Η νέα τάση που πουλάει τρελά παγκοσμίως, είναι αυτή που θέλει τις διασημότητες, ηθοποιούς, τηλεπερσόνες, influencers κλπ. να πουλάνε τις… βρωμιές τους και να θησαυρίζουν.
H Sydney Sweeney είναι η τελευταία σταρ που υπέκυψε και λάνσαρε σαπούνι φτιαγμένο από το νερό του μπάνιου της και μάλιστα με πιστοποιητικό γνησιότητας.
Η κουλτούρα του «βρώμικου χρήματος» και των… βρώμικων προϊόντων περνάει σε νέα φάση!
Η πασίγνωστη ηθοποιός Sydney Sweeney συνεργάστηκε με την Dr. Squatch και λάνσαρε ένα περιορισμένης κυκλοφορίας σαπούνι με τίτλο «Bathwater Bliss», φτιαγμένο — κυριολεκτικά — με το δικό της νερό μπάνιου.
Ναι, σωστά διαβάζετε: το νερό στο οποίο έκανε μπάνιο η ίδια η Sweeney, χρησιμοποιήθηκε στην παραγωγή των σαπουνιών, τα οποία πωλούνται με επίσημο πιστοποιητικό αυθεντικότητας!
Η Dr. Squatch αναφέρει πως πρόκειται για «σαπούνι με… προσωπικότητα» που «φέρνει μια διαφορετική, πιο προκλητική ενέργεια στην περιποίηση σώματος» (σύμφωνα με το μάρκετινγκ).
Από τη Belle Delphine στη Sweeney – Το “Dirty Branding” επιστρέφει
Το φαινόμενο δεν είναι εντελώς καινούργιο: η Belle Delphine, influencer και performer του internet, προκάλεσε παγκόσμια φρενίτιδα το 2019, όταν ανακοίνωσε ότι πουλάει το νερό του μπάνιου της σε μικρά γυάλινα βαζάκια.
Το προϊόν εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες ώρες, προκαλώντας συζητήσεις, memes και ένα κύμα μιμητών.
Η κίνηση της Sydney Sweeney φαίνεται να αποτίει φόρο τιμής σε εκείνη την τάση, αλλά με πιο χλευαστικό, χιουμοριστικό και επίσημα “branded” τρόπο.
Η ίδια δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είναι περίεργο, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Branding με χιούμορ ή εκμετάλλευση ονόματος;
Ειδικοί στο branding αναφέρουν πως τέτοιες κινήσεις είναι ταυτόχρονα προκλητικές και ευφυείς.
«Πρόκειται για ακραίο παράδειγμα celebrity branding», λέει ο Mark Feldman, ειδικός στη στρατηγική προσωπικών brands.
«Ο κόσμος δεν αγοράζει το σαπούνι επειδή είναι καλό.
Το αγοράζει επειδή το έκανε η Sydney, και είναι τόσο εξωφρενικό που δεν μπορείς να μην το κοιτάξεις.»
Πολλοί χρήστες στα social media κάνουν λόγο για μια νέα εποχή όπου οι celebrities προσφέρουν κομμάτια του εαυτού τους – κυριολεκτικά – προς πώληση, σε ένα τοπίο όπου η ειρωνεία και η υπερβολή ξεπερνούν τα όρια του marketing.
Πόσο κοστίζει;
Το Bathwater Bliss κυκλοφόρησε σε μόλις 500 κομμάτια, στην τιμή των 69 δολαρίων ανά τεμάχιο, με αριθμημένο πιστοποιητικό και συσκευασία-συλλεκτικό κουτί.
Όπως ήταν αναμενόμενο, εξαντλήθηκε σε λιγότερο από 4 ώρες, με eBay να κατακλύζεται από listings στα… τετραπλάσια της αρχικής τιμής.
Το συμπέρασμα;
Πρόκειται για έναν ψηφιακό καθρέφτη της εποχής μας: Η εμπορευματοποίηση της προσωπικότητας, η παράνοια του fanbase και η ειρωνική αυτοσυνείδηση των celebrities μετατρέπονται σε σαπούνι — και πωλούνται σαν… χρυσάφι.
Και κάτι μας λέει ότι δεν θα είναι το τελευταίο «βρώμικο» προϊόν που θα δούμε φέτος.
Scarlett Johansson: Ένα χρησιμοποιημένο χαρτομάντηλο που άξιζε χρυσάφι!
Κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εμφάνισής της για την προώθηση της ταινίας Spirit (2008), η Scarlett Johansson χρησιμοποίησε δύο φορές ένα χαρτομάντηλο για να φυσήξει τη μύτη της.
Το χαρτομάντηλο, γεμάτο… μύξες, υπογράφηκε από την ίδια και στη συνέχεια δημοπρατήθηκε στο eBay, όπου πουλήθηκε για πάνω από 6.523 δολάρια!
Η Johansson εξήγησε, εμφανιζόμενη στο The Tonight Show, ότι είχε κολλήσει κρυολόγημα από τον Samuel L. Jackson, σχολιάζοντας αστειευόμενη ότι αυτό «έδωσε περισσότερη αξία στο φτέρνισμά της».
Τα έσοδα από το σιχαμένο σουβενίρ δόθηκαν ως δωρεά στον οργανισμό USA Harvest, μια αμερικανική φιλανθρωπία που μάχεται κατά της πείνας.
Brande Roderick: Οι πυτζάμες της… στη λίστα αγορών σου
Το πρώην κουνελάκι του Playboy, playmate και ηθοποιός του Baywatch Hawaii, Brande Roderick, φαίνεται πως έχει βρει άλλη πηγή εισοδήματος: πουλάει τις μεταχειρισμένες πυτζάμες της στο eBay, μαζί με αυτόγραφο, έναντι 149 δολαρίων.
Η 50χρονη σταρ αποκάλυψε πέρσι πως πλέον βγάζει περισσότερα χρήματα από ποτέ πουλώντας τις πιτζάμες της σε συνδρομητική πλατφόρμα με περιεχόμενο αποκλειστικά για ενηήλικες.
«Είμαι single μαμά δύο αγοριών, χωρίς καμία οικονομική υποστήριξη από τον πατέρα τους.
Πρέπει να φροντίσω την οικογένειά μου.»
Kerry Katona: Περιζήτητα τα άπλυτα εσώρουχά της
Η πρώην τραγουδίστρια των Atomic Kitten, Kerry Katona, φαίνεται πως όχι μόνο επανήλθε δυναμικά από την χρεοκοπία, αλλά κατάφερε να μετατρέψει την εικόνα της σε χρυσάφι.
Η Katona κερδίζει δεκάδες χιλιάδες λίρες όταν από το 2022 ξεκίνησε να πουλά την εικόνα της σε συνδρομητική πλατφόρμα αλλά και, φορεμένα εσώρουχα, που αγγίζουν τα 150 ευρώ το τεμάχιο!
Τελικά, πόσο αξίζει ο ιδρώτας ενός διασήμου;
Από τα χρησιμοποιημένα χαρτομάντηλα μέχρι τα μεταχειρισμένα ρούχα, τα απόνερα και τα άπλυτα εσώρουχα, οι celebrities δείχνουν πως κάθε κομμάτι του σώματός τους — ή της καθημερινότητάς τους — μπορεί να μετατραπεί σε εμπόρευμα προς πώληση, αφού υπάρχει κοινό, πρόθυμο να πληρώσει και μάλιστα… αδρά.
Η ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ. ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΕΝΕΚΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΙΣ Κ………ΔΕΣ ΤΟΥ !! Α ΡΕ ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!