ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΓΙΝΑΝΕ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ. ΕΜΕΤΟΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΗΝ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ GAY ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ – ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΜΙΑΣΜΑΤΑ

    Κοινοποίηση:
    Καταγραφή

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

    Καλησπέρα σας… Λέγομαι ……. και σας στέλνω το παρακάτω γιατί πραγματικά είμαι εξοργισμένος και δεν έχω που να απευθυνθώ, παρά σε μέσα ενημέρωσης που δεν φοβούνται να λένε  δύσκολες αλήθειες. Το “καλλιτεχνικό” ντουέτο που προκάλεσε με την βέβηλη έκθεση-πορνό “200 Χρόνια Ασφυξία”, στην οποία ποδοπατούσαν ελληνικές σημαίες, επιστρέφει αυτή τη φορά με τις ευλογίες της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και τα λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων και την υπογραφή του Υπουργείου Πολιτισμού…

    Είδα το έργο διαδικτυακά και σας πληροφορώ πως πρόκειται για ένα εθνομηδενιστικό σκουπίδι που κοροϊδεύει την Ελλάδα και περιέχει σκηνή που χαρακτήρας ξερνάει πάνω σε Ελληνικές σημαίες!!! Λέγεται αυτό τέχνη;;; Αν είναι δυνατόν!!! Δηλαδή δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση! Επιτρέπει η Μενδώνη και ο Κούλης ‘ταινίες’ όπως το ‘Ξεπαρθενών’ στο όνομα της υποτιθέμενης ανοιχτομυαλιάς και τώρα αυτό το αίσχος…

    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ!

    Με δύο προβολές που θα φιλοξενηθούν στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στις 19 και 26 Ιανουαρίου, στις 21.30, θα κάνει την αθηναϊκή πρεμιέρα της η queer βιντεο-όπερα «ORFEAS2021» των ΦΥΤΑ. Πρόκειται για μια παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής η οποία συμμετείχε στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του Film Forward του 62ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

    Το έργο ORFEAS2021, βασισμένο στην όπερα «L’Orfeo»του Κλάουντιο Μοντεβέρντι, αποτελεί την πρώτη ελληνόφωνη queer όπερα και αφηγείται τους αγώνες του Ορφέα, του πρώτου γκέι πρωθυπουργού της Ελλάδας, ενάντια στην πατροπαράδοτη ιστορία καταπίεσης «Live Your Myth in Greece». Είναι ένα μεταμοντέρνο πειραματικό έργο με στοιχεία μπαρόκ μελοδράματος, DIY κολάζ, post-internet αισθητικής και εικονικής πραγματικότητας.
    Το λιμπρέτο υπογράφουν οι Αντριάνα Μίνου και Φοίβος Δούσος, ενώ τη σκηνοθεσία και το μοντάζ ο Φιλ Ιερόπουλος και η όπερα είναι επηρεασμένη από και αφιερωμένη στη μνήμη του περφόρμερ και ακτιβιστή Ζακ Κωστόπουλου / Zackie Oh.

    Οι παραστάσεις του έργου με αρχικό τίτλο ORFEAS2020 ήταν προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν τον Μάρτιο του 2020 στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ωστόσο ματαιώθηκαν λόγω της πανδημίας. Αξιοποιώντας δημιουργικά την αντίξοη συνθήκη, αυτό που ξεκίνησε ως μια τολμηρή και προκλητική διασκευή της εμβληματικής μπαρόκ όπερας Ορφέας του Κλάουντιο Μοντεβέρντι ολοκληρώθηκε ως μια ρετρο-φουτουριστική βιντεο-όπερα επιστημονικής φαντασίας.

    Γυρισμένη εξ ολοκλήρου σε απροσδόκητους χώρους, η βιντεο-όπερα ORFEAS2021 συνδυάζει το λυρικό τραγούδι με τη video art και την πειραματική κινηματογραφική γλώσσα. Το οπερατικό μελόδραμα συναντά το queer DIY κολάζ, τα φαντάσματα της δεκαετίας του ’80 και την αισθητική της εικονικής πραγματικότητας, φέρνοντας το ανατρεπτικό οπερατικό σύμπαν του ORFEAS2021 στην οθόνη σας, χωρίς όρια και συμβιβασμούς.

    Ο Ορφέας αποτελεί μια από τις πρώτες όπερες στην ιστορία του είδους και αυτό τήν καθιστά ένα έργο εξαιρετικά ευέλικτο στις διασκευές, καθώς γράφτηκε πριν παγιωθούν οι σκηνικές συµβάσεις της όπερας. Από αυτή την άποψη, είναι ένα έργο κατάλληλο να «κουηροποιηθεί» υπερβαίνοντας τις αισθητικές και τους επικοινωνιακούς κώδικες µιας άλλης εποχής. Η διασκευή της όπερας Ορφέας από τα ΦΥΤΑ, το πολυσχιδές έργο των οποίων περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, διοργάνωση και επιμέλεια εκθέσεων, περφόρμανς και διαδραστικά δρώμενα, ακολουθεί δοµικά αφηγηµατικά στοιχεία του αυθεντικού κειµένου, αλλά τοποθετεί τη δράση στο κοντινό µέλλον µιας χώρας σαν την Ελλάδα.

    Στην ανακατασκευή του έργου από τα ΦΥΤΑ, ο µπαρόκ ήχος ενώνεται µε συνθεσάιζερ της δεκαετίας του ’80, η οπερατική εκφορά του λόγου µε την αυτοαναφορική και µεταδραµατική προσέγγιση της performance art, οι φυσικοί εξωθεατρικοί χώροι µε ένα post-internet πολυµεσικό ψηφιακό πλέγµα και οι πληθωρικές οπτασίες των θεϊκών χαρακτήρων του µύθου µε τις σύγχρονες θεότητες της queer DIY πανκ µόδας.

    Για τη βιντεο-όπερα ORFEAS2021 τα ΦΥΤΑ σημειώνουν: «Μια ρετρο-φουτουριστική ιστορία ουτοπικών οραμάτων, ιδεολογικών συγκρούσεων, υπερφυσικών ηγετών και απολυταρχικού θεάματος. Κυβερνοπάνκ κουήρ πειρατές ενάντια σε αφομοιωμένα γκέι μεγαλοστελέχη. Επανάσταση και ρεφορμισμός. Λογική και ενσυναίσθηση. Οι πολιτικές των ταυτοτήτων αναμετριούνται με τα όριά τους στο επισφαλές πεδίο της μετα-διαδικτυακής εποχής μέσω μιας σύγχρονης διασκευής του μύθου του Ορφέα.

    Ο πρώτος (ανοιχτά) ομοφυλόφιλος πρωθυπουργός της Ελλάδας αγωνίζεται να διατηρήσει την κληρονομιά της ιστορίας των ΛΟΑΤΚΙ κινημάτων στην εποχή της μετα-αλήθειας και της alt-right δυστοπίας. Ο παράλογος αλγόριθμος του συλλογικού ασυνειδήτου και η αβάσταχτη παρακαταθήκη του “Live Your Myth in Greece” αποδεικνύονται ακλόνητα εμπόδια. Θα παράσχει άραγε μια εναλλακτική λύση η φιλελεύθερη Ευρώπη με τη λεγόμενη “ελευθερία του λόγου” της ή θα αντιπροτείνει απλά ένα νεοσυντηρητικό αφήγημα περί “σύγκρουσης πολιτισμών”;

    Ταλαντευόμενη ανάμεσα στο οπερατικό μελόδραμα, το queer DIY κολάζ, τα φαντάσματα των ’80s και την αισθητική της εικονικής πραγματικότητας, η ταινία επιχειρεί την καλειδοσκοπική αποτύπωση ενός αναστοχασμού πάνω στην πολιτική καθαρότητα, τις εναλλακτικές ιστορικές αφηγήσεις και τη θεσμική κριτική. Το αναπόφευκτο της τεχνο-ουτοπίας φαίνεται ότι έχει μετατραπεί από μετα-ανθρώπινη αντι-ουσιοκρατική ελπίδα σε deepfake αποκάλυψη. Στο τέλος, η μελαγχολία, το τραύμα και η απελπισία είναι τα μόνα υπολείμματα (και ίσως όπλα) στο μελανιασμένο σώμα των πολιτικών κινημάτων».

    Η υπόθεση

    O Ορφέας είναι ένας φιλόδοξος και επιτυχημένος ηγέτης. Ο πρώτος ανοιχτά γκέι πρωθυπουργός της Ελλάδας, χαίρει της αποδοχής του λαού (ή τουλάχιστον αυτό πιστεύει), μέχρι τη στιγμή που ένα απρόσμενο περιστατικό ανοίγει μια σειρά από ζητήματα που ο ίδιος θεωρούσε λυμένα. Αποφασισμένος να αλλάξει για πάντα τον τρόπο που γίνονται τα πράγματα στη χώρα, ο Ορφέας αποφασίζει να αναμετρηθεί με τα μεγάλα πνεύματα της ελληνικής ιστορίας.

    Σε μια κατάβαση στο σκοτεινό εργαστήριο των εθνικών μύθων της ελληνικότητας, το Μουσείο Μεταφυσικής Ιστορίας, ο Ορφέας θα πρέπει να αποδείξει ότι ο ορθολογισμός του είναι ικανός να πείσει ακόμη και τις πλέον αντιδραστικές και χθόνιες δυνάμεις. Αρκεί όμως η ρητορική του δεινότητα και η λαοφιλία του για να καταφέρει μια ριζική αλλαγή του υπάρχοντος; Στο τέλος του ταξιδιού του ο Ορφέας θα έρθει αντιμέτωπος με τις δικές του αντιφάσεις και με τα όρια των δυνατοτήτων του.

    Λίγα λόγια για τα ΦΥΤΑ

    Τα ΦΥΤΑ είναι εννοιολογικό καλλιτεχνικό δίδυμο που δουλεύει με το περφόρμανς, τον ήχο και το κείμενο, και αποτελείται από τους Φιλ Ιερόπουλο και Φοίβο Δούσο. Από το 2012 έχουν συμμετάσχει σε μια σειρά δράσεων ως περφόρμερ, αλλά και ως επιμελητές. Υπήρξαν ιδρυτικά μέλη της queer δισκογραφικής Φυτίνη (που έχει στο ενεργητικό της περισσότερες από 30 κυκλοφορίες), της πλατφόρμας περφόρμανς Sound Acts (μέσω της οποίας παρουσίασαν περισσότερους από 80 καλλιτέχνες στο αθηναϊκό κοινό), καθώς και πολλά άλλα πρότζεκτς στα πλαίσια της δημιουργικής queer κοινότητας της Αθήνας. Έχουν συνεργαστεί μεταξύ άλλων με την ΑΣΚΤ, το ATOPOS cvc, το Freud Museum του Λονδίνου, την Athens Biennale και παρουσιάσει κείμενα και ομιλίες σε ακαδημαϊκούς χώρους σε Ελλάδα και Ευρώπη.

    ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ

    Η επέτειος των 200 ετών από την Εθνεγερσία του 1821 αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να εκφράσει το εικαστικό ντουέτο ΦΥΤΑ τον χλευασμό του προς την Ελλάδα, τους Έλληνες, την πίστη τους και την Ιστορία αυτού του τόπου, βεβηλώνοντας τα ιερά σύμβολα, τις παραδόσεις και ό,τι άλλο περικλείουν οι έννοιες της πατρίδας και του κράτους.

    Σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ της Espresso, oι Φοίβος Δούσος και ο Φιλ Ιερόπουλος, που συνθέτουν το… εννοιολογικό ντουέτο ΦΥΤΑ, αποφάσισαν να διοργανώσουν μια διαδικτυακή έκθεση με τίτλο «200 χρόνια ασφυξία». Έτσι, συγκέντρωσαν υλικό και άλλων ομοϊδεατών, που έχουν επίσης τη βαθιά πεποίθηση ότι είναι καλλιτέχνες, και έστησαν ένα μνημείο μισαλλοδοξίας, πατριδοφοβίας και ελληνοφοβίας. Θέμα, φυσικά, είναι η ανθελληνικότητα, κάτι που ξεκαθαρίζουν στην αρχική σελίδα της διαδικτυακής έκθεσης, καθώς ως λογότυπο φιγουράρει η ελληνική σημαία με ένα απαγορευτικό πάνω της.

    8 1

    Οπως εξηγούν στην εισαγωγή τους οι καθ’ ομολογίαν ανθέλληνες «καλλιτέχνες», η… έμπνευσή τους γι’ αυτό τον τραγέλαφο ήταν η επέτειος των 200 ετών. «Η ελληνική κοινωνία αποβάλλει καθετί ξένο, “σκουπίζει” τους μετανάστες από τη Βικτώρια, καθαρίζει την Ομόνοια από τους χρήστες, τα Εξάρχεια από τους (ιπτάμενους) αναρχικούς και τοποθετεί στη θέση τους γαλανόλευκες σημαίες, ιστορίες αρχαιοελληνικού κάλλους και ορθόδοξους παπάδες, αρνητές του Covid. Οι πολυπλοκότητες των ιστοριών των κουίρ, των ανάπηρων ατόμων, των προσφύγων δεν αφορούν αυτούς τους εορτασμούς του ενός και μοναδικού, τέλειου, ένδοξου Έθνους» αναφέρουν.

    Δοκιμασία αντοχής
    Το μεγάλο στοίχημα για το ντουέτο ήταν η έκθεση για τα 200 χρόνια, αφού στο παρελθόν είχε επίσης αφήσει το στίγμα του στην τέχνη, γράφοντας τα ξακουστά «Pokemon Poetry», την ποίηση από τα γνωστά στα παιδιά Πόκεμον, που απευθυνόταν σε… Πόκεμον! Μια μικρή περιπλάνηση στο περιεχόμενο της έκθεσης είναι στην πραγματικότητα δοκιμασία αντοχής όχι για τις βαθύτατες προσβολές προς την πατρίδα και τη θρησκεία, αλλά γιατί πρόκειται για ένα ρεσιτάλ γνήσιου και απόλυτου ρατσισμού και μίσους προς καθετί ελληνικό. Τη χυδαία προσβολή της σημαίας, της Εκκλησίας, των μνημείων και των συμβόλων του τόπου και των ανθρώπων του θα τη ζήλευαν οι πιο σκληροί Οθωμανοί, οι ναζί και οι άλλοι κατακτητές. Και όλα αυτά την ώρα που σε κάθε γωνιά του πλανήτη σχεδόν όλοι οι λαοί τιμούσαν με τον τρόπο τους την επέτειό μας!

    vlcsnap 2021 03 29 18h25m33s806Xλεύη για το Κρυφό Σχολειό

    Στην πρώτη θεματική ενότητα της διαδικτυακής έκθεσης ξεχειλίζει το μίσος για το ιστορικό παρελθόν του τόπου, μέσα από μια σειρά ακαταλαβίστικες «δημιουργίες».

    vlcsnap 2021 03 29 17h31m55s843 vlcsnap 2021 03 29 17h38m44s478

    Σκετσάκια χωρίς ειρμό, με χαρακτήρες κουίρ (άτομα που δεν αποδέχονται τις παραδοσιακές έννοιες των φύλων, αλλά ούτε αυτοπροσδιορίζονται ως ΛΟΑΤΚΙ), κριτική στο έργο του Ελύτη για την «υπερβατική εκδοχή της ελληνικότητας, που συνδυάζει τόσο μινιμαλιστική λευκή αρχαιότητα», μπόλικη χλεύη για το Κρυφό Σχολειό και τις πρόσφατες ανασκαφές στην Αμφίπολη, όμως το αποκορύφωμα είναι ένα βίντεο-«τέχνη», στο οποίο μια ολοτσίτσιδη γυναίκα ξαπλώνει πάνω στην ελληνική σημαία και ο συνάδελφός της, που κάτι παριστάνει, τη βάφει με τα χέρια λευκή, γράφει πάνω στο σώμα της συνθήματα με μαρκαδόρο και, ενώ εκείνη γλείφει την μπογιά σαν σκύλος, ο ίδιος σκουπίζει τα χέρια του στη σημαία, σαν σε πατσαβούρι!

    vlcsnap 2021 03 29 17h39m03s053

    Λίγο αργότερα, και αφού εκείνη χλευάζει τους Υψηλάντη και Καποδίστρια, ο «καλλιτέχνης» γεμίζει το γυμνό κορμί της με μια μακαρονάδα με κιμά και στη συνέχεια αφού ρίξουν το μενού της ντροπής πάνω στη σημαία (λες και είναι τραπεζομάντηλο) το καταβροχθίζουν.

    vlcsnap 2021 03 29 17h39m33s044

    Στη δεύτερη ενότητα, με τίτλο «Το (απαίσιο) παρόν», συναντάμε την απόλυτη προσβολή στο σχήμα των ιερέων. Υδατογραφίες που απεικονίζουν ιερωμένο να αυνανίζεται ή και σε ομοφυλοφιλικές και ετεροφυλοφιλικές σεξουαλικές περιπτύξεις, φορώντας ενίοτε μάσκα για τον κορονοϊό. Αλλο βίντεο δείχνει έναν παχουλό άνδρα με πορτοκαλιά περούκα και ζαρτιέρες μέσα σε ένα δωμάτιο-σκουπιδότοπο, να χώνει σκουπίδια στα οπίσθιά του, με υπόκρουση εμβατήρια του Στρατού, την ώρα που μονολογεί κάτι ακατάληπτο, ενώ δεν παραλείπει να καλύψει τα οπίσθιά του με τη γαλανόλευκη.

    vlcsnap 2021 03 29 18h24m43s474

    vlcsnap 2021 03 29 18h22m04s548

    Στο τρίτο μέρος, μέσα σε πολλά άλλα καλλιτεχνικά απωθημένα, ξεχωρίζει η φωτογραφία μιας αδιευκρίνιστης περσόνας με μουστάκι και ψεύτικο στήθος που φορούν τις Απόκριες, την οποία ο «δημιουργός» αποκαλεί «Καγγελίνα Κολοκοτρώνη», θέλοντας να λοιδορήσει και να προσβάλει τους ήρωες του 1821. Με φόντο την Ακρόπολη, ποδοπατά τη γαλανόλευκη φορώντας μποτάκια με φούντα από τσαρούχι και παραδοσιακή γυναικεία ενδυμασία.

    Kangela Mpoumpoulina 1

    Αναμφισβήτητα, πρόκειται για μια συγκροτημένη προσπάθεια εκφοράς δημόσιου ρατσιστικού λόγου σε βάρος των Ελλήνων, μια ακραία υβριστική επίθεση στην ορθόδοξη πίστη και ένα κρεσέντο μίσους, το οποίο οι εμπνευστές του βαφτίζουν «τέχνη», για να αποφύγουν την ποινική ευθύνη. Τα κίνητρά τους ανάγονται σε ειδικούς αναλυτές συμπεριφοράς, ωστόσο αποδεικνύεται αυτό που οι περισσότεροι παραδέχονται με λύπη, ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του Ελληνισμού δεν είναι έξω από τα σύνορα, αλλά είναι μια μειονότητα που έχει ταυτότητα Ελληνα πολίτη.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    62 Σχόλια

    1. Αναμενόμενο “κύριοι” η πρόστυχη υποκρισία σας και η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑς έναντι των ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ προγόνων/ισσών σας να σβυνει τα σχόλια ΚΟΙΝΗς ΛΟΓΙΚΗς . Και με φόντα φασιστοειδους και ΑΝΑΝΔΡΗς Χαμουτζιδικης τζαμπα-μαγκιας . Εξάλλου ο EURO νέο -Φασισμος το χει αυτό . Προσκυνημένος στον ευνουχιστικο Φεμινισμο , πηγή όλων των κακών . Χειρότεροι (ιδεολογικως) και των Ναζηδων. Και ηθικοί Αυτουργοί των τεράτων που υποτίθεται πως στηλιτεύεται .

    2. Ζουμε σε μια χωρα προ της αλωσεως οπως ειχε συμβει το 1453 οπου η Κωνσταντινουπολη ειχε διαφθαρει παρα πολυ απο τον κληρο της εκλησιας μεχρι τον ιδιο τον λαο.Εκεινη την εποχη η Βασιλευουσα αριθμουσε μονο 5000 στρατο διοτι οι περισσοτεροι προτιμουσαν να γινουν καλογεροι και παππαδες .Ηταν η μοδα της εποχης Διατυμπανουσαν οτι προτιμουμε το σαρικι τον Τουρκων παρα την Τιαρα των Λατινων. Και λεω εγω μηπως ηταν προτιμοτερο ηΤιαρα των Λατινων.Και απαντω καλυτερα η Τιαρα των Λατινων. Τωρα θα ειμασταν Ευρωπη.

    3. όλους αυτούς τους βρυκόλακες (μαζί με Μητσοτάκη, Τσίπρα, Ανδρουλάκη και λοιπούς σπόνσορες) σε μια μεγάλη χαβούζα θα είχαμε άδικο;

    4. Ζούμε την προφητεία του Οσίου Νείλου ο οποίος λεει τ τα εξής: Τόν δέκατο ένατο αιώνα μεσασμό του ογδόου αιώνος με το Εκκλησιαστικό Ημερολόγιό ξεκίνησε περιπου το 1990.Τότε λέει θά ελθουν οι άνθρωποι να γίνονται αγνώριστοι δεν θα ξεχωρίζεις τους άνδρες από τις γυναίκες απο τις τρίχες της κεφαλής τους και απο τήν ενδυμασία τους. Οι δε Αρχιερείς και γενικότερα ο κλήρος “εκτος ορισμένων εξαιρέσεων” δεν θα γνωριζουν την δεξιά από την αριστερά.Διαβαστε την προφητεία του Οσιου Νείλου εύκολο είναι γκουγκλαρετε προφητεια Οσίου Νείλου και θα σας το βγαλει αμέσως. Αυτός ο Άγιος έζησε πρίν εξακόσια χρόνια. Έχουμε πιάσει πάτο δεν μπορούμε να πάμε πιό χαμηλά. Ο Θεος να μας λυπηθεί.

    5. Οταν επικρατησει το ισλαμ,γιατι αυτο μαλλον μας αξιζει τελικα απο την σαπιλλα που μας εχει κυριευσει σαν κοινωνια,να δω ολαυτα τα θρασυδειλα μιασματα ποσες πιπες και κωλοστησηματα θα κανουν στους ισλαμιναζι….εννοειται οτι θα τους ξεχειλωσουν καθε τρυπα και μετα παιζουν μπαλλα ε τα κεφαλια τους…

      Κυριοι της Νεας Δημοσυριζαδας χαρειτε τα εργα σας…..

      Το χρημα δεν θα το παρετε μαζι σας στο τελος τελος..2 μετρα εσεις 2 μετρα και μεις

    6. Εάν φέρναμε στο σήμερα το Βασιλιά Λεωνίδα με χρονομηχανή και του τα δείχναμε…τι θα έλεγε άραγες;

    7. ….ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΣΟΥΠΡΑ!!!….ΜΟΛΙΣ ΞΕΡΑΣΑ!!!!

    8. Η ΝΤΠ θελει μειωση πληθυσμου στο 15%μαξ, γιαυτο προβαλουν-επιβαλλουν με τοση λυσα την ομοφυλοφιλια.

    9. Ποιές μάνες ξεφτυλισμένες πόρνες έβγαλαν στην κοινωνία τέτοιους ανθρώπους.Αυτές δεν γέννησαν αφόδευσαν απο το αιδοίο τους οι άπλυτες.

    10. Αν και φυσικά αυτό είναι αξίωμα και όχι θεώρημα

    11. ΚΑΤΩ Η ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΣΩΔΙΑ ΤΗΣ ΝΤΠ! ΠΑΤΡΙΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    12. Ψηφοδελτια σταυρωνα
      κι ολη νυχτα καυλωνα…

    13. Ερε γλεντια που εχετε να κανετε? Σας γλεντανε οι Αμερικανοι που εκοψαν χωρις καμια δικαιοδοσια τον αγωγο απο το Ισραηλ στην Ευρωπη,σας γλεντανε οι Τουρκοι καθημερινα και που ξερεις μπορει και να αρπαξουν και το μισο Αιγαιο μεσα στο γλεντι,σας γλεντανε οι Αλβανοι καιρο τωρα καπου 30 χρονια,σας γλεντανε οι Σκοπιανοι η μαλλον οι Μακεδονες που σας αρπαξαν και τη γλωσσα μεσα στο γλεντι,σας γλεντανε οι Ρωσοι που αν και ομοθρησκοι το δινουν στους Μουσουλμανους Τουρκους και σας γλεντανε και αδελφαρες που ελεγχουν τα παντα με τον τροπο τους . Εμας μας διωξατε με τον τροπο σας και μας χλευασατε που φυγαμε εκτος Ευρωπης.Μας ειπατε και ανθελληνες. Τωρα μαλωστε μεταξυ σας και εμεις παρακολουθουμε τη τελευταια σκηνη του εργου και φυσικα δεν σκεφτομαστε πλεον να γυρισουμε πισω.

      1. Όποιος έφυγε απ’την Ελλάδα και μιλάει έτσι είναι μεγάλο σίχαμα. Σιχαμένε ε σιχαμένε.

    14. ΜΗΝ ΜΕ ΠΕΙΤΕ ΦΑΣΙΣΤΑ ΚΛΠ ΑΛΛΑ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΣΑΠΟΥΝΙ ΕΙΧΕ
      Δ Ι Κ Ι Ο !!!!!!!! ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ? ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΥΣΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΩΜΩΔΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ ΗΡΩΕΕΣ ΜΑΣ? ΘΑ ΣΑΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙΟΜΙΑΣΜΑΤΑ, ΑΧΡΗΣΤΑ, ΑΝΩΜΑΛΑ ΥΠΟΚΕΙασδΜΕΝΑ.

    15. ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ!

      «Αντίχριστο» όμως τον αναφέρουν όλοι οι άγιοι, όπως και ο άγιος Παΐσιος. Και ο λόγος είναι γιατί είναι πολέμιος του ΧΡΙΣΤΟΥ και του ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ, αφού ο ΧΡΙΣΤΟΣ τον συνέτριψε κατά κράτος.
      Γι’ αυτό και προωθεί, προβάλλει, αλλά και επιβραβεύει όλη αυτή την σαπίλα της πορνείας, του σοδομισμού, και την εμετική πολιτική ξεφτίλα που ζούμε. Αν είσαι υποκριτής, άθλιος, πόρνος, σοδομιστής και εχθρός του Χριστού, τότε προχωράς, προβάλλεσαι και ανεβαίνεις. Ι.Λαμπροπουλος (Αποσπασμα)

      1. Σωστό, οι περισσότεροι νομίζουν κ περιμένουν ότι ο αντίχριστος θα είναι πρόσωπο αλλά είναι όλη αυτή η κατάσταση που ζούμε τώρα κ επιβάλλει η ΝΤΠ σε ελευθερία θρησκεία πατρίδα οικογένεια κ αξίες

    16. Η Εθνική Λυρική Σκήνη χρηματοδοτεί αυτές τις αηδίες;;; ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ…

    17. Δείτε λίγο μερικά σχόλια για τα φερόμενα ως πρώτα ένσημα του Μητσοτάκη στον ΟΑΕΔ.
      -Γ@μημενε Μητσοτακιζεσαι
      -Που τα κόλλησε; Στην λέσχη Μπίλντερμπεργκ μήπως ; Ή στην στοά P2 ? Μυστήριο !
      -Εξω από το Χαρβαρντ πουλούσε σπίρτα για να επιβιωσει.
      -Δραχμή έπιανε, μάρκο γινόταν

    18. Δεν θα νομιμοποιηθει η διαστροφή ό,τι κι αν κάνετε.

    19. κατά τα άλλα θυμάμαι πέρυσι έβγαιναν 2-3 τύποι απ’ την Λυρική σκηνή και έλεγαν ότι τους προσέβαλλε που έβαλαν εκείνη την γιαλαντζί σοπράνο Ζαννή να ψάλλει τον Εθνικό Ύμνο.Τελικά υπάρχουν και χειρότερα. Που να έβλεπαν και αυτό το έκτρωμα θα έχουν φρικάρει (γιατί οι συγκεκριμένοι όπως τους έκοψα τότε ήταν σεβάσμιοι στις αξίες-εξαιρέσεις θα μου πείτε). Πληρώνουμε όλοι εμείς τα κορόιδα φόρους για να διαπράττουν τις ρατσιστικές (πρός τους Έλληνες μόνο) ανωμαλίες τους με τις ευλογίες Σακελλαροπούλου,Κούλη και λοιπής συμμορίας όα αυτά τα περιθωριακά στοιχεία.

    20. Καλωσήρθατε στη νέα τάξη πραγμάτων. Αποδόμηση έθνους, θρησκείας, ιστορίας, για την προετοιμασία των μαζών στον πλήρη έλεγχο.
      Όταν οι άνθρωποι στερηθούν τά ιδανικά τους θα είναι απλά κουφάρια στο επίπεδο τών ζώων πού θα θέλουν ένα αφεντικό να τούς καθοδηγεί, καί θά τούς προσφερθεί το αφεντικό αυτό από την παγκόσμια ελίτ. Αυτό πού βλέπουμε να συντελείται μέσω του χλευασμού και κάθε αθλιότητας είς βάρος τών ηρώων μας, τού γένους μας, καί την ιστορία τών χιλιάδων χρόνων πού διδάσκεται ακόμη καί στα σχολεία σε όλο τον κόσμο, γίνεται από τούς ΛΟΑΤΚΙ που δρα ως δούρειος ίππος μέσα σε μία κοινωνία πού ανυποψίαστη τούς επιτρέπει στο όνομα της τέχνης νά ξεφτιλίζει ότι ιερό καί όσιο έχουμε ως έθνος.
      Ας αναρωτηθούν οι γονείς μήπως θά είναι το δικό τους παιδί πού θά ασπαστεί τίς ιδέες τών σιχαμένων αυτών, καί νά ξυπνήσουν γιατί μερικές φορές η τέχνη δεν είναι και τόσο αθώα όσο προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν που συνήθως είναι οι ίδιοι οι ΛΟΑΤΚΙ.

      1. Μπράβο κυνηγε έβγαλες λαγό! Έτσι όπως ακριβώς τα λες, να προσθέσω απλά ότι αυτό που κάνουν είναι να χτυπούν τους δυο πυλώνες της Ελλάδας το έθνος και την ορθοδοξία. Ανέκαθεν αυτό έκαναν αλλά το δένδρο που λέγεται Ελλάς έχει βαθιές ρίζες δεν πέφτει!

    21. Τα ναρκωτικά που παίρνανε μικροί φταίνε…

    22. Εν πλήρη γνώση Μητσοτάκη η βεβηλωση της Ελληνικης σημαίας πέρσι ανήμερα την 25η Μαρτίου, εν πλήρη γνώση αν όχι εμπνευσμένη από τον ίδιο η ύβρις προς την Παναγιά που ανέλαβε ο Μοσιαλος να ανεβάσει, εν πλήρη γνώση το γεγονός στην Ακρόπολη. Όλα εκεί οδηγούν. Βάζει τελειωμένες αδερφές σε υπουργεία χωρίς να έχουν ψηφιστεί, διορίσει παιδεραστές σε κρατικές θέσεις όπως τον Λιγναδη, σπρώχνει καθηγητές παιδεραστές στα πανεπιστήμια. Να χαίρεσται όσοι τον ψηφίζετε. Μήπως είσαστε εσείς οι ψηφοφορία του της ίδιας συνομοταξιας? Υγ. Όσων αφορά την σκηνή με την Ελληνικη σημαία που ξερνουν οι αδερφές που έχουν παραξεφυγει, ξερναμε πάνω σε ζώντα και πεθαμένα συγγενικά τους πρόσωπα.

    23. Όταν έχεις για πρωθυπουργό έναν σκατοφλωρο και μια κατσικανιάρα για Πρόεδρο Δημοκρατίας τότε αυτά που γίνονται μπορεί να είναι και λίγα…

    24. Δυστυχώς, αυτή είναι μία πολύ καλή αναπαράσταση της χώρα που ζούμε, των κατοίκων της και των ιδανικών της. Ετσι την καταντήσατε όλοι σας, έτσι τη βλέπετε τώρα.

    25. Όξω τα π@@στ@ργιά απ’τήν Ελλάδα,βρωμιαρηδες κακομοίροιδες άρρωστα παράσιτα…

    26. Ρε που ζούμε…..μπορεί μια χούφτα από π@υστιδες να ρεζιλεύουν τη χώρα? Αφού όμως η Μενδώνη και ο Κούλης είναι φίλοι με τους ανώμαλους και λοάτκι μην παραξενευόμαστε ….Δικαιοσύνη σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχει να επέμβει αφού ναρκομανείς και πισογλέντηδες είναι και εκεί γι αυτό δεν φοβούνται τίποτα… Τέτοια κυβέρνηση ανώμαλων δεν έχει ξαναπεράσει από αυτή τη χώρα και πρέπει να τους κυνηγήσουμε όσο πιο σύντομα γίνετε τουλάχιστον για το καλό των παιδιών μας.

    27. TO ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΙΟΙ ΘΑ ΔΟΥΝΕ ΤΟ ΕΡΓΟ

    28. ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΑΝΑΙ Π@@ΣΤΗΔΕΣ ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ……….ΕΔΩ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΑΞΟΙΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΗΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ………………

    29. Πώς και δε παίρνουν και καμιά π@π@ επί σκηνής;;
      Γιατί, δεν είναι κακο!!! Πάντως καλύτερο από τον εξευτελισμό του Ελληνικού Έθνους και της Ελληνικής επανάστασης.

    30. Γελοιότητες και ξεφτιλίκια προσβολή του ανθρώπινου είδους και αξιών, η ΝΤΠ τους στηρίζει γιατί τους χρησιμοποιεί για την ισοπέδωση της κοινωνίας

    31. Και είναι ολοφάνερο ότι αυτό δεν είναι ατομική πρωτοβουλία, αλλά προωθείται από συγκεκριμένα κέντρα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Σβαμπ, ο μέντορας της Μεγάλης Επανεκκίνησης είναι gay.

    32. Τι χυδαιότητα!! Κι αυτό το θεωρούν τέχνη!!!
      Το να λοιδορούν τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης με αυτόν τον χυδαίο τρόπο προωθείται από την Νέα Τάξη πραγμάτων ως τέχνη.
      Κατά τα άλλα εμείς είμαστε οι ρατσιστές που δε γουστάρουμε τους gay.
      Αν οι gay ήθελαν πραγματικά να ενταχθουν ισάξια στη κοινωνία να είχαν σεβασμό στην πατρίδα, την θρησκεία και την οικογένεια. Έτσι μόνο για φτύσιμο είναι και ο εμετός είναι για τα μούτρα τους κι όχι για την Ελληνική σημαία. Η φύση θα τους ξερασει μην ανησυχείτε, οτιδήποτε δε συμβαδίζει με τους νόμους της απλά το συνθλίβει . Απορώ πως δέχτηκαν να παίξουν σ’ ένα τέτοιο έκτρωμα. Ούτε ο Λιγνάδης δε θα τολμούσε να το σκηνοθετήσει.

    33. Ψυχίατροι και εισαγγελείς δεν υποάρχουν ή χαιδέυουν το Γουίνι το αρκουδάκι;

    34. Το έργο είναι η βιογραφία του Σημερινού Πρωθυπουργού σε ένα metauniverse μήπως;;;
      Μ.Γ!!
      Δεν είπα τίποτα κακό εεε;;

    35. Ο/Η Ισόβια φυλακή αυτά τα νεοταξικά εκτρώματα της διαφορετικότητας!!!! λέει:

      Σιχαμένοι, βρωμεροί και επικίνδυνοι που πρέπει να μπουν ισόβια φυλακή τα νεοταξικά εκτρώματα της διαφορετικότητας!!!!!

    36. Κασιδιάρη και Εθνικό Κόμμα Έλληνες εδώ και τώρα!

      Φέρτε το Ηλία να καθαρίσει όλα τα καρκινώματα που έχουν μαζευτεί, και να μην ξέρουν που να πάνε να κρυφτούν τα σκουπίδια.

    37. Πολιτισμος και τεχνη αλλα που να ξερετε εσεις ρε μλκες απ’αυτα …..ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ 4ΕΤΙΑ ΚΑΡΙΟΛΗΔΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΤΟΥς ΙΔΙΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥΣΤΑΡΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΑΤΟΕΠΙΘΕΤΟ
      ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΕΙΤΕ ΦΡΑΠΕ ΚΑΙ ΑΡΑΞΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΑΣ

    38. Χίο έμπα στη βουλή να μας σώσει γιατί θα μας φάνε οι πουστηδες.

    39. Δεν υπάρχουν λόγια… σβήσαμε σαν Έλληνες…σαν έθνος και σαν άνθρωποι….το πλέον δίκαιο είναι να πέσει φωτιά και να μας κάψει…

      1. Έτσι φίλε, όπως τα λες. Η Ελλάδα έσβησε κι εμείς γράφουμε σχόλια στο διαδίκτυο…

    40. Τελικά οι ανθέλληνες είναι π@@στηδες ή οι π@@στηδες είναι ανθέλληνες? Ιδού η απορία…

    41. ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΣΚ@ΤΟΠ@@ΣΤΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ….ΞΥΛΟ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ…!!!

    42. το οποίο έχει ‘αγοράσει’ την Εθνική Λυρική Σκηνή, πρωτοστατεί στην προώηθηση της ανωμαλίας, δεν καταλαβαινω γιατί. Είναι καμιά ανωμάλα στο ΔΣ; είναι κανένας όρων των χορηγών; Πάντως το έχω προσέξει εδώ και καιρό

    43. Είναι ξεκάθαρο ότι καθοδηγούνται από το σατανικό πνεύμα. Δεν τους μισώ τους λυπάμαι γιατί δεν πρόκειται να βρούν ποτέ τη γαλήνη. Αφήστε τους να λένε ότι θέλουν και να κάνουν ότι θέλουν. Οι δαίμονες ανυπομονούν να πάρουν τις βρώμικες ψυχές τους.

    44. ΕΜΕΤΟΟΟΟΣ ΕΜΕΤΟΟΟΟΣ!!!! ΣΉΚΩ ΠΆΝΩ ΓΈΡΟ ΤΟΥ ΜΟΡΙΆ ΣΉΚΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΤΆΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΆΡΤΟΥΣ ΟΛΟΝΏΝ ΤΑ ΚΕΦΆΛΙΑ “ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ ΤΗΝ ΠΊΣΤΗ ΤΗΝ ΑΓΊΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΊΔΑΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ” Θεόδωρος Κολοκοτρώνης 1821. ΤΙ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ ΑΚΌΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΣΙΚΩΘΟΥΜΕ???? ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΙΆΣΟΥΝ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ ΣΗΚΩΘΕΊΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!

    45. περα απο τις προσβολες σε συμβολα και σημαια, δεν ντρεπονται για αυτη την εμετικη κακογουστια;

    46. Φουκαριάρικα κομπλεξικά πλάσματα. Αντί να θυμώνουμε και να βρίζουμε αυτά τα όντα, πρέπει να τα λυπόμαστε. Κριμα, πολύ τους λυπάμαι. Ο Θεός να τους βοηθήσει να ξαναβρούν τα λογικά τους.

    47. τον ραγιά πρέπει να τον ξεφτιλίζεις…μεταπολιτευτικά, δημοκρατικά, ειρηνικά και νόμιμα….όχι στον φασισμό και την χούντα….η Κύπρος κείται μακράν….

    48. Η Χαρά του Κούλη και του Λιγνάδη το έργο.
      Υψ(ω)λη τέχνη!!

    49. Να κάνω άλλη μία ερώτηση;;
      Το έργο έχει ως σπόνσορες το Bazaar και τον Σκλαβενίτη;;;
      Ούτε μια σακούλα του lidl δεν ειδα.

    Comments are closed.