ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ: Μάθετε τί λέει το Κοράνι για τους Έλληνες!

Κοινοποίηση:
korani

«Οι Έλληνες [πάντα] θα… νικούν. Είναι θέλημα του Αλλάχ» [Surah ΧΧΧ, 1-5] (Φυσικά, με το ισχυρότερο όπλο στον κόσμο: τον πολιτισμό τους! Τα κανόνια σκουριάζουν. Ο πολιτισμός όμως διαιωνίζεται.)

Λίγοι γνωρίζουν ότι η ιερή λέξη «Κοράνιο» είναι ελληνικότατη και μάλιστα ομηρική*. Προέρχεται από το ιερό ελληνικό ρήμα «κορέω», που σημαίνει σπέρνω -τον Λόγο του Θεού!- και κατ’ επέκταση «σαρώνω». Το ρήμα «κορέω» εκφράζει και την ιερή πράξη της δημιουργίας: όταν ο πατέρας μας «εκόρευσε», δηλαδή έσπειρε τον σπόρο του στην κόρη-μάνα μας και έπλασαν εμάς!

Σήμερα το ρήμα είναι γνωστό ως: «δια-κορεύω», από το κόρη: δια-κορεύω<κόρη. Δηλαδή η πιο δημιουργική πράξη στον κόσμο! Στο «Κοράνιο» (η λέξη είναι ΔΑΝΕΙΟ των Αράβων, Περσών και Τούρκων από το ελληνικό-ομηρικό: κορέω).

Το «Κοράνιο» έχει 114 «Κεφάλαια» (η αντίστοιχη «Αραβική» λέξη: «Surah» είναι και αυτή ελληνική, από το «Σειρά»).

Αλλά και η λέξη «Αλλάχ» είναι από το ελληνικότατο «άλιος», που είναι η πρωτο-ελληνική λέξη ήλιος: Ο πρώτος πρώτος Θεός του πρωτο-Ελληνα Πελασγού ήταν, όχι ο Δίας, όχι ο Κρόνος, αλλά ο Ηλιος! Που χαρίζει το φως και τη ζωή στους Ανθρώπους: άλιος**ήλιος**Ελλάς (=το Φως)**Hellas**(Η=Χ) Αλλάχ…

Και το όνομα «Μωάμεθ» είναι δάνειο από το ελληνικότατο «μεγάθυμος» = ον με πλούσιο κόσμο ψυχής.

Καθηγητής Πάντειου Πανεπιστημίου Σταύρος Θεοφανίδης , E-mail stheofan@panteion.gr

(Αποσπάσματα από το Βιβλίο του « Τα Αγγλικά Είναι Ελληνική Διάλεκτος » (English is a Hellenic Dialect)

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

32 Σχόλια

  1. ΝΑΙ ΣΑΦΩς ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΠΤ ΓΙΑ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΜΟ POLITICO STORY!!! :p :p ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΠΩς…ΦΟΒΟς ΚΑΙ ΣΚΑΤΟ ΣΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ,ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ,ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ,ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ,ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ .ΑΛΛΑ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΛΑΟς ΚΑΙ ΕΘΝΗ..( ΤΕΛΟΣ )

  2. Του Αλλάχ…. ίη = να κατέβουν και να φανερωθούν να γίνουν ασθητά σε μάς τα Λοyια…… (λόγια/ευχές) = Αλληλούια

  3. Αυτός που φωράει Κορώνα στο διάστημα, Δωρικά λέγετε Κόρoνος με όμικρον = Βασιλεύς,
    O Βασιλεύς στή γή λέγεται Κάραννος
    Ο Βασιλεύς τής γής είναι ο Ήλιος (Φέρει στέμα κορώνα) Ήλιος = Φώς = Θεός = Δίας
    Tο στέμα γύρω από τον Ήλιο (Δια-Φώς) = Διάστημα…Ιωνικά .
    Το Βασιλιόκο διάταγμα του Βασιλέως τής γής Κόρονου, Δικαιωματικά λέγεται Κοράνιον
    Κοράνι Δωρικά = Θεϊκό-Βασιλικό- διάταγμα

    Αλλάχ από το Απόλλων
    Απόλλων, Aπάλλαχ. (Αραβικά) και Αλλάχ συντομογραφικά
    Απαλλάχτηκα από το Απάλλαχ
    Αλλαλα(χ)γμός από το Αλλάχ
    Απολλαμβάνω = Λαμβάνω τα του Απόλλωνος

  4. Το ομηρικό κορεω σημαίνει καθαρίζω και το κοράνι δεν έχει καμια σχέση με το κορεω ούτε ο Αλλάχ με τον ήλιο όπως το άρθρο προσπαθεί να περάσει. Κοροϊδεύουμε τους Αλβανούς και τους Σκοπιανούς για τις ανοησίες που ισχυρίζονται και καταντήσαμε και εμείς γελοίοι. Εμετός απλά.

  5. Μια απλή αναζήτησή σε στο κοράνι θα δει κανείς ότι δεν γράφει τίποτα για τους Έλληνες όπως τα γράφετε εδώ, απλά είναι αστείο το άρθρο και κάφροι χωρίς να το ψάξουν το πιστεύουν και δημοσιεύουν, με τρεις λέξεις ‘λόγια του καφενειου’

  6. Πρόκειται για αμφισημία του όρου Ρουμ που σημαίνει Ρωμαιοι (επί λεξει) αλλα μπορεί να σημαίνει και Βυζαντινοί και κατ΄επέκτασιν Έλληνες.
    Surat Ar-Rum (Arabic: سورة الروم‎, “Surah of the Romans”) is the 30th surah of the Qur’an. It consists of 60 ayat. The word Rûm (literally ‘Romans’), which occurs in the first ayah, refers to the Eastern Roman Empire, also known as the Byzantine Empire; hence the title is sometimes also translated as “The Byzantines”.[1]

  7. ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΝΑΡΚΟΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΗ !
    ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ !
    ΤΑ ΜΟΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ :
    Α . ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ
    Β . ΝΑ ΕΚΔΙΩΚΟΝΤΑΙ

  8. Η Ελευθεροτυπία δημοσίευσε στις 9-6-09 το παραπάνω άρθρο του καθηγητή Σταύρου Θεοφανίδη με τίτλο «Κοράνι, Αλλάχ, Μωάμεθ, λέξεις ελληνικές», στο οποίο υποστηρίζει πως όλες οι προηγούμενες λέξεις είναι ελληνικές. Στη συνέχεια αναφέρει ένα κεφάλαιο του Κορανίου και το παρερμηνεύει στην ελληνική μετάφραση.

    Το Κοράνι αναφέρεται στους Ρωμιούς (Αλ-Ρουμ) όχι ως Έλληνες αλλά ως Χριστιανικό έθνος. Υπάρχει μεγάλος και έντονος διάλογος ανάμεσα σε ιστορικούς και μελετητές του Βυζαντίου για την ελληνικότητα της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας (Βυζάντιο). Για παράδειγμα διαβάζουμε:

    «η στενή έννοια της εθνικής προέλευσης δεν απέκτησε στο Βυζάντιο καθοριστική σπουδαιότητα… Η υπερεθνική αυτή συνείδηση της αποστολής της Αυτοκρατορίας, η καθαρά οικουμενική χριστιανική συνείδηση, δεν μπορούσε να αποδυναμωθεί ή απορροφηθεί…από την εθνική συνείδηση μιας μόνο εθνότητας. Ο Ρωμαίος ή Βυζαντινός…αγωνιζόταν να πραγματοποιήσει το όραμα της συνένωσης ολόκληρης της Οικουμένης στην ίδια Αυτοκρατορία…» (πηγή: Εγκυκλοπαίδεια Πάπυρος-Λαρούς-Μπριτάννικα, τόμ. 46 (Αθήνα: Δίας, 2004) στο λήμμα «Βυζάντιο»)

    Το σίγουρο είναι ότι η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ή το Βυζάντιο είχε ως κύριο ενοποιητικό στοιχείο την αφοσίωση στον Χριστιανισμό και όχι τόσο την ελληνική συνείδηση. Διαβάζουμε τα λόγια του Λέοντα ΣΤ’, που εμψυχώνει τους διοικητές του λέγοντας ότι:

    «οφείλουν να είναι έτοιμοι να θυσιάσουν τη ζωή τους για την πατρίδα και την ορθή χριστιανική πίστη, όπως και oι στρατιώτες τους, που με την κραυγή: «Ο Σταυρός θα νικήσει», πολεμούν, σαν στρατιώτες του Χριστού, του Κυρίου μας, για τους γονείς, για τους φίλους, για την πατρίδα, για ολόκληρο το χριστιανικό έθνος» (πηγή: Γλύκατζη-Αρβελέρ 1992, σελ. 40-41)

    Το Βυζάντιο απέκτησε το ελληνικό στοιχειό προς το τέλος του και αυτό πιθανότητα από ανάγκη. Διαβάζουμε:

    «Είναι αληθές ότι κατά τους τρεις τελευταίους αιώνες το Βυζάντιο ησθάνθη εαυτόν περισσότερον ελληνικόν από οποτεδήποτε άλλοτε, αφού μάλιστα περιωρίσθη γεωγραφικώς εις τον Βαλκανικόν χώρον και τας νήσους»» (Ν. Τωμαδάκης, Οι Λόγιοι του Δεσποτάτου της Ηπείρου και του βασιλείου της Νικαίας (Θεσσαλονίκη: Πουρναράς, 1993, σελ. 8)

    Ας δούμε πως η επίσημη Ελληνική μετάφραση του Κορανίου αποδίδει τα παραπάνω εδάφια:
    “ Έλιφ λαμ μιμμ.
    Νικήθηκαν οι Ρωμαίοι (Βυζαντινοί)
    σε μια γη πολύ κοντινή (ή “χαμηλότερη”) αλλά αυτοί μετά την ήττα τους σίγουρα θα νικήσουν” (Κοράνι, 30:1-3).

    Οι στίχοι αυτοί αποκαλύφθηκαν γύρω στο 620 ΚΕ (Κοινής Εποχής), σχεδόν επτά χρόνια μετά τη σοβαρή ήττα του χριστιανικού Βυζαντίου στα χέρια των Περσών, όταν οι Βυζαντινοί έχασαν την Ιερουσαλήμ. Οι στίχοι όμως αναφέρουν ότι το Βυζάντιο σύντομα θα αναδεικνυόταν νικηφόρο. Στην πραγματικότητα, το Βυζάντιο είχε τότε περάσει τέτοιες απώλειες που φαινόταν αδύνατο ακόμα και να εξακολουθήσει να υφίσταται, πόσο μάλλον να αναδειχθεί νικηφόρο. Όχι μόνο οι Πέρσες, αλλά και οι Άβαροι, οι Σλάβοι και οι Λομβαρδοί αποτελούσαν σοβαρή απειλή για τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Οι Άβαροι είχαν φτάσει μέχρι τα τείχη της Κωνσταντινούπολης.

    Τα εδάφια (αηάτ) αυτά λοιπόν και όχι «σούρες» (κεφάλαια) δεν προφητεύουν κανέναν μελλοντικό «θρίαμβο» των Ελλήνων. Οι Ρωμιοί που αναφέρει το Κοράνι είναι οι Βυζαντινοί και αυτό αποδεικνύεται από όλες τις γνωστές και θεολογικές επεξηγήσεις και ερμηνείες του Κορανίου (ταφσιρ). Στο γνωστό ταφσιρ των Jalal al-Din al-Mahalli και Jalal al-Din al-Suyuti (1459 και 1505) με τίτλο Tafsir al-Jalalayn διαβάζουμε ότι στο δεύτερο εδάφιο του κεφαλαίου «αλ Ρουμ» ονοματίζει τους Ρωμιούς (Βυζαντινοί). (Tafsir al-Jalalayn για το 30 κεφ. Εδάφιο 2)

    Οι Βυζαντινοί όντος δεχτήκαν μια διαφαινόμενη ήττα από τους Πέρσες η οποία μετατράπηκε σε νίκη. Διαβάζουμε:
    «Το 614 η Παλαιστίνη πέφτει στα χέρια του Πέρση στρατηγού Σαρ-Μπαράζ του βασιλιά Χοσρόη Β’, ο οποίος σφαγιάζει 90.000 χριστιανούς, και παίρνει ως λάφυρο το θρησκευτικό κειμήλιο του Τίμιου Σταυρού από τον ναό του Παναγίου Τάφου στην Ιερουσαλήμ. Το 618, με την Κωνσταντινούπολη υπό διπλή πολιορκία από Πέρσες και Άβαρους, καταστρώνει σχέδιο μεταφορά της ρωμαϊκής πρωτεύουσας στην Καρχηδόνα και στο σταθερότερο εξαρχάτο της Αφρικής, σχέδιο το οποίο τελικά εγκαταλείπει μεταπειθόμενος από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Σέργιο Α’. Ξεκινά τελικά την εκστρατεία του το 622, μετά από 12 χρόνια σκληρής προετοιμασίας. Αντιμετωπίζει τον Πέρση στρατηγό Σαρ-Μπαράζ στον Ισσό όπου σημειώνει λαμπρή στρατιωτική επιτυχία. Κατόπιν το 623 κατευθύνεται βόρεια προς την Τραπεζούντα. Αντιμετωπίζει ξανά νικηφόρα τον περσικό στρατό στην πόλη Νινευή. Από την Τραπεζούντα περνά προς την πρωτεύουσα των Περσών Κτησιφώντα. Το 624, σημειώνει νέα νίκη κατά των Περσών, ενώ το Μάρτιο του 625, χωρίς να επιστρέψει στην Κωνσταντινούπολη, ξεκινά μεγάλη πορεία βόρεια ως τον Αμύντα. Εκεί συναντά ξανά τον Σαρ-Μπαράζ στο πεδίο της μάχης και με το προσωπικό του θάρρος μετατρέπει μια διαφαινόμενη ήττα σε νίκη» (Βυζαντινοί Αυτοκράτορες – Ηράκλειος)

    Με παρόμοιο τρόπο ο μεγάλος λόγιος και ιστορικός του Ισλάμ Ibn Kathir (1301–1373) εξηγεί την αναφορά του Κορανίου στους Βυζαντινούς (αλ Ρουμ) περιγράφοντας την σύντομη ήττα του Ηράκλειου από τον Πέρση Χοσρόη οπου έπειτα νίκησε τους Πέρσες όπως σωστά προφήτεψε το Κοράνι. (Tafsir Ibn Kathir, τόμος 7, σελ 522-526)

    Όλες οι αυθεντικές, αποδεκτές, ορθόδοξες Ισλαμικά ερμηνείες και εξηγήσεις του Κορανίου αναφέρουν τα ίδια στοιχεία για τους Ρωμιούς, δεν πρόκειται για εσχατολογική προφητεία αλλά για μια μελλοντική προφητεία που πραγματοποιήθηκε στην εποχή του προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ). Αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στο αραβικό πρωτότυπο που ξεκάθαρα και χωρίς αλληγορίες τονίζει ότι η νίκη των Ρωμιών κατά των Περσών θα γίνει μέσα σε διάστημα τριών με εννέα ετών! Το εδάφιο συγκεκριμένα λέει:

    «Αλλά αυτοί και μετά την ήττα τους (αυτή) σύντομα θα ξανανικήσουν, -Σε λίγα χρόνια όμως.» (Κοράνι, 30:3-4)

    Στο αραβικό πρωτότυπο διαβάζεται ως εξής:

    وَهُمْ مِنْ بَعْدِ غَلَبِهِمْ سَيَغْلِبُونَ فِي بِضْعِ سِنِينَ

    Προφέρεται ως εξής:

    Wa Hum Min Ba`di Ghalabihim Sayaghlibūna Fī Biđ`i Sinīna

    Η τελευταία πρόταση «Fī Biđ`i Sinīna» είναι και η πρόταση που απαντά και αναιρεί ολόκληρο το άρθρο. Διότι σημαίνει μέσα σε «λίγα χρόνια» (ένα χρονικό περιθώριο από 3 ως 9 χρόνια). Ξεκάθαρα λοιπόν το Κοράνι προφητεύει ότι η νίκη των Ρωμιών έναντι των Περσών θα πραγματοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα κατά την εποχή του προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) και ΌΧΙ ΟΤΙ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΆΝΤΑ ΘΑ ΝΙΚΟΎΝ. Ο ίδιος ο Αμπου Μπάκρ, ο καλύτερος φίλος του Προφήτη καθώς και άλλοι Μουσουλμάνοι της εποχής και οι ειδωλολάτρες Άραβες ανέφεραν ότι το «Biđ`I» σημαίνει μεταξύ τριών με εννέα ετών (Tuhfat al Ahwadhi, νούμερο 9, χαντιθ 52)

    Η πρώτη Μουσουλμανική κοινότητα των πιστών μαζί με τον Προφήτη Μουχάμμεντ κατανόησε τα αυτονόητα, ότι η ήττα των Βυζαντινών πραγματοποιήθηκε και ξεπεράστηκε και όχι ότι οι Έλληνες πάντα θα νικούν στο μέλλον (Sahih al Bukhari, 6/4774).

    Ο Βυζαντινός αυτοκράτορας Ηράκλειος είχε δώσει την εντολή να λιώσουν το χρυσάφι και το ασήμι στις εκκλησίες και να το επιστρέψουν με τη μορφή χρημάτων προκειμένου να καλύψει τα έξοδα του στρατού. Πολλοί κυβερνήτες είχαν επαναστατήσει ενάντια στον Ηράκλειο και η αυτοκρατορία βρισκόταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Η Μεσοποταμία, Κιλικία, Συρία, Παλαιστίνη, Αίγυπτος και Αρμενία, οι οποίες παλιότερα ανήκαν στο Βυζάντιο, δέχθηκαν τις επιδρομές από τους ειδωλολάτρες Πέρσες. Εν ολίγοις, όλοι περίμεναν ότι η Βυζαντινή Αυτοκρατορία θα καταστρεφόταν. Ακριβώς όμως εκείνη την περίοδο, αποκαλύφθηκαν οι πρώτοι στίχοι της Σούρα ελ-Ρουμ (το τριακοστό κεφάλαιο του Ιερού Κορανίου) αναγγέλλοντας ότι το Βυζάντιο θα αναδεικνυόταν και πάλι νικηφόρο σε μερικά χρόνια.

    Σχεδόν επτά χρόνια μετά την αποκάλυψη των πρώτων στίχων της Σούρα ελ-Ρουμ, τον Δεκέμβριο του 627 ΚΕ, διαδραματίστηκε μια αποφασιστικής σημασίας μάχη μεταξύ του Βυζαντίου και της Περσικής Αυτοκρατορίας στη Νινευή. Κι αυτή τη φορά, ο Βυζαντινός στρατός προς μεγάλη έκπληξη όλων νίκησε τους Πέρσες. Μετά από μερικούς μήνες, οι Πέρσες αναγκάστηκαν να κάνουν συμφωνία με το Βυζάντιο, η οποία τους υποχρέωνε να επιστρέψουν τις περιοχές που είχαν πάρει από τους Βυζαντινούς. Στο τέλος, “ο θρίαμβος των Ρωμιών” που αναγγέλθηκε από το Θεό στο Κοράνι, πραγματοποιήθηκε με τρόπο θαυμαστό.

    Άλλο ένα θαύμα που αποκαλύφθηκε μέσα στους στίχους αυτούς είναι η αναγγελία μιας γεωγραφικής πραγματικότητας που δεν θα μπορούσε να έχει ανακαλυφθεί από κανέναν άνθρωπο εκείνη την περίοδο. Στον τρίτο στίχο της Σούρα αρ-Ρουμ, μαθαίνουμε ότι οι Ρωμιοί είχαν νικηθεί στην κατώτερη περιοχή της γης. Η έκφραση αυτή, “Αίτνα ελ Αρντ” στα αραβικά ερμηνεύεται ως “ένα κοντινό μέρος” σε πολλές μεταφράσεις. Ωστόσο αυτή δεν είναι η κυριολεκτική σημασία της αρχικής διατύπωσης αλλά μια μεταφορική απόδοσή της. Η λέξη “Αίτνα” στα αραβικά κατάγεται από τη λέξη “ντένι”, που σημαίνει “χαμηλός” και “αρντ” που σημαίνει “κόσμος”. Συνεπώς, η έκφραση “Αίτνα ελ Αρντ” σημαίνει το “κατώτερο μέρος πάνω στη γη”.

    Ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι κρίσιμες φάσεις του πολέμου που εξελίχθηκε μεταξύ της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και των Περσών, όταν οι Βυζαντινοί είχαν ηττηθεί κι έχασαν την Ιερουσαλήμ, είχαν πραγματικά διαδραματιστεί στο κατώτερο τμήμα της γης. Αυτή η περιοχή που προσδιορίζεται είναι η λεκάνη της Νεκράς Θάλασσας, η οποία βρίσκεται στο σημείο που διασταυρώνονται οι χώρες της Συρίας, Παλαιστίνης και Ιορδανίας. Η “Νεκρή Θάλασσα” που βρίσκεται στα 395 μέτρα κάτω από το επίπεδο της θάλασσας, είναι η χαμηλότερη περιοχή της γης. Αυτό σημαίνει ότι οι Βυζαντινοί ηττήθηκαν στο χαμηλότερο τμήμα του κόσμου, όπως ακριβώς είχε διατυπωθεί στο στίχο.

    Το σημείο όμως που μας κινεί ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το ύψος της Νεκράς Θάλασσας θα μπορούσε μόνο να καταμετρηθεί με σύγχρονες τεχνικές μέτρησης. Πριν από τη διάθεση τέτοιων μέσων, ήταν αδύνατο για κάποιον να γνωρίζει ότι εκείνη ήταν η χαμηλότερη περιοχή πάνω στην επιφάνεια της γης. Παρόλα αυτά, η περιοχή αυτή αναφέρθηκε ότι είναι το χαμηλότερο σημείο πάνω στη γη στο Κοράνι. Έτσι, αυτό αποτελεί άλλη μια απόδειξη ότι το Κοράνι είναι θεία αποκάλυψη.

    Σε μία μετάφραση στα ελληνικά και συγκεκριμένα στη μετάφραση του Πεντάκη στην καθαρεύουσα, κάτω απ’αυτό το εδάφιο παραθέτονται ορισμένα σχόλια όπου ο σχολιαστής (προσπαθώντας να μειώσει το κύρος του προφήτη Μουχάμμεντ και προσπαθώντας να τον παρουσιάσει ως ψεύτη) λέει και το εξής: Η φράση “Γούλιμπατ αρ Ρουμ” (νικήθηκαν οι Ρωμαίοι) χωρίς τους τονισμούς μπορεί να διαβαστεί και ως: “Γάλαμπατ αρ Ρουμ” (νίκησαν οι Ρωμαίοι) με αποτέλεσμα η γνώση γι’αυτό το εδάφιο να είναι συγκεχυμένη και να υπάρχει πρόβλημα μήπως η πρόβλεψη του Μωάμεθ δεν γίνει αληθινή και η κατάσταση να είναι {ήξεις αφήξεις}…” κ.τ.λ.

    Απαντάω στα σχόλια αυτά και λέω ότι αυτό που λέει ο χριστιανός σχολιαστής δεν είναι σωστό γιατί στην εποχή που ζούσε ο προφήτης, ο ίδιος του ερμήνευε τα εδάφια και συγκεκριμένα γι’αυτό το εδάφιο, ο προφήτης είχε πει ότι οι Βυζαντινοί νικήθηκαν αλλά σύντομα θα νικήσουν (είχε πει δηλαδή αυτό ακριβώς που λέγεται στο αραβικό κείμενο με τους τόνους, πράγμα που τελικά και ο ίδιος ο Πεντάκης το ομολογεί αλλά δεν το εξηγεί σωστά).

    Όταν αποκαλύφτηκε το παραπάνω εδάφιο, ο Άμπου Μπακρ (ο ΑΛΛΑΧ ας είναι Ευχαριστημένος μαζί του) πεθερός του προφήτη, είχε βάλει στοίχημα κάποιες καμήλες (ή πρόβατα) με κάποιον Άραβα ειδωλολάτρη και στοιχημάτισε ότι η προφητεία θα εκπληρωνόταν μέσα σε τρία χρόνια αλλά ο προφήτης είπε στον Άμπου Μπακρ να αυξήσει τον αριθμό των καμηλών και τη χρονική διάρκεια από τρία χρόνια σε περισσότερα. Ο Άμπου Μπακρ το έκανε και κέρδισε το στοίχημα. Η προφητεία του Ιερού Κορανίου βγήκε αληθινή.

    Να αναφέρουμε επίσης τον λόγιο και ερμηνευτή του Ισλάμ Al-Shawkaani (1759–1834) ο οποίος εκφράζει την συναίνεση τον λογιών του Ισλάμ για το θέμα των Ρωμιών οι οποίοι (λόγιοι) υποστήριζαν την ξεκάθαρη Κορανική τοποθέτηση ότι οι Βυζαντινοί ηττηθήκαν και έπειτα νίκησαν τους ειδωλολάτρες Πέρσες. (Fath al-Qadeer, 4/214)

    Ο Zubayr, ένας από τους οπαδούς και μαθητές του Προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: «Είδα την νίκη των Περσών κατά των Ρωμιών, μετά είδα την νίκη των Ρωμιών κατά των Περσών…» (Tabari, 20:73)

    Οι Μουσουλμάνοι κατά την διάρκεια των περσορωμαϊκών συγκρούσεων υποστήριζαν τους Ρωμιούς. Ο λόγος ήταν γιατί οι Ρωμιοί σαν Χριστιανοί ήταν οπαδοί μιας αποκάλυψης του Θεού σαν τους Μουσουλμάνους. Όταν οι Μουσουλμάνοι πληροφορήθηκαν την διαφαινόμενη ήττα των Ρωμιών από τους Πέρσες λυπήθηκαν αρκετά, ενώ όταν έμαθαν αργότερα την νίκη των Ρωμιών χάρηκαν. Όταν έχασαν οι Ρωμιοί, οι ειδωλολάτρες Άραβες πανηγύριζαν και έλεγαν στους Μουσουλμάνους «θα σας αφανίσουμε έτσι όπως οι Πέρσες αφάνισαν τους Ρωμιούς». Η νίκη των Ρωμιών κατά των Περσών ήρθε μαζί με την νίκη των Μουσουλμάνων κατά των ειδωλολατρών. Ο Abdullah ibn Abbas, o Sufyan Ath-Thawri, ο as-Suddi και άλλοι δήλωσαν ότι η νίκη των Ρωμιών έναντι των Περσών σημειώθηκε κατά την μάχη του Μπάντρ. (Tafsir Ibn Kathir, τόμος 7, σελ 524)

    Την ημέρα του Μπάντρ οι Ρωμιοί νίκησαν τους Πέρσες και οι πιστοί (Μουσουλμάνοι) χάρηκαν, ο ΑΛΛΑΧ είπε «Θα είναι η Ημέρα που οι Πιστοί θα χαίρονται, -με τη βοήθεια του ΑΛΛΑΧ. Βοηθά εκείνον που θέλει. Γιατί εκείνος είναι ο Παντοδύναμος, ο Πολυεύσπλαχνος» (Κοράνι, 30:4-5) (πηγή: Tuhfat al-Ahwadhi 9:50)

    Η χαρά λοιπόν των Μουσουλμάνων για τους Ρωμιούς καταγράφεται στις πιο διάσημες και γνωστές επεξηγήσεις του Κορανίου (Tafsir al Jalalayn και Tafsir Ibn Kathir) καθώς επίσης αναφέρεται και ο Al-Shawkaani στο Tafsir του λέγοντας «οι Μουσουλμάνοι ήθελαν τους Ρωμιούς να νικήσουν τους Πέρσες διότι ήταν οπαδοί μιας αποκάλυψης του Θεού» (Fath al-Qadeer, 4/214).

    Σύμφωνα με το Lissan Al Arab “لسان العرب”, το πλέον γνωστό και ακριβές λεξικό της Αραβικής γλώσσας, η λέξη Κοράνι “Qura,n” (قرآن) προέρχεται από το ρήμα “Qara,a” (قرأ) και σημαίνει μαζεύω ή ενώνω. Το Κοράνι λέγεται έτσι επειδή ενώνει και περιέχει τα κεφάλαια (σούρες) και τις έννοιες μέσα του. Αλλη έννοια που αποδίδεται στη λέξη «Κοράνι» είναι η έννοια “διαβάζω, απαγγέλω” και σημαίνει για τους μουσουλμάνους “ο λόγος του Θεού που παραδόθηκε στον τελευταίο του Προφήτη, το Μουχάμμεντ, μέσω του Αρχάγγελου Γαβριήλ”. (Lissan Al Arab, τόμος 12, σελ.50. Εκδόσεις Sader, Βυρηττός)

    H λέξη «Κοράνι» είναι καθαρά αραβική λέξη και δεν είναι δανεισμένη από καμία άλλη γλώσσα, αν και βέβαια υπάρχουν αρκετές ανταλλαγές μεταξύ της Αραβικής και της Ελληνικής γλώσσας. Οι Πέρσες και οι Τούρκοι δανείστηκαν τη λέξη από την Αραβική γλώσσα χωρίς καμία αλλαγή.

    Όσο αφορά τη λέξη Αλλάχ (Allah), ألله ή أله, αυτή αναφέρεται στον Θεό και σε ό,τι λατρεύεται -έστω και άδικα- από τους ανθρώπους. (Lissan al Arab, τόμος 1, σελ. 139)

    Η έννοια Αλλάχ (ألله) δεν έχει καμία σχέση με την έννοια ήλιος (شمس)

    Σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή, η λέξη Μουχάμμεντ (محمد) σημαίνει “αινετός, αξιοΰμνητος, ενάρετος” και λέγεται για κάποιον που κατέχει πολλές αρετές. Το ρήμα από το οποίο προέρχεται η λέξη είναι حَمَدَ hamada και σημαίνει “εξυμνώ, δοξάζω, μνημονεύω κάποιον με σεβασμό και ευλογία”. Το ρήμα έχει αραβική προέλευση.

    Η πρώτη λέξη που διαβάζει κανείς ανοίγοντας το Κοράνι είναι Αλ-χάμντου λιλλάχ الحمد لله (δόξα στον Θεό) και έχει τη ίδια ρίζα με τη λέξη Μουχάμμεντ محمد. Οι δυο λέξεις έχουν την έννοια του επαινετού -όταν πρόκειται για μετοχή Mouhammad (مُحَمًّد)- και της ευχαρίστησης του Θεού για όσα αγαθά μας έχει χαρίσει -όταν πρόκειται για ρήμα hamada ( حَمَدَ). Καμία σχέση με την έννοια που ανέφερε ο καθηγητής στο άρθρο του.

    Αλλη λεπτομέρεια που έχει τη σημασία της είναι ότι η ελληνική απόδοση του ονόματος του Προφήτη «Μωάμεθ», στην οποία βασίστηκε το άρθρο προκειμένου να την ανάγει στο ουσιαστικό «μεγάθυμος», δεν είναι ακριβής. Η πιο κοντινή απόδοση στα Ελληνικά είναι Μουχάμμεντ (Mouhammad), που είναι ακόμα πιο μακριά από την ερμηνεία του άρθρου.

    Το άρθρο αναφέρει επίσης πως η λέξη «Σούρα» είναι κι αυτή ελληνική και προέρχεται από τη λέξη “σειρά”. Η λέξη Σούρα = «سورة» έχει ως ρίζα τη λέξη «Σουρ = سور» και σημαίνει το υψηλό τείχος ή χώρισμα, επειδή οι σούρες του Κορανίου χωρίζονται μεταξύ τους. Αλλη έννοια είναι «ύψιστη θέση» σε ένδειξη σεβασμού και ιερότητας του Κορανίου. (Το βιβλίο του Σιχάουι, 1/39)

    Κι εδώ πάλι βλέπουμε πως η έννοια που έχει αποδώσει ο κύριος Θεοφανίδης δεν σχετίζεται με τη πραγματική έννοια της λέξης.

    Ο κύριος καθηγητής αναφέρει επίσης (σε άλλο σημείο του άρθρου του που δεν δημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο σας) πως το Κοράνι αφιερώνει ένα κεφάλαιο στο Μέγα Αλέξανδρο. Αυτό είναι μια ανακρίβεια που θα έπρεπε να απέφευγε ένας συγγραφέας που υπογράφει με ιδιότητα του καθηγητή, μια και το Κοράνι διατίθεται παντού στην Ελλάδα και μάλιστα σε ελληνική μετάφραση. Μπορεί ο καθένας μας με μια απλή ματιά στις σούρες του Κορανίου να διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει κανένα κεφάλαιο για τον Μέγα Αλέξανδρο, ούτε και αναφέρεται στο Κοράνι.

    Το Κοράνι αναφέρει μια ενάρετη προσωπικότητα ονόματι Δου’λ-Καρναϊν (ο δικέρατος ذو القرنين), που έχει βοηθήσει και σώσει κάποιους λαούς, μερικοί μεταγενέστεροι μπέρδεψαν αυτήν την προσωπικότητα με τον Μέγα Αλέξανδρο (الإسكندر الكبير) χωρίς κανένα τεκμήριο, αλλά οι δύο προσωπικότητες είναι τελείως διαφορετικές, και η πορεία της καθεμίας, όπως φαίνεται από την ιστορία, δεν ταυτίζεται πουθενά με την πορεία της άλλης.

    Πουθενά στα ταφσίρ (βιβλία ερμηνείας) του Κορανίου δεν αναφέρεται ο Μέγας Αλέξανδρος, γεγονός που αποδεικνύει τα όσα αναφέραμε.

    Να πούμε επίσης ότι η ταύτιση της έννοιας «Ρουμ» που αναφέρει το Κοράνι, με την έννοια «Έλληνες», όπως είπαμε και πιο πριν, δεν είναι τελείως ασφαλής, καθώς οι Ρουμ για τους οποίους μιλάει το Κοράνι ήταν ένα μίγμα από διάφορους λαούς. Ο ίδιος ο Ηράκλειος ήταν Αρμένιος, ενώ η επικρατούσα γλώσσα για τους Ρουμ μέχρι τον έβδομο αιώνα ήταν τα Λατινικά. Ο στρατός των αρ-Ρουμ δεν αποτελούνταν αποκλειστικά από Έλληνες. Οι περισσότεροι ήταν Αρμένιοι και λοιποί λαοί. Στις αραβικές ιστορικές πηγές σπάνια αναφέρονται οι Έλληνες όταν πρόκειται για το στρατό των Ρουμ (Αλ-Τάμπαρι, Ταρίχ Αλ-Τάμπαρι).

    Ο Αλ-Αζντι, γνωστός άραβας ιστορικός, αναφέρει σχετικά με το στρατό των αλ-Ρουμ στη μάχη Γιαρμούκ (636 μ.χ.), πως αυτός αποτελούνταν από 400.000 οπλίτες, των οποίων οι 100.000 ήταν Αρμένιοι (Αλ-Άζντι, ταρίχ φοτουχ Αλ-Σαμ).

  9. για να αποφυγουμε τη παραπληροφορηση, η surat σε αυτο το κεφαλαιο μιλαει για τους βυζαντινους και λεει πως παρολο που εχασαν τη πολη και την αυτοκρατορια , θα ανακαμψουν και αυτο ειναι το θελημα του Αλλαχ. Δηλαδη κανει λογο για τους Ρουμ, τους βυζαντινους και οχι για ελληνες ειδωλολατρες κλπ.

  10. Το ρημα κορεω σημαινει φροντιζω-φροντιδα ,το σηνανταμε στην αγγλικη λεξη care=φροντιδα και στην ελληνικη λεξη νεωκορος ,δηλαδη αυτος που φροντιζει τον ναο.ΔΕΝ ΔΗΜΑΙΝΕΙ ΣΠΕΡΝΩ

  11. Αυτα τα ανοητα ψεμματα καλα ειναι να σταματησουν για να μην παραπλανουν τους ασχετους με το ισλαμ.Το ισλαμ ειναι θρησκεια της βιας.Εξαπλωθηκε με την βια απο τον ιδιο τον ιδρυτη της και η τζιχαντ ειναι ο πολεμος κατα των απιστων μεχρις οτου αυτη αποδεχθουν να αλλαξοπιστησουν.Και ως απιστος θεωρειται ο καθενας ο οποιος δεν ειναι μουσουλμανος.Η τζιχαντ εχει δυο φατσες.Η μια ειναι αυτη των τζιχαδιστων που βλεπουμε στις μερες μας παλι και η αλλη ειναι η ειρηνικη εισβολη στις χωρες του πολεμου (δηλαδη μη μουσουλμανικες χωρες) με σκοπο να φερουν δημογραφικη αλλαγη,υποβοηθουμενη και απο την υπεργεννητικοτητα των μουσυλμανων.Οσο οι μουσουλμανοι ειναι μειοψηφια,επιτρεπεται να υποκρινονται τους ειρηνικους και φιλικους,με σκοπο να εξαπατισουν τους αγνοουντες την φυση του ισλαμ.Μολις ομως γινουν πλειοψηφια,τοτε θα επιβαλλουν σε ολους τον νομο της Σαριας (αναποσπαστο στοιχειο του ισλαμ και οχι κατι εξω απ’ αυτο) προς ολους.Δεν ειναι μονο η θεση των γυναικων και παιδιων απιστευτα καταπιετικη ,αλλα και των αλλοπιστων (εβραιων και χριστιανων και αθεων).Η νομικη σχεση μουσουλμανου και αλλοθρησκου δεν γνωριζει ισοτιμια.Ο μουσουλμανος θεωρειται ανωτερος απο τον μη μουσουλμανο σε ολες τις νομικες διαταξεις και δεν εχει σε καμμια περιπτωση ισα δικαιωματα.Διαβαστε το κορανι,το χαντιθ και την Σαρια η οποια βασιζεται στα δυο πρωτα.Μην επιτρεπεται στον καθενα να σας πεισει για τιποτα.Ουτε καν εμενα.Ψαξτε μονοι σας,εμβαθυνετε οι ιδιοι στα πραγματα για να μην σας δουλευουν οι νεοταξιτες.Η γνωση ειναι δυναμη!

    1. και ο χριστιανισμος παλια ηταν θρησκεια βιας, φιλε φασιστα

      θρησκειες=βλακειες για χαχολους

      1. Καλά και ο “φασισμός” είναι η δικαιολογία του αστικού κυνοβουλευτισμού,οπότε μην το κάνεις θέμα…

  12. υπαρχει σουρα με ονομα ρουμ,που ειναι αναφορα στην βυζαντινη αυτοκρατορια κανενας ομως συσχετισμος με τους ελληνες

  13. Βράστηκα τι λέει το κορανι.
    Δε μπορεί να λέει 1-2 καλά, για να γλυκαίνουν τα άπειρα κακά..
    Οι φόνοι ,τα ταξίματα, η έπαρση , ο φανατισμός, το μίσος, κτλ..
    Όλοι είναι ίσοι και έχουν δικαίωμα στη σωτηρία όταν είναι δίκαιοι.
    Ο αληθινός Θεός είναι ταπεινός δεν είναι επιδειξίας διότι δεν έχει ανάγκη να είναι τίποτα, επειδή είναι το όλον.
    Είναι Ο δικός μας Θεός, Ο Ιησούς, δεν υπάρχει άλλος αληθινός εκτός Αυτόν.

  14. Ότι και να λέει για την Ελλάδα το κοράνι εγώ θα τους το βάλω στον κόλο μήπως νιώσουν άνθρωποι…

  15. Την κοινωνική κατάσταση της γυναίκας στο Ισλάμ την έχεις δει; Επιπλέον, λιθοβολισμοί μόνο στα ισλαμικά κράτη εξακολουθούν να γίνονται.

  16. Τι λετε ρε παιδια; Ετσι με το κορανι; και οι Ελληνες σκομη δεν γιναμε μαχμουτια; αντε, ολοι μαζι μην καθυστερουμε αλλο.

  17. Σε ποια ”σουρα”(surah)λεει για τους Ελληνες;γιατι το κορανι εχει surah με ονοματα π.χ surah Ιμπραχημ 14 …(δε μας τα γραφεις καλα μου φαινεται)

    1. Δε λεει τιποτα τετοιο για ελληνες…ο καθενας γραφει οτι του ερθει…

  18. και σας φταίνει οι μουσουλμάνοι

    μια χαρά θρησκεία είναι , ίδια με τον χριστιανισμό

    το πως εφαρμώζεις κάτι είναι που κάνει τη ζημιά

    1. Άσχετος εσύ, ψάχνεις και για ασχέτους να πλανήσεις. Στο μουσουλμανισμό η βία δεν είναι πρόβλημα, ο Μωάμεθ πολέμους έκανε και κατακτητής ήταν. Επίσης είναι απολύτως αποδεκτό στον μουσουλμανισμό και οι ακρωτηριασμοί είτε των γυναικών όταν είναι μικρές, είτε των χεριών των κλεφτών είτε οι αποκεφαλισμοί για άλλα εγκλήματα. Ουδεμία σχέση με χριστιανισμό.

      1. Ο/Η Ο ΑΛΛΑΧ ΛΕΕΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΟΣ. λέει:

        11:01 ΕΣΥ ΨΕΚΑΣΜΕΝΕ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΤΗΣ ΙΣΙΛ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Ή ΑΘΕΟΣ..
        ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΝ ΑΡΝΙ.
        ΒΛΑΚΑ..ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΥ.
        Υ.Γ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΙΣΤΟΙ(ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,ΑΘΕΟΙ,ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟΙ ΚΛΠ).
        ΚΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΑΠΙΣΤΟΥΣ, ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟΥ ΑΛΛΛΧ.
        ΓΙ’ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥ ΜΙΣΟΥΣ.ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ?

      2. Μα τι κάθεσαι και γράφεις,αφού στο λέει καθαρά ο άνθρωπος “και σας φταίνει οι μουσουλμάνοι”…Και μην μου πεις ότι η ΒΛΑΚΕΙΑ δεν είναι ακατανίκητο επιχείρημα!

          1. ΜΟΥΝΓΚ – ΜΟΥΝΚΓ ΜΗΛΑΝΕ Η ΑΠΛΥΤΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ , ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΛΗΘΕΙΤΕ , ΖΩΑ.

          2. Ορίστε!Άλλη μια απόδειξη ότι η ΒΛΑΚΕΙΑ είναι ακατανίκητο επιχείρημα!

        1. Γράφω επειδή και οι βλακείες και τα συνθήματα δημιουργούν εμπλοκές στον εγκέφαλο και επηρεάζoυν κόσμο.

  19. Της μαλακίας το ανάγνωσμα του κ. καθηγητού που θα μας βγάλει ομηριστὲς τους φελάχους με κοινές πολιτιστικές ρίζες. Διότι ανάγνωσμα σημαίνει το qur`an=κοράνιο κατά τον Μπαμπινιώτη, προερχόμενο από το qara`a που σημαίνει “διαβάζω” και όχι φυσικά σπέρνω.

    1. Θα ερωτεύτηκε κανά πακιστανό και προσπαθεί να το δικαιολογήσει μέσα του.

Comments are closed.