ΣΟΚ! ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΑ – H ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ 16ΩΡΗ ΒΑΡΔΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ – ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ, ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ!

Κοινοποίηση:
leoforeio-voula1

Καταγγελία-βόμβα από τη ΔΑΣ ΟΑΣΑ: Η οδηγός βρισκόταν στο τιμόνι για 16 συνεχόμενες ώρες – Αποκαλύψεις για εξαντλητικά ωράρια, έλλειψη προσωπικού και απουσία ελέγχων – Το δυστύχημα δεν ήταν «ατύχημα», αλλά προαναγγελθέν έγκλημα.
Αποδείξεις ότι η οδηγός του λεωφορείου που έπεσε πάνω σε άλλο λεωφορείο στην περιοχή της Βούλας, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 48 ανθρώπων, δούλευε σε 16ωρη βάρδια, φέρνει στη δημοσιότητα η ΔΑΣ ΟΑΣΑ, επιβεβαιώνοντας τα εξοντωτικά ωράρια που δημιουργούν το έδαφος για τέτοια ατυχήματα.
Σύμφωνα με τις βάρδιες των εργαζομένων που αποκαλύπτει η ΔΑΣ ΟΑΣΑ, η οδηγός μέσα σε 4 μέρες δούλεψε δυο 16ωρα και δύο 8ωρα.

Συγκεκριμένα, την Τρίτη 1η Ιουλίου δούλεψε 16 ώρες, την Τετάρτη 2 Ιουλίου 7 ώρες, την Πέμπτη 3 Ιουλίου 8 ώρες και σήμερα είχε βάρδια από τις 8 π.μ. ως τις 11 μ.μ.

bardies-oasa

Σε καταγγελία της η ΔΑΣ ΟΑΣΑ σημειώνει:

«Το σοβαρό τροχαίο ατύχημα μεταξύ δύο λεωφορείων της κοινοπραξίας των ιδιωτών στην οποία έχει παραχωρηθεί συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, με δεκάδες τραυματίες, αναδεικνύει με τον πιο επώδυνο τρόπο, τις επικίνδυνες συνέπειες της εντατικοποίησης της εργασίας με απάνθρωπα ωράρια και της ιδιωτικοποίησης – απελευθέρωσης κοινωνικών αναγκών, όπως οι συγκοινωνίες.
Συγκεκριμένα έχουμε αποδείξεις ότι τις τελευταίες μέρες η συνάδελφος οδηγός του λεωφορείου που έπεσε πάνω στο σταθμευμένο όχημα, εργαζόταν εναλλάξ 16 ώρες τη μια μέρα και 8 ώρες την επόμενη.

Σήμερα μάλιστα που έγινε το ατύχημα βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια.
Μιλάμε για συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα.
Ήταν δηλαδή θέμα χρόνου να συνέβαινε ένα τέτοιο ατύχημα.
Και αν σκεφτούμε και τα αραιά δρομολόγια που έχουν ως αποτέλεσμα, να “παστώνονται σαν σαρδέλες” οι επιβάτες, μπορούμε όλοι να αντιληφθούμε ότι μόνο από τύχη δεν είχαμε νεκρούς.
Αποδεικνύεται ότι η εργοδοσία για μια ακόμα φορά δεν διστάζει να βάλει σε κίνδυνο ακόμα και ανθρώπινες ζωές μπροστά στην κερδοφορία της. Το σημερινό ατύχημα ήταν ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα.
Είναι εγκληματίες!
Όλα αυτά συμβαίνουν μάλιστα τώρα που η κυβέρνηση έχει στα σκαριά ένα αντεργατικό νομοσχέδιο – τερατούργημα που θέλει να βάλει οριστική ταφόπλακα στο 8ωρο, νομοθετώντας 13ωρο σε ένα εργοδότη.
Αποδεικνύεται με το σημερινό έγκλημα που οδηγεί αυτή η πολιτική.
Επιπλέον, το σημερινό τροχαίο, έρχεται να επιβεβαιώσει τις τραγικές συνέπειες της ιδιωτικοποίησης – απελευθέρωσης των συγκοινωνιών και με τραγικό τρόπο να αποδείξει ότι δυστυχώς τα Τέμπη είναι εδώ.
Τώρα είναι απαραίτητο όσο ποτέ να δυναμώσει ο αγώνας εργαζομένων στις συγκοινωνίες και λαού για αποκλειστικά δημόσιες, ασφαλείς, σύγχρονες και συχνές αστικές συγκοινωνίες.
Τώρα να δώσουμε μαζικά τη μάχη να μην περάσει το αντεργατικό έκτρωμα της κυβέρνησης που γυρίζει το χρόνο αιώνες πίσω.
Ευχόμαστε σε όλους τους τραυματίες γρήγορη ανάρρωση».
ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

10 Σχόλια

  1. Γιατί δεν κάνετε προσλήψεις ρε λαμόγια και εξοντώνετε τους υπαλλήλους;Σκλάβοι είναι;

  2. Τέτοια τάξη,τέτοια αλφαδιά,δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου,τρώμε με χρυσά κουτάλια

  3. Στο είχα γράψει και στην είδηση του οικοδόμου που πέθανε εν ώρα εργασίας στον προηγούμενο καύσωνα. Ελάχιστες εταιρείες του ιδιωτικού τομέα πληρώνουν υπερωρίες και τηρούν τα ωράρια. Οι περισσότερες είναι γαλέρες. Εμένα μου είπε ο μακακας ότι πρέπει να είμαι ευχαριστημένος που υπάρχουν και μέρες που δουλεύω το 8ωρο και δεν είναι όλες 16 και 17 ώρες. Άσε που έπρεπε να διαπραγματευτώ το ότι τουλάχιστον τα όρια ταχύτητας πρέπει να τηρούνται όχι γιατί είναι το σωστό αλλά για να μη χάσει κανείς το δίπλωμα και μετά δε μπορεί να τον λιώνει περισσότερο…. Μικροί κουληδες οι περισσότεροι εργοδότες φίλε μου. Χωρίς οίκτο στρίβουν τον εργαζόμενο λες και του κάνουν χάρη που του έδωσαν δουλειά. Η επιθεώρηση εργασίας έχει καταντήσει σκέτη επιθεώρηση. Τσίρκο και ανύπαρκτη.

  4. Για όλα φταίει ο Παπαδόπουλος μου είπανε να λέω… Χαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχα 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤡🤡😂😂😂😂

  5. όποιος υπογράφει τέτοιο πρόγραμμα πρέπει να λιώσει στον έρωτα μέσα στη φυλακή

  6. 41% νοπαμα… 60 ώρες δουλειά τη βδομάδα να σας βάλουν να σας πεθαίνουν στις κρατήσεις και στους φόρους μετά για να τα τρώνε οι μητσοτακοαυγενακηδες με τους φραπέδες.

  7. Ελέγχους σε όλους τους επαγγελματίες οδηγούς για τα ωράρια κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτό που αναφέρεται στο ρεπορτάζ αν ισχύει

  8. Αφού δεν έχετε προσωπικό οδηγούς να πάρετε και συνταξιούχους βρε αλήτες ,όχι να σκοτώνετε τον κόσμο και να έχετε δεκαέξι ώρες οδηγό λεωφορείου στο τιμόνι, τι μετέφερε πρόβατα του ΟΠΕΚΕΠΕ;

    1. Τι ψηφίσατε ρε ελληες του 51%. Νομίζω είσαι μόνος τρίτης γενιάς του Πολυτεχνείου και το νέο σεισμό το έργο της εκκλησίας της Ελλάδος θα σε πω ότι είμαι σίγουρος. Τι συνταξιούχους ρε ζώο με ρούχα ζώο φασίστα χουντικέ….

      Ο Ιεχωβάσε ήταν στη στοά της Ισραήλ Ντίρχαμ και όταν έγινε τελικά το μέγεθος της επιχείρησης που δεν έχει ημερομηνία, ο πατέρας της κινεζικής οικονομίας της Ελλάδος είπε τα εξής. Ογραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές. Γκινκικεν η ωρα

  9. ναι…τωρα το καταλαβατε….εδω κ χρονια οι φορτηγατζηδες ειναι στο τιμονι πανω απο 12 14 ωρες καθημερινα κ αυτο γιατι τους το επιβαλλουν οι πρακτορες τους….

Comments are closed.