Τέμπη: Το έγγραφο «φωτιά» που προειδοποιούσε για δυστυχήματα με τρένα – Τους ξεβρακώνει μέλος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών

Κοινοποίηση:
katagrafi_252863_370720_type13262

Έγγραφο «φωτιά» προειδοποιούσε για δυστυχήματα με τρένα. Πρόκειται για επιστολή της Δημοκρατικής Ενωτικής Συνδικαλιστικής Κίνησης Σιδηροδρόμων (ΔΕΣΚ-Σ)  με ημερομηνία 7 Φεβρουαρίου 2023, δηλαδή τρεις εβδομάδες πριν από τη φονική σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.
Σε αυτή αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις». «Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό», κατήγγειλαν στην ίδια ανακοίνωση οι εργαζόμενοι, που αναφέρονται σε δύο πρόσφατα ατυχήματα τα οποία όπως σημειώνουν «προστέθηκαν στο μακρύ κατάλογο με τις Αμαξοστοιχίες 51 και 61 αντίστοιχα, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο το συνάδελφο Μηχανοδηγό αλλά και τους επιβάτες».

Ο Ηλίας Τρεβλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, μίλησε για το θέμα στην έκτακτη εκπομπή του ΑΝΤ1.

«Όλοι οι υπεύθυνοι γνωρίζουν ότι μια σειρά από έργα είναι ανολοκλήρωτα, τα συστήματα ασφαλείας δεν έχουν ολοκληρωθεί, το προσωπικό που έπρεπε να υπάρχει, δεν υπάρχει, οι προσλήψεις που έπρεπε να γίνουν χθες, δεν έγιναν, ο οργανισμός και η Hellenic Train δεν διαθέτουν σήμερα εξειδικευμένο προσωπικό, σε τέτοιο βαθμό, που να καλύπτονται όλες οι νευραλγικές θέσεις» τόνισε, μεταξύ άλλων, λέγοντας πως υπάρχουν συστήματα που δεν λειτουργούν και «σαπίζουν».
«Υπάρχει αναγκαιότητα να προσληφθούν σε νευραλγικές θέσεις άνθρωποι που θα έχουν απόλυτη εξειδίκευση, θα είναι εκπαιδευμένοι και θα έχουν σωρεύσει εμπειρία. Αυτό δεν συμβαίνει. Κατά μέσο όρο κάθε χρόνο φεύγουν περίπου 130-140 εργαζόμενοι με εμπειρία. Δεν αναπληρώνονται από κανέναν. Έχουμε πάει στο υπουργείο Μεταφορών, έχουμε θέσει τα ζητήματα, όλοι οι υπουργοί Μεταφορών διαχρονικά είναι ενήμεροι για την κατάσταση, δεν δικαιούται κανείς να πει ότι δεν ήξερε. Άρα οι προσλήψεις που έπρεπε να είχαν γίνει πριν από 2-3 χρόνια, οι μισές έχουν εξαγγελθεί για το 2022 που δεν έγιναν και μεταφέρονται για μετά τις εκλογές, άγνωστο πότε, και αυτές που υποτίθεται ότι θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ, για αρκετά χρόνια αργότερα. Αν συνυπολογίσουμε και τον χρόνο που θα χρειαστεί για να εκπαιδευτούν αυτοί οι άνθρωποι, τότε θα τους έχουμε σε αυτές τις θέσεις έπειτα από 3-4 χρόνια. Για να καταλάβετε, αυτή η ειδικότητα αυτή (σ.σ. του σταθμάρχη) απασχολεί ανθρώπους με μπλοκάκι. Είναι δυνατόν;», είπε ο Ηλίας Τρεβλός, συνδικαλιστής της ΔΕΣΚ-Σ.

Η επιστολή

11_252863_370719_type13260

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: