθε του κόσμου τούτου αφίσας Όπισθεν του ωραιότατο παράδειγμα θάρρους και ηρωισμού. Μετά το μαρτύριο του Έλεαζάρου έρχεται το μαρτύριο των 7 αδελφών και της μητρός των.

γ) 0ι 7 Αδελφοί και ή μητέρα τους: Ο Αντίοχος, ευρισκόμενος πιθανότατα εν Αντιόχεια, διατάσσει να εμφανισθούν ενώπιον του επτά υιοί μετά της μητρός των και υποβάλλει αυτούς εις ραβδισμούς, ίνα αναγκάσει τούτους να φάγουν παρά τον εβραϊκό νόμο χοιρινό κρέας. Ό κατόπιν του αλλού οι επτά ούτοι αδελφοί υποβάλλονται εις το μαρτύριο τούτο επί παρουσία της μητρός των. Η αρχή γίνεται από τον πρεσβύτερο υιό ο όποιος δηλώνει απερίφραστος, ότι είναι έτοιμος να πεθάνει παρά να παραβεί τον νόμο. Ό βασιλεύς θύμωσε και διατάσσει να εξαχθεί ή γλώσσα αυτού και να κοπή, να αφαιρεθεί το δέρμα του σώματος του και να κοπούν τα χέρια και τα πόδια ενώπιον των άλλων αδελφών του και της μητέρας του.

Κατόπιν ρίπτεται εις το πυρ και σε αχνίζων τηγάνι. Προσάγεται κατόπιν ο δεύτερος υιός, εξάγεται και τούτου το δέρμα της κεφαλής και ερωτούμενος αν φάει κρέας χοιρινό πριν τον υποβάλλουν σε μαρτύριο στα άλλα μέλη του σώματος του. Εκείνος απαντά όχι, δεν τρώγω. Ρίπτεται και αυτός εις το πυρ. Ψυχοραγών λέγει εις τον βασιλέα: «συς αφαιρέσας, ημών την παρούσα ζωή. Ο θεός θα αναστήσει ημάς εις αιωνία ανάσταση».

Προσάγεται ο τρίτος αδελφός: Ζητείται εξ αυτού να εξαγάγει την γλώσσα του. Εκείνος αμέσως εξάγει ταύτη και εκτείνει τα χέρια του ηρωικά λέγοντας προς τους δήμιους: «εξ ουρανού έλαβα και δια τον Θεό περιφρονώ ταύτα, διότι ελπίζω, ότι θα επανακτήσω αυτά».

Ό τέταρτος υιός ολίγον προ του θανάτου του λέει: « είναι προτιμότερο να φονευθεί κάποιος από των ανθρώπων ελπίζοντας εις τον θεό παρά να ζει με ανθρώπους ασεβείς».

Ό πέμπτος υιός μαρτύρων λέγει προς τον βασιλέα: «έχεις δύναμη να κάμεις εις τους ανθρώπους ότι θέλεις, αν και συ είσαι θνητός. Δεν πρέπει όμως να πιστεύεις ότι θα εγκαταλειφθούμε από τον Θεό» Ό Έκτος-αποθνήσκων λέγει προς των βασιλέα: «μην απατάσαι  εμείς υποφέραμε διότι αμαρτήσαμε ενώπιον του Θεού, μη νομίζεις όμως, ότι θα μείνεις ατιμώρητος, διότι τόλμησες να έλθεις ενάντια στο Θεό».

Η μητέρα τους βρίσκονταν ενώπιον των, όπου αυτοί υπόφεραν τα μαρτύρια αυτά. Ήταν όμως άκαμπτος και ενίσχυσε αυτούς εις το μαρτύριο. Τέλος ο Αντίοχος διατάσσει να παρουσιασθεί ενώπιον του ο νεώτερος αδελφός και υπόσχεται εις αυτόν μεθ΄ όρκου να κάμει αυτόν ευτυχή, αν υπακούσει εις αυτόν. Επειδή όμως ο νεώτερος αρνούνταν, κάλεσε ο Αντίοχος την μητέρα αυτού και παρεκάλεσε αυτήν, να συστήσει τον υιό της να υπακούσει. Η μητέρα πλήρης στοργής λέγει προς τον νεώτερο γιο : «τέκνο μου, λυπήσου με την μητέρα σου. Σε παρακαλώ, παιδί μου, ύψωσε το βλέμμα σου εις τον ουρανό και εις την γη και μάθε ότι ο θεός έκαμε ταύτα πάντα εκ του μηδενός. Μη φοβάσαι λοιπόν τον βασιλέα τούτο και γίνε άξιος των αδελφών σου, ίνα έχω και σε μαζί μου μετά των άλλων αδελφών σου εις την αιωνιότητα». Έπειτα από αυτά ο νεώτερος υιός απαντά εις τον βασιλιά: «τί περιμένετε λοιπόν; δεν υπακούω εις την εντολή σου, αλλά εις την εντολή του νόμου, τον οποίον έδωσε σε μας ο Μωυσής. Μη καυχάσαι ματαίως ω βασιλεύ, διότι και συ είσαι υπόδικος ενώπιον του μεγάλου δικαστηρίου του Θεού. Εγώ θα δώσω, όπως και οι αδελφοί μου έδωκαν το σώμα των, όπερ των νόμων των πατέρων ημών. Παρακαλώ δε τον Θεό, όπως φανεί ίλεως εις τον λαό μου». Ό βασιλεύς άναψε από θυμό ακούγοντας αυτά και υποβάλλει αυτόν εις φριχτότερα μαρτύρια των προηγουμένων αδελφών του. Τέλος μετά τον θάνατον τούτου φονεύεται και η μητέρα αυτών. Μετά την παθητική αυτή αντίσταση οι Ιουδαίοι μεταβαίνουν, εις την ενεργητική αντίσταση αυτών, εις τον πόλεμο.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

14 Σχόλια

  1. ρε, της εβραίας γίνεται….

  2. ΞΕΜΥΤΙΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ……..ΞΑΦΝΙΚΑ….
    ΟΛΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΜΑΣΩΝΙΚΟ Κ ΕΙΝΑΙ….

    1. ….ase τις ηλιθιοτητες σου ασσιε για σενα ….οι μασωνοι ΟΛΟΙ ΑΣΣΙΑΤΕΣ_-ΜΑΝΗΤΕΣ ειναι , ηλιθιε.

  3. Θέλω και διδαχές απ’ το Ταλμούδ Γρήγοριε, καθώς βλέπω πως εις την εβραιολογίαν είσαι αστήρ επιφανής κι άσβεστος, με πόνο και άγος ψυχής εξιστορείς τα πάθη του καταδυναστευθέντος περιουσίου λαού. Απορώ διατί σχολιάζεις εδώ και δεν αρθρογραφείς εις την TelAviv news!
    Περάστε το ε; Όχι ό,τι του φανεί του λολοστεφανή να τρώμε στη μούρη ντελίριο φρενοβλαβή.

  4. Πολλους ιστορικούς βλέπω στα σχόλια, κανας ΕΛΛΗΝΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ;

  5. Ντροπη σας γελοιοι ν’αναπαραγετε τις παπαριες των εβραιων και παριστανετε τους Ελληνες.Το
    ξερω οτι θα το κοψετε αλλα ας γνωριζει τ’αρχ@@ι που τα γραφει οτι δεν περνανε πια οι εβραικες
    μα@@@ες

  6. Τι κριμα…Μακεδονες ολοι στην καταγωγη,αντι να συνεχισουν και να διεωσουν τον ελληνικο πολιτισμο,εσφαζαν και κατεστρεφαν…Βλεπεις η εξουσια…Αντι να συνεχισουν το οραμα του αλεξανδρου,κοιτουσαν πως θα μεγαλωσουν τα εδαφη τους…

    1. Σκάσε αβραμίκο. Τους Τυρίους που αντιστάθηκαν τους εξόντωσε μέχρις ενός ο Μέγας Αλέξανδρος.
      Μέγας, Νταβίκο, και με κεφαλαία γράμματα.
      Με την επανάσταση του Βαρχόμπα (Μπαρ Κχομπά), 2ος μ.Χ αιώνας, οι Ιουδαίοι κατέσφαξαν διακόσιες χιλιάδες Έλληνες στην Κύπρο και άλλους τόσους στην Κυρήνη. Αυτά αναφέρει ο Δίων ο Κάσιος.
      Και μετά γενικευμένη σφαγή από τους Ρωμαίους, ισοπέδωση της Ιερουσαλήμ και μετονομασία της σε Αιλία Καπιτωλίνα και της Ιουδαίας σε Παλαιστίνη.

  7. Μην αναπαραγετε επισημη κρατικη των προπαγανδα.
    Ουτε Μακκαβαίοι ουτε τιποτα αλλο υπηρχε πλην Φοινικων, Ρωμαιων και Ελληνων.
    Ολα τα αλλα ειναι παραμυθια που “γραφτηκαν” απο καποιο ανυπαρκτο Ιωσηπο!
    Παραμυθια και καλογεριστικες μωριες.

  8. Αυτό το κείμενο προέρχεται από ιουδαΐζοντα θεολόγο ή από Εβραίο.
    Αποσιωπάται η εξέγερση των Μακαβαίων εναντίον των Ελλήνων, διότι οι τρισβάρβαροι και θρησκόληπτοι Ιουδαίοι δεν ήθελαν να εκπολιτισθούν. Δεν έχουμε Σύρους και Αιγυπτίους αλλά τα ελληνιστικά βασίλεια των Πτολεμαίων και Σελευκιδών, που αντιμάχονται σε εμφύλιες συράξεις. Οι πρόγονοι μας στην περιοχή είναι εκατομμύρια ενώ οι Ιουδαίοι ολιγάριθμοι αράπηδες παντελώς απαίδευτοι.
    Οι ελληνίζοντες Ιουδαίοι μεταξύ των άλλων άλλαζαν και τα βαρβαρικά τους ονόματα. Ο ιερέας του ναού Ιάσων ονομάζετο Γέσουα (Ιησούς).
    Η διαταγή του Αντιόχου Δ΄ ήταν «κόπτειν αφειδώς» αλλά δυστυχώς έμειναν μόνο στις 40.000. Με άλλους τόσους θα είχαμε τελειώσει με τον άτιμο λαὀ των Ιουδαίων.

  9. Επειδή καί μόνον ήτο ελληνόφων, δέν θά τόν αμνηστεύσουμε ούτε …. αγιοποιήσομεν τόν απάνθρωπο εγκληματία, ο οποίος αμαύρωσε καί βεβήλωσε τήν φήμη καί ιδέα τού Ελληνικού αρχαίου πνεύματος. Αμέτρητο πλήθος αμάχων θανάτωσε ο κανίβαλος ….. προσαγορευθείς (Β’Μακ.Ι’9) ως επιφανής !!!!! ο κατηραμένος δαίμων μεταμορφωμένος, ο οποίος εστί τύπος τού μέλλοντος ερχομένου αντιχρίστου, ενώ οι Άγιοι 7 παίδες Μακκαβαίοι μετά τής ευσεβεστάτης μητρός των Σολομωνής καί τού διδασκάλου των Ελεάζαρου εισί τύποι τών μαρτύρων κατά τά έσχατα. Λέγει Ο Λόγος Τού Θεού περί τών εγκληματιών, όπως τόν κανίβαλο αντίοχο :::: «δικαίως έπασχον ταίς ιδίαις αυτών πονηρίαις»(Σ.Σολ.ΙΘ’13, Παροιμ.Α’27-33, ΙΓ’21, ΚΑ’8, ΚΗ’14, Ψαλμ. ΠΗ’31-33). Η τιμωρία εκ Θεού πρός τόν δαιμονόπληκτο αντίοχο ήτο φοβερή καί παρόμοια όπως ήτο τού ηρώδου αντύπα (Πράξ.ΙΒ’24,) καί τού δυσεβούς αιρεσιάρχη άρειου. Εις Σ.Σειραχ Ι’9, διαβάζουμε::: «τί υπερηφανεύεται γή καί σποδός (στάκτη);;;; ότι εν ζωή έρριψα τά ενδόσθια αυτού». Αυτό συνέβη καί εις αυτόν τόν αντίοχον, ο οποίος ενώ απείλησε ότι θά καταστρέψει εκ θεμελίων τήν Ιερουσαλήμ, φρικτοί πόνοι τόν έσφιξαν εις τήν κοιλιακή περιοχή, σκώληκες ήρχισαν νά τόν τρώγουν ζωντανό καί πέθανε μέ φρικτούς πόνους καί δυσωδία (Β’Μακ.Θ’ καί Ι’ καί Γ’Μακ.Β’ κεφάλαια). Ακούσατε, ως αντιδιαστολή, τό μεγαλειώδες τής συμπεριφοράς τού μεγάλου Αλεξάνδρου. Ύστερα από μία μάχη, επέδειξε μεγάλη καλωσύνη πρός τούς νικημένους εχθρούς του. Τούς έλυσε εκ τών δεσμών των, τούς φόρτωσε μέ πλούσια δώρα καί τούς ελευθέρωσε ίνα επιστρέψουν εις οικίας των. Οι στρατηγοί του, τόν ερωτούν παραξενεμένοι:::-Μά τί έπραξες ώ βασιλεύ;;;; νά τούς τιμωρήσης έπρεπε κι’όχι νά τούς ευεργετήσης». «-Διατί;;; τούς ερωτά χαμογελαστά ο Αλέξανδρος». «-Μά απλούστατα, διότι τούς ενίκησες εν πολέμω». «-Δέν σκέπτεσθε ορθώς, τούς απαντά τότε ο γενναίος βασιλεύς. Μόνον εάν κατακτήσω ΚΑΙ τήν καρδία των θά είμαι πράγματι νικητής». Πολλά ακόμη παραδείγματα ηδυνάμην νά παραθέσω ίνα εκθειάσω τό μεγαλείο καί γενναιότητα τού μεγάλου Αλεξάνδρου, τό οποίον ως αντιστάθμισμα καί αντιπαραβολή εστίν ως ημέρα μέ νύκτα συγκρινόμενο μέ τόν κανίβαλο, γύφτο, εγκληματία καί κανίβαλο αντίοχο, όχι επιφανή αλλά βοθροφανή.

    1. Αλλού αυτά Ιουδαίε.
      Οι μακαβαίοι ήσαν θρησκόληπτοι αράπηδες που εξηγέρθησαν κατά των πολυ ανωτέρων τους Ελλήνων, διότι δεν ηδύναντο να κατανοήσουν τον ένα και μοναδικό πολιτισμό των προγόνων μας, παραμένωντας δέσμιοι στις ηλίθιες δοξασίες τους.
      Τους Μακαβαίους οι ιουδαιοχριστιανοί τους θεωρούν ως «αγίους προ Χριστού».
      Η Ένωσις των Πολυτέκνων τους είχε για προστάτες, μόλις έμαθαν τα ιστορικά δεδομένα τους …έδιωξαν.

    2. Εξαιρετικο και ευστοχο ξεχορταρισμα. Η ηρα στην ηρα και το σιταρι στο σιταρι.
      Ευχαριστιες Γρηγοριε

Comments are closed.