Μπορεί να έχασε την μάχη για το αεροδρόμιο στο Καστέλι, αλλά η Vinci θα είναι μια από τις εταιρείες που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας.
Η εκδήλωση ενδιαφέροντος λήγει σήμερα Πέμπτη, όμως επί της ουσίας πρόκειται για μια διαδικασία μη δεσμευτικού χαρακτήρα, που επέλεξε να «τρέξει» το ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να εκκινήσει μετά από πολύμηνες καθυστερήσεις την ιδιωτικοποίηση του αυτοκινητοδρόμου-μαμούθ.
Στα φαβορί του διαγωνισμού είναι αδιαμφισβήτητα ο όμιλος Ελλάκτωρ και ο λόγος είναι η καλή γνώση που έχει αποκτήσει για το έργο αφού μέσω των Αττικών Διαδρομών λειτουργεί τα διόδια της Εγνατίας.
Στελέχη της Vinci στην Ελλάδα αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο για κοινό σχήμα, την ώρα που παραμένει άγνωστο, τι στάση θα κρατήσουν οι άλλοι παίκτες της αγοράς.
Η διαγωνιστική διαδικασία μη δεσμευτικού χαρακτήρα για την Εγνατία μήκους 670 χλμ υποκινήθηκε υπό την απειλή της μη καταβολής της υποδόσης των 2,8 δισ. ευρώ που ήταν στα προαπαιτούμενα. Ωστόσο για τους υποψηφίους πολλά σημεία παραμένουν ακόμη σκοτεινά και ένα από αυτά είναι ποιος θα αναλάβει την βαριά συντήρηση.
Επόμενο βήμα για την Vinci θα είναι η Υποθαλάσσια Ζεύξη της Σαλαμίνας, ένα έργο που καλοβλέπουν οι Γάλλοι, λόγω τη αυξημένης κίνησης του πορθμείου.