Κάνει τον γύρο του διαδικτύου – Δείτε το συγκλονιστικό σποτ που απέρριψε η Adidas… για να γίνει τελικά viral

Κοινοποίηση:
ImageHandler (1)

Αποτελεί δημιουργία ενός 26χρονου Γερμανού φοιτητή –

Τα στελέχη του τμήματος επικοινωνίας της εταιρείας θα έχουν σίγουρα μετανιώσει που το αγνόησαν

Ένα απίστευτα συγκινητικό διαφημιστικό σποτ για την Adidas κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες, κατακτώντας τις καρδιές των χρηστών του Ίντερνετ.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η ανάδειξη ενός διαφημιστικού σποτ σε viral video είναι κάτι που ονειρεύεται κάθε εταιρεία. Αυτή η περίπτωση ωστόσο διαφέρει, αφού η Adidas όχι μόνο δεν πλήρωσε δεκάρα για τη δημιουργία του εν λόγω διαφημιστικού αλλά το είχε μάλιστα αγνοήσει επιδεικτικά όταν ο δημιουργός του το έστειλε στο τμήμα επικοινωνίας της.

Το συγκινητικό βιντεάκι αποτελεί δημιουργία του Γερμανού φοιτητή σε σχολή κινηματογράφου Eugen Merher ο οποίος, παρά τη νεαρή του ηλικία (είναι μόλις 26 ετών) πέτυχε κάτι που πολλοί εμπειρότεροι σκηνοθέτες δεν έχουν καταφέρει να κάνουν: να συγκινήσουν το κοινό μέχρι δακρύων μέσα σε μόλις λίγες δυνατές σκηνές.

Στο διαφημιστικό διάρκειας 1 λεπτού και 40 δευτερολέπτων πρωταγωνιστεί ένας ηλικιωμένος πρώην μαραθωνοδρόμος, ο οποίος ζει μια μονότονη ζωή σε έναν οίκο ευγηρίας.

Μια μέρα, ανακαλύπτει τα παλιά, ταλαιπωρημένα του Adidas και αποφασίζει να ξαναζήσει τα νεανικά του χρόνια φορώντας τα και βγαίνοντας να τρέξει. Παρά το γεγονός ότι το προσωπικό προσπαθεί να καταπνίξει τη λαχτάρα του για ελευθερία, τελικά ο ηλικιωμένος καταφέρνει να «αποδράσει» με τη βοήθεια των φίλων του και να τρέξει ξανά με τα αγαπημένα του αθλητικά.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. Για να μην αρχισουμε να ψυλιαζομαστε οτι οι ανθρωποι μπορουν να ζουν πολυ περισσοτερο απο οσο μας εχουν πεισει …. οι πιο πεπεισμενοι ειναι οι Ελληνες, εχουν το ιδιο life style που εχουν και οι τριτοκοσμικες χωρες.

  2. Απορώ με τι κριτήριο απέρριψε το βίντεο η Adidas. Είναι όντως συγκινητικό και ανθρώπινο !

  3. αυτό που πάθανε, έχουν τρομερή αλαζονεία οι δίαφοροι μαρκετίστες, «σύμβουλοι» και διευθυντές, τους λες ότι το τάδε πράγμα δεν πάει καλά διότι το βλέπεις στην πράξη και επιμένουν σε δικές τους θεωρητικολογίες χωρίς να το δουν ζωντανά μια φορά στην πράξη….μπορεί να τους πουλήσει το σποτάκι μερικά εκατομμύρια να ησυχάσουν…

Comments are closed.