Σε νέες διαστάσεις μπαίνει η υπόθεση της τραγωδίας στα Τέμπη μετά και τον ορισμό των ειδικών εφετών ανακριτών, που αποφάσισε η Ολομέλεια Εφετών Λάρισας, αλλά και την έρευνα που διατάχθηκε από την Αρχή ξεπλύματος μαύρου χρήματος.
Στο “κάδρο” των ερευνών μπαίνουν άμεσα οι 3 νέοι κατηγορούμενοι – ο επιθεωρητής του ΟΣΕ και οι δύο σταθμάρχες που έφυγαν νωρίτερα – οι οποίοι θα κληθούν σε απολογία τις επόμενες ημέρες από τον εφέτη ανακριτή, ο οποίος ανέλαβε την υπόθεση. Ωστόσο, πληροφορίες ανέφεραν πως δεν αποκλείεται να γίνουν και νέες απαγγελίες διώξεων.
Σύμφωνα με την ομόφωνη απόφαση των 21 εφετών ορίστηκαν ως τακτικός ανακριτής εφέτης ανακριτής ο Σωτήρης Μπακαΐμης και αναπληρώτρια η Σοφία Λυμπεριάδου.
Πρόκειται για έμπειρους δικαστικούς λειτουργούς με νομική κατάρτιση οι οποίοι αναμένεται να ρίξουν “φως” στα αίτια της τραγωδίας και να αποδώσουν ποινικές ευθύνες στους υπαιτίους.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, της Ολομέλειας Εφετών Λάρισας, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών, Σταμάτης Δασκαλόπουλος, ο οποίος υπέβαλε και το σχετικό αίτημα επιχειρηματολόγησε υπέρ του ορισμού έμπειρων δικαστικών λειτουργών για τις ανακρίσεις για το πολύνεκρο δυστύχημα.
Πάντως, σύμφωνα με εκτιμήσεις δικαστικών πηγών και η ανακρίτρια του πρώτου βαθμού (Πρωτοδικείου) που χειρίστηκε έως σήμερα τις ανακρίσεις, προχώρησε με επιτυχία τις έρευνες με ταχύτατους ρυθμούς και σε βάθος.
Με έγγραφό του ο κ. Δασκαλόπουλος ζητούσε συγκεκριμένα τη σύγκληση για να οριστούν ένας εφέτης ανακριτής και αναπληρωτής του ώστε να ολοκληρωθεί η έρευνα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ο ίδιος τόνιζε μεταξύ άλλων πως «ενόψει των τεράστιων και πολυσύνθετων ευθυνών που ανακύπτουν από τα μέχρι αποδεικτικά στοιχεία επιβάλλεται να εξεταστούν σύντομα και ενδελεχώς τα πάντα είτε στο πλαίσιο της συμμετοχής άλλων προσώπων στο έγκλημα του άρθρου του Ποινικού Κώδικα (291) περί διατάραξης ασφάλειας συγκοινωνιών, είτε στο πλαίσιο διάπραξης άλλων συναφών εγκλημάτων».
Οι διώξεις ασκήθηκαν από την αρμόδια ανακρίτρια που ερευνούσε την υπόθεση μετά και την παράδοση την Τετάρτη των σχετικών πορισμάτων από τους δικαστικούς πραγματογνώμονες. Ειδικότερα, τα τρία αυτά πρόσωπα κατηγορούνται για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών που είναι κακούργημα με ποινές από δέκα χρόνια ως ισόβια καθώς και για τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.
Μετά τη χιονοστιβάδα αποκαλύψεων που προκάλεσε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, σύμφωνα με εντολή του κ. Βουρλιώτη, θα διερευνηθούν τα περιουσιακά στοιχεία όλων όσων εμπλέκονται σε συμβάσεις της τελευταίας 15ετίας που αφορούν τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.
Αν από το άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών διαπιστωθεί οτιδήποτε το οποίο δεν δικαιολογείται από τα δηλωθέντα εισοδήματά τους, τότε θα διερευνηθεί περαιτέρω για το εάν εμπλέκονται σε δωροδοκίες και άλλα ποινικά κολάσιμα αδικήματα. Σημειώνεται πως αν προκύψουν ενδείξεις για την τέλεση αξιόποινων πράξεων το πόρισμα θα διαβιβαστεί στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Παράλληλα, ο οικονομικός εισαγγελέας Χρήστος Μπαρδάκης κινητοποιήθηκε μετά την παραγγελία του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ισίδωρου Ντογιάκου για κατά απόλυτη προτεραιότητα διερεύνηση όλων των συμβάσεων.
Στο πλαίσιο των ερευνών συμβάσεων που καθυστέρησαν ή δεν υλοποιήθηκαν ο κ. Μπαρδάκης ανέθεσε τις έρευνες για τα έργα σε τρεις εισαγγελείς.
-Τον εισαγγελέα εφετών Μιχάλη Μιχαλόπουλο που θα είναι και ο επικεφαλής του εισαγγελικού κλιμακίου και
-Τους εισαγγελείς Δημήτρη Αποστολά και Αθανασία Βλάχου η οποία στο παρελθόν είχε χειριστεί τις έρευνες για τη σύμβαση 717 του 2014, σύμβαση για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, που δεν υλοποιήθηκε και υπογράφηκε συμπληρωματική με αποτέλεσμα ακόμα να μην έχει ολοκληρωθεί.
Η έρευνα της εισαγγελέως Αθανασίας Βλάχου για τη σύμβαση 717 αφορούσε σε ζημιά του δημοσίου ύψους 3 εκατομμυρίων ευρώ από τις καθυστερήσεις των έργων, με βάση το αδίκημα της απιστίας, αλλά αρχειοθετήθηκε το 2021 γιατί σύμφωνα με εισαγγελικές πηγές το πόρισμα της Αρχής Διαφάνειας που διαβιβάστηκε στην Οικονομική Εισαγγελία, κατέληγε ότι δεν προέκυψε ζημιά σε βάρος του δημοσίου.
Συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα. Κλέφτες, ψεύτες και εγκληματικές οικογένειες κυβερνούν και πατριώτες φυλακίζονται! Ναι, μόνο στην Ελλάδα!
Ποιος θα τους βάλει φυλακή, η πουλημένη δικαιοσύνη του Τσιάρα;
Ολοι μαζί τα φάγανε, τωρινοί, προηγούμενοι και επόμενοι.
Οταν ξυπνήσουν οι γιδαραίοι και ψηφίσουν κόμματα εκτός κυνοβουλίου, υπάρχει ελπίς.
ΟΣΕ και ΔΕΗ οι πιο αμαρτωλες περιπτωσεις με τα μεγαλυτερα φαγοποτια
Δείξτε κι αυτή την ομορφιά:
https://www.ieidiseis.gr/ellada/187870/i-kyvernisi-diegrapse-ta-xrei-tou-ose-pros-to-dimosio-kai-edose-asylia-stis-dioikiseis-tou-organismoy
Και σε συνδυασμό το σημερινό άρθρο της ίδιας αρθρογράφου:
ΤΡΙΤΗ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
«Σεισμός» από την οργή του κόσμου σε δίκη, για διαγραφή χρεών του ΟΣΕ 10 δισ. ευρώ!
Ποιόν ΟΣΕ ρε Βουρλιώτη ? Στα ψίχουλα ψάχνεις να βρεις τι ? Για ψάξε την υποτιθέμενη «πανδημία» του 0,9 !!! θνητότητας να δεις τι «φάγανε» σε τρία χρόνια και μπορεί εκεί να παραιτηθείς ‘η να πάθεις κάνα εγκεφαλικό που δεν στο εύχομαι. Αν έχεις τα κ@κ@λ@ βεβαίως βεβαίως..
ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥ
Ωραια ολα αυτα.Πολιτικες ευθυνες και σε βαθος χρόνου θα αποδωθουν??
Και τις συμβάσεις – αναθέσεις στα κοληληταρια της πουτ@ν@ς της Κούλας να ψάξετε… εκεί να δείτε «λαβράκια» !!! που θα βρείτε…θα ζηλέψει ολόκληρο το Αιγαίο πέλαγος…!!! Ο πλανήτης δεν πρέπει να έχει βγάλει μεγαλύτερη «μιζαδορο» απ’αυτήν..!!!
Στέφανε, μπορείς να ρωτήσεις κανέναν νομικό γιατί δεν ασκείται δίωξη στον καραμαναλή που έλεγε 7 μέρες πριν το ατύχημα ότι τα τρένα είναι ασφαλή; Και γιατί δεν ασκείται στον γεωργιάδη που τον δικαιολόγησε ότι αν το έλεγε την αλήθεια δεν θα έμπαινε άνθρωπος σε τρένο; Και το λέγανε και με έπαρση αλλά τώρα κατάλαβαν τι βλακεία κάνανε γιατί αρρωστήσανε τον κόσμο με την αλαζονεία τους. Δίωξη στον καραμαναλή και σε όσους κυβέρνησαν από το 75 και μετά και έφτασαν 400 δις τοχρέος και τα τρένα πηγαίνανε στην ίδια γραμμή!
Μην σκατε! Λιγη υπομονη! Για τα μεγαλα αφεντικα, θα τα ξερασω ολα εγω! Δεν θα πληξεις, δεν θα πληξεις, σου ‘χω ετοιμασει εκπληξεις! Που λεει και το λαικον ασμα!
Γιατί η κυβέρνα ανακοίνωσε χτες αποζημιωτικά μέτρα προς τις οικογένειες των θυμάτων του ατυχήματος; Βγήκε πόρισμα ότι φταίει το ελληνικό δημόσιο;
Για να μην βγει…
Κινήσεις για το θεαθήναι, θα πουν διάφορα βαρύγδουπα τώρα και μετά θα κερδίσουν σε 2ο βαθμό τα δικαστήρια αυτοί πυ αναφέρονται. Κανονικά η βάρδιά τους είναι 2 με 10 το βράδυ και εθιμικά έμεναν και καμιά ώρα παραπάνω, ο ένας που είναι υπάλληλος ενώ καμία ώρα παραπάνω ο άλλος που δούλευε με μπλοκάκι. Ο ένας που ήταν υπάλληλος αντί να κάτσει δωρεάν μία ώρα παραπάνω έκατσε κανα 40-50 λεπτά και έφυγε. Το ατύχημα έγινε μετά τις 11, άρα και να καθόταν μέχρι τις 11 δεν θα άλλαζε κάτι. Επίσης αν το καταλαβαίνω καλά, αυτή η εχξτρα ώρα που καθότανε, ήταν περίπου «φιλική» αφού δνε πληρωνότανε και δεν ξέρω καν αν ήταν κανονικά θεσμοθετημένο, ή αν ήταν μια άτυπη πρακτική.
Λες βλακείες! Το απογευματινό ωράριο είναι μέχρι τις 11 και όχι μέχρι τις 10 μπούφο, που το αναλύεις κιόλας…
βρείτε και δημοσιεύεστε τις επιστολές και τα εξώδικα που λένε ότι απέστειλαν οι σιδηροδρομικοί προς τη διοίκηση με κοινοποίηση στο υπουργείο. Η λίστα αποδεκτών και κοινοποιήσεων είναι η αρχή του νήματος για ποινικές ευθύνες. Ήξερες και δεν έκανες τίποτα, μέσα και εξοντωτικά πρόστιμα! Σκότωσες γατί, το πρόστιμο είναι 50.000 για έκαστο. Σκότωσες 57 ανθρώπους και σακάτεψες άλλους τόσους, πόσο πάει το πρόστιμο:
Να μπει Εισαγγελέας, σε ΌΛΕΣ τις ΔΕΚΟ (δεη, ευδαπ, ευαθ, αστικές συγκοινωνίες κλπ), σε όλα τα σοβιετικά μονοπώλια! Απλά μετά, θα χρειαστεί να χτιστούν νέες φυλακές, επειδή δεν χωράνε όλα τα κρατικοδίαιτα τρωκτικά, στις υπάρχουσες…
ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Ο ΚΑΦΕΤΖΗΣ!!!
Αυτοί είναι ικανοί να βάλουν φυλακη ακόμη και την καθαρίστρια ποτέ όμως τους εργολάβους που ήταν υπεύθυνοι για την ασφαλεια του δικτύου
Με τα τέσσερα θα πάνε να ψηφίσουν οι ζωντανοί νεκροί
Πάντα ένα μεγάλο μπουρδέλο ήταν από παλιά ο ΟΣΕ.