ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΛΑΜΕΝΕΣ ΧΗΡΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΕΝΑ ΠΤΩΜΑΤΑ – ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΒΕΤΙΚΟ ΣΑΠΑΚΙ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΔΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΩΣ «ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΕΛΟΣ»

    Κοινοποίηση:
    f7cd30e2c4f5dda34e45224910affafd_3504718-1-768x480

    Η τραγωδία στα Τέμπη, τα εγκληματικά λάθη και οι παραλείψεις της Πολιτείας, αλλά και οι δεδομένες ευθύνες της κυβέρνησης έφεραν ξανά στο φως της δημοσιότητας την περίφημη προμήθεια των ελβετικών τρένων ETR 470.

    Τα συγκεκριμένα τρένα χαρακτηρίζονταν από τους Ελβετούς ως «σαπάκια», που «δημιουργούν διαρκώς πονοκεφάλους» και «κάνουν μόνο για παλιοσίδερα». Ωστόσο, τα τρένα αυτά στην Ελλάδα παρουσιάστηκαν ως «υπερσύγχρονα» που θα αναβαθμίσουν τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Οι αθεόφοβοι μάλιστα που μας κυβερνούν- και μας αντιμετωπίζουν ως «ιθαγενείς»- δεν δίστασαν να δώσουν στο συγκεκριμένο τρένο την ονομασία «Ασημένιο Βέλος», τονίζοντας πως φτάνει στην Ελλάδα για να φέρει επανάσταση στις μεταφορές. Προ εικοσαετίας, ο ελβετικός Τύπος είχε βαφτίσει το τρένο ETR-470, που εκτελούσε τη διαδρομή Μιλάνο – Ζυρίχη, «Pannenzug», δηλαδή «τρένο των βλαβών», ενώ η ιστοσελίδα που κατέγραφε τα προβλήματά του στα ιταλικά λεγόταν «CessoAlpino», δηλαδή, σε… κομψή μετάφραση, «αλπική τουαλέτα», όπως ανέφερε στην έρευνά του το Investigate Europe στο πλαίσιο Ψπανευρωπαϊκής έρευνας για τους σιδηροδρόμους.

    Το ETR 470 είναι το τρένο που οδήγησε τα ελβετικά συνδικάτα σιδηροδρόμων να απαιτούν, σε μόνιμη βάση, ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, εκτός από τον οδηγό, σε τρένα που εισέρχονται σε σήραγγες μήκους άνω των 1.000 μέτρων. Αυτή ήταν μια απόφαση που προέκυψε από το περιστατικό της 11ης Απριλίου 2006, όταν ένα Pendolino ETR 470, που ταξίδευε νότια της Στουτγάρδης, έπιασε φωτιά μέσα στη σήραγγα του Τσίμερμπεργκ.

    Μια άλλη πυρκαγιά ξέσπασε σε ένα ETR 470 τον Μάιο του 2011, μόλις πέντε λεπτά πριν εισέλθει στη σήραγγα Γκοτάρντ, μήκους 15 χιλιομέτρων. «Τα ETR 470 πρέπει να αντικατασταθούν αμέσως από άλλο τροχαίο υλικό» ανέφερε κοινό ψήφισμα των ελβετικών ενώσεων μηχανοδηγών και εργαζομένων σιδηροδρόμων τον Μάιο του 2011. Το 2012, ένα ETR 470 έπιασε επίσης φωτιά στον κεντρικό σταθμό της Ζυρίχης. Τελικά, το 2014 οι ελβετικοί σιδηρόδρομοι έστειλαν τα εν λόγω τρένα για αποσυναρμολόγηση. Στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη υπάρχουν αρκετές σήραγγες μήκους άνω των 500 μέτρων, ενώ τέσσερις (οι σήραγγες Καλλιδρόμου, Οθρυς, Τεμπών και Πλαταμώνα) έχουν μήκος άνω των 2,5 χιλιομέτρων.

    Το προηγμένο σύστημα πυρόσβεσης συμπεριλήφθηκε στη γενική επισκευή των ETR 470 μετά την αποχώρησή τους από την υπηρεσία στην Ιταλία και πριν φτάσουν στην Ελλάδα; Πηγές του ρεπορτάζ αναφέρουν πως όχι. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα τρένα προσαρμόστηκαν στο ελληνικό δίκτυο τροφοδοσίας 25 kv και εφοδιάστηκαν με σύστημα διαχείρισης κυκλοφορίας ETCS, νέες οθόνες πληροφοριών επιβατών και WiFi. Η Ferrovie dello Stato αναφέρει ωστόσο ότι «τα ETR 470 διαθέτουν σύστημα πυροπροστασίας και υπάρχουν πυροσβεστήρες στα τρένα. Το πρότυπο UNI11565 είναι η ιταλική νομοθεσία. Τα ETR 470 συμμορφώνονται με την ελληνική νομοθεσία». Πάντως, όσον αφορά την πυρασφάλεια, η ΡΑΣ είπε στο Investigate Europe ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει κανένας νόμος που να απαιτεί συστήματα πυρόσβεσης υψηλής πίεσης, υδρονέφωσης για βαγόνια που εισέρχονται σε σήραγγες, όπως ισχύει στην Ιταλία.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    19 Σχόλια

    1. Ασημένιο βέλος, όνομα και πράγμα, είδατε πως καρφώθηκε στο άλλο; Σαν βέλος.

    2. ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΤΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ωστε να χρεωκοπησουν οι μαφιοζοι …….

    3. ασημενιο βελος λεει οτι εχουν για πεταμα οι ελβετοι και οι ιταλοι τα στελνουν εδω , ,

    4. πληρωνουμε 20 χρονια να κλεισουν ολλοι οι σταθμοι και να εχει μια γραμμη μονο απο 12 τρενα την ημερα εμειναν 2 μονο χωρις σταθμαρχες , ,

    5. ή αφρικη ή ελλαδισταν ερχεται οποιαδηποτε σαβουρα..

    6. Τα τραίνα αυτά είναι πολύ καλύτερα από αυτά που είχαμε πριν.
      Τώρα, αν εσείς θέλετε τα καλύτερα του κόσμου, να μάθετε να πληρώνετε τους φόρους σας, ώστε να έχει λεφτά το κράτος να τα αγοράζει.
      Καταλάβατε τσουτσέκια Δημόσιοι Υπάλληλοι και Ελεύθεροι Επαγγελματίες;
      Δε φτάνουν τα λεφτά μόνο από τους μισθωτούς…

      1. Εμπαινες δηλαδη με την οικογένειά σου εσυ σ’ αυτα τα πολύ καλυτερα τρενα ρε διποδο τελάρο?
        Οσο για τους φόρους αφηνω να σου απαντησουν οι υπόλοιποι σουργελο

        1. Ναι ταραμά, έμπαινα, έχω μπει και θα εξακολουθήσω να μπαίνω.
          Οσον αφορά τους φόρους, δε βλέπω απάντηση από άλλους.
          Εσύ δεν ξέρεις να απαντήσεις;
          Είσαι και εσύ από τα Δημόσια κοπρόσκυλα που απεργούν σήμερα;
          Πες μας ότι είσαι και ανεμβολίαστος, να δέσει το γλυκό…

      2. προφανώς είσαι σταθμάρχης βύσμα διορισμός με πολύ ελεύθερο χρόνο εν ώρα υπηρεσίας

      3. ΚΟΠΡΙΤΗ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ; ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΟΙ ΕΛΒΕΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΟΥΤΑΡΑΝ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΑΝ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΑΝΤΕ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ ΝΔΟΥΛΗ ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ.
        ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕ ΕΣΥ ΜΟΥΛΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΑΡΙΟΛΑ Η ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΙΛΑΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΛΗ.

    7. Θρηνούμε συνεχώς νεκρούς από φωτιές από δυστυχήματα από τα πάντα επειδή τα λαμογια οι πολιτικοί ξέρουν ότι ελέγχουν τους δικαστές και ποτέ δεν θα οδηγηθούν για έρευνα. Και ένα κουίζ. Ποια κόρη πρώην μεγάλου υπουργού πρωτοστάτη των μνημονιων και της ληστείας των μικροομολογιουχων βρίσκεται στην νέα Υόρκη σηκώνει πολυκατοικιες τις πουλάει δίχως να παίρνει λεφτά από τράπεζες?? Για ψαχτείτε..

    8. Αυτό γίνεται διαχρονικά, ενδιαφέρονται μόνο για την μίζα και πως θα βγάλουν περισσότερα δεν δίνουν μια για τίποτα. Οι Ελβετοί όπως γράφεται χρόνια είχαν προβλήματα με αυτά τα τραίνα και ήθελαν να τα ξεφορτωθούν. Που θα τα δώσουμε σε τέτοιο χάλι έλεγαν. Στην Ελλάδα έπεσε στο τραπεζι η πρόταση. Μα πως έλεγαν, αφού έχουν προβλήματα. Γελούσαν σκωπτικά αυτοί που έριξαν την ιδέα, ήξεραν πως στην Ελλάδα με την ανάλογη μίζα σε πολιτικό όλα είναι εφικτά. Ήξεραν πως θα μικρυνουν λίγο το κέρδος από την πώληση επειδή έπρεπε να ρίξουν μίζες σε πολιτικούς στην Ελλάδα αλλά θα ξεφορτωνονταν το επικίνδυνο για τις ζωές των Ελβετών πολιτών τραίνο. Όπερ και εγένετο. Τέλος υπήρχε σκάνδαλο μεταξύ ΟΣΕ ζιμενς για προμήθεια τεχνολογικού εξοπλισμού με υοερκοστολογηση 4 και 5 φορές επάνω και τρελά λεφτά σε πολιτικούς και εργολάβους. Το σκάνδαλο έγινε από καταγγελία που εργαζόταν εκεί. Η κατάληξη? Εισαγγελέας, τηλ πολιτικού, αρχείο! Ψάξτε για το σκάνδαλο ΟΣΕ ζιμενς και ποιος υπουργός έδωσε εντολή στον εισαγγελέα να βάλει αρχείο την υπόθεση. Κυβερνά η μαφία στην Ελλάδα, το ξέρουν όλοι στην ΕΕ αλλά κάνουν τα στραβά μάτια γιατί κάνουν την δουλειά τους και αυτοί.

    9. Αφού οι διεφθαρμένοι εισαγγελείς δεν κάνουν τίποτα και ο λαός ψηφίζει 40 χρόνια τους ίδιους δεν θα αλλάξει τίποτα. Έλληνες για την πατρίδα. Ας δοκιμάσουμε λοιπόν και αν δεν μας κάνει άλλος κάποια στιγμή θα βρούμε το σωστό ηγέτη . Αλλά δυστυχώς κολλάμε στα σκατά και πέφτουμε σε βόθρο.

    10. Μας έχουν για αναλώσιμους και καλά κάνουν. Αφού και εμείς εχουμε τους εαυτούς μας και τα παιδιά μας, οπως αποδεικνύεται συνεχως, για αναλώσιμα είδη. Εμείς τους δίνουμε το δικαίωμα να μας θεωρούν …ιθαγενείς…με την κακιά έννοια, όχι την κανονική. Γιατί με την κανονικοί, ειμαστε ιθαγενείς. Γέννημα θρέμμα σε αυτό το κομμάτι της γης εδώ και χιλιαααδες χρόνια και απόγονοι των Ελλήνων εκείνων με τον τεράστιο και απαράμιλλο πολιτισμό. Κι έχει αποδειχθεί με επιστημονικές μελέτες. Το κακό είναι πως μαζί με το dna των προγόνων μας, κληρονομήσαμε και τα ελαττώματα τους. Δυστυχώς. Μόνο που τότε υπήρξαν και κάποιοι σοφοί και πατριώτες να κυβερνήσουν αυτόν τον τόπο και έβαζαν τα πράγματα στην θέση τους. Σήμερα δεν υπάρχει κανένας τέτοιος, αντιθέτως, βγάζουν τον κακό μας εαυτό στην επιφάνεια, όλα τα ελαττώματα μας και το κάνουν σκοπιμα, γιατι μας έχουν μελετήσει και μας ξέρουν. Ενώ εχουμε και τόσα προσόντα. Αυτά ομως μας έμαθαν να τα αγνοούμε. Γί´αυτο μας κυβερνάνε σκουπίδια και απατεώνες και δολοφόνοι ολκής. Και τους αποδεχόμαστε, τους ψηφίζουμε, τους γλύφουμε και τους αγκαλιάζουμε όταν μας πετάνε ένα κομμάτι ξερό ψωμί.

    11. Ο Θεός να δίνει δύναμη και κουράγιο στους χαροκαμένους .
      Για μένα οι κύριοι υπευθυνοι όλων των τραγωδιών ειναι οι γαμημενοι ψηφοφόροι του διαβολικού τόξου .
      Αυτοί ευθύνονται για την καταντια της Πατριδος και την εξαθλίωση μας .
      Σας θυμάμαι γελοία υποκείμενα να τρέχετε στους δρόμους με τα πράσινα , μπλε , κόκκινα κουρελοπανια τους και να γκαριζετε σαν δαιμονισμένοι κάθε φορά που αυτός που μετρούσε τους ψήφους ,σας αναδείκνυε ένα από τα συμμοριτοκομματα νικητή .
      Αίσχος αχρείοι . Και τώρα μυξοκλαίνε ξεφτιλισμένοι σαν τις μωρες παρθένες .
      Καλή ανάπαυση στις αδικοχαμένες ψυχές αλλά φοβάμαι ότι το Έθνος θα θρηνήσει και άλλους πολλούς .

    12. Μα βγουν όλοι να μιλήσουν για όλα τα άθλια ΜΜΜ που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, τα λαμόγια κάνουν μπίζνες με κίνδυνο τις ζωές των πολιτών

    13. Έγινε ένα πάρτυ με κάτι εργολάβους και ποιά τα τρένα λειτουργούν χωρίς συστήματα ασφαλείας στην Ελλάδα.
      Όλοι τα ξέρουν αυτά αλλά δέν είναι ότι καλύτερο να τα συζητάς δημόσια

    14. Να υπήρχαν 2 σταθμαρχες..!!!! όπως υπάρχουν 2 πιλότοι στα αεροπλάνα.!!! Ο ένας να ελέγχει τον άλλο!!!!!

      1. Εγώ λέω να βάλουμε 7, 6 να παίζουν τάβλι και 1 να δουλεύει, όπως στην ΕΥΔΑΠ.

    Comments are closed.