ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ! ΟΙ ΜΕΓΙΣΤΑΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ! ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΛΙΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΖΟΦΟ! ΑΜΥΘΗΤΑ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΤΟΥΣ!

    Κοινοποίηση:
    SM-Kings

    Οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες του οργανωμένου λιανεμπορίου συγκέντρωσαν συνολικά 12 δισ. ευρώ τη χρονιά που πέρασε – Ποια είναι η «χρυσή» 10άδα της αγοράς – Όλα τα ονόματα

    Είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές της Covid-19 εποχής αφού με τα απανωτά lockdowns έχουν καταφέρει να μαζέψουν το μεγαλύτερο μέρος της ρευστότητας σε μία κατά τα άλλα τραυματισμένη αγορά. Οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες του οργανωμένου λιανεμπορίου είδαν τα ταμεία τους να γεμίζουν περίπου με 1 δισ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με έναν χρόνο πριν, συγκεντρώνοντας συνολικά περίπου 12 δισ. ευρώ το 2020. Μία ανοδική τάση μάλιστα που συνεχίζεται ως και σήμερα, λίγες μέρες πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος απ’ την επιβολή του πρώτου lockdown στο λιανεμπόριο (σσ 16/3/2020).

    Ωστόσο δεν τα κατάφεραν όλοι το ίδιο με αποτέλεσμα σε έναν κλάδο που ήδη έχει περάσει μία σημαντική φάση συγκέντρωσης να μεγαλώνουν οι διαφορές μεταξύ των «παικτών».

    Τον πρώτο λόγο έχει η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής της χώρας, Σκλαβενίτης. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες σε εταιρικό επίπεδο οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης υπό την καθοδήγηση του Γεράσιμου και της Μαρίας Σκλαβενίτη κατέγραψε το 2020 αύξηση πωλήσεων 19,5%, υπερβαίνοντας τα 3,1 δισ. ευρώ. Σε επίπεδο ομίλου, που περιλαμβάνει τη δραστηριότητα στην Κύπρο, των χονδρικών πωλήσεων μέσω της The Mart, και των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης όπου κατέχει το 60%, η αύξηση ήταν 15%, φθάνοντας τα 3,8 δισ. ευρώ. Τα «κλειδιά» γι’ αυτή την επίδοση ήταν κυρίως τα υπερ-μάρκετ της αλυσίδας, μιας και ο κόσμος στράφηκε περισσότερο εκεί. Σημαντική όμως ήταν και η αποτελεσματική διείσδυση της Σκλαβενίτης στις τοπικές αγορές των επαρχιακών πόλεων.

    Για τον δεύτερο τη τάξει παίκτη της αγοράς, ΑΒ Βασιλόπουλο, το ποσοστό ανάπτυξης των πωλήσεων φέρεται να ανήλθε σε λίγο πάνω από 4%. Κάτι που σημαίνει πως η αλυσίδα υπό τον κ. Βασίλη Σταύρου κατάφερε να έχει κύκλο εργασιών λίγο πάνω από 2 δισ. ευρώ. Σημειωτέον πως η ΑΒ ήταν ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στη κατακόρυφη αύξηση των online αγορών με δεδομένο ότι αποτελεί την πρώτη αλυσίδα που άρχισε να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο κανάλι πώλησης προ 15 ετών και οπότε είχε το προβάδισμα.

    Σημαντικά βελτιωμένη εμφανίζεται και η εικόνα για την Lidl Ελλάς, τουλάχιστον σύμφωνα με τη διοίκηση του Ιάκωβου Ανδρεανίδη. Και τούτο διότι ο τρίτος παίκτης της αγορά δεν δημοσιεύει οικονομικές καταστάσεις λόγω εταιρικής σύστασης. Ο κ. Ανδρεανίδης είχε υπονοήσει πως η λήξη της χρήσης 2020/2021 στο τέλος Φεβρουαρίου θα έβρισκε τη Lidl Ελλάς σε «απόσταση αναπνοής» απ’ τον δεύτερο της αγοράς. Εξάλλου ήδη στη χρήση που προηγήθηκε, 2019/2020, η αύξηση των πωλήσεων είχε «τρέξει» με ρυθμό +8, 8%.
    Σε ό,τι αφορά τον όμιλο Μetro της οικογένειας Παντελιάδη, οι πωλήσεις για την περασμένη χρονιά έφτασαν τα 1,33 δισ. ευρώ με ποσοστό ανάπτυξης που ανήλθε στο +5,5% σε σχέση με το 2019.
    Η Μασούτης υπό τον κ. Γιάννη Μασούτη κινήθηκε στα επίπεδα του +6,3% σε επίπεδο κύκλου εργασιών για το 2020. Έτσι οι πωλήσεις της επιχείρησης ανήλθαν στα 883 εκατ. ευρώ από 830 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019, ενώ η κερδοφορία κατέγραψε ποσοστό ανάπτυξης 20%.

    Οι κυρίαρχοι του «μεσαίου» χώρου
    Σημαντικές όμως ήταν και οι επιδόσεις που επέτυχαν κάποιοι «μεσαίοι» του χώρου. Σημαντική αύξηση πωλήσεων, 13,7%, φέρεται να επέτυχε η Πέντε ΑΕ υπό την κα Νίκη Χειμωνίδη και τον κ. Παναγιώτη Πουρσανίδη, Πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο αντίστοιχα. Η εταιρεία πίσω απ’ την αλυσίδα Γαλαξίας κατάφερε με αυτό τον τρόπο να υπερβεί για για δεύτερη φορά στην ιστορία του τα 500 εκατ. ευρώ, κινούμενος συγκεκριμένα στα 511 εκατ. ευρώ

    Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης ακολούθησαν και οι πωλήσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός στη χρονιά του Covid19. Η αλυσίδα υπό τη διοίκηση του κ. Άγγελου Κρητικού εμφανίζεται να έχει καταγράψει αύξηση πωλήσεων 11,5% φθάνοντας στα επίπεδα των 393 εκατ. ευρώ.
    Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αύξηση 14,5% που εμφανίζεται να έχει πετύχει η αλυσίδα Market In υπό την καθοδήγηση του κ. Θωμά Ράμμου. Ο κύκλος εργασιών φέρεται να έχει κινηθεί στα επίπεδα των 365 εκατ. ευρώ.

    Περίπου 19% εμφανίζεται να είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών του Προμηθευτικού και Καταναλωτικού Συνεταιρισμού Περιορισμένης Ευθύνης Καταναλωτών Κρήτης. Η αλυσίδα SYN.KA, όπως είναι το brand της, υπό την προεδρία του κ. Απόστολου Αλεξάκη έφθασε να τζιράρει 225 εκατ. ευρώ περίπου.

    Τέλος το Top-10 κλείνει η αλυσίδα Bazaar της οικογένειας Βερούκα, η οποία φέρεται να κατέγραψε αύξηση πωλήσεων περίπου 4% και φθάνοντας τα 190 εκατ. ευρώ.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    15 Σχόλια

    1. Ο/Η κούλα, ετοίμαζε το ελικόπτερο, η οργή του λαού επί τα τέκνα σιών λέει:

      Από τους τρεις μεγάλους, μόνο ο Σκλαβενίτης είναι αμιγώς Ελληνική εταιρεία.
      Όσο για τα λίντλ, δε συζητώ, είναι το μακρύ χέρι της μέρκελ στην τσέπη σας.

    2. Παιδιά δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει ίσως όχι αλλά το εμβόλιο στην πραγματικότητα δεν σε προστατεύει απ’το να κολλήσεις κορωνοϊό απλά κάνει την ασθένεια λιγότερη έντονη , οπότε αυτοί που τον έχουν και έχουν κάνει εμβόλιο χωρίς ιδιαίτερες ενοχλήσεις σαν σχεδόν ασυμπτωματικοί θα κολλάνε γέρους και άτομα που στην ομάδα υψηλού κινδύνου !
      Το βαρέλι έχει πολύ πάτο ακόμα !

    3. Στα super market δεν υπάρχει covid μόνο στις μικρές επιχειρήσεις υπάρχει? Ο ένας πάνω στον άλλο είναι. Μας δουλεύουν. Ελβετία που ο covid εβδοκιμει λόγω χαμηλότερης θερμοκρασίας και επιτρέπεται στους χώρους εστίασης έστω 5 άτομα. Η Ελλάδα με τον πολύ καλό καιρό κλειδωμένη.

    4. Ρε παιδιά, καλοκαίρι 2019 κατέβηκα Ελλάδα από Αμερική. Ήμουν Χαλκιδική και πήγα Μασούτη για ψώνια. Πήρα αρκετά πράγματα και ο λογαριασμός να ήταν 50-60 euro. Μπροστά μας ακριβώς στο ταμείο ηταν μια οικογένεια με ενα παιδάκι. Λοιπόν το καροτσάκι τους το είχαν τιγκαρει με οτι μπορείτε να φανταστείτε και πρέπει να κάνανε ένα λογαριασμό περίπου στα 200 euro. Έμεινα εντελώς μαλακα@ με αυτό το θέαμα. Καλοκαίρι Χαλκιδική που θα έπρεπε να είναι πιο light η φάση φαγητού και οι άλλοι καναν λογαριασμό 200 euro!!!
      Δηλαδή αν ο μέσος Έλληνας δίνει τόσα λεφτά καλοκαίρι καθημερινή σε super market σε διακοπές, πόσα λεφτά, οικόπεδα και λίρες έχει κρυμμένα και δεν μας το λει;; Οπότε όταν ακούω τους Νεοέλληνες να λένε οτι πεινανε βαζω τα γέλια. Πολύ απλά πρωταθλητές του υπερκαταναλωτισμού και τής καλοπέρασης είναι…

      1. Είσαι άθλιος… Έλα να δεις τις γειτονιές της Ελλάδας που πεινάνε…

        1. Που ρε φίλε;; Που κατεβαινω καλοκαίρια και όλα τα καφέ, ταβέρνες, clubs και μπαράκια είναι τιγκαρισμενα απο κλαρινο γαμπρούς, μπρουκλιδες και κλαρινονυφες. Εεεελεος

          Φτωχοί υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν. Σταματήστε να κλαιγεστε…

    5. Οι πολυεθνικές της κούλας κερδίζουν δισεκατομμύρια και τα μικρομάγαζα θα κλείσουν όλα

      1. Άσε δώσει κάνα φράγκο ο φραγκοφονιας αυτός που έχει συμβάσεις δουλείας.

    6. Μια εκτακτη φορολογηση τους, θα ηταν η απαντηση, για να συμμετασχουν στις εκτακτες αναγκες της χωρας.
      Αλλα στο Κονγκο του κουλη αυτα ειναι αστεια. Κανεις δε συμπεριφερεται ετσι στα αφεντικα του.

    7. Μόνο νά παίρνουν καί καμία δωρεά καί άς πεινάνε οί Έλληνες, ό Θεός βλέπει.

    8. ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ!!!
      Εγκεφαλικά Νεκρός ο 23χρονος Ιάσονας που κτύπησε κι εγκατέλειψε το αυτοκίνητο της ασφάλειας της Ντόρας Μπακογιάννη. Δυστυχώς!!! Νεοδημοκράτες Δολοφόνοι!!! Απόγονοι του Καλαμπόκα.

    9. καλα κανουν αφου ο ελληναρες τρωει σαν γουρουνι ολη μερα και κανει επανασταση απο το πληκτρολογιο…αααααααααααααααααουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ κουλη προδοτηηηηηηηηηηηηηη ααααααααααα ααααααααααααα

    10. η πανδημία αυτή και οι επόμενες δεν θα σταματήσουν διότι δεν υπάρχουν και είναι απλά επικοινωνιακά κόλπα …..

    11. ΦΙΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ ,ΕΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΨΑΞΤΕ ΓΙΑ 534 ΚΑΙ ΑΝ

    Comments are closed.