Αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας των μικρομεσαίων ΙΧ αναμένεται να επιφέρει η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού με βάση την ετήσια χιλιομετρική απόσταση που διανύει ο κάτοχος του ΙΧ…
Αυτό είναι ένα σενάριο που εξετάζεται από την Κυβέρνηση, βάσει του λεγόμενου «Ολλανδικού μοντέλου», σύμφωνα με το οποίο η επιβάρυνση ενός ΙΧ υπολογίζεται με το γινόμενο των ετήσιων χιλιόμετρων (που καταγράφονται μέσω συσκευής GPS) και του συντελεστή 0,03 (ετήσια διανυθέντα χλμ. επί 0,03€).
Αν και το σενάριο αυτό έχει ελάχιστες πιθανότητες να επιβεβαιωθεί λόγω και του κόστους των συσκευών GPS (βέβαια με τις κυβερνήσεις των τελευταίων ετών ποτέ δεν είσαι σίγουρος), εάν όμως ισχύσει θα επιφέρει σημαντικές αυξήσεις στα μικρομεσαίου κυβισμού ΙΧ προς όφελος των μεγάλων σε κυβισμό, τα οποία θα ανασάνουν σημαντικά και από τη μείωση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης κατά 30%, όπως προτίθεται το ΥΠΟΙΚ.
Διπλασιασμός τελών!
Λαμβάνοντας υπόψη ένα ιδιαίτερα συντηρητικό σενάριο, αυτό των 10.000 διανυθέντων χλμ. κατά μέσο όρο (στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 15.000χλμ./έτος) και κάνοντας έναν απλό υπολογισμό (βλέπε σχετικό πίνακα) παρατηρούμε ότι τα μικρού κυβισμού ΙΧ επιβαρύνονται σημαντικά, ακόμη και με υπερδιπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας.
Ωφελημένοι (αν και ελάχιστοι οι εναπομείναντες) οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άνω των 1.929 κ.εκ., καθώς εκεί αναμένεται να υπάρξει μείωση τουλάχιστον 50%!
Οχήματα με άδεια κυκλοφορίας ως 30/10/2010*
Κυβισμός |
Τέλη |
Νέα τέλη |
786-1.071 κ.εκ. |
120 ευρώ |
300 |
1.072-1.357 κ.εκ. |
135 ευρώ |
300 |
1.358-1.548 κ.εκ. |
240 ευρώ |
300 |
1.549-1.738 κ.εκ. |
265 ευρώ |
300 |
1.739-1.928 κ.εκ. |
300 ευρώ |
300 |
1.929-2.357 κ.εκ. |
660 ευρώ |
300 |
2.358-3.000 κ.εκ. |
880 ευρώ |
300 |
3.001-4.000 κ.εκ. |
1100 ευρώ |
300 |
4.001 κ.εκ. και άνω | 1320 ευρώ |
300 |
*Τέλη κυκλοφορίας βάσει του κυβισμού του κινητήρα.
Αλλά και στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα, εκείνα δηλαδή που τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση την εκπομπή CO2 θα υπάρξουν πολύ σημαντικές αυξήσεις. Ωφελημένα και εδώ τα μεγάλα αυτοκίνητα!
Οχήματα με άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/11/2010*
Εκπομπές CO2 g/km |
Τέλη ανά gr |
Τέλη |
Νέα Τέλη |
0-100 |
0 ευρώ/gr | 0 | 300 |
101-120 |
0,9 ευρώ/gr | 108 | 300 |
121-140 |
1,1 ευρώ/gr |
154 | 300 |
141-160 |
1,7 ευρώ/gr |
272 | 300 |
161-180 |
2,25 ευρώ/gr |
405 | 300 |
181-200 |
2,55 ευρώ/gr |
510 |
300 |
201-250 | 2,8 ευρώ/gr |
700 |
300 |
Άνω των 250 | 3,4 ευρώ/gr |
850 |
300 |
*Τέλη κυκλοφορίας με βάση το CO2
Τι αλλαγές θα επιφέρει στο φόρο πολυτελείας η ποσοστιαία μείωση των τεκμηρίων κατά 30%
Σημαντικές μειώσεις φόρων στους κατόχους αυτοκινήτων άνω των 2.000 κ.εκ. θα επιφέρει η μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης, που σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες έχει «κλειδώσει» στο 30% (διαβάστε εδώ).
Η μείωση των τεκμηρίων στα ΙΧ, θα επηρεάσει αναλόγως και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης, κάτι φυσικά που θα αποτυπωθεί φορολογικά το 2016, καθώς τα τεκμήρια που επιβαρύνουν τις φετινές φορολογικές δηλώσεις (2014) είναι τα ισχύοντα του 2013, ενώ οι ίδιες επιβαρύνσεις θα υπάρξουν και για την φορολογική χρήση του 2015.
Ιδού πόσο θα μειωθούν τεκμήρια και φόρος πολυτελούς διαβίωσης με την παραδοχή της μείωσης κατά 30%:
Τεκμήρια
Κυβισμός κινητήρα (κ.εκ.) |
Τεκμήρια που ισχύουν(ευρώ) | Τεκμήρια μειωμένα κατά 30% (ευρώ) |
έως 1200 |
4000 |
2800 |
1300 |
4600 | 3220 |
1400 |
5200 | 3640 |
1500 |
5800 | 4060 |
1600 | 6400 | 4480 |
1700 | 7000 | 4900 |
1800 | 7600 | 5320 |
1900 | 8200 |
5740 |
2000 |
8800 |
6160 |
2100 | 9700 | 6790 |
2200 | 10600 | 7420 |
2300 | 11500 | 8050 |
2400 | 12400 | 8680 |
2500 |
13300 | 9310 |
2600 |
14200 | 9940 |
2700 | 15100 | 10570 |
2800 | 16000 | 11200 |
2900 | 16900 | 11830 |
3000 | 17800 | 12460 |
3100 | 19000 | 13300 |
3200 | 20200 | 14140 |
3300 | 21400 | 14980 |
3400 | 22600 | 15820 |
3500 | 23800 | 16660 |
3600 |
25000 | 17500 |
3700 |
26200 | 18340 |
3800 | 27400 | 19180 |
3900 | 28600 | 20020 |
4000 | 29800 | 20860 |
4100 | 31000 | 21700 |
4200 | 32200 | 22540 |
4300 | 33400 | 23380 |
4400 | 34600 | 24220 |
4500 | 35800 | 25060 |
4600 | 37000 | 25900 |
4700 | 38200 | 26740 |
4800 |
39400 | 27580 |
4900 |
40600 | 28420 |
5000 | 41800 | 29260 |
5100 | 43000 | 30100 |
5200 |
44200 | 30940 |
5300 | 45400 | 31780 |
5400 | 46600 | 32620 |
5500 | 47800 | 33460 |
5600 | 49000 | 34300 |
5700 | 50200 | 35140 |
5800 |
51400 | 35980 |
5900 | 52600 | 36820 |
6000 |
53800 | 37660 |
6100 |
55000 | 38500 |
6200 | 56200 | 39340 |
6300 |
57400 | 40180 |
6400 | 58600 | 41020 |
6500 | 59800 | 41860 |
6600 | 61000 | 42700 |
6700 | 62200 | 43540 |
6800 | 63400 | 44380 |
6900 |
64600 | 45220 |
7000 |
65800 | 46060 |
Φόρος πολυτελούς διαβίωσης
Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης επιβάλλεται σε αυτοκίνητα με κυβισμό 1.929 κ.εκ. και άνω. Εάν και εφόσον υπάρξει μείωση, θα αποτυπωθεί στις δηλώσεις του 2016, καθώς ο ΦΠΔ επιβάλλεται αναδρομικά και ισχύει για την χρήση της προηγούμενης χρονιάς.
Δηλαδή οι ιδιοκτήτες ΙΧ άνω των 1.929 κ.εκ. θα πληρώσουν το φόρο του 2013 στις δηλώσεις του 2014.
Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το κατά πόσο θα επηρεάσει η μείωση των τεκμηρίων κατά 30%, το φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
Κυβισμός κινητήρα (κ.εκ.) |
Φόρος πολυτελούς διαβίωσης που ισχύει (ευρώ) |
Φόρος μετά τη μείωση (ευρώ) |
1929 |
410 |
287 |
2000 |
440 |
308 |
2100 | 485 | 339,5 |
2200 | 530 | 371 |
2300 |
575 |
402,5 |
2400 | 620 | 434 |
2500 | 665 | 465,5 |
2600 |
1420 |
994 |
2700 | 1510 | 1057 |
2800 |
1600 |
1120 |
2900 |
1690 |
1183 |
3000 |
1780 |
1246 |
3100 |
1900 |
1330 |
3200 |
2020 |
1414 |
3300 |
2140 |
1498 |
3400 |
2260 |
1582 |
3500 |
2380 |
1666 |
3600 |
2500 |
1750 |
3700 |
2620 |
1834 |
3800 |
2740 |
1918 |
3900 |
2860 |
2002 |
4000 |
2980 |
2086 |
4100 |
3100 |
2170 |
4200 |
3220 |
2254 |
4300 |
3340 |
2338 |
4400 |
3460 |
2422 |
4500 |
3580 |
2506 |
4600 |
3700 |
2590 |
4700 | 3820 | 2674 |
4800 | 3940 | 2758 |
4900 | 4060 | 2842 |
5000 | 4180 | 2926 |
5100 |
4300 |
3010 |
5200 |
4420 |
3094 |
5300 |
4540 |
3178 |
5400 |
4660 |
3262 |
5500 |
4780 |
3346 |
5600 | 4900 | 3430 |
5700 | 5020 | 3514 |
5800 | 5140 | 3598 |
5900 |
5260 |
3682 |
6000 |
5380 |
3766 |
6100 |
5500 |
3850 |
6200 | 5620 | 3934 |
6300 |
5740 |
4018 |
6400 | 5860 | 4102 |
6500 |
5980 |
4186 |
6600 | 6100 | 4270 |
6700 | 6220 | 4354 |
6800 |
6340 |
4438 |
6900 |
6460 |
4522 |
7000 | 6580 | 4606 |
caedriver.gr
Ανάθεμά τους τους Προκρούστηδες της σουργελοκυβέρνησης που όλο άδικα και μη ανταποδοτικά μέτρα ξέρουν να ψηφίζουν….
Ήταν ο ΕΝΦΙΑ η τελευταία σταγόνα στο ποτήρι… τώρα με αυτό ΑΝ εφαρμοστεί θα τους πάρει και θα τους σηκώσει και με δεδομένο ότι θα εφαρμοστεί λίγο πριν τις εκλογές θα ψάχνουν να βρουν αν τους ψήφισε και η μάνα τους η ίδια…
ΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΛΗΡΩΣΗ , ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΡΟΙΔΟ , ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ……………………..
Εγω δεν θα πω πολλα αλλα ενα πραγμα για οσους κανουν το αναλογο σκεπτικο με τα »ΖΑΓΑΡΙΑ»…………………………Γ@ΜΩ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΚΑΙ Γ@ΜΩ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΡΕ ΜΠ@ΣΤΑΡΔΑ
Βρήκαμε τώρα μέσα στην κρίση να δοκιμάσουν ότι παρακολούθηση – φακέλωμα υπάρχει με πρόσχημα τα οικονομικά & «δικαιότερη» φορολόγηση.
Το αποτέλεσμα ΠΑΝΤΑ είναι μεγαλύτερη φορολόγηση σε εμάς τα κορόιδα και μεγαλύτερο φακέλωμα για άμεση παρακολούθηση αντιδράσεων κ.τ.λ.
Έχουμε την παρακολούθηση τις ζωής μας απο τις εταιρείες μέσω των εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα ΦΤΑΝΕΙ!
Επίσης απο περιέργεια:
Τα χιλιόμετρα που θα γίνονται σε δρόμους που πληρώνεις διόδια θα έχουν εκπτώση;
Όταν γίνεται κάποιο μποτιλιάρισμα – ατυχήμα απο κρατική ανευθυνότητα, το GPS θα μετράει χρόνο ώστε να μας αφαιρέσουν τα χιλιόμετρα που θα είχαμε κάνει κανονικά;
ΟΥΣΤ απ’ εδώ ΑΛΗΤΕΣ!
Μη λέτε βλακείες. Αυτά δεν γίνονται. Θα απενεργοποιείς το GPS με κάποιο κολπάκι όπως συμβαίνει στην Ολλανδία από πολλούς και απλά δεν θα γράφονται χιλιόμετρα.
Μη λέτε μαλακίες. Αυτά δεν γίνονται στην Ελλάδα. Έχουμε δει και χειρότερα αλλά αυτό το συγκεκριμένο δεν πρόκειται να γίνει.
τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να υπολογίζονται σύμφωνα με την αξία του αυτοκινήτου. Η αξία του αυτοκινήτου, μπορεί να υπολογιστεί με την αποζημίωση της ασφαλιστικής εταιρείας σε κάθε αυτοκίνητο για ολική καταστροφή. Άρα υπάρχει ήδη μια βάση δεδομένων που αν ήθελε η φοροεισπρακτική κυβέρνηση θα έφτιαχνε τέλη… Και να σταματήσουν πια τα αυτοκίνητα χωρίς τέλη. και δεν μπορεί ‘ενα αυτοκίνητο 1400 κυβικά 15ετίας να πληρώνει τελη 265 ευρώ όταν για ολική η ασφάλεια δίνει 3300 ευρώ!!!!
H Ολλανδία δεν έχει νησιά , εδώ θα μπαίνει κάποιος στο καράβι για να πάει στην Κρήτη και το GPS θα τον χρεώνει χιλιόμετρα που δεν έχει κάνει , δηλαδή όποιος βλάκας το σκέφτηκε αυτό πρέπει να πάρει και το ανάλογο πτυχίο
ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ 300 ΑΡΧ@@@@
ΣΑΜΑΡΑ …. 300 να ειναι οι ΨΗΦΟΙ που θα παρεις στις ΕΚΛΟΓΕΣ … ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΕ
ΟΠΑ!!! ΕΦΟΣΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΑΥΞΗΣΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ 101% ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2015!!!!!!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΠΛΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ…
ΟΠΑ!!! ΕΦΟΣΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΑΥΞΗΣΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ 101% ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2015!!!!!!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΠΛΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ…
Αυτό με το GPS τι το θέλουν; Είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ φακέλωμα που θα παρακολουθεί το αυτοκίνητο μας και της κινήσεις που θα κάνουμε μ’αυτό όλο το 24ωρο. Αυτό θέλουμε; Να ξέρουν που πήγαμε, ποιά ώρα, τι κάναμε εκεί, τι ώρα γυρίσαμε, που συχνάζουμε, ποιές μέρες συχνάζουμε εκεί, μέχρι τι ώρα μένουμε στο μαγαζί/μέρος, που το παρκάρουμε το αμάξι μας, αν το παίρνουμε στη δουλειά μας, ποιά μέρα δεν πήγαμε στη δουλειά, τι ώρες, πότε πάμε στο εξοχικό/χωριό μας, για πόσο καιρό, που πηγαίνουμε διακοπές, κλπ. Τι νομίζετε; Ότι θα παταχτούν οι παραβάτες; Δεν υπάρχει η περίπτωση! Μόνο οι νομοταγείς πολίτες θα θίγονται. Στην Ολλανδία ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ο κόσμος και η κυβέρνησή τους το πήρε πίσω αυτό το μέτρο. Έπιβάλλεται να αντιδράσουμε εναντίον αυτού μέτρου εδώ στην Πατρίδα μας. Όσο δεν αντιδρούμε, τόσα άλλα δεινά θα μας επιβάλουν κάθε μέρα! Είναι κοινή λογική. Η επιλογή είναι δικιά μας. Χίο, σε παρακαλώ, θίξε αυτό το μείζον θέμα και αφύπνησε και ξεσήκωσε τον κόσμο εναντίον αυτού του φακελώματος.
Πάλι οι μικροί την πληρώνουν για τους μεγάλους.. Φυλάνε τα κ0λαράκια τους οι ζάμπλουτοι πολιτικοί της Ελλάδος προστατεύοντας τους κολλητούς τους φοροφυγάδες εφοπλιστές.Α ρε καημένε Ελληνα τι τραβάς..εχουμε και λέμε: υποχρεώσεις του έρμου του μικρομεσαίου Ελληνα για τέλος Δεκεμβρίου 2014
Μισθός 700
τέλη 300
ασφάλιστρα 250
δόση δανείου 300
ρευμα 250
συνολο ωφειλών προς τους νταβατζήδες πολιτικούς 1100 ευρώ..αρα θα χρωστάμε στους εκατομυριούχους πολιτικιούς μας άλλα 400 ευρώ.. όσο για το τι θα φάει η οικογένειά μας?? Στα π@πάρια τους οι κύριοι κυβερνώντες.. οι ζάμπλουτοι,….. ου να μου χαθείτε κοπρίτες.
Ερχεται η ανάπτυξη στραβούλιακα.. νατη πετιέται..!!!
ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑΝΕ ??? Χαχαχαχα
Έπαιζε πριν κάτι μήνες αυτό το σενάριο
αλλά το πήρανε πίσω!
τι λένε ρε τα ζωα,ολοι θα πληρώνουμε 300 ευρώ;