Η Μιμή Ντενίση είχε καταφέρει να «μαγνητίσει» όλα τα βλέμματα πάνω της, όταν πόζαρε στη Μύκονο πριν από 46 χρόνια ως μοντέλο του σπουδαίου σχεδιαστή, Μπίλι Μπο.
Ήταν καλοκαίρι του 1979, τότε που η Μύκονος άρχιζε να διαμορφώνεται σε παγκόσμιο σημείο αναφοράς για τους ανθρώπους της μόδας.
Ένας πρωτοποριακός Έλληνας σχεδιαστής παρουσίαζε τη νέα του συλλογή. Ο λόγος για τον Μπίλι Μπο, κατά κόσμον Βασίλη Κουρκουμέλη, που με το απαράμιλλο στιλ και την αισθητική του κατάφερνε να στρέφει πάνω του τα βλέμματα όχι μόνο της Αθήνας, αλλά και του εξωτερικού.
Εκείνη τη βραδιά, στη Μύκονο του ’79, μια νεαρή και εντυπωσιακή φοιτήτρια της Φιλοσοφικής «έκλεβε» τις εντυπώσεις στην πασαρέλα. Ήταν η Μιμή Ντενίση, τότε στο ξεκίνημα της πορείας της, πολύ πριν γίνει η εμβληματική ηθοποιός που γνωρίζουμε σήμερα. Έκτοτε, η φωτογραφία της από εκείνη την επίδειξη έμεινε στην ιστορία — ως ένα στιγμιότυπο που συνδύαζε τη φρεσκάδα της νεότητας με την αίγλη της μόδας μιας άλλης εποχής.



Ο Μπίλι Μπο, το “ωραιότερο αγόρι της Αθήνας”, όπως τον χαρακτήριζαν τότε, είχε γεννηθεί το 1954 στα Καμίνια του Πειραιά. Μεγάλωσε σε ένα συντηρητικό περιβάλλον, αλλά από μικρός ένιωθε πως δεν του ταίριαζε. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’70, οι δημιουργίες του φιγουράριζαν σε εξώφυλλα περιοδικών, σε ντουλάπες διάσημων Ελληνίδων και στα μάτια μιας γενιάς που ζητούσε το καινούριο. Μεγάλα ονόματα, όπως η Ζωή Λάσκαρη, η Αλίκη Βουγιουκλάκη και η Μαρινέλα, τον εμπιστεύονταν απόλυτα.
Η Μιμή Ντενίση, από την άλλη, συνδύαζε κάτι μοναδικό: τον ακαδημαϊκό λόγο με την εικόνα. Όπως έχει δηλώσει η ίδια: «Ήμουν στη Φιλοσοφική, τελειόφοιτη, αλλά πήγαινα στα μαθήματα με μίνι και μπότες. Ήξερα απέξω την Αινειάδα, αλλά μετά το μάθημα ανέβαινα στην πασαρέλα του Μπίλι Μπο. Αυτή η διπλή ταυτότητα με χαρακτήριζε πάντα».