Καταγγελία αναγνώστη μας! «MLS ο Ορισμός της Κακής Εξυπηρέτησης! ‘Eβαλαν το καινούργιο μου τηλέφωνο στα ΑΖΗΤΗΤΑ!!!.. Στα ΑΖΗΤΗΤΑ τι βρε ξεδιάντροποι;»

Κοινοποίηση:
111

«MLS ο Ορισμός της Κακής Εξυπηρέτησης! MLS μια Ελληνική εταιρία με Κακό Serviceκαι Πανάκριβα ανταλλακτικά!»

«Έχουν το καινούργιο αξίας €280 (ΜLSDiamond 5.5” Ts 4G) κινητό μου από 16/04/18 για αντικατάσταση σπασμένης οθόνης ( το οποίο χρεώνουν €120) και ακόμη περιμένω…

Αγόρασα από τα Public Τρικάλων τον Νοέμβριο του 2017 ένα καινούργιο κινητό τηλέφωνο (MlSDiamond 5.5” Ts 4G) αξίας €280 για να το χρησιμοποιούμε με την οικογένεια μας στο κατάστημα μας, καθώς είχε τις προδιαγραφές και το προωθούσε μια Ελληνική εταιρία…

Την περίοδο εκείνη το Public Τρικάλων είχε (το έμαθα πολύ αργότερα) και εγγύηση για σπάσιμο οθόνης με €30 αλλά ΟΥΔΕΠΟΤΕ μου το ανέφεραν…

Ο “Γολγοθάς” μας ξεκινά 16/04 όπου το στέλνουμε για επισκευή και αφού πολλάκις έχουμε τονίσει τηλεφωνικά ότι €120 ευρώ για ένα τζαμάκι, είναι πάρα πολλά χρήματα και εάν μπορούν να μας κάνουν μια καλύτερη τιμή θα το εκτιμούσαμε δεόντως!

Εννοείται ότι ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ και μετέφεραν την ευθύνη στο κατάστημα Public για την ΜΗ ενημέρωση μου…

Για να ΜΗΝ τα πολυλογώ πλησιάζουμε τις 160 μέρες (4 Μήνες) έχω στείλει 40 με 50 Email (τα έχω όλα σε ψηφιακό αρχείο), έστειλα στο Υπουργείο Εμπορίου επιστολή διαμαρτυρίας, μίλησα στα κεντρικά της MLS, έκανα LiveChat, έγραψα κριτική στη σελίδα τους στο Facebook (ΜΗΝ προσπαθείτε τα ΣΒΗΝΟΥΝ όλα) και τελικά έμαθα ότι “έκλεισαν” την υπόθεση και έβαλαν το καινούργιο μου τηλέφωνο στα ΑΖΗΤΗΤΑ!!!

Στα ΑΖΗΤΗΤΑ τα δικά μας χρήματα; Στα ΑΖΗΤΗΤΑ η χαρά μας που μπορέσαμε μέσα στην οικονομική στενωπό να μαζέψουμε τα χρήματα αυτά; Στα ΑΖΗΤΗΤΑ τι βρε ξεδιάντροποι;

ΜΗΝ ξεχάσω να αναφέρω ότι μου έκαναν αντιπρόταση να πάρω μια άλλη, κατώτερη συσκευή με €120, καθώς τους πρότεινα σε κάθε email  να στείλουν μια άλλη συσκευή μέχρι να επισκευάσουν την δική μου…ΜΑΤΑΙΑ…είναι κακή εταιρία η MLS!

Η MLS είναι ΚΑΚΗ εταιρία και προς αποφυγή καθώς λειτουργούν εκ του πονηρού!

Διαφημίζουν τηλέφωνα που ΔΕΝ έχουν ανταλλακτικά (τα περιμένουν από το εξωτερικό), έχουν πανάκριβα ανταλλακτικά, σβήνουν τα σχόλια από την σελίδα Facebook(ευτελής τακτική) και κλείνουν τα τηλέφωνα…

ΝΤΡΟΠΗ επίσης αποτελεί ότι “διαφημίζουν” Δωρεάν Παραλαβή και Παράδοση της συσκευής!

Τι έκαναν λοιπόν ;

Έστειλαν πίσω οι ξεδιάντροποι την συσκευή μας ΜΗ επισκευασμένη και μόλις ΔΕΝ την παραλάβαμε (την στείλαμε για ΕΠΙΣΚΕΥΗ) με την ACS (υπάρχουν όλα τα emails), ζητούν €20 επιπλέον για να την αποστείλουν πίσω…αν και όποτε….επισκευαστεί!

Τους καταγγέλλω γιατί είναι ανίκανοι να επιλύσουν φιλικά την οποιαδήποτε διαφορά μας, λειτουργούν βραχυπρόθεσμα για να πάρουν τα χρήματα, πράττουν πονηρά, κρύβονται στα τηλέφωνα και γενικά ΔΕΝ αξίζουν τα πολύτιμα ευρώ μας.

ΜΗΝ δίνεται στην MLS χρήματα για κάτι ποιοτικό καθώς για εμένα ποιότητα σημαίνει εξυπηρέτηση και καλή τη πίστη συνεννόηση!»

Παναγιώτης Παγκακης

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: