«Έτσι με ΕΓΔΥΣΑΝ οι ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ των LIDL»! H Απίστευτη ιστορία μιας Ελληνίδας νοικοκυράς! Το φυσάει και δεν κρυώνει! ΚΑΛΑ να πάθεις κυρά μου, τα ήθελε ο πισινός σου που αγοράζεις εκεί…

Κοινοποίηση:
lidl-xronia-exei-katathesei-kanenan-isologismo

H Απίστευτη ιστορία μιας Ελληνίδας νοικοκυράς! Το φυσάει και δεν κρυώνει! ΚΑΛΑ να πάθεις κυρά μου, τα ήθελε ο πισινός σου που αγοράζεις εκεί…
Διαβάστε την καταγγελία της….
Καλά δεν ελέγχει τι βάζει μέσα στο καρότσι και πόσα πρέπει να πληρώσει;

«…σας γράφω για να σας μεταφέρω την εμπειρία μου από τα Lidl και για να προστατεύσω άλλους πολίτες από την συμπεριφορά της εν λόγω επιχείρησης.
Χθες Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016 έκανα τα ψώνια μου από το κατάστημα Lidl στο Βύρωνα. Συνήθως πριν φύγω από το Ταμείο ενός supermarket ελέγχω πάντα τις χρεώσεις στην απόδειξη που μου δίνουν και 7 στις δέκα περιπτώσεις όλων των supermarket υπάρχει έστω μια απόκλιση από την αναγραφόμενη τιμή στο ράφι. Εχθές λόγω του μεγάλου όγκου των αγορών μου έφυγα και έλεγξα την απόδειξη το βράδυ στο σπίτι μου όπου διαπίστωσα ότι ενώ είχα αγοράσει 4 κιλά ζάχαρης μου χρεώθηκαν 4×10 κιλά ζάχαρης δηλαδή συνολικά 40 κιλά με συνολική τιμή 27€ ενώ θα έπρεπε να έχω πληρώσει 2 με 2,5 euro.
Σήμερα Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016 απευθύνθηκα στο κατάστημα και ζήτησα τον υπεύθυνο καταστήματος για να βρώ το δίκιο μου και προφανώς να αποζημιωθώ για την παραπάνω χρέωση. Η ταμίας που με εξυπηρέτησε εχθές σήμερα είχε ρεπό. Έχω λοιπόν να καταγγείλω τα εξής:
lidl1

lidl2
α) Ο υπεύθυνος καταστήματος είπε ότι πρέπει να είναι παρούσα η υπάλληλος για να με θυμηθεί και να δεχτεί ότι όντως αγόρασα 4 τεμάχια. Όταν του είπα ότι η υπάλληλος μπορεί να μην θυμηθεί τί συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση μου απάντησε ότι η υπάλληλος θα θυμηθεί (?????).
Του απάντησα ότι αυτό δεν είναι επιχείρημα για να βρώ το δίκιο μου και του ζήτησα να απευθυνθεί στις κάμερες του καταστήματος την ώρα της αγοράς μου και να δούν την πραγματική μου αγορά. Μου απάντησε ότι δεν έχουν πρόσβαση στις κάμερες security και δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, Του αντιπρότεινα να μετρήσει το εμπόρευμα της ζάχαρης και βάση των αγορών θα μπορούσε να δεί αν του λείπουν αυτά τα 36 κιλά που ισχυρίζεται η απόδειξη ότι πλήρωσα παραπάνω. Μου είπε ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί επίσης να γίνει.
Συμπέρασμα: Δεν μπορούν να ελεγχθούν οι κάμερες και δεν μπορεί να αποδείξει το κατάστημα ότι έχει 36 κιλά ζάχαρης παραπάνω από αυτά που χρεώθηκαν αλλά μια υπάλληλος που μπορεί να χάσει και τη θέση της αν παραδεχθεί το λάθος της θα θυμηθεί τί ψώνισα εγώ ημέρα Σαββάτου. Ήμαρτον κύριε.
β) Μου ζητήθηκε να περάσω από το κατάστημα καθημερινές 8.00-14,00 για να λύσω το πρόβλημα και του απάντησα ότι δουλεύω και αυτό είναι αδύνατο αυτές τις ώρες.
γ) Άρχισα να εξαγριώνομαι με τις μη επαγγελματικές μεθόδους που μου πρότεινε και του είπα να επικοινωνήσει με τον Υπεύθυνο Περιφέρειας στην οποία ανήκει το κατάστημα.Αφού απομακρύνθηκε για να μην ακούω την τηλεφωνική του επικοινωνία επιστρέφει μετά από 5 λεπτά και μου απαντάει ότι ο Υπεύθυνος Περιφέρειας και ο «όσο πιο πάνω μπορούσε να επικοινωνήσει»- ότι σημαίνει αυτό – του είπαν να μου μεταφέρει ότι πρέπει να επικοινωνήσω με το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών δηλαδή 8001113333 για να μου λύσουν το πρόβλημα.Σημειωτέον ένα νούμερο που δεν μπορείς να καλέσεις από κινητό.
δ) Τον προειδοποίησα ότι την εμπειρία μου θα την δημοσιοποιήσω στο internet και μου είπε να κάνω ότι νομίζω,
ε) Φεύγοντας ζήτησα το όνομα του υπευθύνου με τον οποίο είχα όλη αυτή την παράλογη συζήτηση και μου απάντησε ότι δεν μου το δίνει γιατί είναι προσωπικά δεδομένα. Φρόντισα να προειδοποιήσω τους πελάτες που περίμεναν στα Ταμεία να ελέγχουν τις αποδείξεις τους φεύγοντας για να προστατευτούν από υπέρμετρες χρεώσεις και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Περιττό να σας πώ ότι η εξυπηρέτηση πελατών δεν λειτουργεί ημέρα Κυριακή οπότε πρέπει να περιμένω μέχρι αύριο για να λύσω το πρόβλημα μου είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης.
Για του λόγου το αληθές σας επισυνάπτω την απόδειξη
Το «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» δεν φαίνεται να υιοθετείται από την επιχείρηση LIDL HELLAS και είναι η τελευταία φορά πραγματικά που ψωνίζω από την επιχείρηση αυτή.

Παρακαλώ όπως δημοσιεύσετε την εμπειρία μου αλλά για να προστατευτώ από εκδικητικές τάσεις που θα μπορούσε να παρουσιάσει οποιοσδήποτε θα σας παρακαλούσα να μην δημοσιεύσετε τα προσωπικά μου στοιχεία.
Ευχαριστώ πολύ
Αναστασία»

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

22 Σχόλια

  1. Μου έχει συμβεί το ίδιο γιατί πέρασε η τιμή της συσκευασίας 10 τμχ ! Φυσικά το κατάστημα δεν έχει τηλέφωνο για να πάρεις να πεις τι έγινε πρέπει να πας εκεί και άντε να βρεις άκρη!

  2. Για την αποκατάσταση της αλήθειας κάποιων πραγμάτων
    Α) Γιατί δεν έλεγξα την απόδειξη αμέσως μετά την αγορά και ενώ ήμουν ακόμα στο Ταμείο;
    Γιατί συνόδευα την μητέρα μου με πρόβλημα στα πόδια και έπρεπε να φύγουμε άμεσα καθότι είχε καταβληθεί από την ορθοστασία. Όσες φορές ψωνίζω μόνη ελέγχω τις χρεώσεις ενώ είμαι ακόμα στο Ταμείο (σε οποιοδήποτε supermarket).
    Β) Πώς δεν κατάλαβα την σημαντική υπερχρέωση των 25 euro?
    Κάναμε τα ψώνια δύο οικογενειών σε μια πληρωμή. Υπολογίσαμε ότι θα ξοδεύαμε περίπου 50-60€ ανά οικογένεια οπότε το σύνολο των 120€ δεν μας χτύπησε στο μάτι αρχικά υποθέτωντας ότι φτάσαμε το ανώτερο του αρχικού μας budget.
    Γ) Γιατί ψώνισα την δεδομένη στιγμή από τα lidl (γερμανικών συμφερόντων);
    Στα ψώνια μου δεν εξετάζω ποιών συμφερόντων είναι μια εταιρία. Στα ψώνια μου προτεραιότητα έχω την οικονομία της τσέπης μου. Γι’αυτό και όταν ψωνίζω επιλέγω προϊόντα από όλα τα supermarket ανάλογα με την τιμή. Μπορεί δηλαδή να πάρω απορρυπαντικό από τον Βασιλόπουλο, αλλαντικά από το Bazaar και τα υπόλοιπα αναλώσιμα από το Σκλαβενίτη. Τη δεδομένη στιγμή είχε μια προσφορά σε ηλεκτρική συσκευή σχεδόν 50% φθηνότερα από την αγορά και πήγαμε να την ψωνίσουμε από τα lidl (για την οικονομία της τσέπης μας) και επί τη ευκαιρία κάναμε και τα ψώνια για να μην ταλαιπωρώ την μητέρα μου τρέχοντας σε τρία διαφορετικά supermarket όπως θα έκανα αν ήμουν μόνη. Άλλωστε είμαι από τους λίγους καταναλωτές που πριν τα ψώνια μου ενημερώνομαι για τις προσφορές από το site fylladia-prosfores.
    Δ) Ότι συνέβη στο lidl μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε supermarket και έχω και άλλα παραδείγματα που αναφέρω παρακάτω
    Στο bazaar μου έχει τύχει να αγοράσω αφροντούς που στο ράφι είχε έκπτωση 50% από αρχική τιμή 4,70€ το δίναν 2,35€ και όμως στην απόδειξη χτυπήθηκε η τιμή πριν την προσφορά δηλαδή 4,70. Τελικά η προσφορά είχε λήξει αλλά δεν είχαν βγάλει από το ράφι το ταμπελάκι της έκπτωσης ενώ το σύστημα είχε ενημερωθεί για την αλλαγή. Αποτέλεσμα: μου επιστρέψαν εκείνη την στιγμή τα χρήματα γιατί από δικό τους λάθος δεν είχαν βγάλει το ταμπελάκι της προσφοράς από το ράφι.
    Στον Βασιλόπουλο μου έχει τύχει να αγοράσω απορρυπαντικό πλυντηρίου πιάτων με προσφορά ένα και ένα δώρο στην τιμή των 12,90€ θα έπαιρνα δύο συσκευασίες. Στην απόδειξη ο ταμίας χτύπησε 4 τεμάχια ήτοι σύνολο 51,60€. Δεν ξέρω για ποιο λόγο συνέβη μην με ρωτήσετε αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι μου επέστρεψαν όλα τα παραπάνω χρήματα και τελικά πλήρωσα 12,90 για τις δύο συσκευασίες όπως αρχικά ήταν στο πρόγραμμα.
    Ποιος ο λόγος της καταγγελίας
    Δέχομαι ότι η ταμίας έκανε λάθος και αντί να χτυπήσει το barcode του μεμονωμένου τεμαχίου ζάχαρης χτύπησε το barcode της δεκάδας. Είμαστε άνθρωποι, γίνονται λάθη και δεν έχω να προσάψω τίποτα σε μια υπάλληλο που λόγω της πίεσης, της κούρασης, της βιασύνης έκανε ένα λάθος.
    Ο σκοπός της δημοσιοποίησης (που από ότι είδα μετά μεγάλης μου λύπης από τα σχόλια κανένας δεν πρόσεξε) είναι για να εφιστήσω την προσοχή των πολιτών στην πολιτική που ακολούθησε ο εκπρόσωπος του καταστήματος την δεδομένη στιγμή. Δεν υπήρχε σχέδιο διευθέτησης του προβλήματος. Δεν υπήρχε επιχειρηματολογία σοβαρή. Δεν έκανε μπροστά μου καμία επικοινωνία για να μην δείξει ότι είναι αδαής. Δεν μου έδωσε το όνομά του ενώ σε όλα τα άλλα supermarket οι υπάλληλοι φοράνε ταμπελάκια με το όνομά τους. Στην τελική δεν προστάτεψε την συνάδελφό του ταμία που έκανε το λάθος και με παρέπεμψε σε ένα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης όπου όλα καταγράφονται και θα μπορούσε ίσως ένας άνθρωπος να χάσει τη δουλειά του για ένα λάθος. Οι κάμερες είναι για να προστατεύουν την εταιρία αλλά όχι τους πελάτες της επιχείρησης και δεν μπορούν απλά να δούν τι συνέβη στο Ταμείο από το οποίο πέρασα.
    Και για την συνέχεια της ιστορίας επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο Δευτέρα πρωί και μου είπαν ότι θα με καλέσουν μέσα σε τρείς εργάσιμες μέρες γιατί τα ζητήματα έχουν σειρά προτεραιότητας διευθέτησης. Είδωμεν τι θα συμβεί.

    Ο τίτλος του δημοσιεύματος δεν μου ανήκει. Δεν κατηγόρησα κανέναν για κλοπή. Οι επιχειρήσεις, όποιων συμφερόντων και αν είναι δίνουν δουλειά σε συμπολίτες μας και καλά κάνουν από την στιγμή που κάποιοι άνθρωποι εργάζονται για τις οικογένειές τους και δεν είναι στο δρόμο και στο ψάξιμο. Και όσο για κάποιους που λένε ότι μπορεί να μην έχω οικονομικό πρόβλημα και γι’αυτό αδιαφόρησα για την υπερχρέωση έχω να πω ότι πλούσιος δεν είναι αυτός που παίρνει πολλά χρήματα αλλά αυτός που όσα και να παίρνει ξέρει πώς να τα ξοδέψει σωστά.
    Με σεβασμό προς τους αναγνώστες και τους σχολιαστές
    Καλημέρα σας
    Αναστασία

  3. Ότι και να λέμε μας αρέσει δε μας αρέσει το Lidl τους πήρε και τα σώβρακα με σωστές τιμές γενικά.

    Πας πρωί στο lidl δε βρίσκεις χώρο να παρκάρεις πας στα άλλα βαράνε μύγες.Στα μεγάλα αναφέρομαι.
    Το απόγευμα δουλεύει ο Σκλαβενίτης.Επίσης δουλεύουν και κάποια περιφερειακά μικρότερα που τα εμπιστεύεται ο κόσμος γιατί έχουν γενικά καλές τιμές και όχι το κοτόπουλο 2 ευρώ το κιλό να σε βάλουν μέσα και τα υπόλοιπα στα ύψη.Πάρτε μόνο κοτόπουλο και για τα υπόλοιπα πηγαίνετε αλλού.Έτσι θα βάλουν μυαλό.

    Λάθη γίνονται σε όλα και όχι σαν αυτό που απλά είναι θέμα χτυπήματος.Από την άλλη ποιος άλλος πουλάει ζάχαρη 67,5 το κιλό που βλέπουμε στην απόδειξη;;;Εδώ και 1 χρόνο περίπου κανένας πλην του lidl.
    Πόσες και πόσες φορές τα υπόλοιπα δεν μας χρέωσαν άλλη τιμή στο ταμείο από αυτή στο ράφι;;;;;

  4. ΛΙΝΤΛ ΗΘΕΛΕΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ; ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΜΟΥΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ (ΜΙΝΙΟΝ Κ.Τ.Λ.)
    ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΜΕ ΛΙΝΤΛ , ΜΙΝΤΙΑ ΜΑΡΚΤ Κ.Τ.Λ. ΚΑΙ ΣΤΡΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΟΙ «»»»»ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ»»»» ΠΟΥ ΕΝΩ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ. ΒΟΔΙΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ……………..

  5. Η αποδειξη γραφει:

    4,000 Χ 6,75
    ΖΑΧΑΡΗ 10Χ1 KG

    αυτο στη ουσια σημαινει :
    4 συσκευασιες των 6,75€ η οποια συσκευασια περιεχει 10 τεμαχια ζαχαρη του 1 κιλου.

    Επομενως δεν τιθεται ΚΑΝΕΝΑ απολυτως θεμα ως προς την ποσοτητα … η ποσοτητα ειναι συγκεκριμενη και αναγραφεται στην αποδειξη και ειναι 4 συσκευασιες των 10κιλων ζαχαρη.

    Ολη το στορι αφορα το ποσό χρεωσης της 10κιλης συσκευασιας και ο υπευθυνος του καταστηματος μια χαρα μπερδεψε την φιλη μας καταναλωτρια.

    Εαν εχει φυλαδιο της προσφορας μαζι με την αποδειξη θα βρει το δικιο της στην Γεν. Γραμ. Καταναλωτη.

    Ομως θα την συμβουλευα ψυχραιμα και χωρις εκνευρισμο να παει την Δευτερα στο Super Market και η λυση θα βρεθει. Ειμαι σιγουρος οτι και στην τελευταια της επισκεψη δεν το χειριστηκε σωστα … ειδε την αποδειξη … της ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι (δικαιολογημενα) …με αποτελεσμα να δημιουργηθει ενταση.

    Σιγουρα η φιλη μας εχει δικιο αλλα οπως ελεγε ο συγχωρεμενος και πολυαγαπημενος παππους μου … δεν αρκει να εχεις δικιο … πρεπει να το διεκδικισεις και σωστα … γιατι το δικιο βρισκεται … δεν δινεται !

    και μην ξεχναμε … ολος ο κοσμος εχει χιλιαδες προβληματα … το μυαλο ταξιδευει …

  6. Η αποδειξη γραφει:

    4,000 Χ 6,75
    ΖΑΧΑΡΗ 10Χ1 KG

    αυτο στη ουσια σημαινει :
    4 συσκευασιες των 6,75€ η οποια συσκευασια περιεχει 10 τεμαχια ζαχαρη του 1 κιλου.

    Επομενως δεν τιθεται ΚΑΝΕΝΑ απολυτως θεμα ως προς την ποσοτητα … η ποσοτητα ειναι συγκεκριμενη και αναγραφεται στην αποδειξη και ειναι 4 συσκευασιες των 10κιλων ζαχαρη.

    Ολη το στορι αφορα το ποσό χρεωσης της 10κιλης συσκευασιας και ο υπευθυνος του καταστηματος μια χαρα μπερδεψε την φιλη μας καταναλωτρια.

    Εαν εχει φυλαδιο της προσφορας μαζι με την αποδειξη θα βρει το δικιο της στην Γεν. Γραμ. Καταναλωτη.

    Ομως θα την συμβουλευα ψυχραιμα και χωρις εκνευρισμο να παει την Δευτερα στο Super Market και η λυση θα βρεθει. Ειμαι σιγουρος οτι και στην τελευταια της επισκεψη δεν το χειριστηκε σωστα … ειδε την αποδειξη … της ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι (δικαιολογημενα) …με αποτελεσμα να δημιουργηθει ενταση.

    Σιγουρα η φιλη μας εχει δικιο αλλα οπως ελεγε ο συγχωρεμενος και πολυαγαπημενος παππους μου … δεν αρκει να εχεις δικιο … πρεπει να το διεκδικισεις και σωστα … γιατι το δικιο βρισκεται … δεν δινεται !

    και μην ξεχναμε … ολος ο κοσμος εχει χιλιαδες προβληματα … το μυαλο ταξιδευει …

  7. Το Lidl eιναι το μόνο που επιστρέφει λεφτά ακόμα κ αν ανοίξει ή συσκευασία

  8. Ή κυρία πήρε 4 δεκάδες του 1 κιλου δηλαδή 40 ζαχαρες.η δεκάδα έχει μπαρ κοντ διαφορετικό από την μεμονωμένη ζάχαρη του ¹κιλου.περασε πάνω από το μηχάνημα 4 δεκάδες.ασχετοι

  9. Ναι γιατι στα «ελληνικα» σουπερμαρκετ δεν συμβαινουν αυτα.Η μηπως οι «γερμαναραδες» βαλανε την ελληνιδα(μαλλον) ταμια να σου περασει 10
    ζαχαρες αντι μια?Ειναι κλεφτες οι Γερμανοι,αλλα σε μεγαλα πραγματα οπως πλουτοπαραγωγικες πηγες,αεροδρομια,δις ευρω και οχι για 27€ και για 50 λεπτα.

  10. Ο αγαπημένος σας γερμανόδουλος επέστρεψε.Τι φταίει ο πανέξυπνος γερμανός ρε καημένοι εάν εσείς είστε στραβάδια?Απλά πράματα,οι γερμανοί είναι έξυπνοι και οι έλληνες ηλίθιοι,γι’αυτό και ψωνίζουν από τα γερμανικά και τους κλέβουν κι από πάνω οι θεοί γερμανοί.Γι’αυτό να μην παραπονιέστε όταν σας κλέβουν οι γερμανοί,να ψωνίζετε συχνά από εκεί.Πώς θα πάρει ο γερμανός άρχοντας αύξηση μισθού αν οι ηλίθιοι έλληνες δούλοι δεν στηρίζουν την γερμανική οικονομία?Ζήτω η γερμανία!Ζήτω οι έλληνες γερμανόδουλοι!
    Υπενθύμιση:Μην ψωνίζετε από τα λιντλ,ηλίθιοι!

  11. Δεν καταλαβαίνω τον παρατηρητή που λέει ότι αν δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα να μην ψωνίζεις από τα lidl. Ακριβώς για να μην έχεις οικονομικό πρόβλημα στο τέλος του μήνα, ακόμα και αν παίρνεις έναν αξιοπρεπή μισθό θα πρέπει να κάνεις οικονομία με όσους τρόπους μπορείς. Αν ο Σκλαβενίτης και ο Βασιλόπουλος είναι πιο ακριβοί γιατί να ψωνίσεις εκεί;

    1. Εγώ φίλε μου ψωνίζω κυρίως από τα lidl και λίγα πράγματα από τα υπόλοιπα που δεν τα έχει, ή ξέρω ότι
      οι άλλοι τα έχουν φθηνότερα,είτε αρέσει σε κάποιους είτε δεν αρέσει.
      Ψωνίζω όμως συγκεκριμένα πράγματα ποτέ δεν με έχουν κλέψει και πάντα ελέγχω τι παίρνω και τι δίνω.
      Επίσης κάτι που είναι υπέρ τους αν κάτι δεν σου αρέσει για οποιοδήποτε λόγο όταν πας στο σπίτι και το
      δεις καλίτερα,μπορείς να το επιστρέψεις και να σου δώσουν πίσω τα χρήματα.Οι υπόλοιποι δεν σου τα
      δίνουν αλλά σου δίνουν χαρτί να ψωνίσεις άλλα πράγματα που πιθανόν δεν θέλεις και με αυτό τον τρόπο
      σε αναγκάζουν να τους τα δώσεις πάλι πίσω.

      1. Να προσθέσω ότι ΟΛΑ τα σούπερ μάρκετ ΕΚΤΟΣ από το lidl (που δεν παρέχει τέτοια υπηρεσία) πουλάνε το χαρτί περιτυλίγματος στην τιμή του τυριού ή του κρέατος ή των αλλαντικών, των ψαριών κλπ γιατί ζυγίζουν το εμπόρευμα μαζί με το χαρτί χωρίς να μηδενίζουν τις ζυγαριές βάζοντας μόνο το χαρτί επάνω στη ζυγαριά. Φανταστείτε πόσους τόνους χαρτάκι, νάιλον και λαστιχάκια πουλάνε στην τιμή του σολομού, του φιλέτου, της γραβιέρας. του χαβιαριού κλπ κλπ!!! ΚΛΟΠΗ!!!!! Και μην ξεχνάμε ότι και ο Βασιλόπουλος είναι Βελγικό Σούπερ Μάρκετ με τα περισσότερα προϊόντα να είναι Βελγικά. Τα Lidl όσο και αν δεν μας αρέσει γιατί είναι Γερμανικά (τα αυτοκίνητα, οι ηλεκτρικές συσκευές, τα αθλητικά ρούχα και παπούτσια κλπ κλπ δεν μας ενοχλούν όταν είναι Γερμανικά, αντιθέτως καμαρώνουμε για την Πόρσε ή την «Μπεμπέκα» μας ή τα Αντίτας μας και τα Πουμα ή τα Μίλε) έχουν τα περισσότερα Ελληνικά προϊόντα από ΟΛΑ τα άλλα Σούοερ Μάρκετ.

  12. Παιδιά, εγώ έχω δει 2 φορές στο σουπερμάρκετ αυτό πελάτες να παραπονιούνται για την τιμή του προϊόντος που είχαν πάρει. Άλλη τιμή έδειχνε το καρτελάκι και άλλη (πιο αυξημένη) έγραφε στην απόδειξη. Να τα προσέχουμε αυτά.

    1. Αυτο που ισχυει ειναι η αποδειξη. Οι νεες τιμες «πεφτουν» αυτοματα το βραδυ κατα το κλεισιμο η το πρωι κατα το ανοιγμα των ταμιακων. Καρτελακια με τις νεες τιμες στελνονται απο τα κεντρικα για την τοποθετηση στα ραφια. Πολλες φορες ειναι τοσες πολλες οι αλλαγες που ενδεχομενος να ξεχαστουν να αναρτηθουν στα ραφια, οποτε παρατηρητε το φαινομενο τις διαφορετικης τιμης στην αποδειξη.

  13. καλά διαφορά 27 ευρώ και δεν πήρες πρέφα ότι κάτι έγινε????μάλλον δεν έχεις αίσθηση του χρήματος….
    διότι πάνω κάτω θα είχες υπολογίσει τα χρήματα που είναι να ξοδέψεις

  14. Καλα να παθετε που ψωνιζετε απο τετοια καταστηματα.Δεν σας λυπαμε καθολου

  15. Αυτά γινωνται μόνο στην Ελλάδα με ελληνικο πρωσοπικο, εδώ στην Γερμανια δεν υπάρχουν τέτοια.
    Στο χωριο μου λένε άνοιξε τα μάτια να παρεις πασχαλιά.

  16. Και εμένα την τελευταία φορά που πήγα πήρα μία σοκολάτα και αφηρημένος ο υπάλληλος μου την χρέωσε 4 φορές. Δεν ξαναπάτησα και για άλλους λόγους αλλά και επειδή ήταν μικρό το ποσόν. Πάντως η αλήθεια είναι ότι αυτά συμβαίνουν και σε άλλα σούπερ μάρκετ, θέλει προσοχή.

  17. Ναι μπορεί να γίνει λάθος γιατί περί λάθους πρόκειται και όχι κλοπής αλλά εδώ δεν μιλάμε για 2-3 ευρώ αλλά για 25 ναι 25 ολόκληρα ευρώ.

    Όταν αγοράζεις 10-20 πράγματα δεν υπολογίζεις πόσο περίπου πρέπει να πληρώσεις;;;;
    Εκτός και δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα οπότε κακώς ψωνίζεις από τα lidl.Να πας Βασιλόπουλο να πας
    Σκλαβενίτη και να πάρεις από τα πιο καλά.Στο lidl πάνε όσοι θέλουν να ψωνίσουν οικονομικά.
    Να είναι 2-3 άντε 5 ευρώ όταν ο λογαριασμός είναι μεγάλος να πούμε ότι δεν το κατάλαβες.
    Αλλά όταν είναι 25 ευρώ παραπάνω το οποίο είναι υπερβολικά μεγάλο ποσό δεν μπορούμε να πούμε
    ότι δεν το κατάλαβες;;

    Μακάρι να βρεθεί η άκρη αν ο άνθρωπος έχει όντως δίκιο και να πάρει πίσω τα χρήματά του.

Comments are closed.