Ένα μήνυμα φίλου αναγνώστη, μας δίνει τη δυνατότητα και όχι τις αφορμές που υπάρχουν(τουλάχιστον σε μας εδώ και χρόνια αφού σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές μας, για τους πιο παλιούς, είχαμε πολλές ώρες αναφοράς)να ασχοληθούμε σε άλλη βάση πια με το θέμα «τροχαίο δυστύχημα-ελληνικοί δρόμοι-κατάσταση οδηγού».
Τραγική αφορμή ήταν ο χαμός του Παντελή Παντελίδη, αυθόρμητου ήρωα-ειδώλου της νεολαίας και όχι μόνον.
Διαβάστε το μήνυμα του φίλου:
«Καλησπερα στεφανε απο αγγλια,
συγχαρητηρια για τις εκπομπες.
Θα ηθελα να σου ζητησω να κανεις ενα ρεπορταζ εις μνημη του παντελη. να οδηγησεις με αυτοκινητο το τελευταιο δρομο οπου διενυσε ο ιδιος, δηλ το τελειωμα της ευθειας οδου και μετα την αριστερη στροφη.
Δεν ειμαι σε θεση να το κανω ο ιδιος επειδη μενω μακρια, αλλα ειμαι πεπεισμενος οτι ο δρομος ειναι σκοτωστρα.
σου επισυναπτω τις φωτογραφιες (google street) απο τον δρομο οπως αυτος ητανε πριν το ατυχημα, με τις επισημανσεις μου. Αν συμφωνεις μαζι μου τοτε ισως καποιοι υπευθυνοι πρεπει να πανε φυλακη.
Ευχαριστω θερμα».
Τις φωτογραφίες τις παρουσιάζουμε. Για το εαν πάνε φυλακή κάποιοι, πολύ αμφιβάλλουμε σε μια χώρα-τέρας γενικής ατιμωρησίας. Ζητήματα που είχε επισημάνει- και από εκπομπές μας- ο μακαρίτης συνάδελφος, Άρης Σταθάκης, που δυστυχώς δεν είναι μαζί μας για να τον ακούμε μήπως και βάλλουμε μυαλό.
Έχει μείνει πάντως ένας ακόμα πίσω για να μας λέει πράγματα σημαντικά, μήπως αλλάξουμε λογική σε μια χώρα-ρημαδιό και ισοπέδωσης. Ο παλιός οδηγός αγώνων, Τάσος Μαρκουίζος, ο γνωστός Ιαβέρης.
Διαβάστε και αυτό:
«Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής ο Αναστάσιος Μαρκουίζος, καθημερινά πέντε άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους και 60 τραυματίζονται, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές. Τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ. την ώρα, ενώ τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Παράλληλα, το 60% με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 – 29. Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, εξήγησε ο Ιαβέρης «Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου», είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα από 20% – 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%. «Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα. Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι», σημείωσε. Ο Ιαβέρης, σημείωσε ότι «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία ατυχήματα», τα οποία « κοστίζουν 600.000 ευρώ κάθε χρόνο». Συμπλήρωσε: «Στα 60 χρόνια σημαίνει 12 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο». Έδωσε έμφαση στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, τονίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας». Να σημειώσουμε ότι τις προηγούμενες χρονιές τα θυματα ξεπερνούσαν τους 2.000 νεκρούς ετησίως! Πριν από δέκα χρόνια, κάθε χρόνο, είχαμε περίπου 2.500 νεκρούς από τροχαία δυστυχήματα και μόνο το 2013 και το 2014 είχαμε αισθητή πτώση. Το 2015 όμως είχαμε πάλι άνοδο, μια άνοδο που προβληματίζει, καθώς η κρίση έχει αυξήσει τα κρούσματα μέθης (ο κόσμος πίνει για να ξεχάσει συν ότι και τα ποτά που πίνει δεν είναι και τα καλύτερα) αλλά και την αδιαφορία για την προστασία της ίδιας της ζωής».
Όσον αφορά τώρα το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο μακαρίτης ο τραγουδιστής: Αύριο το απόγευμα θα βγάλουμε ρεπορτάζ και για τα «ελαττωματικά» Mercedes. Κάποιοι όπως πάντα βιάστηκαν. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που τα αυτοκίνητα των Ναζί θεωρούνταν «βασίλισσες της ασφάλτου».
Ειχα αγορασει το 2000 ενα καινουργιο VW GOLF 4, 1600cc 6500000 δραχμες…Απο τον πρωτο μηνα μου παρουσιασε την ιδια βλαβη, επιταχυνε μονο του!!!! Παλι καλα που μου ειχε τυχει σταματημενος με νεκρα σε φαναρι…Εφτανε μονο του στις 6 χιλιαδες στροφες, η καρεντα τοτε μου το επισκευασε στο αψε σβησε και χωρις πολλα λογια.Εννοειται οτι το πουλησα γιατι χεστηκα πανω μου.Made in Germany και αρχιδια…
Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ 23 ΕΤΩΝ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΟΥ,ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΚΙΝ ΠΑΛΑΙΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΟΙΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ,(ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ)ΟΠΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΞΗ.ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΙΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΕ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ,ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ.Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΓΕΦΥΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 70 -100 ΧΛΜ
πολύ ντόρος γίνεται γαι την κακοτεχνία του δρόμου , τα κάγκελα , τα σαμάρια ..αν ηταν ετσι θα επρεπε να μην οδηγάει κανενας μας αφού τα άλλα σημεια του εθνικου δικτυου που δεν εχετε δει ειναι παγιδες θανατου με εγγυηση και το αστειο ειναι πως καταβαλλουμε καθε χρονο τελη κυκλοφοριας …ΟΜΩΣ πολύς ντόρος γίνεται γιατί άραγε …..αλήθεια το αυτοκίνητο είχε ασφαλιστεί ή απλά το πήρε ο μακαριτης και τώρα ψαχνονται καποιοι για να δουνε πως θα βγει καθαρή η κατασταση …επιπλέον ο μακαριτης εξεταστηκε ιστολογικα να δουμε τι κουβαλουσε μεσα του (ποτό …κ.λ.π)
Για μενα φταίει και ο δρόμος αν και μου φαινεται μια χαρα σε σύγκριση με αλλους που οδηγω καθε μερα και λαχταρω να γυρισω σωος σπιτι μου ….
Συμφωνώ με όσα λες. Και νομίζω ότι ένας άνθρωπος που είναι 30+ και έχει πλέον πήξει το μυαλό του μπορεί και κρίνει την κατάσταση των δρόμων μας με μεγάλη ευκολία. Συνεπώς για το αν θα οδηγείς μέσα στην πόλη όπως στην Αττική οδό δεν σου φταίνε οι δρόμοι.
ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ!
πριν ο κάθε ειδικός γράψει την ανοησία του πιο σοφό θα ήταν να κάνει ένα πέρασμα με το αυτοκίνητο του σε αυτή τη στροφή να έχει προσωπική άποψη και να γλυτώσουμε από τις παπαριές
(Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια !)
Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι, οδηγώντας πολυ γρήγορα, σημαίνει απαραιτήτως και ότι θα φθάσουμε «εκει που θέλαμε» συντομότερα.
(Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια !)
Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι, οδηγώντας πολυ γρήγορα, σημαίνει απαραιτήτως και ότι θα φθάσουμε «εκει που θέλαμε» συντομότερα.
http://postimg.org/image/xbbn1conx/
απο το 2011 τουλαχιστον απο παλιο τρακαρισμα εχουν μεινει παρατημενα αυτα τα καγκελα . Το μπουρδελο το κρατος σκοτωσε τον ανθρωπο. Αν δεν ηταν αυτα εκει απλως θα εμενε τουμπα το αμαξι και θα εβγαινε ο ανθρωπος με γρατζουνιες
ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ «ΒΙΒΛΙΟ» ΣΤΗ ΖΩΗ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΓΡΑΦΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΖΩΗ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ.
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ. ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΕΠΙ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ. ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΩΝ ΜΗ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ.
Τον έφαγαν.. και μην σβήνεις το σχόλιο!
τι δουλεια ειχε εκει ?εκει ηταν ερημιες η κανω λαθος?εμενε καποιος φιλος του?αν ναι τοτε ηξερε τον δρομο……..
πολύ βολικό να φταίνε πάντα οι άλλοι, εμένα μια χαρά δρόμος μου φαίνεται,
Αν είναι τόσο επικίνδυνος έχουν συμβεί τότε άλλα ατυχήματα στο συγκεκριμένο σημείο???
Για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει πρώτα να αναγνωρίσεις ότι υπάρχει πρόβλημα αλλιώς την επόμενη φορά θα είσαι εσύ στις ειδήσεις.
Και τελικά από όποια πλευρά και να το δεις ο οδηγός έχει και το φρένο και το γκάζι.
Κανεις δεν ειπε οτι για τα τοσα τροχαια φταινε μονο δρομοι! Εννοειτε οτι φταιει η κακη οδηγηση , η απροσεξια, η υπερβολικη ταχυτητα, οι προσπερασεις, αλλα η επικυνδυνοτητα των δρομων εδω αυξανει τις πιθανοτητες δυστυχηματος! Οι αλλες χωρες εχουν δρομους που εδω θα τους ειχαμε για 2 3 και 4 λωριδες ενω εκει μπορει και μιας κατευθυνσης. (για να μη πω για την ρυμοτομια με αμετρητες στροφες διακλαδωσεις κακοτεχνιες κτλ) Κανεις απο το κρατος δεν εχει ενδιαφερθει τοσα χρονια να ενημερωνει τα παιδια απο μικρη ηλικια για το ποσο πρεπει να προσεχουνε οταν οδηγανε και να κατανοουνε τι σημαινει ταχυτητα.
Τις κοντής ……….. η τρίχες της φταίνε . όταν με τέτοιο αμάξι , σκοτώνεσαι ,δυστυχώς δεν θα έπρεπε να σου δώσουν δίπλωμα ουτε για πατίνι, αυτή είναι η αλήθεια , όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους , κουράγιο στους γονείς του
Όσο ηταν το διεθνές αεροδρόμιο αναχωρήσεις αφίξεις εξωτερικού αυτόν τον παλιόδρομο τον διέτρεξα 100ντάδες χιλιάδες φορές νύχτα μέρα διότι εργαζόμουνα υπάλληλος της μπρίτις αίργουαίης με το αυτοκίνητό μου μια λαντσια δελτα και είχα και 7 φορές συμμετοχή στο ράλλυ ακρόπολις,με λίγα λόγια ήμουν γρήγορος οδηγός.Για την εποχή που φτειάχθηκε ο δρόμος και με τα κριτίρια μια χαρά δρόμος. Άντε να βρείς αυτούς που τον έφτιαξαν να τους τιμωρήσεις.Δέν είστε με τα καλά σας,κάπου υστερείτε.
Τέτοια ανάλυση μόνο στο θάνατο της Νταιάνας, αν είναι δυνατόν καταντάει εκνευριστικό, τελείωσε το παιδί αφήστε το να ηρεμίσει αλλά αφήστε και μας να ηρεμίσουμε κάθε μέρα κάθε μέρα…
Από το 1976 μέχρι το 2001 αφ’ότου έφυγε η Ολυμπιακή αυτό το κομμάτι του δρόμου μέρα και νύχτα το διέτρεχα με το HONDA CIVIC όταν σχόλαγα απ’τη δουλειά μου,για να βγώ στη βουλιαγμένης.Μιά χαρά δρόμος με τα δεδομένα της εποχής.Χιλιάδες αυτοκίνητα τον διέτρεχαν σε καθημερινή βάση.Φυσικά αυτοκίνητα με 510 τόσα άλογα δεν θυμάμαι, μα νομίζω ότι ακόμη και αυτά μπορείς να τα ελέγχεις.
Μένω κοντά στην περιοχή. Ο συγκεκριμένος δρόμος δεν είναι για μεγάλες ταχύτητες. Όλες οι γέφυρες του κόσμου είναι φτιαγμένες τμηματικά για να μην έχουν θέματα με την διαστολή ή συστολή των υλικών, έτσι και αυτά που έχει σημάνει ο φίλος ως κακοτεχνίες είναι τα όρια των τμημάτων αυτών. Επίσης φαίνεται ξεκάθαρα ότι είναι στροφή, δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον σήμανση, πόσο μάλλον όταν είναι πρωί. Ας περιμένουμε το πόρισμα και ας μην αποκλείουμε το ανθρώπινο λάθος ή την ύπαρξη προβλήματος στο όχημα.
ΦΤΑΙΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΜΑΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ……..
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΤΕ….. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ
ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ
Μονο εκει ο δρομος ειναι ετσι;;;;μην τρελαθουμε ,3 νεοι καθε μερα χανουν την ζωη τους απο αυτοκινητιστικα δυστυχηματα και ενας νεος καθε μερα απο ναρκωτικα……..να ειναι καλα εκει που πηγε το παληκαρι ,καλο παραδεισο να εχει ,καλο κουραγιο στην οικογενεια του αλλα εστιαστε και σε αλλα δολοφονικα σημεια ,οχι μονο εντος αθηνας αλλα και σε ολοκληρο τον αυτοκινητοδρομο της ελλαδας……..και οιαλλοι νεοι που χαθηκαν ,και αυτοι οικογενειες ειχαν…….βλεπετε μονο το δεντρο και οχι το δασος
ΚΑΛΑ ΟΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.
ΠΟΣΑ χλμ. είναι το ΟΡΙΟ ταχύτητας μέσα στην πόλη;;;;; ΚΑΙ κάτι ακόμα! ΓΙΑΤΙ όλα μα όλα τα κοντέρ έχουν μια κόκκινη γραμμή στα 50 χλμ.;;;;;
Πολυ απλά διότι και οι στροφές υπάρχουν,και οι κολόνες υπάρχουν,και οι δρόμοι μερικές φορές γλιστράνε ,και όλα τα πιθανά και απίθανα μπορούν ΝΑ συμβούν στον κάθε οδηγό !!!!
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ
Εξαρτάται για αυτό που λες. Για κάποιος το όριο μέσα στην πόλη είναι 100+. Και όποιον πάρει ο χάρος…
Γιατι ετρεχε τοσο? Μηπως εκανε κοντρα? πιθανον με καποιο γρηγoρo sports car που τον προσπερασε ‘τυχαια’ σε εκεινο το σημειο?
Ειχε ως συνηθεια να μην φοραει ζωνη? ή ετυχε εκεινη τη μερα?
Ποιο ηταν το προηγουμενο αμαξι του? Από Yugo πηρε ‘F16’ me 500hp?
Πολύ εύστοχο το 2ο και ειδικά το 3ο σχόλιο.
Ήξερε τη δύναμη που έκρυβε στα σωθικά του το αυτοκίνητο που οδηγούσε.???
Θάθελα να προσθέσω όπως λένε δεν ήταν δικό του.Αν αληθεύει αυτό θεωρώ και
αυτόν που του το έδωσε για βόλτα συνυπεύθυνο για το θάνατό του.
OTAN H ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ …ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ …ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ..ΘΑ ΘΡΗΝΟΥΝΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ…ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ.. ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ. ,ΣΕΒΟΜΕΘΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ…ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ……
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΑΔΙΚΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΑ.
ΥΓ. Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ.
Αυτούς τους δρόμους έχουμε σε αυτούς κυκλοφορούμε.
Άντε πήγαινε στον παράδρομο της Εθνικής οδού Αθηνών Θεσσαλονίκη ιδίως στο κομμάτι Άγιο Στέφανο μέχρι Σχηματάρι που καθημερινά κυκλοφορούν χιλιάδες άνθρωποι με ΙΧ και νταλίκες να πάνε για το μεροκάματο γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν τα ακριβά διόδια και μετά να μιλήσετε για δρόμους.
Ο συγκεκριμένος για τα Ελληνικά δεδομένα είναι πολύ καλός αν τηρείς στοιχειωδώς τους κανόνες και την Κώδικα κυκλοφορίας.
37.888483,23.747719 αυτες ειναι οι συντεταγμενες αυτο γραψτε το στο google street view και ακολουθηστε το δρομο μιλαμε ειναι θανατος πολυ αποτομη στροφη χωρις μια πινακιδα στροφης η κινδυνου
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ Η ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΟΜΗ ΟΠΩΣ ΛΕΣ. ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 50 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΠΕΖΩΝ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΧΑΛΑ, ΟΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΓΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΔΙΧΑΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΔΕΞΙΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΟΠΟΤΕ ΣΩΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΑ 50 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΒΑΣΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΟΨΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΧΑΛΑ. ΔΕΣ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΔΕΣ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ, ΒΑΛΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ. ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ 2 ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ. ΘΑ ΠΑΣ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ.
Το γήπεδο που είναι δίπλα το είδες; Πάλι καλά που δεν υπήρχαν παιδιά εκεί γύρω…
Το γήπεδο/αθλητικό κέντρο που είναι δίπλα το είδες; Πάλι καλά που δεν υπήρχαν παιδιά εκεί γύρω…
ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΠΕΖΩΝ. ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥΛΜΑΝ.
ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΣΤΟ GOOGLE MAPS, ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΧΑΛΑ (ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΟΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ) ΕΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΜΕ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 50 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΠΑΙΔΕΣ.
Λεοφορος βουλιαγμενης 18 στο υψος του ελληνικου εγινε ροζα ιμβριωτη ειναι η εξοδος προς ελληνικο ..η εισοδος στην λεοφορο δεν εχει διευθυνση οποτε πατηστε ροζα ιμβριωτη στο google street maps ειναι χαλια το σημειο δεν ειναι για πανω απο 70 χλμ
δεν μπορω να ξερω τι εγινε στην περιπτωση του αδικοχαμενου .επειδη ομως εχω μια εμπειρια με ταξιδια στην ευρωπη τα περισοτερα αυτοκινητα που εχω δει να μενουν στον δρομο η σε ατυχηματα εδω και 15 χρονια ειναι μερσεντες μπεμ βε . ισως να ειναι συμπτωση
1) ΤΑΧΥΤΗΤΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ.
2) ΕΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕ 40-50 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΙ?