ΑΚΟΥΣΤΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ «ΧΑΡΟ» ΤΟΥΣ ΕΚΔΡΟΜΕΙΣ ΣΤΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ. «ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ – Ο ΑΛΛΟΣ ΜΑΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕ ΚΑΙ…ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΟΡΕΥΟΥΝ» – ΦΥΛΑΚΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ; (ΒΙΝΤΕΟ)

Κοινοποίηση:
202212241601015604-1200x675 (1)

Απαντήσεις σε ότι αφορά το γιατί δεν υπήρχαν δύο οδηγοί στο λεωφορείο σε ένα τόσο μεγάλο ταξίδι, έδωσε ο ιδιοκτήτης του τουριστικού πρακτορείου που διοργάνωσε τη μοιραία εκδρομή στη Ρουμανία, που κόστισε τη ζωή στον 53χρονο Λαρισαίο Νίκο Χλώψιο.


Μιλώντας στο onlarissa.gr το μεσημέρι του Σαββάτου ο κ. Γιάννης Μπατζιόλας υποστήριξε πως ένα έκτακτο γεγονός είχε ως αποτέλεσμα να μην υπάρχουν δύο οδηγοί, ωστόσο το λεωφορείο κινήθηκε από Βόλο έως Θεσσαλονίκη με άλλον οδηγό και με άλλο συνέχισε για το Βουκουρέστι. «Το δρομολόγιο, εξήγησε, είχε προγραμματιστεί κανονικά με δύο οδηγούς γιατί είναι 16 ώρες. Ο δεύτερος οδηγός μία ώρα πριν την αναχώρηση του ταξιδιού λόγω γαστρεντερίτιδας δηλώνει κώλυμα και δε μπορεί να ξεκινήσει. Τότε αντικαταστάθηκε με άλλο οδηγό που πήγε το λεωφορείο μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Στη Θεσσαλονίκη παρέλαβε το λεωφορείο ο οδηγός που πήγε στο Βουκουρέστι. Ήτανε μόνος του και γενικά δεν έτρεχε καθόλου, έχω μιλήσει με πελάτες, πήγαινε σε όλη τη διαδρομή πολύ προσεκτικά… Οπότε σίγουρα δεν έφταιγε η ταχύτητα για το συμβάν που έγινε… Περιμένουμε κι εμείς τους ειδικούς για τα αίτια της τραγωδίας για να μπορούμε να έχουμε μία πληρέστερη εικόνα».

ΣΥΛΥΠΗΤΗΡΙΑ… ΔΕ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ

Ο ιδιοκτήτης του LA Travel εξέφρασε επίσης τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος λέγοντας μεταξύ άλλων πως «δε μας έχει ξανασυμβεί… Το αντιμετωπίζουμε με όση ψυχραιμία μπορούμε γιατί έχουμε άλλους 45 επιβάτες».

ΑΠΟΨΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΑΡΙΣΑΙΟΙ – ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΛΟΙ

Σε ότι αφορά την επιστροφή όσων είναι καλά στην υγεία τους, αυτό θα έχει ολοκληρωθεί κατά τον κ. Μπατζιόλα μέχρι τη Δευτέρα των Χριστουγέννων. Απόψε ωστόσο, αναμένονται να επιστρέψουν στη Λάρισα οι συμμετέχοντες στην εκδρομή.

«Μέχρι τη Δευτέρα θα έχουν επιστρέψει σχεδόν όλοι. Περιμένουμε την εξέλιξη δύο σοβαρών τραυματιών. Μαθαίνω ευχάριστα νέα ότι μία κυρία έχει αποσωληνωθεί. Ευχόμαστε περαστικά στους τραυματίες, ταχεία ανάρρωση, να επιστρέψουν γρήγορα στις οικογένειές τους» είπε χαρακτηριστικά.


Διαβάστε και:

Αυτό είναι το ταξιδιωτικό γραφείο στη Λάρισα που “πήρε στο λαιμό του” τους ταξιδιώτες. Φυλακή θα πάει κανένας ή θα “τα σκάσουν” κι αυτοί στους δικαστές και στους “μπάτσους”;

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

28 Σχόλια

  1. Τους οδηγούς τούς εκμεταλεύονται. Ο αδερφός μου χρόνια πήγαινε σερί στην Αγγλία, δεν κοιμόταν το δωδεκάωρο που ορίζει ο νόμος, πείραζε τους ταχογράφους, για να κονομάει το αφεντικό. Και μετά τον έβλεπες με άλλα πέντε αμάξια, γιατί εκμεταλευόταν πολλούς οδηγούς. Ο οδηγός δεν φταίει. Η ανάγκη του μεροκάματου. Πάνω στον κόπο των άλλων πλουτίζουν τα λαμόγια. Εγώ έπαιρνα τηλέφωνα τα αφεντικά, καταριόμουν αυτούς και τις οικογένενειές τους για να να του κολλήσουν τα ένσημα. Είναι καθάρματα. Τώρα στον ιδιοκτήτη με το αδικοχυμένο αίμα των τουριστών ο Σατανάς θα δώσει άλλα δέκα αμάξια. Αυτοί φταίνε, όχι οι οδηγοί. Συνάδελφοι του αδερφού μου για να εκδικηθούν τα αφεντικά έριχναν τα φορτηγά με τα φορτία στο γκρεμό.

  2. Καταρχήν γιατί μιλάει μόνο ο τουριστικός πράκτορας απο τη Λάρισα; Εγώ γνωρίζω ότι υπάρχει και στη Θεσσαλονικη που συνεργάζονται.Το αναγράφει και στο επίσημο Σιτε τους. Αλλά ξέχασα ο άλλος άνοιξε και καφετέριες με τα λεφτά των δεύτερων Οδηγων των τόσων χρόνων.

  3. Ας δώσει τους ταχογράφους που θα γράφει δυο ονόματα κ τα λέμε.Κ παλι Λάρισα θασσαλονικη είναι 3 ώρες κ 13 να οδηγούσε κ χωρίς διάλειμμα φιλαράκι πάλι παράνομοι είστε

  4. Τα συλληπητηρια μου στην οικογενεια του θανοντος. “““ΦΥΛΑΚΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ; “““ φυσικοτατα οι ρουμανοι….και η εταιρεια μερσεντες βενζ που δεν ειναι ολοι τους πληροφορημενοι οτι ελληνες οδηγουν και εξω απο τα ελληνικα συνορα για να κατασκευαζουν τα οχηματα αντιστοιχως και οι ρουμανοι τα σηματα στους δρομους τους.

  5. Η μαλακια των Ρουμάνων, με τέτοια μπάρα τρένα θα σταματούσαν. Γίνανε και τα υπόλοιπα της Ευρώπης κράτος.

    1. Στην Ευρώπη μέχρι και το Ελλαδισταν! Στην Ρουμανία θα κολλήσουμε τώρα? Χαχαχαχαχα

  6. Στείλατε το πούλμαν με 1 οδηγό, κάνατε οικονομία και τα κονομήσατε, ε θα τα κονομήσετε χοντρά κι από δω και πέρα.

  7. Ρε πλακωστε τον εκεί στις φάπες που μου τον βγάζετε για δηλώσεις κιόλας.

  8. Εκτός από τον οδηγό και τον ιδιοκτήτη και στους αλήτες τους γερμανούς της Mercedes να γίνει μύνηση, το όχημα δεν πληρούσε τις προδιαγραφές ασφάλειας. Αν τουμπάριζε πού είναι οι ορθοστάτες που θα συγκρατούσαν την οροφή για ασφάλεια των επιβατών;;;Αν πληρούσε τις προδιαγραφές και σκίστικε σα σαρδελόκουτο τότε φταίει ο οδηγός που έτρεχε. Αν όχι να πηδήξουνε και τους γερμανούς που πουλάνε φέρετρα.Υποτίθεται ότι περνάνε ελέγχους πριν τα πουλήσουν.Να ελέγξουν για μετατροπές επίσης.

    1. Σιγά «μηχανικε» εσύ απ τα επαλ, που θα υποδείξεις στην mercedes κιόλας τι να προσέξει. Το είδαμε κ αυτό!

  9. Σε πολιτισμένη χώρα θα είχει ήδη προφυλακιστεί ο ιδιοκτήτης του πρακτορείου και ο οδηγός.Εδώ στο μπανανιστάν αφήνετε το τομάρι να δικαιολογείται μόνο και να προπαθεί να μας πεί ότι τα έκανα όλα νόμιμα. Σκοτώθηκαν άνθρωποι ρε ξεφτύλα να πείς μόνο ότι θα σταθείς δίπλα στις οικογένειες τραυματιών και θανόντων ακόμα και αν χρειαστεί να κλείσει το μπ@ρδέλο σου . Ολοι οι επαγγελματίες οδηγοί δύο πράγματα μαθαίνουν ελέγχουν το δρόμο και το χώρο (ύψος, μήκος) και γι αυτό πληρώνονται τα καθήκια όχι για να φοράνε καδένες και ακριβά μπουφανάκια να το παίζουν driver.Η προειδοποιητική πινακίδα ήταν ενισχυμένη γιατι όλοι οι αλητάμπουρες με τα φορτηγά αν δείτε από προηγούμενα ατυχήματα που έδειξε η ρουμάνικη τηλεόραση, ακόμα και αν την τρακάρουν συνεχίζουν χωρίς να σταματάνε και χτυπούν στα τσιμέντα της οροφής του τούνελ. Αν ήταν ελαφρύτερη η πινακίδα και δεν θα το είχε σταματήσει εκεί το λεωφορείο, θα την έπαιρνε μαζί και θα είχαν καρφωθεί στα τσιμέντα και του τούνελ και θα ήταν όλοι μακαρίτες αν όχι οι περισότεροι. Η ευθύνη της ρουμάνικης τροχαίας είναι ότι δεν έβαλε λείζερ τόσα χρόνια να ανάβει προειδοποίηση ύψους στο σημείο, αλλά οι άνθρωποι είναι φτωχοί δεν έχουν ούτε ασφαλτόδρομους, βάλανε πινακίδα τεράστια κρεμασμένη.Το ευτύχημα είναι να δικαστούνε και ο οδηγός και ο ιδιοκτήτης στη ρουμανία αλλά άν ζητήσουν να δικαστούν στην ελλάδα θα καταλάβουμε ολοι το γιατί για να τους βγάλουνε τα κουμπαράκια και οι βλαχοδήμαρχοι από το κωλοχώρι τους λάδι. Οι συγγενείς να ζητήσουν να δικαστούνε ΟΛΟΙ στη ρουμανία.

  10. ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΗΜΜΕΝΟΙ ΤΥΡΟΓΑΛΑΔΕΣ ΤΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΙΖΝΕΣ ΜΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ???

  11. Η μπάρα, στις φωτογραφίες της πριν από το δυστύχημα, είχε δύο τεράστιες προειδοποιητικές πινακίδες πάνω από το πλαίσιό της, αριστερά και δεξιά, για ανώτατο επιτρεπτό ύψος διέλευσης 3,5μ. Δηλαδή, μόνο ολότελα στραβός, ή κοιμισμένος δεν θα την έβλεπε. Τί στην οργή έγινε, ένας Θεός ξέρει…

  12. Με έναν οδηγό, Θεσσαλονίκη Βουκουρέστι δεν βγαίνει. Παραβιάζει την κάρτα ταχογραφου, πρέπει να υπάρχει 9 ώρες ανάπαυση ενδιάμεσα. Άρα ή πιέστηκε ο οδηγός ή παραβίασε μόνος του το ωράριο. Πάντως το ατύχημα έγινε λόγω κούρασης του οδηγού.

  13. Είμαι βέβαιος ότι φέρει πολλές ευθύνες και ο ιδιοκτήτης – εργοδότης τού πούλμαν. Να μην πω ηθικός αυτουργός. Σίγουρα όπως όλοι διάλεξε τον οδηγό που είχε ανάγκη 5 δεκάρες. Αμφιβάλλω αν το μεροκάματό του περνούσε τα 400€. Σίγουρα δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πλήρωνε 2 οδηγούς. Αν είχε την πρόθεση … θα είχε 2 οδηγούς όπως προβλέπεται ότι κι αν γίνονταν.Πάντα μα πάντα λένε μια φθηνή δικαιολογία στον κόσμο για να νομίζει ο κόσμος ότι είχαν πρόθεση να έχουν δυο προβλεπόμενους οδηγούς, αλλά ατυχία, για να νομίζει ο κόσμος … σοβαρή εταιρία. Για να βγάλει χρήμα, γιατί αυτό είναι η αιτία, έβαλε το (κορόιδο) να οδηγάει χωρίς τα προβλεπόμενα ωράρια ανάπαυσης οδηγού. Γλύτωσε τα ξενοδοχεία και την διατροφή όλων, κι έκανε έναν άνθρωπο φονιά. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια παίζει με ζωές ο κύριος, και πάντα ο οδηγός την πληρώνει ακόμα και φαλακρά λάστιχα να φορά. Μετά ένα όχημα θέλει πάντα ΈΝΑ οδηγό που να ξέρει το όχημα. Εδώ έχουμε ένα όχημα πουτάνα, που το πηδάνε όλοι και τα έκανε πουτάνα. Ο οδηγός δεν το γνώριζε καλά σε κάθε λεπτομέρεια. Από μικρός είμαι στο δρόμο σε τέτοιες δουλειές και δεν αλλάζει τίποτα. Όλα για το χρήμα σε χέρια που δε λογαριάζουν ανθρώπινες ζωές. Γι αυτό αποκτούν οχήματα αξίας άνω των 100.000€. Καινούργιο το συγκεκριμένο έχει 350.000€ περίπου χαλαρά.

  14. Τα 3 μέτρα ύψος είναι απαγορευτικό για λεωφορεία και φορτηγά , έπρεπε να υπήρχε πινακίδα απαγορεύεται η είσοδος σε φορτηγά και λεωφορεία από την αρχή ακόμη του δρόμου.

  15. Δεν μας είπε πόσα χρόνια έχει το δίπλωμα ο οδηγός, και σε ποίαν υπηρεσία το έχει βγάλει, η του το στείλανε στο σπίτι με κουριερ????

  16. Αν κάνει μια έρευνα η εφημερίδα σας στο τι συμβαίνει με τους οδηγούς λεωφορείων,θα βρείτε απίστευτα πράγματα.
    Στην Κρήτη,περίοδο καλοκαιριού,δούλεψα 2 φορές από 24 ώρες(!) και αμέτρητα 16ωρα,14ωρα και 12ωρα,μέχρι που δήλωσα παραίτηση.Οι ταχογραφοι στα περ/ρα λεωφορεία είναι πειραγμενοι και η τροχαία δεν σταματά ποτέ μα ποτε για έλεγχο,απλά δε μας αγγίζουν.
    Στα παρκινγκ λιμανιών/αεροδρομίων θα ακουσετε δεκάδες ιστορίες συναδέλφων που τελευταία στιγμή γλιτωσαν το όχημα από κάποιον γκρεμό ή κάποια σύγκρουση,λόγω υπνηλίας….

  17. Τι να πω με τις κουδούνες που διατηρούν και γραφεία ταξιδιωτικά, από τον νόμο που έπρεπε να γνωρίζει πριν ανοίξει ταξιδιωτικό γραφείο ότι είναι υποχρεωτικό ο δεύτερος οδηγός σε τέτοιου είδους δρομολόγια. Και να αφήσει τα σαπάκια του ότι αρρώστησε ο άλλος οδηγός. Υπάρχουν και άλλοι οδηγοί να βάλει από τα ρεπά που κάνουν.
    Αλλά ποιος Θανάσης είμαστε με τα καλά μας να πληρώνουμε και δεύτερο οδηγό. Τα θέλουμε όλα για την τσέπη μας. Και σχεδόν όλα τα γραφεία το ίδιο κάνουν. Ας φάει τώρα ένα γερό γαμίση για να συνέλθει ο τύπος που έχει ταξιδιωτικό γραφείο μπας και συνέλθει ,που δεν το βλέπω πάλι τα ίδια θα ξανακάνει.

  18. Ψωροκωσταινα καημενη Πατριδα! Μαγκια κλανια και με πορδες να βαφουμε τ αυγα! Ποσες ωρες λαμογιο ητανε ο οδηγος στο τιμονι? Την ξερω πολυ καλα τη διαδρομη, την εχω κανει εκατο φορες! Κανα συνεχομενο δωδεκαωρο τουλαχιστον? Θεσσαλονικη-Ruse-Βουκουρεστι!

    1. “““ Ψωροκωσταινα καημενη Πατριδα! Μαγκια κλανια και με πορδες να βαφουμε τ αυγα! “““👍👍👍👍 ετσι ειναι!!!!!!

  19. Αυτό που δεν μας είπε είναι γιατί πήγε να περάσει το πούλμαν απο χαμηλό τούνελ 3μ που δε χωρούσε. Γιαυτό υπήρχε το μεταλλικό πλαίσιο με επιγραφές προειδοποίησης για το μέγιστο ύψος, οπου και προσέκρουσε. Το ποιο πιθανό είναι ο οδηγος να ήταν στο τιμόνι πολλές ώρες και ακολουθούσε Google maps για αυτοκίνητα και οχι επαγγελματικό πακέτο πλοήγησης, χωρίς να έχει σχεδιάσει απο πριν προσεχτικά τη διαδρομή.

    1. Όποιο πακέτο Google και να έχεις όπως και όλα τα GPS, δεν γνωρίζει αν το επόμενο φανάρι είναι κόκκινο, ούτε αν κάποιος κάδος βρίσκεται στη μέση του δρόμου. Αν δεν είχε κάνει λάθος στιγμιαία κίνηση και συνέχιζε την πορεία του στη (δεξιά) λωρίδα που μια χαρά πήγαινε, λίγο πιό κάτω θα ήταν και πάλι στον ιδιο δρόμο, σαν να είχε περάσει απο το τούνελ το οποίο παραβίασε λόγω κούρασης ή απροσεξίας ή και τα δυό.

  20. Ο οδηγός διάβασα, είχε το παρατσούκλι »βολίδας», αυτός φταίει για την ταχύτητα και τη στραβομάρα του.Μαύρα Χριστούγεννα θα κάνει μία οικογένεια

  21. Το ταξιδιωτικό γραφείο όπως είναι…. και ο οδηγός μέσα αυτή έχουνε την ευθύνη.

    1. Οχι καλεεε!!!, οι ρουμανοι φταινε που δεν εχουν τα ελληνικα συστηματα στους δρομους τους για να κανονίζει το καθε ελληναριο οδηγος την πορεια του.

Comments are closed.