Τελικά ποιος κάνει κουμάντο σε αυτή τη χώρα; Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ή οι λεφτάδες ; Ποιος αποφασίζει και ποιος κινεί το νήμα του χρήματος και του πλούτου
στην Ελλάδα; Πάντως όχι ο Ελληνικός Λαός και το κοινοβούλιο της σαπίλας. Από τη μια οι Έλληνες πολίτες που τα βγάζουν βόλτα με το ζόρι και από την άλλη, οι εφοπλιστές, κατασκευαστές, ιδιοκτήτες εταιρειών ενέργειας και καυσίμων που ουσιαστικά «κάνουν κουμάντο» στην οικονομία της χώρας. Μια επικίνδυνη υπερσυγκέντρωση χρήματος στα χέρια των ολίγων.
Θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε τους ανθρώπους που παίζουν με το χρήμα και κάνουν «πλάτες» στην κυβέρνηση ή και το ανάποδο. Ας ξεκινήσουμε με τους πιο πρόσφατους «φίλους» της κυβέρνησης Μητσοτάκη, τους Μπάκο, Καϋμενάκη και την «ουρά» τους ή «βιτρίνα» τους, τον Αλέξανδρο Εξάρχου. Είναι γνωστό και έχει ακουστεί πολύ το τελευταίο διάστημα η δημιουργία της Credia Bank, η οποία προέκυψε από τη συγχώνευση της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας και της Τράπεζας Αττικής. Επίσης, είναι τα «μεγάλα» κεφάλια της ΑΚΤΟΡ, η οποία απέκτησε πρόσφατα και την «Άκτωρ Παραχωρήσεις», κάτι που δίνει νέες δουλειές στην «επιχειρη-
ματική τριπλέτα», αφού πλέον εκτός από τον κατασκευαστικό τομέα θα ασχοληθούν και με την ενέργεια αλλά και τις ανεμογεννήτριες. Να μην ξεχάσουμε βέβαια και την «εμπλοκή» τους με τον χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, μέσω της οποίας «ξεχρεώνουν γραμμάτια»…
Από τους πιο καινούργιους και πιο «χρήσιμους» φίλους της κυβέρνησης οι Μπάκος – Καυμενάκης. Εξυπηρετούν και… γεμίζουν οι τσέπες
Ας δούμε ποιες άλλες εταιρείες αναλαμβάνουν κρατικά έργα, ήτοι έχουν συνεργασία με το ελληνικό δημόσιο και αρκετά χρήματα πάνε στα ταμεία τους. Πρώτη και καλύτερη, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, του «καλού θείου» του Γιώργου Γεραπετρίτη, Γιώργου Περιστέρη. Τα περισσότερα έργα οδοποιίας, κατασκευών και όχι μόνο τα χειρίζεται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό. Να θυμίσουμε ότι πριν λίγες ημέρες, κυκλοφόρησε πως θα λάβει και μια ιδιαίτερα μεγάλη αποζημίωση (μαζί με την ΑΚΤΩΡ βεβαίως βεβαίως), ύψους 144 εκ. ευρώ, για καθυστερήσεις στην ωρίμανση του έργου στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης.
Σημαντικό ρόλο στο κατασκευαστικό κομμάτι της Ελλάδας, κατέχει και η θυγατρική εταιρεία της METLEN (πρώην Μυτιληναίος), η ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ. Η κατασκευαστική θυγατρική του Ομίλου, εξειδικεύεται σε έργα οδοποιίας, σιδηροδρομικά και λιμενικά έργα, περιβαλλοντικά έργα αλλά και ενεργειακά, όπως οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας που αυξάνονται καθημερινά στη χώρα μας.
Επίσης, η METLEN δημιουργεί και διαχειρίζεται και τα φωτοβολταϊκά και αιολικά πάρκα που υπάρχουν στην Καρδίτσα και την Εύβοια. Η συγκεκριμένη εταιρεία, άρα και ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας (ο Ευάγγελος Μυτιληναίος), διαχειρίζονται επίσης επενδύσεις στην παραγωγή βωξίτη, αλουμίνας και Γαλλίου με την κυβέρνηση να κάνει τις απαραίτητες -ανά έργο- ενέργειες προκειμένου ο κ. Μυτιληναίος να λειτουργεί απρόσκοπτα και να βγάζει κέρδος. Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος μάλιστα, ανήκει
στους «αγαπημένους» της οικογενείας, αφού έχει εκφράσει δημόσια τον θαυμασμό του για τον αείμνηστο πατέρα του Πρωθυπουργού, Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, ενώ ο Κούλης, συχνά συμμετέχει σε εκδηλώσεις του ομίλου και σε διεθνείς συναντήσεις, αναγνωρίζοντας τον ρόλο της εταιρείας στην ελληνική και διεθνή οικονομία. Τόσο ο Ευάγγελος Μυτιληναίος όσο και ο Γιώργος Περιστέρης, μέσω των ομίλων τους, διαθέτουν ισχυρό μερίδιο και στον τομέα της ενέργειας, εκμεταλλευόμενοι την «άπλα» που έχει δώσει κυβέρνηση, κόβοντας χρήμα και δυναμική από την ιδιωτική ΔΕΗ.
Ο Γιώργος Περιστέρης, ιδιοκτήτης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και… όλης της Ελλάδας, αφού τα παραπάνω από τα μισά έργα τα έχει «κερδίσει» η εταιρεία του
Η Protergia της METLEN και η Ήρων του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ παίζουν γερά στο παιχνίδι της ενέργειας, με τιμολόγια και χρεώσεις που ξεζουμίζουν τον Έλληνα πολίτη. Θέση στην ενέργεια έχει φυσικά και η οικογένεια Βαρδινογιάννη, η οποία δεν θα μπορούσε να κάνει αλλιώς αφού διαχειρίζεται το ένα από τα μεγαλύτερα διυλιστήρια της χώρας. Η Motor Oil βρίσκεται στα χέρια των επιχειρηματιών, με τους οποίους η οικογένεια Μητσοτάκη έχει ανοίξει βεντέτα λόγω της κοινής κρητικής καταγωγής τους και γίνεται εδώ και χρόνια τρικούβερτο «γλέντι» μεταξύ τους. Η οικογένεια Μητσοτάκη και η οικογένεια Βαρδινογιάννη (μέσω του εκλιπόντος Βαρδή Βαρδινογιάννη) φαινομενικά είχαν παραδοσιακούς δεσμούς. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει αναφερθεί προσωπικά στους δεσμούς αυτούς και έχει αποτίσει φόρο τιμής στον Βαρδή Βαρδινογιάννη (υποκριτικά μαζί με την αδερφή του τη Ντόρα που η οικογένεια δεν εκφράζεται και με τον καλύτερο τρόπο), επισημαίνοντας τις οικογενειακές τους σχέσεις και το ενδιαφέρον του πατριάρχη για τη δημόσια ζωή.
Η οικογένεια Βαρδινογιάννη
Υπήρξε διάστημα που το Μαξίμου και ο Γιάννης Βαρδινογιάννης πέρασαν κρίση στη σχέση τους. Μετά τη διαμεσολάβηση κοινών φίλων αυτές δεν αποκαταστάθηκαν και πλέον συνεχίζουν να κάνουν τις δουλειές τους με τριβές. Το έτερο διυλιστήριο, ως γνωστόν το διαχειρίζονται από κοινού το Ελληνικό δημόσιο (μέσω ΤΑΙΠΕΔ & ΕΣΑ) και ο όμιλος Λάτση. Άλλη μια οικογένεια που εμπλέκεται και στα κατασκευαστικά της χώρας, αφού έχει αναλάβει μεγάλο μερίδιο από την οικοδόμηση του Ελληνικού, μέσω της Lamda Development.
Σε ότι αφορά στα καύσιμα, άλλος ένας αμερικανόφιλος ισχυρός ολιγάρχης είναι ο Δημήτρης Μελισσανίδης, ο οποίος ως κάτοχος της AEGEAN OIL, έχει πανίσχυρο μερίδιο στο πανελλαδικό δίκτυο πρατηρίων με το όνομά του να διεισδύει στα ΜΜΕ. Προσφάτως εξαγόρασε την «αριστερή Εφημερίδα των Συντακτών» η οποία πριμοδοτεί πολιτικά τον Τσίπρα.
Άνθρωπος του ποδοσφαίρου, των καυσίμων, του πετρελαίου, του υγραερίου, της κτηματαγοράς και πολλών ακόμα επενδύσεων. Ο Δημήτρης Μελισσανίδης παίζει τη δική του μπάλα στον τομέα του…
Οι σχέσεις με τα σούπερ μάρκετ
Η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα, οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ανήκουν σε πολυεθνικούς ομίλους. Ωστόσο, η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη τις προηγούμενες ημέρες, μετά το ηχηρό πρόστιμο που του είχε επιβληθεί πρόσφατα, δείχνει ότι οι κάτοικοι του Μαξίμου θέλουν να θέσουν ισχυρά θεμέλια συνεργασίας και σε αυτό τον κλάδο. Η οικογένεια Σκλαβενίτη, έχει τη μερίδα του λέοντος στον τομέα αυτό και προφανώς θέλει να ισχυροποιήσει τη δύναμή της τόσο στον χώρο των εγχωρίων σούπερ μάρκετ όσο και απέναντι στην κυβέρνηση και στην απρόσκοπτη εξαγωγικής της δραστηριότητα δίχως «πόλεμο» με υπουργούς της κυβέρνησης.
Η οικογένεια Σκλαβενίτη, είναι από αυτούς που περνούν την πόρτα του Μαξίμου για να κάνουν τις δουλειές τους.
Τελευταίους αφήσαμε τους εφοπλιστές μέσω της ναυτιλίας που έχουν παίξει τον ρόλο τους και δείχνουν να περνάνε όσα «ευοίωνα» θέλουν για τις επιχειρήσεις τους. Ένας από αυτούς ο Γιώργος Προκοπίου (Dynacom, Dynagas, Seatrade), ο οποίος το 2021 έχει αποκτήσει και τον έλεγχο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Από τους πολύ καλούς φίλους της «Αγίας Οικογένειας» ο Γιώργος Προκοπίου. Ήταν ο μόνος εφοπλιστής που ασχολείται με τη ναυτιλία που έχει συνοδεύσει τον Μητσοτάκη σε επαγγελματικό ταξίδι στην Κίνα.
Έχει πραγματοποιήσει σημαντικές συμφωνίες στο real estate, όπως η αγορά του κτήματος του Δημήτρη Κοντομηνά στην Αργολίδα και η απόκτηση πλειοψηφικού μεριδίου στον Αστέρα Βουλιαγμένης (Αστήρ Παλλάς ΑΕ). Έχει επίσης συμφωνία για την αγορά οικοπέδων εντός του Έργου του Ελληνικού. Οι σχέσεις του με την οικογένεια Μητσοτάκη, αρκετά καλές, αν κρίνει κανείς και από το γεγονός πώς ήταν ο μόνος πλοιοκτήτης που συνόδευσε τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο ταξίδι του που είχε κάνει στην Κίνα.
Τα… πήρε όλα και δεν έφυγε! Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος «σαρώνει» σε κατασκευαστικά και ενεργειακά έργα, έχοντας πάντα τη στήριξη του Μαξίμου
Ο έτερος Έλληνας εφοπλιστής και πολύ καλός φίλος της Μαρέβας Μητσοτάκη (μαζί με τον αδερφό του Θανάση), ο Πάνος Λασκαρίδης. Ξέρετε, αυτός που
είχε δηλώσει περίπου πριν δύο χρόνια ότι έχει «χεσμένο» τον πρωθυπουργό, αλλά είχε δώσει το παρών στην εκδήλωση για τη δωρεά 300 καταδυτικών ρολογιών χειρός στο προσωπικό της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών από το Κοινωφελές Ίδρυμα «Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης». Μάλιστα φωτογραφήθηκε και με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Πέραν τούτου να θυμίσουμε ότι ο κ. Λασκαρίδης είχε άμεση εμπλοκή και με την περίφημη «Βίλα του Βολταίρου» που απέκτησε η κ. Μαρέβα Γκραμπόφσκι.
Ένας ακόμα εφοπλιστής, που παίζει «ρόλο» στην διακυβέρνηση της χώρας, ο γνωστός Ευάγγελος Μαρινάκης (Capital Maritime & Trading, ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού, του Mega και του πρακτορείου ΑΡΓΟΣ). Κουμπάρος της Ντόρας Μπακογιάννη και πολύ κοντά στους ανθρώπους του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον οποίο οι σχέσεις άρχισαν να διαταράσσονται το 2020, όταν ο Μαρινάκης, μέσω των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του, άρχισε να εκφράζει δυσαρέσκεια για την κυβέρνηση Μητσοτάκη (λόγω της εμπλοκής του ανηψιού του Μητσοτάκη Γ. Δημητριάδη στην υπόθεση των υποκλοπών) . Ενδεικτική στιγμή αποτέλεσε η κριτική για τη διαχείριση της πανδημίας και το ελληνικό ποδόσφαιρο, με τον Μαρινάκη να κατηγορεί την κυβέρνηση για ανοχή σε φαινόμενα “φασιστικού παρακράτους”.
Ένας επιχειρηματίας που έχει «χεσμένο» τον πρωθυπουργό, αλλά βοηθάει με δάνεια και καταθέσεις τη σύζυγο: Πάνος Λασκαρίδης, μια ιστορία χίλιες υποθέσεις
Δύο χρόνια αργότερα, το σκάνδαλο των υποκλοπών αποτέλεσε τομή στη σχέση των δύο πλευρών. Ο Μαρινάκης, ελέγχοντας Μέσα ενημέρωσης, άσκησε σκληρή κριτική. Οι κατηγορίες ότι κυβερνητικά στελέχη παρακολουθούσαν επιχειρηματίες και πολιτικούς, μεταξύ αυτών και άτομα του περιβάλλοντος Μαρινάκη, οδήγησαν σε περαιτέρω αποξένωση. Η κυβέρνηση αντέδρασε, κατηγορώντας επιχειρηματίες ότι “εκβιάζουν” με στόχο πολιτικά και οικονομικά οφέλη. Η «κόντρα» συνεχίστηκε και η εμπλοκή του Μαρινάκη στην υπόθεση Λυγγερίδη έκανε τα πράγματα ακόμα χειρότερα για τις μεταξύ τους σχέσεις.
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, κουμπάρος της Ντόρας Μπακογιάννη, με ισχυρές σχέσεις εντός και εκτός Μαξίμου, από κολλητός έγινε «αντίπαλος»
Είναι γνωστό -στους δημοσιογραφικούς κύκλους τουλάχιστον- πως ο εφοπλιστής, δια των Μέσων που διαθέτει δεν χάνει ευκαιρία να ξεσκεπάζει σκάνδαλα και να τα «χώνει» στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Ωστόσο, παραμένει ισχυρός παράγοντας της οικονομίας στη χώρα – καλώς ή κακώς – που όποτε θέλει βάζει πλάτη και όποτε θέλει τους… αφήνει χωρίς στήριγμα.
Πηγή: εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ
Τεράστια προσβολή για όλους εμάς που νοιαζόμαστε για τον τόπο και την μοιρα που θα έχει ,να γράφετε ότι αυτοί οι λωποδύτες είναι οι κυβερνώντες η σκιώδης κυβέρνηση λόγω των ανίκανων του δημοκρατικού τοξου.Ένας Καποδίστριας χρειάζεται να γεννηθεί ξανά να τους στείλει στα τάρταρα. Με τα λεφτά του Ελληνικού λαού και με λαθρεμπόριο πάντως τύπου γιγαντώθηκαν οι εκλεκτοί οι οποίοι είναι έτοιμοι να μοιράσουν το Αιγαίο λες και είναι τσιφλίκι τους.
να βαζετε στην αρχη »Προς τους ψηφοφορους της καθε κυβερνησης» που περασε απο την χωρα τα τελευταια 50 χρονια
Και ομως το 70% και πλεον ειστε ευχαριστημενοι και ψηφιζετε τους ιδιους και τους ιδιους τα τελευταια 50 χρονια εναλλαξ αλλα περιμενετε διαφορετικο αποτελεσμα καθε φορα. Πιο ηλιθιο λαο δεν εχω συναντησει ποτε αν και εζησα εκει τη μιση μου ζωη. Λαος κλαψας χωρις κανενα προγραμμα που εναποθετει τις τελευταιες ελπιδες του στους Ιουδαιους αγιους που του επεβαλαν με το ζορι κατι Ρωμαιοι λαμογια αυτοκρατορες.Και με μια παιδεια που με προγραμμα καταστραφηκε ολοσχερως. Γιατι απο εκει ξεκιναει μια επανεκινηση .Και αυτο δεν το γνωριζετε ακομη. Καλη σας τυχη.
Κάτι που ξεχνά το άρθρο.
ΚΑΝΕΙΣ από όλους αυτούς δεν είναι αυτοδημιούργητος. ΟΛΟΙ τους πήραν λεφτά από «έργα» που τους έδωσε το καθεστώς, με λεφτά των ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ έγιναν.
Τα ναυπηγεία Ελευσίνας, αγοράστηκαν με τα λεφτά που έδωσε σύμβαση έργου το 2020 τα ΕΛΤΑ και κανείς δεν ξέρει τί έργο ήταν αυτό.
Δηλαδή πήραν τα λεφτά των ΕΛΛΗΝΩΝ, τα έδωσαν στα καθάρματα και με τα λεφτά αυτά απέκτησαν τα Ναυπηγία Ελευσίνας.
Και αυτή η συνδιαλλαγή έχει χτίσει τις περιουσίες όλων αυτών των καθαρμάτων.
Ανεμογεννήτριες. Τα ίδια. Πληρώνει ο Ελληνικός λαός τις εταιρίες αυτές να βάλουν ανεμογεννήτριες (στο 100% του κόστους) και μετά πουλάνε το ρεύμα λες και έκαψαν αέριο ενώ δεν έβαλαν ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ από την τσέπη τους.
Ξενοδοχεία. Όλες οι μονάδες έχουν 50% επιδότηση από τους ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ. Είμαστε συναίτεροι σε αυτές τις επιχειρήσεις; ΟΧΙ. Απλά αρπάζουν τα λεφτά μας και τα δίνουν. Δείτε το σκάνδαλο με το οικόπεδο του μοναστηριού στην Κρήτη που έσκασε πριν ένα μήνα. Ούτε 1εκ από τα 7εκ της επένδυσης δεν βάζουν οι Ισραηλινοί. Όλα πληρωμένα από τους ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ.
Δείτε το Ελληνικό που χτίζουν. Ακόμα και τα δάνεια είναι με εγγύηση των Ελλήνων ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ.
Δείτε τη ΓΕΚ Τέρνα. Πληρώνουν οι Έλληνες με τόκους, με μνημόνια και φόρους την κατασκευή των δρόμων, στο κόστος που χρέωσε η ΓΕΚ Τέρνα, μετά βγάζουν ένα μικρό κομμάτι από το κέρδος τους, και παίρνουν το δρόμο εισπράτοντας διόδια. Και τα λεφτά αυτά θα πάνε αμέσως πίσω στην ΓΕΚ Τερνα με το επόμενο ΚΥΤ που τα φτιάξει σε ένα νησί.
Και το δρόμο πληρώνουν οι Έλληνες με φόρους, ΚΑΙ διόδια πληρώνουν στα καθάρματα λες και τον έφτιαξαν το δρόμο αυτοί από την τσέπη τους.
Κατανοήστε το ρεεε. Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΗΣΤΕΙΑ πλέον.
Ανοίχτε τα μάτια σας γμ το κέρατό μου σας κλέβουν κατάφορα.