Συγκλονιστική επιστολή δασκάλας: «Αποχωρώ από τη ΔΟΕ γιατί δεν θέλω άλλους πουλημένους αγώνες»

Κοινοποίηση:
kathigitria

«Είμαι εκπαιδευτικός της ΠΕ από το 1988 όταν για πρώτη φορά στα 22 μου χρόνια κλήθηκα να εργαστώ σε Δημόσιο σχολείο της Καβάλας από όπου και κατάγομαι. Η μητέρα μου φιλόλογος από αυτούς που οι επιθεωρητές δεν πολυσυμπαθούσαν γιατί είχε το τσαγανό σε δύσκολες εποχές να μη σκύβει το κεφάλι. Στη μνήμη αυτής της μάνας που με δίδαξε να αγωνίζομαι, να έχω πάντα ψηλά το κεφάλι, να μην ζητώ ποτέ ρουσφέτια και εκδουλεύσεις αλλά να αγωνίζομαι και να κατακτώ τους στόχους μου αλλά και για τα παιδιά μου που θέλω να ακολουθήσουν τον δρόμο το δύσκολο του αγώνα και όχι του κιοτή γράφω αυτό το κείμενο.

Η περίφημη αξιολόγηση είναι μπροστά στις πύλες όχι μόνο των σχολείων αλλά και των σπιτιών των μαθητών μας.

Η ΔΟΕ όμως τηρεί σιγή ιχθύος.

Γιατί;

Επειδή κάποιοι παίρνουν χρήματα από όλα αυτά.

Οι διοργανωτές σεμιναρίων, οι αξιολογητές, οι ομάδες εργασίας του Υπουργείου   κοκ. Χρήματα του ΕΣΠΑ. Χρήματα που δεν δίνονται στα σχολεία αλλά σε πρόσωπα. Δεν πειράζει που τα σχολεία δεν έχουν πετρέλαιο, υλικά για πειράματα, χαρτί φωτοτυπικό, σφουγγάρια, μαρκαδόρους για τον πίνακα …… όλα αυτά επαφίενται στον πατριωτισμό των δασκάλων και των γονιών.

Σημασία έχει να αξιολογήσουμε τους εκπαιδευτικούς που βλέπουν τα παιδιά πολλές φορές περισσότερες ώρες από τους γονείς τους.

Τους εκπαιδευτικούς που τα πρώτα χρόνια τα περισσότερα παιδάκια στην τάξη αποκαλούν τη δασκάλα τους μαμά.

Τους εκπαιδευτικούς που αγωνιούν και καμαρώνουν «τα παιδιά τους» .

Αλλά οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Οι εκπαιδευτικοί κάθονται τόσες μέρες όταν οι άλλοι έχουν λιγότερες μέρες διακοπών.

Οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες.

Και κυρίως σε ένα κράτος που οραματίζεται να γίνει τουριστικός και μόνο προορισμός τί του χρειάζονται οι εγγράμματοι;

Σερβιτόρους και καμαριέρες χρειάζεται και κυρίως όχι πτυχιούχους.

Ο λαός που πεινάει και δεν έχει να φάει τί τα χρειάζεται τα σχολεία;

Θα μου πείτε γιατί τα λέω όλα αυτά;

Γιατί με την αξιολόγηση οι μισοί μαθητές θα παρατήσουν το σχολείο πριν το Γυμνάσιο επειδή δεν θα τα καταφέρνουν, όπως δεν τα κατάφεραν και τα παιδιά της Αμερικής και της Αγγλίας.

Επειδή οι στόχοι που θα  θέσω πρέπει να είναι υψηλοί και μετρήσιμοι και θα αφορούν το 1\3 της τάξης μου.

Επειδή όταν θα έρχεται ο αξιολογητής θα προφασίζομαι ασθένεια των «αδύνατων» μαθητών μου ώστε να περάσω τις εξετάσεις μου με επιτυχία.

Γιατί δεν θα τολμώ να πω ότι η Μαρία, η Ελένη, ο Κοσμάς δεν τα καταφέρνουν στις αριθμητικές παραστάσεις θαρρείς και ο αξιολογητής θα τα κατάφερνε στην ηλικία τους.

Γιατί στο κράτος δεν συμφέρουν οι άνθρωποι που σκέφτονται, που αγωνίζονται, το κράτος χρειάζεται φοβισμένους ανθρώπους που τους χειραγωγεί και τους χρησιμοποιεί.

Έτσι και το συνδικαλιστικό μας όργανο.

Μετά από- πόση άραγε- σκέψη αποφάσισε απεργία στις 4 Απρίλη επειδή τότε λήγει η ημερομηνία υποβολής από τους Διευθυντές των ομάδων εργασίας  που θα ασχοληθούν με την αξιολόγηση.

Θαρρείς και θα περιμένουν όλοι εκείνη την ημέρα για να συντάξουν τα κείμενα. Να μην οδηγηθούν οι 5.000 Διευθυντές σε παραίτηση, αλλά σαν καλά παιδιά να σκύψουν το κεφάλι στον κ Αρβανιτόπουλο.

Και φυσικά δεν χρειάζονται ήρωες, χρειάζονται αξιοπρεπείς άνθρωποι.

“Όμως δεν μπορεί να αφήνει ακάλυπτους τους 70000 εκπαιδευτικούς που δεν είναι διευθυντές. Να ρίχνει το μπαλάκι στις ομάδες εργασίας και να τους καλύπτει λέει με στάσεις εργασίας. Και εάν στους τρεις που μετέχουν στην ομάδα εργασίας δεν κάνει στάση ό ένας; Ποιος είναι εκτεθειμένος κ Κόκκινε;

Γιατί προσπαθείτε να μη βγει προς τα έξω η αναταραχή που υπάρχει στα σχολεία;

Γιατί δεν θέλετε να μάθει ο κόσμος τι σημαίνει αξιολόγηση για τα παιδιά του; Δεν είναι η πρώτη φόρα που η ΔΟΕ πουλάει τους δασκάλους. Αντί αυτή την ώρα να είναι στα  κάγκελα και να μιλούν για την υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, τους χορηγούς που θα μπουν στα σχολεία, συμπορεύεται  με το Υπουργείο και ζητά από τους δασκάλους να σκύψουν το κεφάλι.

Εγώ λοιπόν δε το σκύβω.

Αρνούμαι να μετέχω σε οποιαδήποτε τέτοια διαδικασία που θα μας γυρίσει 30 χρόνια πίσω, φοβισμένους και υποτακτικούς.

Υπηρέτησα και υπηρετώ ένα δημοκρατικό σχολείο και θέλω με το κεφάλι ψηλά να βλέπω τους μαθητές μου. Να μη βλέπουν το φόβο στα μάτια μου.

Αν αυτό με οδηγήσει σε διαθεσιμότητα μου είναι αδιάφορο.

Από σήμερα δε, αποχωρώ από τη ΔΟΕ γιατί δεν θέλω άλλους πουλημένους αγώνες».

Της Φανής Μπουρμπουνάρη στο pekp

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

7 Σχόλια

  1. «Από σήμερα δε, αποχωρώ από τη ΔΟΕ γιατί δεν θέλω άλλους πουλημένους αγώνες» ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΕΔΥ ΤΗΝ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗ, ΟΛΟΙ.

  2. Γιατί με την αξιολόγηση οι μισοί μαθητές θα παρατήσουν το σχολείο πριν το Γυμνάσιο επειδή δεν θα τα καταφέρνουν, όπως δεν τα κατάφεραν και τα παιδιά της Αμερικής και της Αγγλίας.

    καλα τα λετε καποιοα πραγματα
    για εξηγηστε το αυτο το παραπανω
    ο ελευθερος επαγγελαματιας δεν αξιολογηται καθε μερα? αουτοι που ειναι στον ιδιοτικο τομεα δεν εχουν αξιολογηση ; γιατι οχι οι δημοσιοι και μαλιστα οι δασκαλοι και οι καθηγητες τι φοβοστε ,την αξιολογηση επρεπε να την ειχατε επαναφΕρει απο χρονια μετα την καταργηση απο το ΠΑΣΟΚ ,που βλεπουμε τα αποτελεσματα , μαλλον τα εχουμε δει χρονια πριν αλλα τα κρυβαμε,χετα την γνωμη οτι ολοι οι δασκαλοι και καθηγητεσς ειναι αξιοι να διδαξουν;απλα ρωτηστε εναν μαθητη λυκειου και θα σας πει.

    1. Επειδή η πουλημένη η δοε δεν ενημερώνει τον κόσμο για το τι είναι η αξιολόγηση ασε με να σε ενημερώσω για κάποια πραγματα.Η αξιολόγηση προβλέπει την ποσόστωση γηλαδή όσο καλός και αν είναι ένας παιδαγωγός
      μόνο ενα καθορισμένο ποσοστό από πριν θα πάρει μισθολογική αύξηση.Πόσο δίκαιο σου φαίνεται;Μήπως θα πρέπει να ανήκεις σε κάποια παράταξη; Η κυβέρνηση κόπτεται για την αξιολόγηση γιατί οι καθε παρατρεχάμενοι που ασχολήθηκαν με αυτή παίρνουν πακτώλο χρημάτων απότο έσπα( δες εφημερίδα συντακτών σχετικό άρθρο).Την ίδια ώρα στο σχολείο που δουλεύω εγώ όχι μόνο δεν έχουμε χρήματα για αναλώσιμα αλλά ούτε για μπουκάλες νερού αφού το νερό του σχολείου είναι ακατάλληλο. Για σκέψου τώρα με τι συνθήκε ς θέλουν αξιολόγηση αφού και η υποδομή της σχολικής μονάδας θα βαρύνει από ότι φαίνεται τους εκπαιδευτικούς .Έχουμε γίνει επαίτες των γονέων για μερικά ευρώ για τα απολύτως απαραίτητα.Επίσης πρέπει να ξέρεις πως έρχονται και δίδακτρα.Δηλαδή το δημόσιο σχολείο χάνεται.Θα μπορούσα να σου πω και άλλα ,αλλά σε παρακαλώ μην πέφτεις στην παγίδα δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ΜΑΖΊ ΠΆΝΕ.Σκέψου πως το μεγάλο μπαμ στον ιδιωτικόήρθε όταν έγινε το μπαμ στο δημόσιο.Επίσης δεν γίνεται να συγκρίνεις τα αποτελέσματα στον εκπαιδευτικόκλαδο με τον ιδιωτικό γιατι στην μια περίπτωση μιλάμε για χειροπιαστά αποτελέσματα ενώ στην άλλη με αποτελέσματα που έχουν να κάνουν με τον άνθρωπο(μορφωτικά ,ψυχικά,παιδαγωγικά)Εντελώς φιλικά ένας δάσκαλος -παιδαγωγός ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΩ ΤΟ ΖΗΝ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΥ ΖΗΝ(Μ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ)

  3. ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ………
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΤΣΑΓΑΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΜΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ………
    ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ Ο ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ [ ΚΑΤΑΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ] ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΑΝΑΛΟΓΩΣ……..ΣΚΙΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΑΞΑΜΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΑΣ……
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΜΑΣ;;;;;;;;;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ;;;;;;;;;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ;;;;;;;;;;;;
    ΚΡΙΜΑ……..ΚΡΙΜΑ ……….ΚΡΙΜΑ

  4. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΟΛΟΙ εσείς, που ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ασχολείστε με τους ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΕΣ και τις ομάδες τους!

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ, όχι μόνο γιατί σας άξιζε, αλλά και γιατί τους υποστηρίζατε και σε γενικές γραμμές, τους είχατε «Θεοποιήσει».

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ και ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ που ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ασχολείστε με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, που το ΜΟΝΟ που θέλουν αυτοί, είναι ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ να πέφτει ζεστό στις ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥΣ – ΧΕΣΤΗΚΑΝΕ για ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ.

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ εδώ στο ΠΕΡΑΜΑ, που από 85.000 κατοίκους (που έρχονταν απ’ΟΛΗ την Ελλάδα), έχουμε μείνει ~35.000 κάτοικοι, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για τους «συνδικαλισταράδες» του ΠΑΜΕ και του ΚΑΘΕ ΠΑΜΕ που ΔΙΩΞΑΝ με τον τρόπο τους, ΟΛΑ τα ως προς επισκευή καράβια και ΤΩΡΑ παρακαλάμε για ένα μεροκάματο.

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ εδώ στο ΠΕΡΑΜΑ, γιατί κάναμε απεργίες επειδή δε μας έδιναν γάλα στις 10:00 π.μ..

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ εδώ στο ΠΕΡΑΜΑ, γιατί κάναμε απεργίες επειδή ΜΕΤΑ, δε μας έδιναν γάλα στις 10:00π.μ, ΑΛΛΑ στις 10:20π.μ.

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ εδώ στο ΠΕΡΑΜΑ, γιατί κάναμε απεργίες επειδή ΔΕ μας έφτανε το ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ των 150 ΕΥΡΩ και θέλαμε να πάει στα 175 ΕΥΡΩ.

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ εδώ στο ΠΕΡΑΜΑ, γιατί κάναμε απεργίες επειδή απεργούσαν οι συνάδελφοί μας (π.χ.) στο Ναϊρόμπι της ΑΦΡΙΚΗΣ κι εμείς ΕΠΡΕΠΕ να τους συμπαρασταθούμε.

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ που εμπιστευτήκαμε τις ΖΩΕΣ μας και το μέλλον μας, σ’αυτά τα ΚΤΗΝΟΙ που λέγονται «συνδικαΛΗΣΤΕΣ»

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ…….

Comments are closed.