ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΕΧΟΝΤΑΣ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ- ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΚΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΩΝ JUMBO ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ! ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΤΙ;»ΟΙ PORSCHE ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ»-«ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ;» ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΘΡΗΝΕΙ 1.600 ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ 20.000 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ

    Κοινοποίηση:
    jumbo

    Διαβάστε το….,δείτε τα παιδιά σας και τους αγαπημένους σας στα μάτια…. ΚΑΙ ΜΕΤΑ…κράξτε….ή…

    Για μια ακόμα φορά, η χώρα ολόκληρη συγκλονίζεται από ένα τροχαίο.

    Αυτή τη φορά, νεκρός δεν είναι ένας γνωστός τραγουδιστής, αλλά μια μάνα με το μωρό της, καθώς και άλλοι δύο. Οι τελευταίοι, επιβάτες μιας Porsche, η οποία έφυγε ανεξέλεγκτη με τρομερή ταχύτητα μέσα στο πάρκινγκ της Εθνικής Οδού, στο 83ο χιλιόμετρο, στο Ύπατο Θηβών. Το βίντεο που κυκλοφόρησε  είναι συγκλονιστικό.

    Και τώρα, η μισή Ελλάδα αναρωτιέται: «Ποιος φταίει για το τροχαίο με την Porsche»; Γιατί έγινε αυτή η τραγωδία; Και θα αρχίσουν οι ειδικοί και οι «ειδικοί». Από το «οι Porsche είναι σκοτώστρες«, μέχρι «φταίνε οι πλούσιοι». Και, τι έγινε αλήθεια, γιατί η Porsche μπήκε στο πάρκινγκ έχοντας χάσει ήδη τον έλεγχο; Λάστιχο με πολλά χιλιόμετρα; Αδιαθεσία του οδηγού; Προσπαθούσε να φωτογραφήσει το καντράν; Είχε πάει στην ευθεία της Θήβας να τελικιάσει; Απλά το «έχασε»; Μάλλον δεν θα το μάθουμε. Όλοι αυτό συζητάνε και δηλώνουν σοκαρισμένοι. Δήθεν. Ναι, δήθεν σοκαρισμένοι.

    Κι εσύ, δήθεν σοκαρισμένος/η είσαι. Αν δεν ξέρεις ήδη το γιατί, η επανάληψηείναι μήτηρ μαθήσεως και θα ξαναεξηγήσω κάποια πράγματα που έχω ξαναγράψει για την υποκρισία των Ελλήνων στο κλάψιμο των νεκρών και τραυματιών από τροχαία. Γιατί, να ξέρεις, μικρή σημασία έχει το ποιος φταίει στο συγκεκριμένο τροχαίο. Και το ποιος θα φταίει στο επόμενο. Και στο μεθεπόμενο.  

    Μια χώρα που θρηνεί 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία κάθε χρόνο, (κατά μ.ο., γιατί έχουν αρχίσει να μειώνονται, λόγω μείωσης της κυκλοφορίας οχημάτων) πώς μπορεί να υποκρίνεται ότι συγκλονίζεται; Και γιατίδεν κάνει κάτι για να μην πάνε χαμένα τα παιδιά της, όπως πήγαν και αυτά; Γιατίστους Έλληνες αρέσει να κλαίνε τα παιδιά, τα αδέρφια, τους γονείς, τους συγγενείς τους;

    «Μα, τι λες;», θα πουν κάποιοι. Σε ποιον αρέσει να κλαίει τους ανθρώπους του; Κι όμως! Στους 9 στους 10 Έλληνες, αρέσει. Γιατί το αποδεικνύουν καθημερινά και δίνουν το παράδειγμα στους γύρω τους. Κι αμα τους πεις κουβέντα, θα τ’ ακούσεις.

    Σκέψου ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών που σήμερα «θρηνούν», αύριο θα περάσουνμε κόκκινο, θα παραβιάσουν το STOP, δεν θα φορέσουν ζώνη, θα μπουν ανάποδα στο μονόδρομο, θα παρκάρουν στη γωνία, θα το πατήσουν λίγο παραπάνω, θα πάρουν το αυτοκίνητο αφού έχουν πιει «δυο ποτηράκια«, θα κάνουν σφήνες και χίλια δυο ακόμα. Και, όταν κάποιος τους ζητήσει το λόγο, θα πουλήσουν «τσαμπουκά». Ψέματα;

    Αισθάνομαι σχεδόν γραφικός που με κάθε πολύνεκρο τροχαίο αναγκάζομαι να επαναλαμβάνω το ίδιο πράγμα και τίποτα να μην αλλάζει γύρω μου: Οι Έλληνες δεν έχουμε οδηγική παιδεία. Γενικώς έχουμε χαμηλό επίπεδο παιδείας (το οποίο, θεωρώ, ευθύνεται για τα κακά αντανακλαστικά μας στην κρίση), αλλά στην οδηγική, το χουμε τερματίσει. Οι αριθμοί, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές: Σε ό,τι αφορά τα τροχαία δυστυχήματα/ατυχήματα και την οδική ασφάλεια, η Ελλάδα βρίσκεται στην 28η, την τελευταία δηλαδή θέση της Ε.Ε. Κάθε μέρα, θρηνούμεπέντε νεκρούς, πέντε τετραπληγικούς, 10 παραπληγικούς, 60 τραυματίες, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές.

    Γιατί οδηγούμε έχοντας χεσμένους τους γύρω μας και σα να μη μας ενδιαφέρει αν κάποιος/α μας περιμένει σπίτι; Τι φταίει; 

    Τα πάντα. Όλοι μας. Ο καθένας μας ξεχωριστά, που, έστω μια φορά θα πει «δε βαριέσαι». Που δεν παίρνει την οδήγηση στα σοβαρά. Που γράφει τον ΚΟΚ και τη λογική στα παλιά του τα παπούτσια, είτε οδηγεί νταλίκα ή λεωφορείο (ακόμα και σχολικά, ρε αθεόφοβοι) με φθαρμένα λάστιχα, είτε αυτοκίνητο όπως του γουστάρει, είτε μηχανάκι/μηχανή ξεφτιλίζοντας τον ΚΟΚ, είτε ποδήλατοκινούμενος όπως και όπου του καπνίσει (αλήθεια, για εσάς τα φανάρια δεν ισχύουν, ή είστε απέθαντοι;), είτε ακόμα και ως πεζός που «προλαβαίνω να περάσω απέναντι». Γιατί είμαστε μάγκες. Είμαστε έξυπνοι εμείς. Οι άλλοι δεν ξέρουν. Οι άλλοι είναι υπερβολικοί. Γιατί «ντάξει μωρέ τώρα να πούμε«.

    Έπειτα, είναι το κράτος. Είναι αυτοί οι άσχετοι καρεκλοκένταυροι, που συμπεριφέρονται στους ιδιοκτήτες ΙΧ σαν να έχουν διαπράξει ποινικό αδίκημα. Που τους έχουν μουρλάνει στη φορολογία, ωθώντας τους, ουσιαστικά, να οδηγούν επικίνδυνα σαπάκια. Μα, βρε μπαγλαμά, δεν αντιλαμβάνεσαι ότι με το να υπερφορολογείς το αυτοκίνητο σε μια χώρα που έχει τρισάθλιες δημόσιες συγκοινωνίες, αναγκάζεις τον ιδιοκτήτη να επιλέξει το πιο παλιό, πιο κακοσυντηρημένο, πιο αν-ασφαλές αυτοκίνητο που υπάρχει; Δεν σου λέει τίποτα βρε πανάσχετε ότι γεμίσαμε με τα μεταχειρισμένα που πέταξαν στα σκουπίδια οι Γερμανοί και οι δικοί μας εξυπνάκηδες γύρισαν τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε ως «σχετικά καινούρια»;  Γιατί απαγορεύεις στον Έλληνα οικογενειάρχη να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο για να μετακινεί την οικογένειά του; Γιατί απαγορεύεις στο νέο να αγοράσει το αυτοκίνητο που αγαπά;

    Και, συνεχίζοντας με τους φταίχτες, σιγά μην τους ξέχναγα: Φταίνε οι πολιτικοί- άρχοντες της μίζας (όχι μόνο της κεντρικής, αλλά και της τοπικής σκηνής) που παραλαμβάνουν δρόμους -λαιμητόμους, με απίστευτες κακοτεχνίες που οδηγούν σε θανάτους. Και δεν έχει μπει ποτέ, κανένας φυλακή γι’ αυτό! Άνθρωποι πληρώθηκαν για να παραδώσουν κατσικόδρομους! Και οι «εκπρόσωποί μας» τους παρέλαβαν!

    Φταίει το σύστημα που επιβάλλει και διατηρεί ηλίθια όρια ταχύτητας -σε πολλά σημεία- μόνο και μόνο για να παραβιαστούν. Που μονοδρομεί δρόμους ανάλογα με το «δόντι» που έχει στο δημαρχείο κάποιος κάτοικος.

    Φταίει η Τροχαία που στήνει καρτέρια για να κόψει κλήσεις, αντί να φροντίσει να επιμορφώσει: Να κάνει συστάσεις για κράνος- ζώνη, να βελτιώσει, με αστυνόμευση, τη συμπεριφορά των οδηγών.

    Φταίνε οι δάσκαλοι οδήγησης και όλο το σάπιο κύκλωμα το οποίο χορήγησε έναν σκασμό άδειες οδήγησης σε ανθρώπους που δεν θα έπρεπε, επειδή έπεσε το «λαδάκι».

    Φταίνε οι διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου που μετέτρεψαν το άθλημα σε έναν κλειστό κύκλο. Μια κλίκα. Που δεν γίνονται οι οδηγοί, οι δάσκαλοι της οδικής ασφάλειας σε αυτή τη χώρα. Γιατί, ο κάθε οδηγός και ιδιαίτερα ο νέος, θα ακούσει με δέος τον «θεό» των ράλλυ. Αλλά, ξέχασα: Αντί να δουν πώς θα μαζέψουν κόσμο στις αναβάσεις και τις πίστες, σφάζονται μεταξύ τους, λες και είναι πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και μετά αναρωτιόμαστε γιατί τα νέα παιδιά εξελίσσονται σε γίδια τα οποία δίνουν διαδικτυακά ραντεβού στο Riba’s για να ξεσπάσουν.

    Και φυσικά, φταίμε και οι δημοσιογράφοι, που είμαστε ό,τι να ναι. Φταίω κι εγώ, πιο πολύ απ’ όλους, που, παρότι έχω το βήμα, δεν σου πιπιλάω το μυαλό σε κάθε δοκιμή και παρουσίαση που κάνω ότι το γρήγορο αμάξι θα το ευχαριστηθείς στην πίστα. Ότι το καλό αμάξι είναι αυτό που σε κρατάει πιο ασφαλή. Ότι καλός οδηγός είσαι όταν δεν θέτεις σε κίνδυνο εαυτόν και άλλους. Ότι το υπεργρήγορο αμάξι που σου περιγράφω πώς ανοίγει, μπορούν να το χαρούν μόνο ζωντανοί. Ότι μάγκας είσαι μόνο στην πίστα. Που δεν τα γράφω αυτά και πολλά ακόμα. Βέβαια, αν το κάνω αυτό, δεν θα μου δώσεις ούτε ένα κλικ. Τουλάχιστον όμως, θα κοιμάμαι ήσυχος τις νύχτες.

    Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την παραδοσιακή για τον Έλληνα αδιαφορία για ό,τι κακό γίνεται γύρω του (μέχρι να αγγίξει το σπίτι του) έχουν δημιουργήσει ένα είδος κουλτούρας. Με την κακή έννοια. Δηλαδή, κάνουμε όλοι τα στραβά μάτια στην παρανομία, επειδή, παρακάτω, θα την κάνουμε κι εμείς.

    Και φυσικά, αντί για κατάρες και «φταις», είναι ώρα περισυλλογής. Είναι ώρα να δούμε τι θα κάνουμε εμείς για την ασφάλειά μας και, όταν το φροντίσουμε αυτό και γίνουμε πολιτισμένοι άνθρωποι και όχι ούγκανα επάνω σε λαμαρίνες και πλαστικά, θα διεκδικήσουμε το δίκιο μας για τους δρόμους- ανέκδοτα στους οποίους κινούμαστε. Και πώς θα τα καταφέρουμε;

    Σίγουρα, δεν θα περιμένουμε κάτι από κυβερνήσεις και πολιτικούς. Αυτοί, δουλειά τους κάνουν. Χεσμένους μας είχαν και χεσμένους μας έχουν. Άλλωστε, να σου πω και μια αλήθεια, αν είσαι άνεργος/η, παίρνεις οποιοδήποτε επίδομα ή σύνταξη και σκοτωθείς μια μέρα, χάρη θα τους κάνεις. Θα εξοικονομήσουν πόρους. Τι, ψέματα;

    Η αλήθεια είναι, άλλωστε, ότι σε αυτό το χάος που συντελεί το ελληνικό κράτος -και εσύ είσαι υπεύθυνος/η για αυτό το χάος, βέβαια- δεν υπάρχει ικανός πολιτικός ή πόλιτικός σχηματισμός που θα πάρει την ευθύνη να συγκρουστεί με συμφέροντα και να αλλάξει το γίγνεσθαι των μεταφορών.

    Για παράδειγμα, η χώρα μας έχει ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, η οποία, μόνο φέτος, έχει συνεδριάσει έξι φορές και καμια δεκαριά πέρυσι. Σε αυτές τις φορές, έχει ενημερωθεί από ειδικούς και μη για ζητήματα οδικής ασφάλειας (λες και τα μέλη της είναι εξωγήινοι και κινούνται σε άλλους δρόμους), αλλά, όσο και αν αναζητήσαμε, δεν βρήκαμε κάποιο πόρισμα, ή ακόμα καλύτερα, κάποια δράση της για να φτιάξουν τα πράγματα και να σκοτώνεται λιγότερος κόσμος.

    Παρακάτω, ανασύρουμε ένα (ακόμα) παλιό κείμενο από συνέντευξη του Ιαβέρη, ο οποίος εξηγεί ότι μέσα σε ένα χρόνο είχαμε 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία ατυχήματα.

    Είναι σαν να πέφτει κάθε μέρα σε μια κατοικημένη περιοχή, ένα μικρό αεροσκάφος της αεροπλοΐας με 20 επιβάτες.

    Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα. Και τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 – 29. Μας περισσεύουν ζωές νέων, φαίνεται, σε αυτή τη χώρα…

    Αιτία; Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, όπως εξήγησε ο Ιαβέρης.

    «Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου», είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία από 20% – 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%.

    «Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα» είπε χαρακτηριστικά ο Ιαβέρης και εξήγησε: «Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι, δηλαδή τα θύματα ήταν τετραπλάσια, ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι».

    Ο Ιαβέρης, έθεσε και μια άλλη σημαντική παράμετρο, την οικονομική καθώς όπως είπε, «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία».

    «Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Στα 50 χρόνια σημαίνει 600 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο», επεσήμανε ο Ιαβέρης.

    «Ένας γονιός που οδηγεί με πάνω από 10 χλμ την ώρα το αυτοκίνητο και αφήνει το παιδί του να κάθεται στη μέση των πίσω καθισμάτων και δεν το δένει κανονικά στο παιδικό κάθισμα είναι σαν το προορίζει για αναπηρικό καροτσάκι που θα το σπρώχνει σε όλη του τη ζωή, αν συμβεί ένα βίαιο φρενάρισμα», τόνισε χαρακτηριστικά.

    Μίλησε, όμως, και για γενικότερη άγνοια που υπάρχει στη κοινή γνώμη, σε ότι αφορά την σημασία που έχει η ασφαλής οδήγηση, επικαλούμενος το εξής παράδειγμα: «Ρωτήσανε σε ένα τηλεπαιχνίδι 100 ανθρώπους για ποιο επάγγελμα χρειάζεται μικρότερη προσοχή και η πιο δημοφιλής απάντηση με ποσοστό 80% ήταν ο επαγγελματίας οδηγός. Δηλαδή, ο οδηγός του σχολικού που μεταφέρει τα παιδιά μας», ανέφερε.

    Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, υπογραμμίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας».

    Ο Ιαβέρης, υπογράμμισε ακόμα, ότι, μόνο αν αναληφθεί πρωτοβουλία σε υψηλό πολιτικό επίπεδο, μπορεί το εθνικό αυτό πρόβλημα να πάρει σοβαρές διαστάσεις.

    «Για να σταματήσει το έγκλημα και η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, πρέπει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας να πάει στο Μαξίμου και να ζητήσει από τον πρωθυπουργό να το πάρει πάνω του γιατί είναι μέγα εθνικό και πολιτικό ζήτημα», τόνισε και η πρόταση του αυτή έδειξε να έχει θετική αποδοχή από την Επιτροπή.

    Κλείνοντας ο Ιαβέρης την ενημέρωση του, έδωσε μια συμβουλή σε όλους τους οδηγούς λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η λύση του προβλήματος είναι η αυτοεκτίμηση. Καθένας, πρέπει να ξέρει πόσο ανεκτίμητος και λατρεμένος είναι, και πόσο θα λείψει από τα παιδιά ή τους γονείς του, αν εμπλακεί σε μια ανόητη σύγκρουση, επειδή τα μυαλό του είναι στα κάγκελα. Αν θέλουμε άμεσα να μειώσουμε το οδικό έγκλημα, κάθε πρωί ας κοντοσταθούμε και ας σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα».

    To διαβάσαμε στο topspeed.gr

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    33 Σχόλια

    1. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν μπαινει κοφτης σε αολα τα αυτοκινητα…
      Οι πινακιδες στο δρομο γραφουν 120-130…κι αυτοι πανε με 200!

    2. Παρολου που βγαζει κακια αυτος που γραφει για το περιστατικο και τον παντελιδη .. Εν μερει εχει δικιο καποιοι επωνυμοι την εχουν δει κυριαρχια .. Εμεις οι κινοι θνητοι αναρωτιομαστε ποιος οδηγουσε στην περιπτωση παντελιδη που ειχε πιει υπερβολικα ασ αναλογηστουμε τι θα γινοταν αν στο σημειο που εγινε το ατυχημα χτυπουσε καποιο πεζο ;; γιατι δεν πηρε ενα ταξι ;;; αυτα τα παιδια γιατι δεν σκεφτηκαν αν μπορουν να οδηγησουν με τετοιες ταχυτητες;;;

    3. 36 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟ 10 ΩΡΕΣ ΕΠΙ 360 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ !!!!!! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΟΔΗΓΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΗΤΑΝ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΤΑ ΜΟΝΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΕ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ !!!!! ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΦΟΡΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΑΛΚΟΟΛ ΑΠ’ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΑΠ’ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΑ !!!! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΤΟ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΠΑΝΙΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ν’ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΖΩΕΣ !!!!!!! ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΣΤΕΦΑΝΕ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΝΑ ΚΛΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΙ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΣΑΤΟΙ !!!!! ΕΝΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΗΣ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΛΟΓΩ 3 ΗΜΕΡΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ !!!!!!! ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ !!!!!!

    4. ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ Κ ΣΩΣΤΑ ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΒΑΣΙΚΑ…….ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΥΡΓΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΠΟΥ 1ον ΚΑΘΕ 2-3 ΜΕΤΡΑ Κ ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙ ΠΟΥ 2 ον Ο ΚΑΘΕ ΑΓΡΟΤΟΜΑΓΚΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤ’ΟΝΟΜΑ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΔΙΧΩΣ ΦΩΤΑ ΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ Κ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ Ο 12ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΓΚΑΚΟΣ ΓΙΟΣ ΚΑΜΑΡΩΤΟΣ ΚΑΜΑΡΩΤΟΣ Η ΑΚΟΜΑ Ο ΕΜΠΙΣΤΟΣ Ο ΠΑΚΙ 3ον ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΟΥΓΚΑ ΤΗΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΡΕΖΕΡΒΑ 4ΟΝ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΧΑΡΟ ΤΩΝ 75-80-83-85 ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ 300ΑΡΟΥ ΤΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Κ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ Κ ΤΙ……..ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΠΤ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΥΤΕ ΑΝ ΣΚΑΣΕΙ ΒΟΜΒΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΕΙ 9 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ….. 5ΟΝ ΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΟΧΑΖΟΓΚΑΒΑΚΑ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΙΣΤΑ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΎΡΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΤΟΥ 13-14 ΝΑ ΒΟΛΤΑΡΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ Κ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΕ ΣΤΥΛ ΚΟΙΤΑΤΕ ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΤΙ ΜΑΓΚΑ ΓΙΟ ΕΧΩ ΕΓΩ….. ΦΙΡΜΑ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΦΑΓΑΝ ΑΔΕΡΦΙΑ Κ Η ΙΣΧΥΡΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ

    5. Μια μεγάλη μερίδα οδηγών έχει εκλάβει την άδεια κυκλοφορίας ως άδεια οπλοφορίας και τους δρόμους ως πίστα αεροδρομίου ! ! ! Το κακό έχει παραγίνει και δυστυχώς τίποτα δε διορθώνεται και δεν υπάρχει σύνεση και περίσκεψη ούτε και όταν προηγούμενα έχει συμβεί κάτι πολύ σοβαρό ! Σφήνα στη σφήνα κατά την οδήγηση,προσπεράσματα από τα δεξιά με ιλιγγιώδη ταχύτητα, αμέσως μετά σφήνα στη σφήνα για να εισέλθουν στην αριστερή λωρίδα και πάει λέγοντας. Μερικές από τις εικόνες της Εθνικής οδού Λαμίας – Αθηνών σήμερα κατά τη μαζική επιστροφή των εκδρομέων του τριημέρου,λίγο πιο εκεί από το τραγικότατο ατύχημα ! ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΦΑΙΑ ΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΚΑΥΚΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !

    6. ΚΑΘΙΣΤΩ. ΠΡΩΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ. ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ……
      ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. ΟΤΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ,
      ΟΥΔΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ. ΑΝ ΑΝΑΠΤΥΣΕΙ
      ΤΑΧΥΤΕΡΗ. ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ………ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ. ΚΑΘΟΤΙ. Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΜΠΛΕΞΙΚΟΣ….

    7. τα θελει ο κωλος σας . παρτε τωρα καμερες μια εθνικη οδο γεματοι μπατσους .και για κατουρημα να πας γινεσαι θεαμα . σαν το συζυγο της ατυχης γυναικας . παρτε και υπερογκα προστιμα .σε λιγο θα τοποθετηθουν καμερες της αστυνομιας μεσα στα σπιτια .ολοι δουλευετε για την εξουσια

      1. εσύ σύντροφε δουλευεις για την μλκια;

      2. ΣΩΣΤΟΣ !!!!! ολοι βγηκαν να ριξουν δηλητηριο …..και εβγαλαν και τα κομπλεξ …..περιμενετε ρε μαλακες να δουμε το πορισμα της τροχαιας….

    8. Σε αυτή τη χώρα που καθένας κάνει ότι θέλει έχουν να συμβούν πάρα πολλά ακόμα.Είμαστε απείθαρχοι σε όλους τους τομείς.Η άποψη μου ότι χρειάζεται μαστίγιο για να στρώσει ο Έλληνας.Χρειαζεται μία μοναρχία-τυραννία να μας βοηθήσει να προσαρμοστούμε.Η πολλή ελευθερία βλάπτει.Αν φυσικά ήταν άντρας πραγματικά το κωλόπαιδο ο Τσίπρας θα ξεκουμπίζοταν από κεί που ήρθε.

    9. ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΙ 500 ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ!!!!

    10. Ουτε το αμαξι φταιει ουτε ο καιρος ουτε το ματιασμα ξερω γω..
      η οδηγικη παιδεια που φταιει που λεει οτι αν δεν τρεχεις με ακριβω αμαξι δεν εισαι «μαγκας»
      Που λεει οτι αν δεν ξεπερνας τα ορια ταχύτητας εισαι «χαζος»
      κ τοσα αλλα που βλεπουμε καθημερινα!
      αν δεν μαθουμε να εχουμε παιδεια στην οδηγηση τοτε ΔΥΣΤΥΧΏΣ θα εχουμε θυματα…

    11. Ειτε πλουσιος με porsche,ειτε φτωχος με pegeut,ειτε Ελληνας με λαδωμενο διπλωμα,ειτε Γερμανος με διπλωμα με την αξια του,αμα εχει σκατα στο κεφαλι του θα την κανει την μακακια του οταν βρει ευκαιρια.Και τους φτωχους πιτσιρικαδες με τα αμαξακια και τα μηχανακια εχω δει τι κανουν,αλλα και τους «αψεγαδιαστους» ξενους,οταν βρουν την ευκαιρια.Το θεμα ειναι να μην δινει το κρατος αυτη την ευκαιρια.Και ενα κρατος για να μην δινει την ευκαιρια για μακακιες θεσπιζει ακριβα προστιμα και φυλακισεις χωρις ελαφρυντικα,αμεσες κατασχεσεις,και βαζει καμερες και ρανταρ καθε 200μ,ουτως ωστε με το που κανει καποιος μια μικρη μακακια να ειναι σιγουρος οτι δεν θα τη γλυτωσει!

    12. Αυτό είναι το πιο ζωντανό παράδειγμα.Ζούμε σε ένα τόσο μπουρδέλο κράτος που ούτε να κατουρήσουμε δεν μπορούμε.Σταμάτησε για κατούρημα ο άνθρωπος και έμεινε χωρίς οικογένεια.Επειδή ένας βλάξ ήθελε να παίξει με το αυτοκίνητο του πλούσιου μπαμπάκα.

    13. συμφωνώ με αυτά που λέει το άρθρο,οι έλληνες είμαστε ούγκανοι στους δρόμους,χειρότεροι και από φυλή ανθρωποφάγων.Διαφωνώ όμως σε ένα θέμα και απ’ό,τι καταλαβαίνω ο συγγραφέας του άρθρου φοβάται να μιλήσει για κάποια συγκεκριμένα θέματα,λες και δεν υπάρχουν.
      1)Για το δίπλωμα οδήγησης όλοι ξέρουν πώς αν δεν λαδώσεις,οι εξεταστές είναι ικανοί να σε κόψουν επειδή πέρασες με πράσινο,μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας.Από αλλού πρέπει ν’αρχίσει η κάθαρση και το αναγκαίο ξήλωμα.
      2)Το άρθρο δεν λέει τίποτα για τους γύφτους που κυκλοφορούν χωρίς δίπλωμα(ξέρετε παλιατζής,ανθοπώλης κλπ)
      3)Δεν λέει τίποτα για τους γύφτους με ΥΠΕΡΒΑΡΑ οχήματα,που έχουν 100 θερμοσίφωνες επάνω,που μπορούν να πέσουν ανά πάσα στιγμή και η αστυνομία κάνει τον αλέκο
      4)Για τους λάθρο με τα καταραμένα τρίκυκλα που η αστυνομία απλά αγνοεί
      5)Οι δρόμοι που τους έχουμε πληρώσει 200 φορές πάνω και είναι ακόμα γεμάτοι λακούβες?
      6)Βεβαίως τα πλουσιόπαιδα αποτελούν μεγαλύτερο κίνδυνο,δεν μπορείς απλά να λες,όλοι το ίδιο φταίμε.Σοβαρή ερώτηση,αν εγώ είχα ένα πολύ γρήγορο και ακριβό αμάξι και ήξερα πώς ό,τι και να γίνει,και άνθρωπο να σκοτώσω,ο μπαμπάκας θα πάρει 50 δικηγόρους για να την βγάζω συνέχεια λάδι,πιστεύεις ότι ΔΕΝ θα ήμουν πιο απρόσεκτος και πιο αφελής?Τα ταχύπλοα ας πούμε ποιος τα οδηγεί,κανένας εργάτης των 500 ευρώ?
      Καλό το άρθρο δεν λέω,αλλά κάπου χαϊδεύει αυτάκια,αν είναι να γράψεις για ένα σοβαρό θέμα πρέπει να τα λες ΟΛΑ.

    14. Τα συγκεκριμένα υπέρ αυτοκίνητα απαιτούν προϋποθέσεις για να οδηγηθούν.Τωρα με 4νεκρούς ότι να πούμε είναι περιττό!!!

    15. Τα συγκεκριμένα υπέρ αυτοκίνητα απαιτούν προϋποθέσεις για να οδηγηθούν!Τώρα με 4 νεκρούς ότι και να πούμε είναι άκρως περριτά!!!

    16. Ο ΙΑΒΕΡΗΣ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΕΟΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΕ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΑΒΕΡΗΣ

    17. Καλό ταξίδι σε ολους. Και στους τέσσερις. Και ο νεαρός θύμα ειναι, θύμα της νιότης, δυςτυχως. Εχουμε δει πολλα νεα παιδια να κανουν ανοησίες με τα αυτοκίνητα τους και να προξενούν δυστυχήματα, δεν ηταν ουτε ο πρώτος και δυστυχως δεν θα ειναι ουτε ο τελευταίος. Δυςτυχως.

      1. Ναι φίλε δεν είναι έτσι όπως τα λες. Δεν είχαμε τα λεφτά του μπαμπά όλοι να αγοράζουμε αυτοκίνητα των 100,000 ευρώ. Μας ενδιέφερε στην ηλικία αυτή να βγάλουμε το μεροκάματο για να επιβιώσουμε και όχι να κάνουμε ψευτοφιγούρες σε γκομενίτσες εις βάρος του κόσμου. Να τα αποτελέσματα.

        1. Είσαι μεγάλος κομπλεξάρας φίλε. Δηλαδή εσύ τώρα μας λες πως μαλακίες στο τιμόνι κάνουν μόνο οι πλούσιοι έτσι;

    18. Καμία σωτηρία……Οδήγηση…….Ένας ακόμη καθρέπτης της πολυπολιτισμικής κοινωνίας μας,από το 90 και μετά με την κάθοδο των τηγανοκεφαλο,η κατάσταση εκτραχυνθηκε.Οι δολοφόνοι ΤΗΓΑΝΟΚΕΦΑΛΟΙ μαζί με τους πάκι κάνουν την κατάσταση ανυποφορη

    19. Στην Ελλαδα η τροχαια δεν ειναι προσανατολισμενη να προστατευει τους αυτοκινητιστες αποτρεποντας τους απο την μη εφαρμογη του ΚΟΚ αλλα τους αφηνει να παρανομουν για να τους κοβει κλησεις για τις οποιες κλησεις ,στην επαρχια τουλαχιστον,οι δημοι ανταμοιβουν πχ πετρελαιο για το τμημα

    20. Στα οχήματα που κυκλοφορούν να βάλει το κράτος κόφτη στα 140 χιλ/ω
      Αν έχουν μπάλες να το κάνουν

      1. Δηλαδη στην Αυστραλια που οι δρομοι ειναι ΔΡΟΜΟΙ και το οριο ειναι 110 ΜΟΝΟΝ ειναι μαλακες ; Και μεσα στις πολεις ανωτατο οριο 60 και αν κανεις μαλακια σου αδειαζουν το πορτοφολι και σου περνουν και το διπλωμα . Και σεις που σκοτωνεστε σαν τις μυγες θελετε 140 στους κατσικοδρομους που τους λετε και Εθνικη οδο !
        Ρε ουστ ταγαρια που θελετε και 140 !
        Ρε , ποσους ακομη θα θαψετε μεχρι να καταλαβαιτε οτι καλος οδηγος ειναι αυτος που σεβεται οτι κινηται γυρω του ;
        Ομως το κατοχικο καθεστως σας θελει νεκρους και αναπηρους και σεις νομιζετε οτι απο αμελεια εχουν δρομους καρμανιολες . Και σεις δυο φορες μαλακες με τενεκεδες πανω σε 4 ροδες, οδηγητε σαν να μην υπαρχει αλλος γυρω σας και σαν να μην υπαρχει αυριο .
        Μπαγλαμαδες !
        Καλο ξημερωμα γιατι κοιμαστε με τα χαμουρα .

    21. ΈΤΣΙ ΕΧΑΣΑ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ…ένα κακομαθημένο με μηχανή μπηκε στο αμάξι του πατερα μου με 211 τελικη

    22. ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ,Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΩΝ ΕΠΤΑΚΟΣΙΩΝ ΕΥΡΩ,ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΟΠ,ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΚΡΙΒΟ!!!!!!

    23. ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΛΗΤΑΡΑΣ,ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ,ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΕΛΠΙΖΩ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΗΡΙΑΛ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΟΔΗΓΟΥΣΕ.

      1. Ελπίζω η δική σου οικογένειανα σε έχει στειρωσει.Αν και είναι υπεύθυνη για τον χαρακτήρα σου και την σκατοψυχια σου,ας κάνουν τουλάχιστον ένα καλό…..

    24. Και βγήκε το συμπέρασμα ότι για όλα φταίνε οι υποψήφιοι οδηγοί που «λαδώνουν» για να πάρουν το δίπλωμα, όχι το σάπιο σύστημα των εξεταστών που αν δεν «λαδώσεις» θα βρει δικαιολογία να σε κόψει ή οι δρόμοι που από το οδόστρωμα μέχρι το φωτισμό και τη σήμανση είναι σκοτώστρες.

      Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

    25. Έχει οδηγούς εκεί έξω που είναι Δημόσιοι Κίνδυνοι. Όχι μόνο φραγκάτοι υπερφίαλοι. Νομίζουν πως είναι…οδηγάρες και ουσιαστικά βασίζονται στην προσοχή των λογικών και έμπειρων .

    26. Και όμως δυστυχώς ο Έλληνας θα σκεφτεί μόνο τον κωλο του και θα τρέξει με την αμαξάρα του! Ζούμε σε μια κοινωνία όπου ο καθένας κοιτάει την πάρτη του δυστυχώς! Και το σύστημα; Αντί να λάβουν αυστηρά μέτρα και να λύσουν το πρόβλημα κάθονται και τσεπώνουν τα λεφτά του λαου. Τόσους φόρους πληρώνουμε γαμώ την π@@τανα μου! Γιατί δε φτιάχνουν τους δρομους; να έχουν τροχαία που να κόβει βαρβαρες κλήσεις σε όσους παραβιάζουν τον νόμο; Έλεος πια! Εδώ πεζός μπορεί να εισαι, να μη φταις, να περνάς κανονικά με πράσινο για τον πεζό και να την πατήσεις από κάνα μαλακα οδηγο! Ξυπνήστε Ελληνες! Και μη νομίζετε «Α, δε θα γίνει σε μένα!» Αλοίμονο στον επομενο φουκαρα…

    27. Καλά τα λέει για τον πατέρα που άφησε στο τιμόνι ένα παιδί να σπείρει τον θάνατο!!!
      Φίλε που διαβάζεις αυτό το μήνυμα ΠΡΟΣΕΧΕ, ΜΗΝ βάλεις τρέλα στο κεφάλι σου δεν σου φταίνε οι γύρω σου.

    Comments are closed.