Ανατριχιαστική καταγγελία του Γιώργου Ψάλτου κατά του Πέτρου Φιλιππίδη: «Έτρεμα τη στιγμή που θα βγω στη σκηνή – Με χτυπούσε με μένος»

Κοινοποίηση:
parast

Ο ηθοποιός Γιώργος Ψάλτου μίλησε το πρωί της Παρασκευής σε τηλεοπτική εκπομπή για τη βίαιη συμπεριφορά του Πέτρου Φιλιππίδη κατά τη διάρκεια της θεατρικής παράστασης «Φον Δημητράκης», η οποία είχε ανεβεί την χρονική περίοδο 2013-2015.

Ο ηθοποιός μία ημέρα μετά τα όσα είχε καταγγείλει ο δικηγόρος του για τον Π.Φιλιππίδης μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» για τα όσα έζησε από τον γνωστό ηθοποιό.

Αυτό που τον κινητοποίησε να μιλήσει είναι η πρώτη καταγγελία της Ζέτας Δούκα και βλέποντας και ακούγοντάς την αισθάνθηκε ένα σφίξιμο στο στομάχι. Η πρόθεσή του ήταν να κινηθεί απολύτως θεσμικά. Θεωρεί ότι το εξώδικο που έστειλε ο κ. Φιλιππίδης, στον δικηγόρο του κ. Ψάλτου, Γιώργο Γεράρη, απευθύνεται αποκλειστικά στο πρόσωπό του.
Υποστήριξε ότι όσα καταγγέλλει δεν έχουν ίχνος ψέματος ή υπερβολής.

«Έτρεμα τη στιγμή που θα βγω στη σκηνή», δήλωσε ο ηθοποιός.

Σε άλλο σημείο υπογράμμισε ότι ο Φιλιππίδης τον χτυπούσε με μένος κατά τη διάρκεια της παράστασης.


Η συνεργασία και το ξύλο στην παράσταση

O κ. Ψάλτου περιέγραψε λεπτομερώς τη συνεργασία που είχε με τον Πέτρο Φιλιππίδη και τη συμπεριφορά που αντιμετώπιση από εκείνον. Όπως είπε, η συνεργασία τους ξεκίνησε το 2013 με τον κ. Ψάλτου ως εξωτερικό συνεργάτη και στη συνέχεια ανέβασαν την παράσταση «Φον Δημητράκης».

Καθόλη τη διάρκεια της πρώτης σεζόν, ο κ. Ψάλτου δεχόταν ανελέητο ξύλο επί σκηνής από τον κ. Φιλιππίδη, κάτι βέβαια που δεν γινόταν αντιληπτό στο κοινό που παρακολουθούσε.

Από τις κακουχίες, ο κ. Ψάλτου έπαθε θλάση και φλεγμονή, ωστόσο το υπέμενε καθώς βρισκόταν σε δεινή οικονομική κατάσταση. Υπήρχαν μάλιστα στιγμές που δεν μπορούσε να το αντιμετωπίσει.

«Καθόμουν γιατί η ανάγκη είναι ο εχθρός της ελευθερίας», είπε χαρακτηριστικά.
«Προσπάθησε να με βγάλει τρελό»

Σύμφωνα με τις περιγραφές του κ. Ψάλτου, ο κ. Φιλιππίδης δε διανοείτο να ακούσει τα παράπονα του ηθοποιού και συνέχισε να τον χτυπά την ώρα παράστασης, ενώ προσπάθησε να τον βγάλει και τρελό. Οι πρακτικές του άλλαζαν κατά τη διάρκεια της σεζόν, από χτυπήματα με τηλέφωνο στον ώμο, μέχρι σπρωξιές και γονατιές.

Για τον γνωστό ηθοποιό, ο κ. Ψάλτου υποστήριξε πως ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρεται στο χώρο του θεάτρου είναι ένας τρόπος ηγεμονικός.

Η γροθιά έξω από το καμαρίνι

Η παράσταση συνεχίστηκε και για δεύτερη χρονιά με την κατάσταση να έχει ηρεμήσει σε έναν βαθμό ώσπου περί τα τέλη της τρίτης παράτασης που είχε λάβει η παράσταση, ο κ. Φιλιππίδης χτύπησε ανελέητα τον κ. Ψάλτου έξω από το καμαρίνι του με αρκετούς συναδέλφους να προσπαθούν να τον ηρεμήσουν.

Από τότε και για τις επόμενες επτά παραστάσεις, ο κ. Φιλιππίδης σταμάτησε να τον χτυπάει, αλλά ξεκίνησε να τον εκφοβίζει, υποστήριξε ο κ. Ψάλτου.

Σαν αδίκημα έχει παραγραφεί, καθώς έχουν περάσει επτά χρόνια από τότε. Ο ηθοποιός δήλωσε ότι δε φοβάται πια και προτρέπει όποιον έχει υποστεί σεξουαλική, σωματική ή λεκτική κακοποίηση, να μιλήσει άφοβα.

«Δε δέχομαι καμία απειλή και είμαι εδώ για να υποστηρίξω τον εαυτό μου», τόνισε και πρόσθεσε πως δεν ανακαλεί τίποτα από όσα έχει πει για τον κ. Φιλιππίδη.

Η καταγγελία του δικηγόρου

Υπενθυμίζεται ότι ο δικηγόρος Γιώργος Γεράρης μιλώντας χθες, το πρωί στο MEGA αναφέρθηκε στη συμπεριφορά του Πέτρου Φιλιππίδη κατά του πελάτη του σε μία θεατρική παράσταση που είχε ανέβει το χρονικό διάστημα 2013 – 2015.

«Από την πρώτη στιγμή που βγήκε η Ζέτα Δούκα μέχρι σήμερα, έχει περάσει λιγότερο από ένας μήνας, και έχουν συμβεί τόσα. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Ακόμα και εμείς που δεχόμαστε τις καταγγελίες, εντυπωσιαζόμαστε και θορυβούμαστε κάθε φορά. Η νέα καταγγελία που κάναμε στο ΣΕΗ. Όταν μιλάμε για κάποια αδικήματα που είναι παραγεγραμμένα, η μόνη θεσμική οδός είναι το ΣΕΗ», είπε ο κ. Γεραρής.

«Του ανακοινώθηκε από τον Φιλιππίδη ότι θα τρώει ξύλο στην παράσταση»

«Στη συνέχεια ο κ. Φιλιππίδης του πρότεινε ένα μικρό ρόλο στην παράσταση που θα ανέβαζε εκείνη τη χρονιά. Ο εντολέας μου πέταξε από τη χαρά του και δέχτηκε. Οι πρόβες κύλησαν ομαλά. Κάποια στιγμή του ανακοινώθηκε από τον κ. Φιλιππίδης ότι θα τρώει ξύλο. Είχαν μια σκηνή ανάκρισης στην παράσταση που θα μπορούσε να “δικαιολογήσει” το ξύλο. Ο εντολέας μου είπε ότι είμαστε ηθοποιοί και θα κάνω ό,τι πρέπει. Ωστόσο το ξύλο δεν ήταν θεατρικό ξύλο, αλλά κανονικό ξύλο», συνέχισε ο ίδιος.

«Τον πρώτο μήνα τον χτυπούσε με ένα τηλέφωνο στους ώμους. Μετά από λίγο καιρό συνέχισε με τα χέρια του. Με δυνατά χαστούκια, ή με χτυπήματα στους ώμους και την πλάτη με τα χέρια του. Ο εντολέας μου μού είπε ότι από το κοινό ακούγονταν επιφωνήματα.

Ο πελάτης μου προσπάθησε να αποφύγει τα χτυπήματα πάνω στη σκηνή όσο μπορούσε, ή να αποσβέσει την έντασή τους, με κινήσεις του σώματός του. Το κατάφερνε σε ένα βαθμό», περιέγραψε ο κ. Γεραρής.

«Κάποια στιγμή χρειάστηκε να πάει στο νοσοκομείο. Πήγε δύο φορές στα επείγοντα στο νοσοκομείο και άλλη μία φορά σε ιδιώτη γιατρό που του έκανε διάγνωση ότι είχε θλάση και φλεγμονή. Ο κ. Φιλιππίδης ήταν ο σκηνοθέτης της παράστασης. Είναι ο Φον Δημητράκης η παράσταση. Έχει περάσει η πενταετία της παραγραφής».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

20 Σχόλια

  1. ο άλλος τον βαρούσανε και δεν εφευγε απο τη δουλεια? δεν του άστραφτε 2 χαστουκια? κοτζαμ αντρας , τι δειλοι μας έχουν περιτρυγυρίσει

  2. Μας έχει ξεφτιλίσει ο Φιλιππίδης ντρεπόμαστε να πούμε το ζώδιο που είμαστε στις κοπέλες γιατί θα μας πάρουν στο ψιλό με όλα αυτά που έχουνε γίνει εγώ δεν τον έβλεπα καθόλου και αν τον πετύχαινα και ήθελε να γίνει ηθοποιός και μου κουνιόταν τώρα θα ήτανε στα Κυπαρισσία στο σχολείο θυμάμαι όταν ερχόντουσαν οι ψευτόμαγκες να με χτυπήσουν ή τους πήγαινα στον διευθυντή ή τους πλακώνα στο ξύλο και δεν με ξανά ενοχλούσαν θα τον είχα κάνει να φύγει αυτός και να βλέπεις τη μισή την ώρα και τη στιγμή που με γνώρισε

  3. τι να ελεγε και ο βεγγος στο εργο ο ηλιας του 16ου και ο τζανετακος τις σφαλιαρες που ετρωγε και πιο πολυ απο τον κωνστανταρα αν ετσι ηταν ο ρολος θα τον ακολουθησεις σωστα

  4. Τώρα θα πρέπει να περάσουν όλοι οι ηθοποιοί και να του ρίχνουν μια στον σβέρκο.

  5. Σαδιστής είναι. Προ δυο ημερών πήγαμε σε γιατρό και έτυχε να πιάσουμε κουβέντα. Ο λεβεντης με τον γιατρο ήταν συμμαθητές στο σχολείο. Το χερακι για πλάκα το ειχε μακρύ από τότε και με ασήμαντη αφορμή ή χωρίς αφορμή καν. Τα χαστούκια ηταν η αδυναμία του!!!

    1. Μπα,ειχε και μακρυ χερακι η βλακοφατσα ο Φιλιππιδης;Αυτος εχει μουρη για γιαουρτωμα,για φαπες και κλωτσιες.Δυο πορδες να του ριξεις αυτουνου θα πεσει κατω.

  6. Αντι να ζητησει συγνωμη ο φιλιππιδης, στελνει και εξωδικα. Και ολοι εσεις οι κομπλεξικοι που βριζετε το θυμα, θα πρεπει να βριζετε πρωτα τον …μπολσεβικο φιλιππιδη που χτυπουσε τον ανθρωπο και μετα τον ανθρωπο που δεν αντεδρασε γιατι ηταν σε θεση αδυναμιας. Κατι τετοιοι τυποι που ξεφτιλιζουν τους αδυναμους θελουν ξεφτιλισμα. Να μην μπορουν να βγουν απο το σπιτι τους μπας και ζητησουν συγνωμη απο τους ανθρωπους που κακοποιησαν. Τωρα φιλιππιδη κατσε κλεισμενος στο σπιτι σου μπας και αναλογιστεις τον πονο που προκαλεσες. Και επρεπε να ημουνα εγω στη θεση του αδυναμου αυτου ανθρωπου και θα σου ελεγα αν ξανακακοποιουσες ηθοποιο η γυναικα.

  7. την στιγμή που λέει τόσο ενοχικά ότι έβαζε χαρτιά μέσα από τα ρούχα του για να προστατεύεται δείχνει τη σαπίλα της κοινωνίας μας..αντί να ντρέπεται ο Θύτης αισθάνεται άσχημα το Θύμα…ντρέπεται ο άνθρωπος που προσπαθεί να προστατευτεί..για αυτό ανοίξτε όλοι τα στόματα σας να σπάσει το απόστημα σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους…και κάτι ατάκες αν ξεκινήσει στο τραγούδι εκεί να δεις τι θα γίνει δεν τιμάει κανένα που σιωπάααααα

  8. Ποιός νόμιζε πως ήταν αυτός ο Φιλιππίδης; Ηθοποιός που παριστάνει μονίμως και στους ρόλους και στην ζωή του τον μαλάκα δεν είναι άξιος. Τα κόπρανα έχουν έπαρση σε αυτή την χώρα. Αν ήμουν στην θέση του ηθοποιού θα τον είχα πηδήξει οικογενειακώς. Έπρεπε να τον κάνει ρόμπα απο τότε, να σταματούσε ο κόσμος να του δίνει λεφτά. Απορώ γιατί τον ανέχονταν, το απόλυτο τίποτα, το ατάλαντο γίδι! Να του πάρουν τα σώβρακα όλα τα θύματα του, να μείνει στην ψάθα και να τον φτύνουμε στο πέρασμα μας.

  9. Ξετσούμισε ξανά το 💩 ο φιλιππίδης κι άρχισε τις ίδιες παπαριές! Άκου λέει, ζήτησε απ’ το θύμα του να του ζητήσει συγγνώμη, το νούμερο… Ποιός ηλίθιος χασοδίκης συντάσσει τέτοια εξώδικα; Ακόμη ο σοφός;

  10. Τέτοιους ανθρώπους κάνουν διάσημους και μας τους πασάρουν για πρότυπα

  11. αν ειμουν στην θεση σου θα του κανα τον βιον αβιωτον επι τοπου.

  12. ΕΡΩΤΗΣΗ…ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΤΡΩΓΕΣ??? ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ??? @ΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΡΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ??? ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ…ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΤΛ!!! ΦΑΤΕ ΣΚΑΤΑ ΤΩΡΑ

    1. Να φας σκατά πρώτος και μόνος γελοίε, νταή στα θύματα…

  13. Θρασύδειλος, κομπλεξικός, καί ανώριμο κ@λόπαιδο ο ηθοποιός.
    Απορώ, πώς οι θεατές τουλάχιστον στίς πρώτες σειρές, δέν καταλάβαιναν τί γίνεται, καί ίσως καί κάποιοι τήν θεωρούσαν καί αστεία τήν σκηνή μέ τόν αλλοπρόσαλο νά χτυπάει μέ τέτοια μανία τόν άλλον.

  14. Καλά και γιατί δεν έφευγες? εμείς που είμαστε υδραυλικοί, είμαστε κατώτερη ράτσα? πρέπει με το ζόρι να γίνεις ηθοποιός? έχεις δεν έχεις ταλέντο? τότε κάτσε να τις αρπάξεις ηλίθιε!!! ΤΕΜΠΕΛΗ!!!!!!!!!!!!!

  15. Έβγαζε τα απωθημένα του στους πιο αδύναμους επαγγελματικά!

  16. Κομπλεξικός και διαστροφικός ο Φιλιππίδης, ένιωθε δυνατός να υποτάσσει γυναίκες και να βγάζει το μένος του σε άντρες που θεωρούσε κατώτερούς του λες και ο ίδιος ήταν καμιά μεγάλη θεατρική προσψπικότητα

Comments are closed.