Εν μέσω της ΚΡΙΣΗΣ…. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες επιμένουν… ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

Κοινοποίηση:
ellinika ploia

Εν μέσω της έντονης κρίσης που πλήττει την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία υπάρχουν Έλληνες πλοιοκτήτες που πάνε κόντρα στο ρεύμα και επιμένουν να στηρίζουν το ελληνικό νηολόγιο και την ελληνική σημαία παρά το γεγονός ότι είναι πιο ακριβό αλλά και με μεγαλύτερη γραφειοκρατία σε σύγκριση με τα άλλα ανταγωνιστικά νηολόγια.

Από τα ελληνικών συμφερόντων πλοία το 17,1% είναι υπό ελληνική σημαία αν και πριν από επτά χρόνια το ποσοστό ήταν υψηλότερο φθάνοντας το 24,1%. Τα περισσότερα πλοία ελληνικών συμφερόντων είναι νηολογημένα στη Λιβερία και τα Νησιά Μάρσαλ σε ποσοστό 19% αντίστοιχα. Ακολουθεί το ελληνικό νηολόγιο και μετά η Μάλτα με 14,6%, ο Παναμάς με 11,3% οι Μπαχάμες με 6,9% και η Κύπρος με 6,2%.

Μέσα στο καλοκαίρι δύο παραδοσιακές εφοπλιστικές οικογένειες, του καπετάν Παναγιώτη Τσάκου και τον Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου ύψωσαν τη γαλανόλευκη σημαία σε νεότευκτα πλοία τους, κίνηση που έχει τη δική της σημασία σε μία εποχή κατά την οποία η ελληνική ναυτιλία παραμένει στο στόχαστρο ξένων συμφερόντων τα οποία θέλουν να την προσεταιριστούν και στόχο να την απορροφήσουν.

Πιο συγκεκριμένα, στα τέλη Ιουνίου η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Tsakos Energy Navigation Ltd (TEN) ύψωσε τη ελληνική σημαία σε δύο πλοία της. Η τελετή, πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις των Ναυπηγείων «Daewoo MangaliaHeavy Industries S.A.», στη Μανγκάλια της Ρουμανίας και αφορούσε τα Δ/Ξ «EliasTsakos», «Thomas Zafiras» και «Leontios H.» χωρητικότητας 112.700 τόνων έκαστο.

«Η παρουσία στην τελετή σηματοδοτεί την αναγνώριση της σημασίας της ενίσχυσης του ελληνικού νηολογίου με σύγχρονα ποιοτικά πλοία» επεσήμανε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Τα πλοία φέρουν το όνομα των αείμνηστων Ηλία Τσάκου αδελφού του καπετάν Παναγιώτη και Θωμά Ζαφείρα δικηγόρου της εταιρείας και ο πρώτος συνεργάτης του καπετάνιου από το ξεκίνημα της καριέρας του ως πλοιοκτήτη.

Λίγες ημέρες αργότερα, η ARCADIA, συμφερόντων της οικογενείας Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου ενέγραφε στο ελληνικό νηολόγιο το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο τύπου suezmax «Αegean Unity». Κατά τη διάρκεια της τελετής ονοματοδοσίας, στο Ulsan Κορέας ο Γιώργος Κ. Αγγελόπουλος, ύψωσε στο πλοίο την ελληνική σημαία.

Το Aegean Unity είναι το δεύτερο δεξαμενόπλοιο της σειράς έξι νεότευκτων suezmax που έχουν παραγγελθεί από την ARCADIA στα ναυπηγεία της Hyundai. Και στα έξι πλοία θα υψωθεί η ελληνική σημαία. Στις 31 Μαϊου 2016, η εταιρεία παρέλαβε το πρώτο από τα έξι δεξαμενόπλοια, το Aegean Marathon.

Σύμφωνα με την έρευνα της Marine Information Services, στην πρώτη 10άδα των εταιρειών που έχουν πλοία υπό ελληνική σημαία βρίσκονται:

– Όμιλος Ιωάννη Αγγελικούση που έχει τα 89 από τα 99 συνολικά πλοία του στόλου του της στο ελληνικό νηολόγιο.

– η Minerva του Ανδρέα Μαρτίνου με 39 από τα 60 πλοία,

– η Marmaras του Διαμαντή Διαμαντίδη με 35 στα 47,

– Alpha Tankers, Amethyst και Pantheon Tankers της Άννας Αγγελικούση-Κανελλάκη με 31 από τα 45 συνολικά του στόλου της

– η Eletson των Καρασταμάτη, Κέρτσικοφ και Χατζηελευθεριάδη με όλα της τα πλοία υπό ελληνική σημαία, 30 στα 30,

– η Euronav και Gaslog του Πήτερ Λιβανού με 22 από σύνολο 91

– οι εταιρείες Arcadia και Aegean της οικογένειας Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου με 20 από τα 28

– Ο Όμιλος Τσάκου με 18 από τα 70

– η NEDA της οικογένειας Φ.Λυκιαρδόπουλου με 17 από τα 23

– η AVIN της οικογένειας Βαρδινογιάννη με 17 στα 34.

– Στη λίστα ακολουθούν , μεταξύ άλλων, η Cardif-Dryships-TMS-Ocean Rig του Γιώργου Οικονόμου με 15 από τα 108, η CHANDRIS (Hellas) με 14 στα 25, η Nereus Shipping του Μιχάλη Λαιμού και με τα 13 πλοία του στόλου της υπό ελληνική σημαία, η Kyklades Maritime του Αριστείδη Αλαφούζου με όλα τα πλοία του στόλου της, 13 τον αριθμό στο ελληνικό νηολόγιο η Sun Enterprises του Γιώργου Λιβανού με 12 στα 19, η Springfield του Ομίλου Ώναση με 11 στα 24.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

8 Σχόλια

  1. μιας και βαλατε τον αγγελοπουλο πρωτη μουρη με την σημαια, ετυχε να ειμαι δοκιμος σε ενα τανκερ της εταιριας, ARCADIA shipmanagement co ltd

    ολο το πληρωμα κουβερτας απο τον μπόμαν, λοστρόμο, ναυτης, τζοβενο… ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΛΙΠΙΝΙΑ
    για την μηχανή λαδάς και 4μηχανικός ….ΦΙΛΛΙΠΙΝΙΑ
    στην γεφυρα ο τριτος ανθυποπλοιαρχος ειναι …..ΦΙΛΛΙΠΙΝΕΖΟΣ
    ηλεκτρολογος απο Ρουμανια

    Ελληνες για το καταστρωμα ειναι μονο ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ, 2 ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΙ(ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3) ΚΑΙ ΚΑΝΑ 1-2 ΔΟΚΙΜΟΙ ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
    ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΩΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ , ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΤΡΙΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    ΚΑΙ ΚΑΝΑ 1-2 ΔΟΚΙΜΟΙ ΜΗΧΑΝΗΣ

    ΣΤΟ ΜΑΓΕΙΡΙΟ ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΜΑΓΕΙΡΑΣ , ΦΙΛΛΙΠΙΝΙΑ Ο ΒΟΗΘΟς ΜΑΓΕΙΡΑ, ΚΑΙ 2 ΒΟΗΘΟΙ ΣΥΝΗΘΩς ΠΟΥ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ?

    ΑΠΟ ΤΑ 30 ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΤΟΜΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ.

    μεγαλο φταιξιμο δεν εχουν μονο οι εφοπλιστες που παιρνουν ξενους αλλα και οι κωλο-φαρα των καπετανεων….που θελουν να δουλευουν με δαυτους…..γιατι? γιατι τους αρεσει να ακουνε …»yes sir»
    κατι που δεν θα το λεει ο ελλην ναυτικος…

    ΟΥΣΤ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ….

    και τα φιλιππινια οταν δουλευουν τον νου τους τον εχουν την ωρα θα ειναι το διαλλειμα ή το φαγητο……..να παιρναν οι μερες με το οσο λιγοτεροι δουλεια …………….

  2. ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
    ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ
    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΑ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ?

  3. ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ-ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝ-Έλ τα ειπατε ολα ρε μαγκες!ετσι ειναι γαμω το σπιτι τους

  4. ΤΙ ΕΛΛΙΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΡΕ ΑΝΘΕΛΛΙΝΕΣ ΠΟΥ ΞΕΠΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΦΤΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΣΑΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ.ΕΛΛΙΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΕΛΛΙΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ

  5. ΡΩΤΉΣΤΕ ΠΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΑΕΛΛΗΝΙΚΆ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ 35 ΑΤΟΜΑ ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 4 ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΨΩΜΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΑΤΣΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΛΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΙΓΏΣ ΕΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

  6. ΠΟΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΈΧΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΥ ΣΤΑ 30 ΑΤΟΜΑ ΚΑΘΕ ΚΑΡΑΒΙ ΖΉΤΗΜΑ ΝΑ ΈΧΟΥΝ 4 ΈΧΟΥΝ ΔΏΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΑΤΣΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΛΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  7. Αλήθεια επιμένουν Ελληνικά ε; Δε νομίζω όμως..
    Εγώ όταν ζήτησα δουλειά στα καράβια τους είχαν μπαγλαντεζ κλπ σας παρακαλώ τώρα αφήστε τις μ@#ες γι αυτους που πρέπει. Η χώρα δεν πτώχευσε επειδή όλοι επέμεναν Ελληνικά αλλά ατομικά,εγωιστικά και κλέφτικα. Στην άλλη ζωή τώρα τα λέμε τα υπόλοιπα.

  8. to 40 συνεργαζόντουσαν με τους Ναζί. Και τώρα σηκώνουν την σημαία..

Comments are closed.